Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Forum Spelletjes » Dark Age: The Leaking TARDIS (Speeltopic)

Dark Age: The Leaking TARDIS (Speeltopic)

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15
Eliros
Eliros

Eliros is offline

[6222]
Eliros zei op 4 nov 2013 - 18:29:
“Hoort dat te gebeuren, Doctor?” Clara wierp Eleven een blik over haar schouder, wenkbrauwen opgetrokken en handen in haar zij. Ze keek weer terug naar het controlepaneel. Waar eerder het goeie aantal lampjes brandden, knipperden er nu dubbel zo veel. De rook die in slierten omhoog kroop meende ze ook al in tijden niet meer gezien te hebben.
“Ha. Natuurlijk! Natuurlijk hoort dat!” Hij tuurde om haar heen naar de toeters en bellen en fronste toen. “Dat lampje hoort niet te branden. Clara, geef me de hamer eens aan.” Eleven stapte om zijn reisgenoot heen en bestudeerde het paneel.
“Hamer.” Clara stak het stuk gereedschap naar de Doctor uit, die hem aanpakte en een van de vele lampjes een ram gaf.
Het lampje flikkerde uit en de Doctor gooide de hamer over zijn schouder met een brede glimlach. “Opgelost. Laten we New New New New York eens gaan bekijken. De mensen schijnen nogal chagrijnig te zijn, en, niet te vergeten, de smog is zo dicht dat je buiten je eigen vingers niet kan onderscheiden. Daarentegen, er wordt gefluisterd dat je nergens anders zulke lekker vissticks kan vinden. Gek genoeg is er daar geen vis te bekennen.”
“Vissticks?”
“Vissticks.” Na een bevestigende knik weerklonk er een alarm dat zo luid was dat beide reizigers hun oren moesten afschermen. De TARDIS begon te schudden en het lampje dat eerder zo creatief het zwijgen was opgelegd begon weer vrolijk te knipperen. De sonische schroevendraaier werd erbij gepakt en Eleven stond op het punt om uit te vinden wat er was. Het plan werd echter onderbroken door een zwaar gedreun dat uit een van de vele gangen kwam.
“Doctor. Doctor. Doctor,” klonk een stem die onmogelijk menselijk on zijn. En, even later, “Exterminate, exterminate, exterminate...”
Clara keek de Doctor vragend aan, niet zeker of ze op de vlucht moest slaan of niet. “Vluchten we?”
“Ah.” De Doctor snoof. “Ja. Vluchten. Dat lijkt me een juist plan.


Klik hier om de regels nog eens door te nemen.

Rollen:
4x goodsider :
- Jager (River)
- Heks (Rose Tyler)
- Beschermer (Rory Williams)
- Waarzegger (Amy Pond)
- 1x Tovenaar (Clara Oswin Oswald, Eleven, Ten, Nine)
1x badsider:
- Dalek
- Cyberman

Deelnemers:
1. Bodine
2. Krewella Tovenaar
3. xEmma
4. xDevilBitch Heks
5. realMe
6. missxangel
7. Rosie16 Tovenaar
8. Pline Wolf
9. MyReflection
10. Lasaraline Tovenaar

Eerste lynch 5 november, 20:00
Eerste lunch 6 november, 20:00
Specials mogen na de eerste lunch gebruikt worden



Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 6 nov 2013 - 16:40:
Maar dit zijn allemaal dingen die altijd zo zijn, toch? Ik bedoel - het is geen nieuwe informatie of zo.
Eigenlijk ben ik een beetje de lunch aan het afwachten, om die dan te vergelijken met de stemming van gisteren. Want de stemming alleen kun je zo weinig mee. Ja - er hebben heel veel mensen op Cynthia gestemd, en ik ga eigenlijk vanuit dat daar tenminste één wolf bij zit, maar wie van de vier, je ne sais pas.
Overigens denk ik niet dat Lasaraline een wolf is, omdat ze niet gestemd heeft. Buiten haar (en Cynthia, maar die was tovenaar) heeft iedereen genoeg ervaring om te begrijpen dat het handig is om te stemmen, al is het maar om te voorkomen dat je er zelf uitvliegt. Dus als ze wolf was geweest, zou haar mede-wolf haar waarschijnlijk wel een aantal pb'tjes hebben gestuurd om 1) te overleggen hoe ze gaan stemmen en 2) te zorgen dat ze daadwerkelijk stemde. En omdat ze niet gestemd heeft, lijkt het me dat dit niet gebeurd is. Ik weet 't niet geheel zeker natuurlijk, maar ik wilde het even in de groep gooien. (:

realMe
realMe

realMe is offline

[2181]
realMe zei op 6 nov 2013 - 17:03:
@Bodine: Niet dat ik je idee wil ontkrachten, maar weet iemand toevallig of ze wel online is geweest. Kan ook goed zijn dat ze die berichtjes niet heeft gezien, of te laat. Niet dat ik haar wil verdedigen, maar zie haar enkel smiddags heel kort online staan. Denk dat als zij weerwolf zou zijn, ze haar mede wolf pretty upset aan het maken is dan.
Verder kunnen we het ook niet vragen, ze is hier nog niet geweest. dus misschien ook bij deze aan haar, Waarom heb je niet gestemd?

