Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Forum Spelletjes » Dark Age: The Leaking TARDIS (Speeltopic)

Dark Age: The Leaking TARDIS (Speeltopic)

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17
Eliros
Eliros

Eliros is offline

[6222]
Eliros zei op 4 nov 2013 - 18:29:
“Hoort dat te gebeuren, Doctor?” Clara wierp Eleven een blik over haar schouder, wenkbrauwen opgetrokken en handen in haar zij. Ze keek weer terug naar het controlepaneel. Waar eerder het goeie aantal lampjes brandden, knipperden er nu dubbel zo veel. De rook die in slierten omhoog kroop meende ze ook al in tijden niet meer gezien te hebben.
“Ha. Natuurlijk! Natuurlijk hoort dat!” Hij tuurde om haar heen naar de toeters en bellen en fronste toen. “Dat lampje hoort niet te branden. Clara, geef me de hamer eens aan.” Eleven stapte om zijn reisgenoot heen en bestudeerde het paneel.
“Hamer.” Clara stak het stuk gereedschap naar de Doctor uit, die hem aanpakte en een van de vele lampjes een ram gaf.
Het lampje flikkerde uit en de Doctor gooide de hamer over zijn schouder met een brede glimlach. “Opgelost. Laten we New New New New York eens gaan bekijken. De mensen schijnen nogal chagrijnig te zijn, en, niet te vergeten, de smog is zo dicht dat je buiten je eigen vingers niet kan onderscheiden. Daarentegen, er wordt gefluisterd dat je nergens anders zulke lekker vissticks kan vinden. Gek genoeg is er daar geen vis te bekennen.”
“Vissticks?”
“Vissticks.” Na een bevestigende knik weerklonk er een alarm dat zo luid was dat beide reizigers hun oren moesten afschermen. De TARDIS begon te schudden en het lampje dat eerder zo creatief het zwijgen was opgelegd begon weer vrolijk te knipperen. De sonische schroevendraaier werd erbij gepakt en Eleven stond op het punt om uit te vinden wat er was. Het plan werd echter onderbroken door een zwaar gedreun dat uit een van de vele gangen kwam.
“Doctor. Doctor. Doctor,” klonk een stem die onmogelijk menselijk on zijn. En, even later, “Exterminate, exterminate, exterminate...”
Clara keek de Doctor vragend aan, niet zeker of ze op de vlucht moest slaan of niet. “Vluchten we?”
“Ah.” De Doctor snoof. “Ja. Vluchten. Dat lijkt me een juist plan.


Klik hier om de regels nog eens door te nemen.

Rollen:
4x goodsider :
- Jager (River)
- Heks (Rose Tyler)
- Beschermer (Rory Williams)
- Waarzegger (Amy Pond)
- 1x Tovenaar (Clara Oswin Oswald, Eleven, Ten, Nine)
1x badsider:
- Dalek
- Cyberman

Deelnemers:
1. Bodine
2. Krewella Tovenaar
3. xEmma
4. xDevilBitch Heks
5. realMe
6. missxangel
7. Rosie16 Tovenaar
8. Pline Wolf
9. MyReflection
10. Lasaraline Tovenaar

Eerste lynch 5 november, 20:00
Eerste lunch 6 november, 20:00
Specials mogen na de eerste lunch gebruikt worden



Eliros
Eliros

Eliros is offline

[6222]
Eliros zei op 6 nov 2013 - 20:06:
“Moeten we niet verder? Doctor?” Een blonde vrouw naast Ten, net aan komen rennen, wierp een blik over haar schouder. Wat ze zag deed haar ogen groeien. “Doctor. Doctor! Rennen!”
Clara keek om het stel heen, spotte de Dalek, en zette het op een lopen.
Ten draaide zich eerst om voordat hij een gezicht trok en mokkend toegaf dat, ja, het best verstandig zou zijn om te rennen.
Rose, die tijdens dit alles stil had gestaan, was echter te laat om het op een lopen te zetten. De Dalek kreeg haar in het vizier. “Exterminate!” Nadat de straal haar in de rug raakte viel ze neer, dood.

xDevilBitch is geluncht. Ze was Rose Tyler, de heks.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 6 nov 2013 - 20:11:
O fuck. *nog een paar scheldwoorden*
Ik was er redelijk van overtuigd dat de Heks wel het met mee eens was en dat er niemand geluncht ging worden. MWUH D:

Edit: Als we de stemmen er bij betrekken:
2. Krewella – xDevilBitch [5]
4. xDevilBitch - Krewella [1]
Dan lopen we vast.

