Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Gooi-het-eruit-topic #60

Gooi-het-eruit-topic #60

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 10 mei 2016 - 10:42:
Wat willen we er toch veel uitgooien.
Al zestig topics.



YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 7 okt 2016 - 23:07:
@Kay: draag jij geen jassen dan dat je er nu één hebt gekocht

xNadezhda
xNadezhda is offline

[7882]
xNadezhda zei op 8 okt 2016 - 0:28:
Kay is een kacheltje. Een Kaycheltje.

... het is laat.

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 8 okt 2016 - 8:09:
@Dezh: ...................
@Yara: nope, en echt al járen niet. Al mijn vrienden kennen me ook als iemand die tot diep in de winter in een vest naar school komt.
"Ik krijg het gewoon koud als ik naar je kijk."
Maar ik móest er van mama een kiezen dus dan heb ik dat maar gedaan.

1Dzayn
1Dzayn

1Dzayn is offline

[5362]
1Dzayn zei op 11 okt 2016 - 8:00:
Ik vertraging doordat twee treinen voor me vertraging hebben. Top dit.

Cynthia
Cynthia

Cynthia is offline

[1345]
Cynthia zei op 11 okt 2016 - 9:02:
Mijn stagebegleider is door het ongeluk te lang afwezig bij stage, waardoor ik nu een andere begeleider moet. Maar de meeste collega's van mij zijn niv 3 en ik ben niv 4 dus die mogen mij niet begeleiden en ik vind het erg vervelend dat ik een nieuwe moet (die ik waarschijnlijk niet ken) omdat ik het met mijn huidige super kon vinden. Stom ongeluk. Also kan ik nu op dit moment niet uitvoeren (mijn opdrachten) en als het goed is word ik vandaag gebeld maar het levert echt stress op zucht

xjeszell
xjeszell

xjeszell is offline

[8982]
xjeszell zei op 16 okt 2016 - 1:23:
Als je in een van de cafés hier alle shotjes hebt afgestempeld, kom je op aan Wall kf Fame te hangen. Tot nu heb ik er één van de vijftig ofzo gehad. :'

Chayenne
Chayenne

Chayenne is offline

[4831]
Chayenne zei op 16 okt 2016 - 21:10:
Ik ben superexcited want ik ben er eindelijk achter waar de FBAWTFT première is en ik heb vrij gevraagd aka im probably going ^^

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 18 okt 2016 - 7:29:
Ik ben vannacht om drie uur opgestaan (en ben dan vier uur wakker gebleven omdat ik geen link kon vinden) zodat ik de nieuwe aflevering van Jane the Virgin kon kijken, want seizoen twee eindigde op een cliffhanger voor mijn ship (en andere mensen, but I honestly don't care) en nu heb ik dus heel die aflevering gekeken...
En mijn ship krijgt alleen maar een scene van dertig seconden... helemaal op het einde... waarin de ene de andere lijkt gekidnapt te hebben... ook al beloofde de show runner dat ze dit seizoen gelukkig gingen worden en op een gezondere manier...

eéjlzoridhuiehfd!!!!!!!

Ik ben echt nog nooit zo kwaad of zo verdrietig geweest. Het is niet eens dat ik hiervoor maar drie uur slaap heb gehad; het is vooral dat ze áltijd zo hard fucken met lesbische koppels op tv en ik ben het zo fucking beu en Luisa verdient beter.

Sorry voor de rant, meisjes. Het moest er echt even uit.

RivLovee
RivLovee

RivLovee is offline

[626]
RivLovee zei op 18 okt 2016 - 16:07:
I feel you, Kay.

Ik heb drie dagen geleden voor het eerst Kill Your Darlings gekeken, in eerst instantie alleen omdat Dan er in speelt en met een jongen zoent, maar aslkdjfosadijf I am so fucked up rn. Drie dagen geleden en nog steeds alles waar ik aan kan denken is de verdomde film. Ik hou er van, waarschijnlijk mijn lievelingsfilm, maar akldfjkdfjoijflskdjfjaksndf oiasdfjskdjhfsojih ik voel me zo messed up?? Het lijkt heel veel op wat ik heb meegemaaakt. Lu lijk heel erg op iemand die ik ken en waar ik zo veel problemen mee heb gehad en jezus ik kan niet opschrijven hoe verschrikkelijk dit voelt.

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 23 okt 2016 - 21:29:
*DANCES AROUND THE KITCHEN*

SPOILER ALERT!

YAAAAAAY! ANNEMARIE HEEFT HEEL HOLLAND BAKT GEWONNEN!!

Chayenne
Chayenne

Chayenne is offline

[4831]
Chayenne zei op 24 okt 2016 - 15:22:
Waarschijnlijk heeft niemand hier ervaring met Skype, want wie gebruikt dat nou nog. Maar ik ben echt pissed. Ik probeer m'n moeder al voor de zoveelste keer te berijden en nog blijft dat stomme ding verbinding maken.
Ik heb het nu al met drie media (Skype, App en Facebook) geprobeerd en nog lukt het me niet om haar te spreken,

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 24 okt 2016 - 15:34:
Ik gebruik Skype echt dagelijks. Soms ligt het aan het programma, ofwel is er iets mis mee of moet het upgedate worden, kan aan allebei de kanten liggen. Of misschien is je verbinding niet stabiel genoeg.

xNadezhda
xNadezhda is offline

[7882]
xNadezhda zei op 24 okt 2016 - 15:37:
Dit is geen behulpzame opmerking, maar:
Ik probeer m'n moeder al voor de zoveelste keer te berijden
I'm fucking dying

Chayenne
Chayenne

Chayenne is offline

[4831]
Chayenne zei op 24 okt 2016 - 15:52:
Het heeft me wel opgevrolijkt Dezh XD. Dat moet natuurlijk bereiken zijn, excuse me....
Ik denk niet dat het een Skype ligt, aangezien ik het ook al met whatsapp en Facebook geprobeerd heb, maar de internetverbinding kan goed kunnen. Ik erger me er gewoon een beetje aan dat het me niet lukt, terwijl mijn kamergenootje gewoon met haar moeder in Australië kan bellen.
En mijn zoekopdrachten op internet hebben tot nu toe ook nog niet opgeleverd. Ik hoop dat ik er wel een oplossing op kan vinden
Wat fijn om te weten dat er nog wel mensen zijn die Skype gebruiken trouwens! Ik weet nog hoe leuk ik het vroeger vond om met m'n klasgenootjes te Skypen en hoe jammer ik het nu vind dat ik het nooit meer kan gebruiken :'

Cynthia
Cynthia

Cynthia is offline

[1345]
Cynthia zei op 25 okt 2016 - 13:17:
Jongens wie heeft tijd te veel ik heb zo'n zin in een schrijf wedstrijd
*kruipt stilletjes weg*



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20