Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Forum Spelletjes » Dark Age: The Leaking TARDIS (Speeltopic)

Dark Age: The Leaking TARDIS (Speeltopic)

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17
Eliros
Eliros

Eliros is offline

[6222]
Eliros zei op 4 nov 2013 - 18:29:
“Hoort dat te gebeuren, Doctor?” Clara wierp Eleven een blik over haar schouder, wenkbrauwen opgetrokken en handen in haar zij. Ze keek weer terug naar het controlepaneel. Waar eerder het goeie aantal lampjes brandden, knipperden er nu dubbel zo veel. De rook die in slierten omhoog kroop meende ze ook al in tijden niet meer gezien te hebben.
“Ha. Natuurlijk! Natuurlijk hoort dat!” Hij tuurde om haar heen naar de toeters en bellen en fronste toen. “Dat lampje hoort niet te branden. Clara, geef me de hamer eens aan.” Eleven stapte om zijn reisgenoot heen en bestudeerde het paneel.
“Hamer.” Clara stak het stuk gereedschap naar de Doctor uit, die hem aanpakte en een van de vele lampjes een ram gaf.
Het lampje flikkerde uit en de Doctor gooide de hamer over zijn schouder met een brede glimlach. “Opgelost. Laten we New New New New York eens gaan bekijken. De mensen schijnen nogal chagrijnig te zijn, en, niet te vergeten, de smog is zo dicht dat je buiten je eigen vingers niet kan onderscheiden. Daarentegen, er wordt gefluisterd dat je nergens anders zulke lekker vissticks kan vinden. Gek genoeg is er daar geen vis te bekennen.”
“Vissticks?”
“Vissticks.” Na een bevestigende knik weerklonk er een alarm dat zo luid was dat beide reizigers hun oren moesten afschermen. De TARDIS begon te schudden en het lampje dat eerder zo creatief het zwijgen was opgelegd begon weer vrolijk te knipperen. De sonische schroevendraaier werd erbij gepakt en Eleven stond op het punt om uit te vinden wat er was. Het plan werd echter onderbroken door een zwaar gedreun dat uit een van de vele gangen kwam.
“Doctor. Doctor. Doctor,” klonk een stem die onmogelijk menselijk on zijn. En, even later, “Exterminate, exterminate, exterminate...”
Clara keek de Doctor vragend aan, niet zeker of ze op de vlucht moest slaan of niet. “Vluchten we?”
“Ah.” De Doctor snoof. “Ja. Vluchten. Dat lijkt me een juist plan.


Klik hier om de regels nog eens door te nemen.

Rollen:
4x goodsider :
- Jager (River)
- Heks (Rose Tyler)
- Beschermer (Rory Williams)
- Waarzegger (Amy Pond)
- 1x Tovenaar (Clara Oswin Oswald, Eleven, Ten, Nine)
1x badsider:
- Dalek
- Cyberman

Deelnemers:
1. Bodine
2. Krewella Tovenaar
3. xEmma
4. xDevilBitch Heks
5. realMe
6. missxangel
7. Rosie16 Tovenaar
8. Pline Wolf
9. MyReflection
10. Lasaraline Tovenaar

Eerste lynch 5 november, 20:00
Eerste lunch 6 november, 20:00
Specials mogen na de eerste lunch gebruikt worden



missxangel
missxangel

missxangel is offline

[1499]
missxangel zei op 7 nov 2013 - 7:44:
@Emma; Het kan ook tactiek zijn om wel online te zijn en iemand anders aan te wijzen. Eigenlijk is dat het punt voor dr badside, andere mensen voor badside uitmaken..

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 7 nov 2013 - 7:48:
@Angela: True. Ik ben nu ook geen vingertje aan her wijzen naar jou met het idee van "zij is het vast!" want tot nu toe kom je niet als een badside over. Ik bedoel alleen te zeggen dat ik er niet opeens honderd procent van overtuigd ben dat je goodside bent, puur omdat je niet online was.

missxangel
missxangel

missxangel is offline

[1499]
missxangel zei op 7 nov 2013 - 7:58:
Maar ik heb werkelijk geen idee op wie ik.moet stemmen.
Voor mij word het random, want ik ben weer de hele dag niet online..

realMe
realMe

realMe is offline

[2181]
realMe zei op 7 nov 2013 - 7:59:
Als het goed is, heeft de waarzegger gisteren. Kunnen scannen. Hopelijk heeft ze een wolf te pakken.
@Emma, dalenks be warnend, we gaan samen op oorlogspad ik denk trouwens dat je niet echt naar de online tijd kunt kijken. Iedereen heeft bijna van tevoren. Aangegeven dat ze tentamens hebben. Je zou ze dan veroordelen op het niet online zijn en het dus leren.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 7 nov 2013 - 9:45:
Oh. Mag je echt buiten fanfic om communiceren? Dan hebben we inderdaad vrij weinig aan mijn gezeur.

realMe
realMe

realMe is offline

[2181]
realMe zei op 7 nov 2013 - 9:52:
Alleen de badside mag buiten het topic om communiceren.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 7 nov 2013 - 9:55:
Ja, buiten het topic. Maar ook buiten FF?

