Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Gooi-het-eruit-topic #60

Gooi-het-eruit-topic #60

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18
Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 10 mei 2016 - 10:42:
Wat willen we er toch veel uitgooien.
Al zestig topics.



xjeszell
xjeszell

xjeszell is offline

[8982]
xjeszell zei op 26 juli 2016 - 1:24:
Vandaag was zo'n vervelende dag, dat ik net in janken uit ben gebarsten omdat Dyl was van "SCHAT. Vier augustus gaan we naar de film" en met zo'n enthousiasme dat zelfs via iMessage niet te missen was en het was zoooo rot te vertellen van "maar Dyl, dan ben ik op vakantie..." En t was echt zo duidelijk dat ie daar door t enthousiasme niet bij stil stond maar onze planningen botsen ZO VAAk dus t is echt heel naar. ):

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 27 juli 2016 - 14:11:
No! No! No! Ik maak twee keer per week schoon bij mijn zus. Omdat zij dat blijkbaar niet aankan en weet ik veel wat. Ik krijg daar voor betaald. Niet veel maar wel iets. Nu ben ik al twee dagen (maandag en vandaag) bij haar thuis gekomen terwijl ze zelf gewoon thuis is. En het huis gewoon één tering zooi is. (Excuse my french) En ze is gewoon thuis hea. De hele dag. En ik kom dan twee keer per week. In een orkaan verwoest huis. En mag alles weer gaan schoonmaken. Terwijl mevrouw niets doet. Ik ben het wel een beetje zat. Ik sta echt op het punt om nu gewoon weg te gaan en het niet eens meer op te ruimen/schoon te maken. Ze ligt nu te 'slapen' met mijn nichtje omdat die anders niet slaapt. Maar ik sta echt op het punt om alle rotzooi achter mij te laten en weg te gaan. Advies iemand? Ik moet er met mijn zus over praten dat weet ik. Maar ik ga niet de kamer binnen stormen. Zo barbaars ben ik nou ook weer niet.

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 28 juli 2016 - 22:46:
Laat antwoord maar praten met je zus lijkt me de enige oplossing hier. Natuurlijk niet zomaar haar kamer binnenstormen, maar jullie kunnen vast wel een momentje vinden om even te praten, niet? Zij zal jouw frustraties vast wel begrijpen.
Ik vind het trouwens heel mooi dat je dat doet voor je zus, los van het probleem even.

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 28 juli 2016 - 23:26:
Thanks Kay. Aankomende maandag gaan we praten.

1Dzayn
1Dzayn

1Dzayn is offline

[5362]
1Dzayn zei op 3 aug 2016 - 22:30:
blijkbaar is er nog een derde hemsworth broer? Maar hij is zo lelijk in vergelijking met de andere twee? ik snap het niet?

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 3 aug 2016 - 23:42:
Ik vind Luke best wel meevallen.

xNadezhda
xNadezhda is offline

[7882]
xNadezhda zei op 4 aug 2016 - 14:57:
@ Yara: hoe is het afgelopen met je zus?

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 4 aug 2016 - 15:39:
@Dezh; wat lief dat je dat vraagt. <3
Goed. We hebben even rond de tafel gezeten en ze vond zelf ook dat ze te weinig deed. En heeft de afgelopen twee dagen mij geholpen en dat was erg fijn. Ze begreep mijn frustraties en snapte precies wat ik wilde vertellen. Dus nu gaat ze mij helpen. Ben blij dat we gepraat hebben.

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 10 aug 2016 - 1:30:
Mijn zus bokste mijn arm vandaag voor de grap, maar het doet nog steeds pijn, FeelsBadMan.

Bella01
Bella01

Bella01 is offline

[527]
Bella01 zei op 11 aug 2016 - 9:19:
@Yara: gelukkig (:
@Kay: aww *hugs*

1Dzayn
1Dzayn

1Dzayn is offline

[5362]
1Dzayn zei op 11 aug 2016 - 18:53:
Er is dus ergens brand (bosbrand waarschijnlijk) en het is best wel dichtbij. Blusvliegtuigen kwamen heel dicht over ons huis heen en we kunnen de rook zien hangen. Het ruikt ook echt heel sterk naar brand. We hoeven gelukkig nog niet ons huis uit ofzo, maar het is best wel eng

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 11 aug 2016 - 22:00:
EEN VAN MIJN BESTE VRIENDINNEN KOMT HELEMAAL VANUIT DUITSLAND NAAR HIER OM MIJ TE BEZOEKEN VOOR VIJF DAGEN oùefiumclfizjg;clljdzalicf
!!!!!!
<33333333333

MoonRocker
MoonRocker is offline

[11046]
MoonRocker zei op 13 aug 2016 - 22:20:
WAT LIEF!

Ik moet even wat kwijt, en het is misschien tmi, maar idc want mijn leven is beter geworden. Pas kwam ik dus op internet wat tegen over menstruatiecups en toen herinnerde ik me dat een vriendin me daar ooit wat over had verteld. Dus ik besloot me er een beetje in te verdiepen en heb er uiteindelijk eentje gekocht en gebruik 'm nu en HOLY SHIT DIT IS ZO CHILL. Maar wat ik dus kwijt wilde, is dat ik het supervaag vind dat je er eigenlijk nooit wat over hoort, terwijl het 1. beter voor je vagina is dan tampons/maandverband, 2. 1000x beter voor het milieu is dan tampons/maandverband en 3. vet praktisch is, want je hoeft er meestal maar 2 keer per dag aan te denken en het kost je 1x 20 euro en dan ben je voor 5 - 10 jaar (!) klaar.
Dus dat.

1Dzayn
1Dzayn

1Dzayn is offline

[5362]
1Dzayn zei op 14 aug 2016 - 17:56:
Heu what?! Ik heb wel gehoord dat die dingen bestaan, maar je hoort er verder idd niks over. Het klinkt wel heel chill, moet ik maar eens bekijken misschien

xjeszell
xjeszell

xjeszell is offline

[8982]
xjeszell zei op 14 aug 2016 - 18:37:
Heb net voor t eerst in de afgelopen maanden een fic gelezen en nu snap ik waarom het hele fandom zei dat je het niet moet lezen want ik ben een sobbing mess



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18