Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Forum Spelletjes » Dark Age: The Leaking TARDIS (Speeltopic)

Dark Age: The Leaking TARDIS (Speeltopic)

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
Eliros
Eliros

Eliros is offline

[6222]
Eliros zei op 4 nov 2013 - 18:29:
“Hoort dat te gebeuren, Doctor?” Clara wierp Eleven een blik over haar schouder, wenkbrauwen opgetrokken en handen in haar zij. Ze keek weer terug naar het controlepaneel. Waar eerder het goeie aantal lampjes brandden, knipperden er nu dubbel zo veel. De rook die in slierten omhoog kroop meende ze ook al in tijden niet meer gezien te hebben.
“Ha. Natuurlijk! Natuurlijk hoort dat!” Hij tuurde om haar heen naar de toeters en bellen en fronste toen. “Dat lampje hoort niet te branden. Clara, geef me de hamer eens aan.” Eleven stapte om zijn reisgenoot heen en bestudeerde het paneel.
“Hamer.” Clara stak het stuk gereedschap naar de Doctor uit, die hem aanpakte en een van de vele lampjes een ram gaf.
Het lampje flikkerde uit en de Doctor gooide de hamer over zijn schouder met een brede glimlach. “Opgelost. Laten we New New New New York eens gaan bekijken. De mensen schijnen nogal chagrijnig te zijn, en, niet te vergeten, de smog is zo dicht dat je buiten je eigen vingers niet kan onderscheiden. Daarentegen, er wordt gefluisterd dat je nergens anders zulke lekker vissticks kan vinden. Gek genoeg is er daar geen vis te bekennen.”
“Vissticks?”
“Vissticks.” Na een bevestigende knik weerklonk er een alarm dat zo luid was dat beide reizigers hun oren moesten afschermen. De TARDIS begon te schudden en het lampje dat eerder zo creatief het zwijgen was opgelegd begon weer vrolijk te knipperen. De sonische schroevendraaier werd erbij gepakt en Eleven stond op het punt om uit te vinden wat er was. Het plan werd echter onderbroken door een zwaar gedreun dat uit een van de vele gangen kwam.
“Doctor. Doctor. Doctor,” klonk een stem die onmogelijk menselijk on zijn. En, even later, “Exterminate, exterminate, exterminate...”
Clara keek de Doctor vragend aan, niet zeker of ze op de vlucht moest slaan of niet. “Vluchten we?”
“Ah.” De Doctor snoof. “Ja. Vluchten. Dat lijkt me een juist plan.


Klik hier om de regels nog eens door te nemen.

Rollen:
4x goodsider :
- Jager (River)
- Heks (Rose Tyler)
- Beschermer (Rory Williams)
- Waarzegger (Amy Pond)
- 1x Tovenaar (Clara Oswin Oswald, Eleven, Ten, Nine)
1x badsider:
- Dalek
- Cyberman

Deelnemers:
1. Bodine
2. Krewella Tovenaar
3. xEmma
4. xDevilBitch Heks
5. realMe
6. missxangel
7. Rosie16 Tovenaar
8. Pline Wolf
9. MyReflection
10. Lasaraline Tovenaar

Eerste lynch 5 november, 20:00
Eerste lunch 6 november, 20:00
Specials mogen na de eerste lunch gebruikt worden



Rosie16
Rosie16

Rosie16 is offline

[571]
Rosie16 zei op 5 nov 2013 - 16:15:
Random is 2. Lo siento Krewella

xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 5 nov 2013 - 16:16:
Random.org zegt 2 -> Cynthia/Krewella. Sorry!
Ik kan niet wachten tot we weer theorieën kunnen gaan bedenken, eigenlijk.

Rosie16
Rosie16

Rosie16 is offline

[571]
Rosie16 zei op 5 nov 2013 - 16:25:
Ja! Hopelijk komt er inderdaad snel aanleiding voor theorieën. Hoewel ik er nooit erg goed in ben geweest, haha, al helemaal sinds het heel lang geleden is sinds ik het online heb gespeeld en dat is toch wel weer heel erg anders dan in het echt.

Eliros
Eliros

Eliros is offline

[6222]
Eliros zei op 5 nov 2013 - 17:10:
Ik mis nog vier stemmen.

realMe
realMe

realMe is offline

[2181]
realMe zei op 5 nov 2013 - 17:15:
@Elise: mijn stem aangekomen? Hij gaf wat problemen, dus probeerde het opnieuw...