realMe
realMe

realMe is offline

[2181]
realMe zei op 7 nov 2013 - 9:58:
In de regels staat dat dat voor goodside verboden is. Alleen badside zou dat kunnen doen. Gezien berichten af en toe niet god werkt, dat hij niet verzend

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 7 nov 2013 - 11:11:
Ja, buiten het topic. Maar ook buiten FF?
Ik heb vroeger eigenlijk aangenomen dat wolven dat deden, aangezien er toen meer dan twee wolven waren en je pb's niet naar meerdere mensen tegelijk kan sturen. Ik kan er niets over vinden in de regels.
Elise? Help?

realMe
realMe

realMe is offline

[2181]
realMe zei op 7 nov 2013 - 11:31:
Is mijn stem trouwens aangekomen? Mijn berichten flipt de hele tijd en vanaf zo zal ik niet meer kunnen, door school en werk.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 7 nov 2013 - 11:38:
Is mijn stem trouwens aangekomen? Mijn berichten flipt de hele tijd en vanaf zo zal ik niet meer kunnen, door school en werk.
Ben je willekeurig gegaan of verdenk je al iemand?

realMe
realMe

realMe is offline

[2181]
realMe zei op 7 nov 2013 - 12:00:
@Emma: Nog niet echt sterke aanwijzingen. En eigenlijk slaat mijn redenering nergens op. Maar wilde niet random.maar nu moet ik echt weg tot vanavond. Sorry Guys, lees alles straks terug.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 7 nov 2013 - 12:16:
Okay, jammer dat je geen tijd hebt om je redenering te geven dan. Misschien slaat het wel ergens op, of ziet iemand anders opeens het licht nadat je een steuntje in de rug heb gegeven.
Persoonlijk heb ik namelijk nog niet echt een idee, en het is zonde om weer random te gaan. Ik denk alleen dat Lasaraline inderdaad dus geen wolf is, maar heel erg helpt dat niet met stemmen. Het is wel fijn dat er iemand (waarschijnlijk) afvalt, maar er zijn alsnog zes mensen over op wie ik kan stemmen en ik heb nog geen verdenkingen.
Hopelijk wordt er voor de lynch nog veel gereageerd.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 7 nov 2013 - 13:29:
Goed. Omdat de tweede lynch al binnen zeven uur is en we nog 0 concrete bedenkingen hebben, ga ik alles even op een rijtje zetten. Geen verdenkingen whatsoever (yet?), maar dan kunnen we even met z'n allen brainstormen.

xEmma
Ik heb oprecht geen flauw idee of ik Emma wel of niet kan vertrouwen. Ik denk eigenlijk van wel, want ze hamert er nogal op dat de badside waarschijnlijk zou verspreiden en zelf heeft ze op Cynthia gestemd - dus als ze badside zou zijn, zou ze waarschijnlijk claimen dat het een slimme zet was geweest om samen op Cynthia te gaan. Daarmee zou ze zelf buiten vuur raken namelijk.

realMe
Vond ik tot nu toe weinig verdacht. Maar ik vind het wel raar dat je niet met ons deelt op wie je stemt, want zo hebben wij als mede-burgers vrij weinig aan je. Dus dat vind'k wel een beetje raar.

missxangel
Ik weet het niet zo goed. Emma heeft gelijk dat communicatie ook buiten FF om zou kunnen gaan, maar ik kan me niet voorstellen dat Angela, als ervaren speler, het topic links zou laten liggen als ze weerwolf was. Hoewel haar mede-wolf haar natuurlijk door zou kunnen spelen wat er hier allemaal gebeurt.

Rosie16
Was de eerste die haar zinnen op Cynthia zette. Althans - publiekelijk. Verder weet ik niet zo goed wat ik ervan moet denken, daarvoor is ze te weinig online. Dat ze niet wist hoe de lunchstemming werkte zou weer vertrouwen kunnen wekken. Ik weet 't niet.

Pline
Is vrij weinig online. Ik vond wel haar verdediging qua Cynthia-stemming enigszins fel en ook nog 'ns heel onlogisch (want, serieus, als je echt zo weinig tijd hebt, kun je net zo goed naar de lijst kijken, een nummer kiezen en daarop stemmen - het gaat dan heus niet per se tussen de bovenste twee). Maar verder - idunno.

MyReflection
Tsja. Ik weet het niet. Ze is naar mijn idee niet heel verdacht, maar ook niet heel betrouwbaar. Ik zou 't oprecht niet weten.

Lasaraline
Wil ik eigenlijk links laten liggen. Of ze is wolf - dan heeft haar mede-wolf vrij weinig aan d'r want ze ligt er wss vanavond uit wegens inactiviteit. Of ze is burger en we willen d'r niet vermoorden want dan is ze 1 van ons.

Nog even iets anders: Daan heeft vrij concreet uitgesproken dat, met de Cynthia-theorie, Kirsten, Pline of Rosalie de baddies zouden zijn. En daarna lag Daan eruit. Of we daar iets uit moeten halen of niet, weet 'k niet.

Ideeën?

