Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Forum Spelletjes » Dark Age: The Leaking TARDIS (Speeltopic)

Dark Age: The Leaking TARDIS (Speeltopic)

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Eliros
Eliros

Eliros is offline

[6222]
Eliros zei op 4 nov 2013 - 18:29:
“Hoort dat te gebeuren, Doctor?” Clara wierp Eleven een blik over haar schouder, wenkbrauwen opgetrokken en handen in haar zij. Ze keek weer terug naar het controlepaneel. Waar eerder het goeie aantal lampjes brandden, knipperden er nu dubbel zo veel. De rook die in slierten omhoog kroop meende ze ook al in tijden niet meer gezien te hebben.
“Ha. Natuurlijk! Natuurlijk hoort dat!” Hij tuurde om haar heen naar de toeters en bellen en fronste toen. “Dat lampje hoort niet te branden. Clara, geef me de hamer eens aan.” Eleven stapte om zijn reisgenoot heen en bestudeerde het paneel.
“Hamer.” Clara stak het stuk gereedschap naar de Doctor uit, die hem aanpakte en een van de vele lampjes een ram gaf.
Het lampje flikkerde uit en de Doctor gooide de hamer over zijn schouder met een brede glimlach. “Opgelost. Laten we New New New New York eens gaan bekijken. De mensen schijnen nogal chagrijnig te zijn, en, niet te vergeten, de smog is zo dicht dat je buiten je eigen vingers niet kan onderscheiden. Daarentegen, er wordt gefluisterd dat je nergens anders zulke lekker vissticks kan vinden. Gek genoeg is er daar geen vis te bekennen.”
“Vissticks?”
“Vissticks.” Na een bevestigende knik weerklonk er een alarm dat zo luid was dat beide reizigers hun oren moesten afschermen. De TARDIS begon te schudden en het lampje dat eerder zo creatief het zwijgen was opgelegd begon weer vrolijk te knipperen. De sonische schroevendraaier werd erbij gepakt en Eleven stond op het punt om uit te vinden wat er was. Het plan werd echter onderbroken door een zwaar gedreun dat uit een van de vele gangen kwam.
“Doctor. Doctor. Doctor,” klonk een stem die onmogelijk menselijk on zijn. En, even later, “Exterminate, exterminate, exterminate...”
Clara keek de Doctor vragend aan, niet zeker of ze op de vlucht moest slaan of niet. “Vluchten we?”
“Ah.” De Doctor snoof. “Ja. Vluchten. Dat lijkt me een juist plan.


Klik hier om de regels nog eens door te nemen.

Rollen:
4x goodsider :
- Jager (River)
- Heks (Rose Tyler)
- Beschermer (Rory Williams)
- Waarzegger (Amy Pond)
- 1x Tovenaar (Clara Oswin Oswald, Eleven, Ten, Nine)
1x badsider:
- Dalek
- Cyberman

Deelnemers:
1. Bodine
2. Krewella Tovenaar
3. xEmma
4. xDevilBitch Heks
5. realMe
6. missxangel
7. Rosie16 Tovenaar
8. Pline Wolf
9. MyReflection
10. Lasaraline Tovenaar

Eerste lynch 5 november, 20:00
Eerste lunch 6 november, 20:00
Specials mogen na de eerste lunch gebruikt worden



realMe
realMe

realMe is offline

[2181]
realMe zei op 5 nov 2013 - 20:30:
Hello, old friend
RIP Krewella

Edit: het valt me nu pas op dat er extreem veel op haar gestemd is, al dan niet random.

Edit 2: @Bodine, de specials gaan pas in na de eerste lunch. Dus de heks zoeken heeft nu nog geen zin, donderdag pas.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 5 nov 2013 - 20:46:
Oh. My bad.

Eliros
Eliros

Eliros is offline

[6222]
Eliros zei op 5 nov 2013 - 20:48:
Eh. Nee, de heks heeft tot acht uur de tijd.

Edit: en de heks is de enige special die vanaf het begin ingaat.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 5 nov 2013 - 20:49:
Oh. Ik dacht dat wij tot 20.00 hadden om te stemmen. Oeps.