Rosie16
Rosie16

Rosie16 is offline

[571]
Rosie16 zei op 6 nov 2013 - 20:29:
Ugh en de voorspelling over dat de heks dood zou gaan voordat ze iemand kon redden komt uit. >.<
Maar ik dacht dat de heks ook zichzelf kon redden? In het echte spel kan dat toch wel? :c

realMe
realMe

realMe is offline

[2181]
realMe zei op 6 nov 2013 - 20:29:
@Emma: hoe bedoel je precies? Snap je niet helemaal? Wel balen dat de heks zichzelf niet kan redden

Eliros
Eliros

Eliros is offline

[6222]
Eliros zei op 6 nov 2013 - 20:30:
@Rosalie: de heks kan zichzelf in DA niet redden.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 6 nov 2013 - 20:39:
@Emma: hoe bedoel je precies? Snap je niet helemaal? Wel balen dat de heks zichzelf niet kan redden
Ik had een paar pagina's terug een heel lang verhaal gepost in de hoop dat de Heks meteen de eerste lunch haar krachten zou gebruiken, voordat ze dood zou gaan. En nu is het toch gebeurd dat ze uit het spel is voor de een van ons kon redden. Snap je?

Eerlijk gezegd had ik niet verwacht dat Daan de Heks was. Door dit:
Also, Bo's theorie was best goed, maar dus net ontkracht door Elise, helaas. ):
Het is niet echt een groot of duidelijk iets, maar ik zou het zelf anders spelen. Als ik de Heks was geweest en iemand met een, misschien niet compleet kloppende, theorie zou aankomen over wie de Heks zou kunnen zijn en ik er inderdaad tussen had gezeten, dan had ik die theorie langer aangehouden om duidelijk te maken dat ze goed zitten. Als iemand snapt wat ik bedoel. Maar ja, dat ben ik. Ik dacht dat Bodine misschien de Heks was, aangezien ze de aandacht zo op die rol vestigde.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 6 nov 2013 - 20:48:
Ik snap wat je bedoelt, Emma.
En ik vestigde omdat ik verder (nog) nergens houvast aan had. M'rja.
En over dat de stemmen erbij betrekken geen zin heeft - not true. Want er is wel één van de vijf die op Cynthia hebben gestemd weggevallen. At least that's something.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 6 nov 2013 - 20:59:
Tja, ik had de mensen die uit jouw theorie kwamen wat beter bekeken en Josette leek onlogisch aangezien ze niet wist dat de Heks meteen al actief was, Daan leek me dus ook niet helemaal logisch aangezien ik het zelf anders had aangepakt en toen bleef jij over, en dat had ook wel kunnen kloppen. Maar misschien weten we nog te weinig na een lynch om voor mensen te bepalen wat voor rol ze hebben en loop ik te hard van stapel.

Op dit moment is de groep te splitsen in twee:
Bodine, Josette, Lasaraline en ik (niet-Cynthiastemmers)
Angela, Rosalie, Pauline en Kirsten
En waarschijnlijk is de wolfverhouding (zeg maar) 1:1 of 2:0
(Geen nieuwe informatie, gewoon een overzichtje)

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 6 nov 2013 - 21:14:
En Angela is nog steeds sinds gisterochtend 9.50 offline.

Eliros
Eliros

Eliros is offline

[6222]
Eliros zei op 6 nov 2013 - 21:47:
OH. Sorry. Specials mogen nu dus gebruikt worden~

realMe
realMe

realMe is offline

[2181]
realMe zei op 6 nov 2013 - 22:21:
Piet, hoop dat de waarzegger vanaf nu est hint achter zal laten. Zij kan vanaf nu scannen.

missxangel
missxangel

missxangel is offline

[1499]
missxangel zei op 6 nov 2013 - 23:02:
Hallo dames,

Mijn excuses dat ik niet meer heb gereageerd. Ik heb toetsweek en - schijnbaar - een.leven. Ik bedacht me, net in de bioscoop, met mama naar ladies night, door dat ik was gesmeekt voor een potje DA en dat ik niet meer online was gekomen naar mijn eerste berichtje.

Korte uitleg van mijn stem op Krewella; random.org. Zij was niet de eerste - dat was ik namelijk zelf - maar wel de tweede keuze.

Ik hoop dat de waarzegger snel haar special gebruikt en dat ik haar berichtje kan ontcijferen, want ik wil winnen!!

Edit;; Wanneer moet er weer gestemd worden? Want dan kan ik mijn stem weer inleveren.

Edit2; ik wilde zeggen, Krewella stemde op Daan, die moeten we in de gaten houden, maargoed dat was een random, dus ik heb gewoon geen theorie.

Rosie16
Rosie16

Rosie16 is offline

[571]
Rosie16 zei op 6 nov 2013 - 23:12:
@ Morgen is weer een lynch en Daan is al dood. Ze was een heks.

missxangel
missxangel

missxangel is offline

[1499]
missxangel zei op 6 nov 2013 - 23:24:
Ja daarom staat het in een Edit, omdat die theorie niet klopt.
Ik heb werkelijk geen idee op wie ik moet stemmen om de badside eruit te spelen..
Ik wil een hint..

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 7 nov 2013 - 7:40:
En Angela is nog steeds sinds gisterochtend 9.50 offline.
Voor mij spreekt dat haar niet vrij, er zijn genoeg manieren om met elkaar buiten het spel om te communiceren. Als we zo op de onlinetijd letten, kan het namelijk ook een tactiek worden.



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17