Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Gooi-het-eruit-topic #60

Gooi-het-eruit-topic #60

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 10 mei 2016 - 10:42:
Wat willen we er toch veel uitgooien.
Al zestig topics.



YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 29 aug 2016 - 12:52:
Ik heb echt de meest rare droom ooit gehad vannacht.

xNadezhda
xNadezhda is offline

[7882]
xNadezhda zei op 29 aug 2016 - 14:53:
Wat heb je gedroomd, Yaar?

Ik droomde pas dat mijn kat kanker had, dat was echt naar.

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 29 aug 2016 - 17:15:
@Dezh: oh. Gadver. Dat is echt een nachtmerrie.

Wel, ik was getrouwd met iemand. Maar was de ex-vriendin van Niall. En samen met mijn man ging ik naar een soort dating show met 1D. En daar werden dus vier meiden uit het publiek geselecteerd om op date te gaan met 1 van de 4 jongens. En ik was er dus 1 van. Wat raar was, want ik was getrouwd in die droom. De vier meiden werden afgescheiden met een gordijn van de vier jongens. Dus de jongens wisten niet hoe wij eruit zagen en wij kregen een microfoon met een stem vervormer zodat ze ook niet wisten hoe onze stem klonk. En uiteindelijk waren alleen Niall en ik nog over. En moesten wij dus op date. Terwijl mijn man in het publiek zat en Niall mijn ex vriend was. En toen werd ik wakker.

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 30 aug 2016 - 22:18:
@Dezh: dat is echt een onfijne droom.
@Yara: wut. Dat is inderdaad echt een rare droom, maar het had altijd erger gekunnen dan op date gaan met Niall, neh?

Ik vind het best wel cool/interessant om te weten wat andere mensen dromen -- en om te weten dat ik niet de enige ben die supervreemde dingen droomt.

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 30 aug 2016 - 23:24:
@Kay; true true. Ik vond het alleen zo zielig voor mijn man.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 31 aug 2016 - 6:53:
Dat is op zich wel positief dan toch.

[Ik zou je een date met Niall vergeven hoor.]

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 31 aug 2016 - 9:27:
@Huss; ik was alleen niet met jou getrouwd though. Echt met een man man. En ik heb zijn gezicht niet gezien.

Also, ik kom net bij de tandarts vandaan en ik mag twee dagen voor mijn verjaardag even twee verstandskiezen eruit laten rossen. Yay!

xNadezhda
xNadezhda is offline

[7882]
xNadezhda zei op 31 aug 2016 - 15:23:
Oh jakkes, Yara, wat een geweldige timing :'

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 31 aug 2016 - 18:07:
@Dezh: ja he. Vond ik ook al. Maar ze hadden verder geen plek meer.

Cynthia
Cynthia

Cynthia is offline

[1345]
Cynthia zei op 1 sep 2016 - 18:42:
Ik heb gisteren een auto ongeluk gehad en het was echt wel heftig. Ben een stuk kwijt qua herinnering van de klap zelf, maar als ik zo de foto's zie heb ik (samen met mijn stagebegeleider) erg veel geluk gehad. Ik heb er een lichte hersenschudding aan overgehouden en heel wat plekken/kneuzingen, maar meer ook niet.

Alleen, ik vroeg me af of iemand van jullie dit ook wel eens heeft meegemaakt? En hoe ging je daar dan mee om? Ik moet er de hele tijd aan terugdenken..

sorry dat ik zo afwezig was en ineens hiermee kom aanzetten, maar hopelijk ontvangen jullie me alsnog hihi

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 1 sep 2016 - 19:11:
Wat naar, Cyn. *knuffel*
En wij zijn er altijd voor onze FF-familie, of je nu lang bent weggeweest of niet.

Ik heb zelf nooit een auto-ongeluk meegemaakt, maar het lijkt mij dat je je na zo'n traumatische ervaring best niet kan isoleren. Praat met mensen, zorg dat je niet alleen bent om met je stress om te gaan. Beweging helpt sowieso tegen stress, dus dat is misschien ook een tip?
En als je merkt dat je het alleen niet kan of wil verwerken, zoek dan alsjeblieft professionele hulp. Je bent het zo waard om goed voor jezelf te zorgen. <3

En ik ben zo blij om te horen dat je er maar met een hersenschudding vanaf bent gekomen. Ik denk dat ik voor ons allemaal spreek als ik zeg dat we je niet willen verliezen. <3333

1Dzayn
1Dzayn

1Dzayn is offline

[5362]
1Dzayn zei op 1 sep 2016 - 19:21:
Oh wat naar, Cyn. Gelukkig dat je er zo ''goed'' vanaf bent gekomen. Ik heb ook wel een auto-ongeluk meegemaakt, maar ik heb daar zelf echt geen last van gehad, dus ik kan je er niet echt meehelpen. Maar wat kay zegt, veel praten.

RivLovee
RivLovee

RivLovee is offline

[626]
RivLovee zei op 1 sep 2016 - 19:23:
Ay, dat is afwul! *huggsss*

Nooit een auto ongeluk, maar ik ben van de pony afgevallen en een deel van mijn geheugen kwijtgeraakt. Dit is natuurlijk niet vergelijkbaar, maar voor mij was het antwoord heel simpel door nooit meer op die pony te stappen. Nooit meer in een auto stappen is toch iets minder handig.

En zoals Kay zegt, als het te moeilijk is probeer dan alsjeblief iemand te vinden die er verstand van heeft en er met je over kan praten? <3

Chayenne
Chayenne

Chayenne is offline

[4831]
Chayenne zei op 1 sep 2016 - 22:22:
Oh woow Cyn :0. Daar schik ik toch een beetje van om dat zo te horen. Maar inderdaad goed om te horen dat het niet te ernstig is.
En wat Kay zegt is denk heel belangrijk. Praat erover. Eventueel bij professionele hulp als dat nodig is.
*Huggels* <3

xNadezhda
xNadezhda is offline

[7882]
xNadezhda zei op 2 sep 2016 - 14:38:
Je bent altijd welkom, Cyn. <3
& ik heb nooit een auto-ongeluk meegemaakt, maar het lijkt me sowieso dat je erover moet praten als je daar behoefte aan hebt. Misschien met je stagebegeleider, aangezien die er zo te horen ook bij was? Die begrijpt dan misschien nog wat beter hoe je je voelt dan mensen die het nooit hebben meegemaakt.
Ik zou in elk geval proberen om wel nog gewoon de auto te nemen, ook al is dat misschien aanvankelijk best eng. Eerst bij mensen die je 100% vertrouwt achter het stuur, bijvoorbeeld, om te wennen. Anders blijft de herinnering van het ongeluk de eerste auto-gerelateerde herinnering in je geheugen en dat lijkt me niet de bedoeling.

Gelukkig ben je er lichamelijk goed afgekomen, dat is al een hele geruststelling! Sterkte <3



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20