Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Gooi-het-eruit-topic #60

Gooi-het-eruit-topic #60

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 10 mei 2016 - 10:42:
Wat willen we er toch veel uitgooien.
Al zestig topics.



Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 23 sep 2016 - 11:06:
Mijn dokter was echt onder de indruk van hoe heftig ik een kattenallergie heb en heeft me daarom een hele boterham van een voorschrift gegeven voor medicijnen. :'

xNadezhda
xNadezhda is offline

[7882]
xNadezhda zei op 23 sep 2016 - 13:34:
Oh wauw, Kay _0_ Nu voel ik me helemaal schuldig over die keer dat je bij mij was.

Chayenne
Chayenne

Chayenne is offline

[4831]
Chayenne zei op 24 sep 2016 - 15:14:
Okee ik ben misschien een heel klein beetje pissed. Ik heb net het rooster gekregen en moet bijna elke avond van 9 tot close werken. Now don't get me wrong. Hoe leuk ik het ook vind om dronken studenten te serveren (wat echt niet leuk is dus), ik ben hier om lief ten leuk te zijn tegen onze hostel gasten. Dat is wat ik leuk vind, dat is wat ik wil doen hier.
Ik zeg er eerst maar niks over, aangezien we twee stagiaires hebben op het moment en ik denk dat ik ingedeeld word op de receptie taken zodra m'n mede stagiaire weg is. Maar tbh ik wíl niet zoveel avonden werken en ben er best upset over. :/

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 24 sep 2016 - 17:06:
Ik dacht dat je de bar zo fijn vond.
Verder, op stage ga je soms dingen doen die je niet leuk vind. Ik zou niet te snel aan de bel trekken, tenzij het echt te lang duurt voor je andere dingen mag doen.

Chayenne
Chayenne

Chayenne is offline

[4831]
Chayenne zei op 24 sep 2016 - 17:23:
Ik vind de bar wel leuk, maar niet als ik honderden studenten drankjes moet serveren waarvan ik niet eens weet hoe ik ze moet verrekenen / maken. En ik raakte donderdag in paniek omdat ik meer dan 3 drankjes moest maken / onthouden en ik wil gewoon niet dat dat weer gebeurd. Ik had echt even een breakdown. Nu waren ze superlief. (Dat is ook een beetje waarom ik de bar zo leuk vind. De mensen zijn zo lief.) Maar het was niet fijn.
En zoals ik al zei: Ik ben hier om voor de receptie te leren, als ik elke avond van 9 tot half 2 moet werken leer ik niks over de receptie, en dat zou ik wel erg zonde vinden.

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 24 sep 2016 - 17:26:
Maar weten de mensen dat daar ook dat je er bent om ervaring op te doen bij de receptie?

Chayenne
Chayenne

Chayenne is offline

[4831]
Chayenne zei op 24 sep 2016 - 17:31:
Jap. Als het goed is weet iedereen het.
Misschien moet ik m'n state of mind een beetje omswitchen en er niet zo tegenop kijken. Ik moet vanavond weer, dus als ik me gewoon voorneem dat ik er een leuke avond van wil maken, misschien word dat het dan ook.
Zoals ik al zei ben ik bang dat ik weer een breakdown krijg, en daar zit niemand op te wachten.
En ik ben een beetje bang dat als de stagiaire dadelijk weg is, ik alleen op breakfast word gezet (daar doe je het meeste receptiewerk), en met 1 breakfast shift achter de rug weet ik echt nog niet wat te doen in de ochtend.
Maar als het zover is, kan ik het altijd aankaarten bij m'n manager natuurlijk.

Im sorry. Ik voelde me vanmiddag alleen zo ellendig.

1Dzayn
1Dzayn

1Dzayn is offline

[5362]
1Dzayn zei op 24 sep 2016 - 18:44:
Maar dat is ook wel te snappen hoor. Je bent alleen daar in London, voor het eerst ergens in een vreemde omgeving enz, dus ik snap best dat je er even doorheen zat. Ik zou het gewoon even aankijken en gewoon hulp vragen bij de bar als je het echt niet snapt en dan komt alles vanzelf wel goed.

xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 25 sep 2016 - 16:17:
Ik ben zo ontzettend blij ik vannacht voor het laatst bij de disco gewerkt heb. Ik bakte patat, en het was soms best leuk, maar als het druk was werd ik bekogeld met eten en het betaalde ook vrij slecht (zo'n 40 euro per nacht). Ben uiteindelijk gestopt omdat twee studies + bestuur + vriendin op twee uur reizen in combinatie met niet slapen zaterdagnacht vrij pittig was, en ik ben gewoon heel blij <3

O, en ik ben ook ontzettend blij dat m'n eerste biovak van dit jaar weer achter de rug is. Het was een vak bij Farmacie, en dat betekende vooral geneesmiddelen en receptoren stampen en bah, wat was het een takkevak. (vandaar ook mijn plotselinge verdwijning: ik was de hele week aan het samenvatten en stampen)

Chayenne
Chayenne

Chayenne is offline

[4831]
Chayenne zei op 25 sep 2016 - 19:06:
@Iv thanks ^^

Het ging gisteravond uiteindelijk toch nog best goed. Ik voelde me alleen meerdere malen schuldig omdat ik een aantal keren 'spillage' heb veroorzaakt (verkeerde drankje :/). Maar geen paniek aanvallen Vanavond hebben we een toga party, dus dan mag ik verkleed. Jippie XD.

@Daan dan snap ik wel datje ermee gestopt bent. En dat klinkt eigenlijk best interessant, maar als het alleen maar stampen is, tja.

xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 26 sep 2016 - 8:53:
Wtf, m'n vriendin appte net dat ze een stedentrip naar Krakau heeft gewonnen op vakantieveilingen en nu ga ik dus in november ineens naar Polen.

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 26 sep 2016 - 10:33:
@Daan: Wow, supertof! ;o
@Jen: is het een idee om een klein notitieboekje aan te schaffen en bij je te dragen, waarin je bestellingen kan noteren en evt. drankjes waarvan je het recept makkelijk vergeet?


Jfc, ik moest net voor het eerst de oogdruppeltjes voor mijn allergie aanbrengen en het was zo klungelig. En het is zo eng om omhoog te kijken naar dat dingetje en te wachten tot je er eindelijk een druppel uitknijpt zodat die op je oogbal kan vallen.
Echt heel onprettig, maar het werkt wel metéén en dat is dan weer heel prettig.
Met het pilletje, de druppels en mijn inhaler heb ik gewoon nagenoeg geen last meer van mijn allergie - op een beetje een kriebelige, pijnlijke keel na, maar ik heb thee, dus .

1Dzayn
1Dzayn

1Dzayn is offline

[5362]
1Dzayn zei op 26 sep 2016 - 10:43:
Haha, gelukkig ben ik gewend m'n ogen te druppelen, maar ik kan me idd wel voorstellen dat het de eerste keer wat eng is.

@Daan wow tof

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 29 sep 2016 - 9:30:
De bussen staken en de trams een beetje, dus het heeft me drie verschillende tramlijnen en een hoop wachten gekost om op school te geraken.
FeelsGoodMan >____>

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 29 sep 2016 - 12:40:
Ik heb de beslissing genomen om ontslag te nemen bij mijn huidige baan. En had gelijk een aantal andere sollicitaties eruit gegooid. Wordt ik net gebeld door één van die bedrijven en BOEM ik heb een sollicitatie gesprek aankomende maandag.



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20