Eliros
Eliros

Eliros is offline

[6222]
Eliros zei op 5 nov 2013 - 17:23:
Ja, ik heb je stem gekregen. No worries. c;

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 5 nov 2013 - 17:28:
Ik vind dit zoooooooooooo leuk guys! *valt in herhaling*
Ik ga uiteten met studiegenoten, maar ik ga proberen tijdens de lynch weer hier te zijn. (:

Pline
Pline

Pline is offline

[986]
Pline zei op 5 nov 2013 - 17:38:
Mijn stem ontvangen?? (Sorry dat het zo laat is, straks examen)

Eliros
Eliros

Eliros is offline

[6222]
Eliros zei op 5 nov 2013 - 17:50:
Jep. Ik mis alleen nog stemmen van Krewella en Lasaraline.

realMe
realMe

realMe is offline

[2181]
realMe zei op 5 nov 2013 - 18:02:
kan ze wel een berichtje sturen dat ze moeten stemmen, of mag dat niet?

Eliros
Eliros

Eliros is offline

[6222]
Eliros zei op 5 nov 2013 - 18:04:
Eh. Het is hun eigen verantwoordelijkheid. ('t is trouwens niet verboden, nee.)

realMe
realMe

realMe is offline

[2181]
realMe zei op 5 nov 2013 - 18:08:
Ja daar zit ook weer wat in, en ze hebben het als het goed is doorgelezen wat ze moeten doen. Wat gebeurt er eigenlijk als je niet stemt? Dan stem je toch op jezelf....

Eliros
Eliros

Eliros is offline

[6222]
Eliros zei op 5 nov 2013 - 18:13:
Ja, dan stem je op jezelf.

Eliros
Eliros

Eliros is offline

[6222]
Eliros zei op 5 nov 2013 - 20:11:
“Geef toe. We zijn verdwaald.” Clara draaide zich naar de Doctor toe en sloeg haar armen over elkaar.
De Doctor lachte alleen maar en krabde zich achter zijn oren. “Ik zeg niet dat we verdwaald zijn geraakt. Wat ik wél kan zeggen is dat...” maar hij kon zijn zin niet afmaken, want op dat moment klonken er voetstappen achter hun.
“Dat klinkt niet als een Dalek. Ook niet als een Cyberman. Doctor?”
Die draaide zich om, pakte zijn schroevendraaier en wees in de richting van het geluid. Eenmaal genoeg informatie verzameld, wreef hij over zijn kin. “Dat hoort niet. Dat hoort helemaal niet.”
“Wat hoort niet? Doctor? Doctor!” Ze kreeg echter geen antwoord, want Eleven spurtte er al vandoor, mompelend over het lekken van de tijd en een kapotte kern. “Doctor! Wacht!” Op het punt om achter hem aan te gaan, werd ze op het laatste moment gestopt door een onbekende stem.
“En wie mag jij dan wel wezen?”
Clara draaide zich om naar de stem en hield haar hoofd schuin. “Ik? Wie mag jíj wel niet wezen?”
De man – met piekerig bruin haar en gekleed in een lange jas en een paar versleten Allstars – grijnsde. “Ik mag jou wel.”
“Dat zal best. Maar ik weet nog steeds niet wie je bent.”
“Ze noemen me de Doctor.” Hij maakte een buiging.

Krewella is gelyncht. Ze was Eleven, een tovenaar. (Ik kan het niet over mijn hart verkrijgen om de personages te vermoorden, zoals gewoon is als ik host, dus 't gaat nu ietsjes anders dan normaal.)

1. Bodine – Lasaraline [1]
2. Krewella – xDevilBitch [5]
3. xEmma – realMe [0]
4. xDevilBitch – Krewella [1]
5. realMe – Bodine [1]
6. missxangel – Krewella [0]
7. Rosie16 – Krewella [0]
8. Pline – Krewella [0]
9. MyReflection – Krewella [0]
10. Lasaraline – Lasaraline [2]

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 5 nov 2013 - 20:19:
Okay. Dus de heks heeft binnen tien minuten gereageerd, want als ze niet gereageerd had, zou Elise d'r tot 21.00 de tijd hebben gegeven en zou de uitslag er nog niet zijn. Denk ik. Of niet? Ik weet 't niet meer precies.
Maar goed. Eh. Emma, Angela, Rosalie, Pline, Kirsten & Lasaraline waren niet online, dus die kunnen we uitsluiten. Cynthia ligt eruit - leaves me, Daan en Josette als potentiële heksen. Of zit er ergens een gat in m'n redenering?



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12