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 7 nov 2013 - 14:15:
xEmma
Ik heb oprecht geen flauw idee of ik Emma wel of niet kan vertrouwen. Ik denk eigenlijk van wel, want ze hamert er nogal op dat de badside waarschijnlijk zou verspreiden en zelf heeft ze op Cynthia gestemd - dus als ze badside zou zijn, zou ze waarschijnlijk claimen dat het een slimme zet was geweest om samen op Cynthia te gaan. Daarmee zou ze zelf buiten vuur raken namelijk.
Ik heb niet op Cynthia gestemd, maar op Josette. Maar ik neem aan dat dat een typfoutje is? Want de rest klopt juist met het feit dat ik op niet op Cynthia had gestemd.
realMe
Vond ik tot nu toe weinig verdacht. Maar ik vind het wel raar dat je niet met ons deelt op wie je stemt, want zo hebben wij als mede-burgers vrij weinig aan je. Dus dat vind'k wel een beetje raar.
Ik vind het inderdaad ook jammer dat ze het niet met ons wil/kan delen. Maar ik dacht dat ze misschien bang was te aantrekkelijk te worden voor de wolven bij de lunch aangezien ze misschien meer weet dan wij. Als dat zo is, heeft ze het wel een beetje onhandig aangepakt, vind ik. Nu vestigt ze de aandacht erop dat zij ergens een aanwijzing heeft waar wij die niet hebben en dat ze misschien een Special is, terwijl het haar misschien ook gelukt was ons te overtuigen terwijl ze doet alsof ze een tovenaar is. Hoewel, ik zie nu een flaw: ze geeft niet weg op wie ze stemt, dus ze probeert ons niet eens te overtuigen. Misschien heeft ze een aanwijzing gevonden, maar is ze er niet zeker genoeg over en is ze bang dat ze zelf eruit gegooid wordt als ze het fout blijkt te hebben?
Beetje jammer dat ze niet meer online gaat komen vanmiddag.
missxangel
Ik weet het niet zo goed. Emma heeft gelijk dat communicatie ook buiten FF om zou kunnen gaan, maar ik kan me niet voorstellen dat Angela, als ervaren speler, het topic links zou laten liggen als ze weerwolf was. Hoewel haar mede-wolf haar natuurlijk door zou kunnen spelen wat er hier allemaal gebeurt.
Ik weet het niet, denk eigenlijk niet dat Angela als ze samen zou werken, zich terug zou trekken uit het topic en zich zou laten informeren door de ander.
Maar over Angela heb ik geen nieuwe informatie - ze is niet verdacht in mijn ogen, maar dat komt niet doordat ze zo weinig online is, puur omdat ik haar nog niets badsiderigs heb zien doen.
Rosie16
Was de eerste die haar zinnen op Cynthia zette. Althans - publiekelijk. Verder weet ik niet zo goed wat ik ervan moet denken, daarvoor is ze te weinig online. Dat ze niet wist hoe de lunchstemming werkte zou weer vertrouwen kunnen wekken. Ik weet 't niet.
Huh? Dit heb ik gemist. Welke pagina is dat? Ik dacht dat ze alleen niet wist hoe laat je mag stemmen en dat je stem nog veranderd mag worden.
Maar als ze niet weet hoe de lunchstemming werkt, zou dat voor mij geen vertrouwen wekken, eerlijk gezegd. Dit is niet haar eerste potje, volgens mij minstens haar vierde. Bovendien hebben we een regeltopic waarin het heel makkelijk te controleren is. Aandacht richten op het feit dat je "niet weet" hoe een lunch werkt, lijkt me eerder iets voor de badside.
(Maar ik heb dat honestly gemist en ik kan het zo snel ook niet terugvinden.)
Pline
Is vrij weinig online. Ik vond wel haar verdediging qua Cynthia-stemming enigszins fel en ook nog 'ns heel onlogisch (want, serieus, als je echt zo weinig tijd hebt, kun je net zo goed naar de lijst kijken, een nummer kiezen en daarop stemmen - het gaat dan heus niet per se tussen de bovenste twee). Maar verder - idunno.
Pline is voor zover ik weet nooit de actiefste speler in ons midden geweest. Fel vind ik niet echt de goede benaming voor haar verdediging, maar erg sterk vind ik hem inderdaad ook niet. Maar ik vind het haar niet verschrikkelijk verdacht maken.
MyReflection
Tsja. Ik weet het niet. Ze is naar mijn idee niet heel verdacht, maar ook niet heel betrouwbaar. Ik zou 't oprecht niet weten.
Van Kirsten krijg ik niet echt hoogte, maar dat heb ik vaker bij DA gehad.
Lasaraline
Wil ik eigenlijk links laten liggen. Of ze is wolf - dan heeft haar mede-wolf vrij weinig aan d'r want ze ligt er wss vanavond uit wegens inactiviteit. Of ze is burger en we willen d'r niet vermoorden want dan is ze 1 van ons.
Ik vind het vrij vervelend dat ze niet actief is. We zijn met zo weinig mensen, dat het super schadelijk voor ons is als er een goodside eruit wordt gekickt door inactiviteit. Hopen dat ze een wolf is, dus.



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17