Eliros
Eliros

Eliros is offline

[6222]
Eliros zei op 5 nov 2013 - 20:49:
Eh, ja. Maar het was overduidelijk wie eruit zou gaan, dus heb ik het deze ronde even anders gedaan.

Edit: in het vervolg heeft de heks tot 20:30, lijkt me zo.

realMe
realMe

realMe is offline

[2181]
realMe zei op 5 nov 2013 - 21:23:
Dat is ook handig om te weten voor ons, dat van de heks. Toch blijf ik het vreemd vinden dat er zo veel op een nummer is gestemd mrt random. Maar wacht nog even tot morgen of de volgende lynch voordat ik daar mogelijk iets uit kan halen

xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 5 nov 2013 - 21:26:
Ja maar ik denk toch dat mensen snel de stem van een ander overnemen bij random, uit angst om zelf gelyncht te worden. Of is dat rare psychologie?
Also, Bo's theorie was best goed, maar dus net ontkracht door Elise, helaas. ):

Trouwens, het lijkt me best handig van de baddies om op Cynthia te gaan, om zo de kans dat er een baddie uitgetrapt zou worden te beperken. Aan de andere kant: toen ik baddie was gingen we juist spreiden. Maar toch denk ik dat het best waarschijnlijk is dat er een wolf op Cynthia heeft gestemd.

realMe
realMe

realMe is offline

[2181]
realMe zei op 5 nov 2013 - 21:40:
Dat bedoelde ik dus, met dat het er heel veel waren. Zeker voor 'compleet' random. Zou me namelijk echt niets verbazen als er dus één of twee wolven in zouden zitten, ook dus om hun hangje te redden

Edit: Elise heeft een deel niet ontkracht. Dat de heks vanaf het begin actief kan zijn. Dat betekend dat er toch iets waar kan zijn van wat ze zei.
Hopelijk vermoorden de wolven een van ons nu niet

xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 5 nov 2013 - 21:49:
Goed. Nou, de volgende mensen stemden op haar:



4. xDevilBitch – Krewella [1]
6. missxangel – Krewella [0]
7. Rosie16 – Krewella [0]
8. Pline – Krewella [0]
9. MyReflection – Krewella [0]

Rosalie was de eerste die zei op Cynthia te stemmen. Toen volgde ik. Vanaf dat moment hadden de baddies dus een indicatie dat op haar stemmen slim zou kunnen zijn.
Dan zouden volgens de theorie Angela, Pauline (shoot me if I'm wrong) en Kirsten dus baddies kunnen zijn.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 5 nov 2013 - 21:54:
Behalve dat Angela sinds 9.50 vanmorgen niet meer online is geweest.

realMe
realMe

realMe is offline

[2181]
realMe zei op 5 nov 2013 - 21:58:
Dus dan zou ze haar stem vele male eerder hebben moeten versturen. Houden we Kirsten en pauline

MyReflection
MyReflection

MyReflection is offline

[1630]
MyReflection zei op 5 nov 2013 - 22:00:
Ik had ook al gestemd voordat rosalie en Daan zeiden op wie ze gingen stemmen en ben ook toen niet meer online geweest, vanwege rijles, studeren en oppassen. Dus dan houden we Pauline over.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 5 nov 2013 - 22:02:
Ho, maar ik zie niet helemaal in waarom we Daan en Rosalie uitsluiten. Gebeurt het niet vaak genoeg dat één van de wolven actief is en één niet? (Geldt ook voor Angela, trouwens, want wie weet hebben de wolven gisteren al afgesproken Cynthia eruit te stemmen en zijn Daan/Rosalie daadwerkelijk toevallig gevolgd).

MyReflection
MyReflection

MyReflection is offline

[1630]
MyReflection zei op 5 nov 2013 - 22:06:
hebben we morgen nou weer een lynch of is het om de dag?

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 5 nov 2013 - 22:07:
Nee, morgen hebben de wolven lunch.



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13