Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Forum Spelletjes » Dark Age: The Leaking TARDIS (Speeltopic)

Dark Age: The Leaking TARDIS (Speeltopic)

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Eliros
Eliros

Eliros is offline

[6222]
Eliros zei op 4 nov 2013 - 18:29:
“Hoort dat te gebeuren, Doctor?” Clara wierp Eleven een blik over haar schouder, wenkbrauwen opgetrokken en handen in haar zij. Ze keek weer terug naar het controlepaneel. Waar eerder het goeie aantal lampjes brandden, knipperden er nu dubbel zo veel. De rook die in slierten omhoog kroop meende ze ook al in tijden niet meer gezien te hebben.
“Ha. Natuurlijk! Natuurlijk hoort dat!” Hij tuurde om haar heen naar de toeters en bellen en fronste toen. “Dat lampje hoort niet te branden. Clara, geef me de hamer eens aan.” Eleven stapte om zijn reisgenoot heen en bestudeerde het paneel.
“Hamer.” Clara stak het stuk gereedschap naar de Doctor uit, die hem aanpakte en een van de vele lampjes een ram gaf.
Het lampje flikkerde uit en de Doctor gooide de hamer over zijn schouder met een brede glimlach. “Opgelost. Laten we New New New New York eens gaan bekijken. De mensen schijnen nogal chagrijnig te zijn, en, niet te vergeten, de smog is zo dicht dat je buiten je eigen vingers niet kan onderscheiden. Daarentegen, er wordt gefluisterd dat je nergens anders zulke lekker vissticks kan vinden. Gek genoeg is er daar geen vis te bekennen.”
“Vissticks?”
“Vissticks.” Na een bevestigende knik weerklonk er een alarm dat zo luid was dat beide reizigers hun oren moesten afschermen. De TARDIS begon te schudden en het lampje dat eerder zo creatief het zwijgen was opgelegd begon weer vrolijk te knipperen. De sonische schroevendraaier werd erbij gepakt en Eleven stond op het punt om uit te vinden wat er was. Het plan werd echter onderbroken door een zwaar gedreun dat uit een van de vele gangen kwam.
“Doctor. Doctor. Doctor,” klonk een stem die onmogelijk menselijk on zijn. En, even later, “Exterminate, exterminate, exterminate...”
Clara keek de Doctor vragend aan, niet zeker of ze op de vlucht moest slaan of niet. “Vluchten we?”
“Ah.” De Doctor snoof. “Ja. Vluchten. Dat lijkt me een juist plan.


Klik hier om de regels nog eens door te nemen.

Rollen:
4x goodsider :
- Jager (River)
- Heks (Rose Tyler)
- Beschermer (Rory Williams)
- Waarzegger (Amy Pond)
- 1x Tovenaar (Clara Oswin Oswald, Eleven, Ten, Nine)
1x badsider:
- Dalek
- Cyberman

Deelnemers:
1. Bodine
2. Krewella Tovenaar
3. xEmma
4. xDevilBitch Heks
5. realMe
6. missxangel
7. Rosie16 Tovenaar
8. Pline Wolf
9. MyReflection
10. Lasaraline Tovenaar

Eerste lynch 5 november, 20:00
Eerste lunch 6 november, 20:00
Specials mogen na de eerste lunch gebruikt worden



Eliros
Eliros

Eliros is offline

[6222]
Eliros zei op 4 nov 2013 - 18:35:
Ik probeer de rollen te versturen, maar in mijn outbox staat steeds dat hij ze niet verstuurd. Ik. Eh. Ga de lijst nu even af, maar ik weet dus niet of er ook maar iets is aangekomen.

realMe
realMe

realMe is offline

[2181]
realMe zei op 4 nov 2013 - 18:41:
Hij is aangekomen, ik heb mijn rol

Eliros
Eliros

Eliros is offline

[6222]
Eliros zei op 4 nov 2013 - 18:48:
OK. Ik heb alle PBs verstuurd. Nu zegt 'ie wel dat ze allemaal zijn aangekomen. Vooralsnog, als je toch je rol niet ontvangen hebt, zeg dat dan even en dan probeer ik het opnieuw.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 4 nov 2013 - 19:41:
Ik speel dit tegenwoordig zo veel vaker in real dan op 't forum, dat ik eigenlijk niet meer weet hoe het hier in z'n werk ging. Want het is best wel moeilijk om een theorie te bedenken terwijl er nog niets gebeurd is. Maar ik herinner me ook dat er ooit een potje was waarin we bij ronde vijf nog steeds riepen dat het lastig was omdat er weinig gezegd werd + weinig theorieën te bedenken waren. Of herinner ik me dat verkeerd?

Rosie16
Rosie16

Rosie16 is offline

[571]
Rosie16 zei op 4 nov 2013 - 20:05:
Mijn rol is ook aangekomen. n.n

missxangel
missxangel

missxangel is offline

[1499]
missxangel zei op 4 nov 2013 - 20:20:
Mijn rol is ook binnen!

Het is zo lang geleden dat ik DA heb gespeeld. Het is zo'n heerlijk leuk spel! Ik wad ook blij verast toenik een berichtje kreeg waarin ik werd gedwongen om weer mee te doen!! ;P

@Bo; je verhaal klopt, de eerste keer kiezen is moeilijk. Word voor mij een rondje random.org!!

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 4 nov 2013 - 20:35:
Ja, voor mij waarschijnlijk ook. Maar dat is zo jammer, want dan kun je eigenlijk ook niet veel uit de eerste stemronde halen en dan blijf je in zo'n visuele cirkel steken. Want je kunt niet tijdens de lunch ineens iemand horen lachen of iets dergelijks, dus zulk soort hints zijn er allemaal niet.
Misschien kunnen we in ieder geval in de gaten houden wie er online zijn rond de lynch, dan kunnen we heksen uitsluiten.

realMe
realMe

realMe is offline

[2181]
realMe zei op 4 nov 2013 - 20:42:
En de waarzegger, want die moet dan berichten wie ze wil scannen. Die zal ook tijdens lynch en lunch online zijn.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 4 nov 2013 - 20:49:
Moet dat ook echt op dat tijdstip, dan? Dat kan toch gewoon de hele tijd?

realMe
realMe

realMe is offline

[2181]
realMe zei op 4 nov 2013 - 20:57:
Dat moet de waarzegger doorgeven voor 21.00 per dag. Dus om en om het tijdstip van de lunch of Lynch bekendmaking

realMe
realMe

realMe is offline

[2181]
realMe zei op 4 nov 2013 - 20:58:
Sorry dubbelpost

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 4 nov 2013 - 21:05:
Oh, dan is dat ook wel een goeie.

realMe
realMe

realMe is offline

[2181]
realMe zei op 4 nov 2013 - 21:15:
Dan kun je al vrij goed misschien weten wie die twee spexials zijn, al weten de wolven dr dan ook. Dus het kan ook zijn dat ze het zo spelen dat ze niet ieder avond rond die tijd online zijn, maar wel iedere avond een keer online zijn. Dan valt her wel minder snel op te vallen

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 4 nov 2013 - 21:24:
Uiteraard. Maar we weten wel vrij zeker dat degenen die er niet gaan zijn, het niet zijn. Want Elise heeft 't niet voor niets van tevoren gevraagd. En for now is dat zo'n beetje all we have to go on.

Pline
Pline

Pline is offline

[986]
Pline zei op 4 nov 2013 - 21:51:
En als iedereen erop gaat letten wie er op dat moment onine is, dan staat iedereen toch ook online? Dus dan hebben we er weer niets aan he... denk ik toch



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10