Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Gooi-het-eruit-topic #60

Gooi-het-eruit-topic #60

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15
Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 10 mei 2016 - 10:42:
Wat willen we er toch veel uitgooien.
Al zestig topics.



1Dzayn
1Dzayn

1Dzayn is offline

[5362]
1Dzayn zei op 19 juni 2016 - 17:28:
Nja, het zal bij sommigen ook niet helemaal kloppen. Je beantwoordt natuurlijk allemaal vragen enz en aan de hand daarvan analyseren ze je persoonlijkheid. En natuurlijk zijn er een aantal "standaard" persoonlijkheden bekend.

xjeszell
xjeszell

xjeszell is offline

[8982]
xjeszell zei op 19 juni 2016 - 19:49:
Guys ik erger me steeds meer aan mensen met wie ik het altijd super goed kan vinden en idk hoezo maar ik wil het ook niet laten merken maar tis zo irritant

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 22 juni 2016 - 20:30:
Mama moest me blijkbaar nog van een paar dingen terugbetalen dus ik ben in één klap van "oh shit, ik heb geen geld om dit weekend naar dat festival te gaan met de squad" naar "fuck b*tches, make it rain" gegaan. :'

xjeszell
xjeszell

xjeszell is offline

[8982]
xjeszell zei op 22 juni 2016 - 21:58:
Dylan heeft binnenkort een sollicitatie bij de rechtbank bij de sectie waarin hij zelf wil werken later voor stage, ik zit al de hele dag als een gek te glunderen van trots.

En ik heb vandaag meegedraaid met lesgeven aan de kleintjes bij judo. Zulke enorme druktemakers, maar het tweetal waar ik me het meest over heb ontfermd deed t aan t eind zoveel beter.

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 23 juni 2016 - 9:45:
Pakketje besteld van dik €100,- uit Amerika. Moet ik nog €30,- euro aan inklaringskosten betalen. --' Like really??!! Kon dat niet al bij het geld standaard erin zitten??!! Naja oké, ik ben al bijna drie weken aan het wachten op dat pakketje dus ik betaal het wel gewoon. Maar het doet wel even pijn.

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 23 juni 2016 - 10:46:
Er zijn altijd extra kosten aan verbonden als je een pakketje laat invoeren buiten de Europese Unie, toch? Mijn zussen moeten iig altijd best veel bijbetalen als ze schoenen uit China bestellen, maar die schoenen zijn dan zo lachwekkend goedkoop dat 't uiteindelijk nog best wel meevalt.

@Jess: ik zal voor 'm duimen! :3

xjeszell
xjeszell

xjeszell is offline

[8982]
xjeszell zei op 23 juni 2016 - 10:55:
Wat Kay zegt ja. EU is vrij verkeer van personen en goederen. Maar buiten EU niet, want daar is (meestal) geen handelsverdrag mee

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 23 juni 2016 - 11:27:
@Kay&Jess: maar echt super raar. De vorige keren heb ik ook pakketjes besteld met een dure inhoud en daar hoefde ik bij beide geen inklaringskosten te betalen. Dus vind het nu zo raar dat ik dat nu wel moet betalen. Maar goed, ik wil mijn pakketje dus dan vind ik die €30,- ook niet so belangrijk meer. Ik snap dat ze een steekproef bij de douane doen. Maar ugh. Het duurde gewoon te lang. Hij heeft dik een week bij de douane in Nederland gelegen.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 24 juni 2016 - 8:44:
Ik moet volgende week om kwart voor zeven aan de badrand staan .____.

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 24 juni 2016 - 9:45:
@Bo: yikes, dat is vroeg.

Jongens wtf, het Verenigd Koninkrijk heeft VOOR Brexit gestemd??

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 24 juni 2016 - 9:48:
@Kay: I know. Ik hoorde het net. Echt wtf. Ik dacht dat ze juist in de EU wilde blijven. Naja de jongere dan. De ouderen wilde allemaal weg.

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 24 juni 2016 - 10:16:
Ze hebben daar sowieso een enorme eilandmentaliteit, dat is ook waarom ze de pond niet hebben ingewisseld voor de euro. En de oudere generatie geeft van vrij veel de schuld aan de EU, yada yada.
Dit gaat het Verenigd Koninkrijk waarschijnlijk uit elkaar scheuren. Heel Schotland stemde unaniem TEGEN, dus nu denken mensen dat zij onafhankelijk gaan worden.

Dit is echt disgusting.

Chayenne
Chayenne

Chayenne is offline

[4831]
Chayenne zei op 24 juni 2016 - 12:00:
Waarom zijn jullie er zo hard tegen though? Als Brittannië weg wil dan doen ze dat toch lekker?
Ik ben wel benieuwd hoe het uitpakt allemaal.

1Dzayn
1Dzayn

1Dzayn is offline

[5362]
1Dzayn zei op 24 juni 2016 - 12:28:
Omdat de gevolgen van hun Brexit ook invloed zal hebben op ons. Na de bekendmaming zijn ze al een handelsrelatie kwijtgeraakt en de pond is echt gekeldert tot het middelpunt van de aarde ongeveer. Het is echt geen goede move, zeker nu andere landen nu ook een stemming eisen

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 24 juni 2016 - 12:31:
Het is echt niet zo simpel als "willen ze weg dan doen ze dat toch lekker".

De Britse markt en de pond zijn momenteel aan het kelderen en nemen beurzen overal in de wereld met zich mee. Alle regels en wetgevingen tussen het Verenigd Koninkrijk en Europa moeten ALLEMAAL herzien worden en alle export van het VK naar Europa gaat onderworpen worden aan extra taksen, omdat het door strengere grenzen heen moet.
Het VK sluit oprecht zijn grenzen voor alle buitenstaanders, je moet een VISUM aanvragen om het land in te mogen. Niet dat er nog veel van het land gaat overblijven, aangezien Schotland waarschijnlijk onafhankelijk wordt en Noord-Ierland zich misschien weer bij Ierland aansluit.
Om nog maar te zwijgen over hoe hard het de grondvesten van de Europese Unie doet daveren, hoe rechtse partijen in alle Europese landen dit moment aangrijpen om zelf een referendum voor onafhankelijkheid van de EU aan te vragen, en hoe dit ervoor zorgt dat landen buiten de EU aan ons allemaal gaan twijfelen, met de gevolgen vandien.

Dat is wat ik er van weet en ik ben niet eens zo geïnteresseerd in politiek of extreem op de hoogte van zulke dingen, maar 't is echt geen lachertje.



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15