Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Gooi-het-eruit-topic #60

Gooi-het-eruit-topic #60

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19
Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 10 mei 2016 - 10:42:
Wat willen we er toch veel uitgooien.
Al zestig topics.



YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 14 aug 2016 - 19:08:
@Juul: sowieso zitten er in tampons stofjes waardoor je mogelijk(!) onvruchtbaar kan worden.
Wat ik mij wel afvraag. Nu jij hem hebt en gebruikt. Voel je hem zitten?? Want als je een tampon verkeerd in brengt en dan gaat zitten is dat niet een heel prettig gevoel. Heb je dan het zelfde met zo'n cup? En lek je echt niet??

MoonRocker
MoonRocker is offline

[11046]
MoonRocker zei op 15 aug 2016 - 12:06:
@Iv: het is ook heel chill! En eigenlijk is er superveel info over te vinden :']
@Yara: nee, als je 'm goed inbrengt voel je 'm dus totaal niet en hij zit al vrij snel goed, want hij hoeft niet zo diep als een tampon. Ik heb overigens een heel flexibele, dus daar zal het ook wel mee te maken hebben. En nee, zo'n ding kan superveel bloed opvangen, dus je lekt alleen als je 'm verkeerd in zou doen, maar dat is volgens mij echt een kunst op zich.

Chayenne
Chayenne

Chayenne is offline

[4831]
Chayenne zei op 15 aug 2016 - 15:45:
Je hebt me toch wel een beetje nieuwsgierig gemaakt.
Maar hoe maak je zoiets schoon dan?

xNadezhda
xNadezhda is offline

[7882]
xNadezhda zei op 15 aug 2016 - 15:45:
Ben ik de enige die bij de gedachte om iets in te brengen de kriebels krijgt?

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 15 aug 2016 - 16:38:
@Juul: oké. Goed om te weten. Misschien toch maar zo'n ding aanschaffen.
@Dezh: jij gebruikt ook geen tampons?

xjeszell
xjeszell

xjeszell is offline

[8982]
xjeszell zei op 15 aug 2016 - 16:42:
Nee, Dezh, dat is ook heel de reden dat ik tampons niet fijn vind.

xNadezhda
xNadezhda is offline

[7882]
xNadezhda zei op 15 aug 2016 - 16:49:
@ Yara; nope. Wel eens geprobeerd omdat we moesten zwemmen met school, maar ik kreeg 't niet voor elkaar. Raakte in paniek. :'

@ Jess; nu voel ik me beter, haha.

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 15 aug 2016 - 16:54:
@Dezh; het duurde bij mij ook even voor ik ze onder de knie had. Gebruik ze nu alleen maar als ik ergens heen moet ofso. Dan is het makkelijker. Thuis gebruik ik period panties. Dat is ondergoed met een soort fleece in het kruis. En die moet je dan uitspoelen na een dag. En dat werkt ook echt top.

1Dzayn
1Dzayn

1Dzayn is offline

[5362]
1Dzayn zei op 15 aug 2016 - 17:21:
@dezh neh heb ik ook wel. Ik wilde aan de tampons, omdat dat net iets handiger is met paardrijden, maar ik vind het een eng idee, dus doe het nu gewoon met simpele "pads" (ik ben het nederlandse woord vergeten oops) Er zijn sowieso veel meer mensen die het een eng idee vinden volgens mij

@yaar ik heb wel eens een stuk gelezen over die panties! Zijn ze echt zo handig? Lekken ze niet ofzo? Het lijkt me zo raar om "gewoon" ondergoed aan te hebben terwijl je toch last heb van je satanistische waterval.

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 15 aug 2016 - 17:26:
@Iv: maandverband, volgens mij?

Die gebruik ik ook, maar vooral omdat mama geen tampons wil kopen. :'

1Dzayn
1Dzayn

1Dzayn is offline

[5362]
1Dzayn zei op 15 aug 2016 - 17:33:
@kay ja dat. Ik kon er toch echt met geen mogelijkheid op komen haha.
Maar je kan dan toch zelf kopen? I mean, als je ooit alleen gaat wonen moet je het ook gaan kopen :'

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 15 aug 2016 - 18:22:
Ja, dat wel, maar het is veel goedkoper als mama 't doet, y'know? Als ik zou zeggen dat ik tampons wil, zou ze het uiteindelijk wel doen, maar daar zou dan een heel awkward gesprek aan vastgeknoopt worden.

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 15 aug 2016 - 18:28:
@Iv; Nee. Ze lekken dus helemaal niet. Het is wel raar. Vooral op de eerste dag van je menstruatie. Omdat je continue naar het toilet gaat om te kijken of er niets langs je benen loopt ofso. Maar dat is dus helemaal niet. Je voelt je wel een beetje een moordenaar als je het ondergoed uit spoelt en je al het bloed ziet weglopen. Maar verder is het echt een geweldig product. En ze zijn heel zacht.

Voor mensen die nog confused zijn. Dit is een filmpje van BuzzFeed waarin meiden ze testen. BuzzFeed

@Kay; awkward gesprek? Huh?

MoonRocker
MoonRocker is offline

[11046]
MoonRocker zei op 15 aug 2016 - 18:37:
@Jen: als je 'm aan het gebruiken bent is het voldoende om 'm elke keer gewoon schoon te spoelen met water; voor en na je menstruatie moet je 'm even uitkoken in een pannetje water. ^^
@Yara: is dat een soort "ingebouwd" uitwasbaar maandverband?
@Dezh/Jess: volgens mij zijn er nogal wat vrouwen die dat hebben hoor.
@Kay: misschien is je mama wel begripvoller dan je denkt? ^^ (maar ik ken haar niet, natuurlijk)

1Dzayn
1Dzayn

1Dzayn is offline

[5362]
1Dzayn zei op 15 aug 2016 - 18:47:
@Yaar Het klinkt echt ideaal om eerlijk te zijn haha. Zijn ze prijzig? Want ik kan me voorstellen dat zoiets niet heel goedkoop is, hoewel het denk ik echt wel een uitvinding is voor mensen die geen optie hebben om zo vaak naar het toilet te gaan. Alhoewel ik ook wel denk dat je het geld dat je erin stopt er snel uithaalt.

@Kay Goedkoper?
En wat Juul zegt, misschien is ze wel veel begripvoller dan je denkt



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19