Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Gooi-het-eruit-topic #60

Gooi-het-eruit-topic #60

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 10 mei 2016 - 10:42:
Wat willen we er toch veel uitgooien.
Al zestig topics.



YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 6 sep 2016 - 13:05:
Ik heb een buurman en die heeft vier katten. Drie daarvan zijn goed op gewicht. Zien er qua vacht ook wel goed uit. Maar ééntje is zoooooooo ongelofelijk mager. En ik vind het echt verschrikkelijk om hem zo te zien. Ik wil hem echt zo graag eten geven. En hij is ook zo lief. Komt altijd heel vrolijk naar mij toelopen en wil zich graag laten aaien. Ik zou bijna de kat ontvoeren naar mijn huis. Ik weet alleen dat mijn eigen kat niet gewend is aan andere katten en er vast ruzie komt. Maar ik vind het zo heartbreaking om te zien hoe mager hij is. Wat zal ik doen? Zal ik hem eten gaan geven? Of het gewoon zijn gang laten gaan. Of wat anders?

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 6 sep 2016 - 16:25:
Als de andere katten er normaal uitzien, zal 'ie wel om een andere reden mager zijn dan dat er niet goed voor 'm gezorgd wordt. En ik zou hem niet bijvoeren; je hebt best kans dat hij mager is omdat hij ziek is en vaak heeft zo'n kat speciaal voer.

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 6 sep 2016 - 20:46:
@Bo: hij is niet ziek. Ik sprak het baasje en die zeiden dat hij wordt weggejaagd door de andere katten als ze gaan eten. En ze hem niet apart eten willen geven. Dus hij moet het maar uitzoeken. Hij zei letterlijk: 'dan gaat die toch muizen vangen.' Ja, het maakt hem geen reet uit wat die katten doen.

Cynthia
Cynthia

Cynthia is offline

[1345]
Cynthia zei op 6 sep 2016 - 22:41:
Bedankt voor jullie lieve reacties *hug*
Ik kon niet eerder antwoorden, want naar een scherm kijken op de laptop e.d. was nog heel vervelend. Nu gaat het al wel weer wat beter gelukkig!

Fijn om te horen dat het jullie gelukkig nog nooit is overkomen. Ik praat zeker met mensen, ook vooral met mijn stagebegeleider inderdaad. Ik liep al bij een psych, dus ook daar ga ik het er nog even over hebben.

Donderdag moet ik naar het ziekenhuis voor controle en dan zie ik wel verder. <3

Super lief dat jullie altijd zo welcoming zijn<3

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 7 sep 2016 - 13:25:
Ik zocht op het internet op of het normaal is om krampen te hebben een paar dagen voor je maandstonden normaal gezien doorkomen en alle websites zeggen dat ik zwanger ben.
Nou, oké, jullie weten het als eerst! Tijd voor een (baby-)borrel.

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 7 sep 2016 - 15:32:
Oeh Kay! Gefeliciteerd! Who's the dad?

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 7 sep 2016 - 15:39:
Geen idee. Onbevlekte ontvangenis, de Antichrist groeit in mijn baarmoeder.

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 7 sep 2016 - 16:06:
Hahaha, volgens mij heb ik daar iedere maand last van. C;

Cynthia
Cynthia

Cynthia is offline

[1345]
Cynthia zei op 8 sep 2016 - 21:30:
Oh maar dat zou wat zijn, dat heb ik ook al veel baby's. Heb altijd paar dagen van tevoren al kramp, maar ben wel aan de pil trouwens

Nynlufx
Nynlufx

Nynlufx is offline

[616]
Nynlufx zei op 12 sep 2016 - 19:33:
Ik weet niet of dit in dit topic past maar dit moet ik er even uitgooien.