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 6 nov 2013 - 17:06:
Bodine: Maar dit zijn allemaal dingen die altijd zo zijn, toch? Ik bedoel - het is geen nieuwe informatie of zo.
Op zich is het inderdaad in elk potje zo, maar de Heks vliegt er zo vaak uit zonder iemand gered te hebben, dat het mij het benadrukken wel waard leek, eerlijk gezegd.
Josette: Trouwens, dan moet ze ook tips achter laten dat zij de waarzegger is, anders gelooft niemand haar. Dan kan ook de badside zich voordoen als waarzegger en dan zijn compagnon als te vertrouwen bestempelen. Maar van de waarzegger kun je pas iets verachten morgen.
Theoretisch gezien kan het, maar voor de badside is het heel wat lastiger om zich als Waarzegger voor te doen, aangezien de Waarzegger ook gewoon hier rondloopt en die leugen natuurlijk meteen doorheeft.
Bodine: maar wie van de vier vijf, je ne sais pas.
Of is er iemand waarvan jij er vanuit gaat dat ze sowieso goodie is?

Heeft Lasaraline al een keer meegespeeld? Ik dacht dat ik haar eerder een keer was tegengekomen. Wacht, ik ga wel zoeken.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 6 nov 2013 - 17:06:
Klopt, maar ze is wel online geweest vlak nadat ze haar rol heeft ontvangen, dus waarschijnlijk kijkt ze wel naar haar pb's. Maar as I said - ik weet 't niet zeker.
Aan de andere kant - zelfs als ze wel wolf is, en ze stemt niet, is dat alleen maar een voordeel voor onze kant & kunnen we beter haar mede-wolf eruit spelen dan haar. Denk ik.

@Emma; één stem was van haarzelf. Dus in principe: ja, want ze was zelf tovenaar.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 6 nov 2013 - 17:09:
Bodine: Aan de andere kant - zelfs als ze wel wolf is, en ze stemt niet, is dat alleen maar een voordeel voor onze kant & kunnen we beter haar mede-wolf eruit spelen dan haar. Denk ik.
Als ze niet blijft stemmen: inderdaad. Dan wordt ze er automatisch uitgekickt over twee rondes.

Edit:
1. Bodine – Lasaraline [1]
2. Krewella – evilBitch [5]
3. xEmma – realMe [0]
4. evilBitch – Krewella [1]
5. realMe – Bodine [1]
6. missxangel – Krewella [0]
7. Rosie16 – Krewella [0]
8. Pline – Krewella [0]
9. MyReflection – Krewella [0]
10. Lasaraline – Lasaraline [2]

Cynthia had op Daan gestemd.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 6 nov 2013 - 17:09:
Oh shit, ik heb even teruggekeken en ze had zes stemmen totaal. Ik dacht vijf. Mijn fout.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 6 nov 2013 - 17:10:
Zes stemmen? Vijf toch?

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 6 nov 2013 - 17:10:
Huh, nou raak ik in de war.
OH. Ik snap 'm al. Jezus ik ben lekker scherp. Nee, sorry, mijn fout, ik dacht dat ze ook op zichzelf had gestemd en toen zag ik op de vorige pagina (of die ervoor idunno) Daans lijstje van vijf mensen die op d'r gestemd hadden en er nog in zitten, en telde ik er daar nog 1 bij op en kwam ik tot 6.
Goed, ik hoop dat ik vanaf nu iets scherper ga zijn. Scusa.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 6 nov 2013 - 17:11:
Krewella had zelf gewoon gestemd.

Edit: Nagekeken, en Lasaraline staat niet in the Hall of Fame en zal dus wel nooit hebben meegedaan. Waarschijnlijk verwarde ik haar met Lipsy of zo.

Rosie16
Rosie16

Rosie16 is offline

[571]
Rosie16 zei op 6 nov 2013 - 17:28:
Ugh ik mis weer veel te veel. Sorry, ik probeer het echt. Gisteren moest ik naar de tandarts en vandaag heb ik een groot deel in bed doorgebracht vanwege hoofdpijn en NaNoWriMo enzo.

Hoe dan ook, eens zien of ik er een beetje in kan komen. Jullie denken dat Lasaraline het waarschijnlijk niet is? En ja, het lijkt me inderdaad dat het een behoorlijk grote kans is dat minstens één van de Krewella stemmers een weerwolf is. Iets te veel toeval dat iedereen met Random.org op nummer 2 zou komen, hoewel goodsiders het waarschijnlijk ook wel gedaan hadden om er zelf niet uit te gaan, niet echt wetend op wie ze moesten stemmen en met de stroming mee gaan enzo.

realMe
realMe

realMe is offline

[2181]
realMe zei op 6 nov 2013 - 17:36:
Ik denk dat goodsiders wel echt random stemde, okey Pauline niet helemaal dat heeft ze gezegd. Maar doordat iedereen, of althans een aantal dat hier hebben neergezet, weten de wolven dat ook. Het is voor hun dan niet gek dat ze ook op haar gaan stemmen, wetende dat ze er dan zelf niet uitgaan en weer een goodie voor hun minder.

Rosie16
Rosie16

Rosie16 is offline

[571]
Rosie16 zei op 6 nov 2013 - 17:39:
Oh, en wat zijn de regels van het stemmen? Mag je pas vanaf een bepaalde tijd stemmen, of mag dat wanneer je wilt en is het enige waar je rekening mee moet houden de tijd wanneer je niet meer mag stemmen? Want als je binnen een bepaalde tijd mag stemmen zijn er voor de lunch in ieder geval al wat mensen die je eruit kan halen.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 6 nov 2013 - 17:40:
Voor acht uur, that's it.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 6 nov 2013 - 17:41:
Precies. Volgens mij zou de lunch ook gisteravond om 21.00 al ingeleverd kunnen zijn, toch? Dus daar hebben we vrij weinig aan.

realMe
realMe

realMe is offline

[2181]
realMe zei op 6 nov 2013 - 17:44:
Ja, dat is mogelijk, maar ze kunnen hem later altijd nog aanpassen. Net als dat je van stem kan wisselen verder in het spel als je toch iemand anders verdenkt.



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15