Vandaag ben ik erachter gekomen dat een vriendin van me me haat. Of niet mag. Iets in die richting.
Het begon allemaal afgelopen donderdag, toen er een hele heisa was nadat één van de meisjes niet op kwam dagen voor de film die we zouden kijken(we dachten dat ze ontvoerd was) maar uiteindelijk gewoon thuis bleek te liggen slapen. Die vriendin van mij, ik zal d'r "F" noemen, had het aan de stok met vriendin 2, "K". F eet elke dag McDonalds en toen K en een ander zeiden dat er veel kankerverwekkende stoffen zitten in de producten van de Mac, nam F dat op als het indirect zeggen dat ze later kanker zou krijgen. Zo is ze, namelijk. Die dag aten we weer bij de Mac(want er was geen ander eten) en het ging er weer over, wat F wat kwaad maakte(bron van ergernis 1). Later, tijdens de film, vond ze het blijkbaar grappig dat vriendin-die-kwijt-was, nou, kwijt was, dus bron van ergernis 2. En na de film zouden we een ijsje halen. De min 12 was waarschijnlijk dicht, en ik stelde La Venetia voor(het was in LW). Het was een eindje lopen dus F wilde het niet, maar de rest wilde ijs. Toen zei F dat we dan in een achterbuurt terecht zouden komen, waarop K antwoordde dat ze dan maar "in haar eentje naar het station moest". We kwamen uiteindelijk toch bij de min 12(die dus wel open was) en terwijl K en onze twee andere vriendinnen ijs gingen halen gooide F eruit wat haar dwarszat. Ze moest bijna huilen over hoe bot K tegen haar had gedaan.
Later kwamen we erachter dat er 1 trein stuk was en de treinen om het uur gingen, dus we misten de trein. Terwijl K, nog 2 vrienden en ik achterbleven, gingen F en de overige vriendin naar het station. Ik vertelde wat F dwarszat en K werd kwaad dat F alles zo persoonlijk opnam, wat waar is.
Nu heeft F dus van alles met één van die vriendinnen, A, besproken. Ze is kwaad op mij omdat ik tegen K en A had gezegd wat haar dwarszat en nog meer dat ik niet weet, ze is kwaad op K voor redenen die teveel zijn om op te noemen, noemde mij een vieze vuile rat en ze wilde nooit meer naast me zitten(heeft ze vandaag nog gedaan, maar dat terzijde), etc.
K is kwaad. Ze heeft het mij tijdens de kleine pauze verteld nadat A haar het hele whatsapp gesprek had laten lezen. Ik ben nu ook kwaad en ik ben blij dat ze me het verteld heeft. Ik heb er eigenlijk wel genoeg van, maar om nou heel afstandelijk te gaan doen is ook raar want dat weet ze het is uitgelekt.
Ik wil eigenlijk tegen haar gaan schreeuwen dat ze dit dan tegen mijn gezicht moet zeggen, maar dan wordt ze kwaad op A en dat wil ik niet. Ook gaat ze dan waarschijnlijk janken en daar erger ik me te veel aan.
Maar goed. Als ik nu op "plaats reactie druk" is het eruit en dan zie ik wel. Alvast excuses voor deze ellenlange reactie (:

Cynthia
Cynthia

Cynthia is offline

[1345]
Cynthia zei op 12 sep 2016 - 23:26:
Dat rat gedeelte had ze achter je rug om gezegd? Harsh. Maar was dat dan niet meer iets dat eruit floepte omdat ze boos was? Aangezien ze wel naast je kwam zitten..

Ik zou haar alsnog mee confronteren. Dan weet ze maar dat het gelekt is, had ze het maar niet moeten zeggen. Snap wel dat het vervelend is als die K tegen haar bot doet, maar als ik het zo lees had ze dat er zelf naar gemaakt toch?

Wat een gedoe joh, goed dat je het eruit hebt gegooid <3


Edit: Confronteren samen met A erbij**

Nynlufx
Nynlufx

Nynlufx is offline

[616]
Nynlufx zei op 12 sep 2016 - 23:38:
Naja, ik merkte het al eerder. Ze doet kortaf, negeert me als er andere mensen bij zijn (dat voelt echt heel kut tbh) en is zo overgevoelig dat het nep lijkt, en dit gebeurt al een hele tijd. Ik ga nog wel gewoon met haar om denk ik, en wacht het moment af totdat ik knap, of dat er iets anders gebeurt. K wilde haar er sowieso ook niet mee confronteren (en eigenlijk wilde A niet dat K het ook aan mij zou vertellen, maar ik ben wel blij dat ze het gedaan heeft want nu weet ik het in ieder geval) dus ik doe het alleen als zij het ook goed vindt.

Dit voelt heel erg als een high school drama :' wel bedankt voor het advies <3

1Dzayn
1Dzayn

1Dzayn is offline

[5362]
1Dzayn zei op 13 sep 2016 - 9:53:
Wie heeft bedacht dat het slim is om 's morgensvroeg een bus die naar de Uni gaat maar om de zeven minuten te laten rijden? Ik heb vanmorgen twee bussen moeten missen omdat ze gewoon stamp en stamp vol zaten. Resultaat: tien minuten te laat bij college en zweterig van de overvolle bus waar ik uiteindelijk wèl in kon. Jezus mina, ik moet hier echt een oplossing voor gaan vinden.

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 13 sep 2016 - 10:29:
Beter te vroeg dan te laat. Ik kom zelf altijd een half uur te vroeg aan op school, want je kan beter ruim rekenen. Er waren op mijn Uni ook proffen die na vijf minuten de deur op slot deden en dan mocht je niet meer binnen.

1Dzayn
1Dzayn

1Dzayn is offline

[5362]
1Dzayn zei op 13 sep 2016 - 11:12:
Als ik een trein eerder neem ben ik ruim een uur eerder en moet ik echt rond half zes op ofzo.



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20