Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Forum Spelletjes » Dark Age: The Leaking TARDIS (Speeltopic)

Dark Age: The Leaking TARDIS (Speeltopic)

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Eliros
Eliros

Eliros is offline

[6222]
Eliros zei op 4 nov 2013 - 18:29:
“Hoort dat te gebeuren, Doctor?” Clara wierp Eleven een blik over haar schouder, wenkbrauwen opgetrokken en handen in haar zij. Ze keek weer terug naar het controlepaneel. Waar eerder het goeie aantal lampjes brandden, knipperden er nu dubbel zo veel. De rook die in slierten omhoog kroop meende ze ook al in tijden niet meer gezien te hebben.
“Ha. Natuurlijk! Natuurlijk hoort dat!” Hij tuurde om haar heen naar de toeters en bellen en fronste toen. “Dat lampje hoort niet te branden. Clara, geef me de hamer eens aan.” Eleven stapte om zijn reisgenoot heen en bestudeerde het paneel.
“Hamer.” Clara stak het stuk gereedschap naar de Doctor uit, die hem aanpakte en een van de vele lampjes een ram gaf.
Het lampje flikkerde uit en de Doctor gooide de hamer over zijn schouder met een brede glimlach. “Opgelost. Laten we New New New New York eens gaan bekijken. De mensen schijnen nogal chagrijnig te zijn, en, niet te vergeten, de smog is zo dicht dat je buiten je eigen vingers niet kan onderscheiden. Daarentegen, er wordt gefluisterd dat je nergens anders zulke lekker vissticks kan vinden. Gek genoeg is er daar geen vis te bekennen.”
“Vissticks?”
“Vissticks.” Na een bevestigende knik weerklonk er een alarm dat zo luid was dat beide reizigers hun oren moesten afschermen. De TARDIS begon te schudden en het lampje dat eerder zo creatief het zwijgen was opgelegd begon weer vrolijk te knipperen. De sonische schroevendraaier werd erbij gepakt en Eleven stond op het punt om uit te vinden wat er was. Het plan werd echter onderbroken door een zwaar gedreun dat uit een van de vele gangen kwam.
“Doctor. Doctor. Doctor,” klonk een stem die onmogelijk menselijk on zijn. En, even later, “Exterminate, exterminate, exterminate...”
Clara keek de Doctor vragend aan, niet zeker of ze op de vlucht moest slaan of niet. “Vluchten we?”
“Ah.” De Doctor snoof. “Ja. Vluchten. Dat lijkt me een juist plan.


Klik hier om de regels nog eens door te nemen.

Rollen:
4x goodsider :
- Jager (River)
- Heks (Rose Tyler)
- Beschermer (Rory Williams)
- Waarzegger (Amy Pond)
- 1x Tovenaar (Clara Oswin Oswald, Eleven, Ten, Nine)
1x badsider:
- Dalek
- Cyberman

Deelnemers:
1. Bodine
2. Krewella Tovenaar
3. xEmma
4. xDevilBitch Heks
5. realMe
6. missxangel
7. Rosie16 Tovenaar
8. Pline Wolf
9. MyReflection
10. Lasaraline Tovenaar

Eerste lynch 5 november, 20:00
Eerste lunch 6 november, 20:00
Specials mogen na de eerste lunch gebruikt worden



Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 4 nov 2013 - 21:54:
Jawel, want Elise heeft gezegd dat als er mensen zijn die van tevoren weten dat ze niet online kunnen gaan zijn, ze het aan moeten geven. Als je bijvoorbeeld 's avonds college hebt of zo, of je moet werken, dan weet je dat van tevoren en dan kun je ook écht niet online zijn. Ik zeg niet dat we er per se (meteen) iets aan gaan hebben, maar het is zo leuk dat we nu weer DA spelen, en ik zou het zo jammer vinden als het weer zo afloopt als toen die ene keer dat we bij ronde vijf nog steeds random stemden. Dus vandaar. ^^

Eliros
Eliros

Eliros is offline

[6222]
Eliros zei op 4 nov 2013 - 21:54:
Guys, de waarzegster mag op ieder moment iemand scannen, zolang het maar niet vaker dan één keer per dag is. Diegene hoeft dus niet op een bepaald tijdstip online te zijn.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 4 nov 2013 - 21:59:
Oh. Ja, dat bedoelde ik met mijn berichtje van eerder. Maar goed. Thanks. ^^

realMe
realMe

realMe is offline

[2181]
realMe zei op 4 nov 2013 - 22:12:
Oh ok, dacht dat dat rond de lunch moest. Wel dan hebben we er inderdaad niet zo veel aan.

Rosie16
Rosie16

Rosie16 is offline

[571]
Rosie16 zei op 4 nov 2013 - 22:17:
Ik moet wat vaker het forum gaan checken ook want ik vergeet het steeds, omdat het zo lang geleden is sinds ik voor het laatst op fanfic heb gezeten.. (Elise, geef me aub een schop onder mijn kont als ik te lang niet reageer)

xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 4 nov 2013 - 23:02:
Ik heb mijn rol ook.

En zo Bo, jij bent meteen weer lekker op dreef. wat heel erg positief is, want inactieve potjes zijn niet leuk Nou goed, ik de eerste lynch wordt inderdaad sowieso random, want we hebben niets om op af te gaan. Of er moet iets heel geks gebeuren.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 4 nov 2013 - 23:04:
Ja, random zit er sowieso wel in waarschijnlijk (tenzij er, as you said, iets gebeurt, maar dat is in internet-versie niet heel likely). Maar ik ga dan wel random op één van de mensen die niets zegt, want dan kunnen we een beetje actief blijven met z'n allen.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 5 nov 2013 - 9:54:
Ik heb mijn rol ook ontvangen (:
Ik heb er echt heeeeeel veel zin in! (Zoals ik misschien al een paar keer aangekondigd heb, kuch)

Kijken naar wie er online zijn tijdens de lynch/lunch kan, maar het geeft niet echt houvast. Als iedereen rond lynch/lunch gaat kijken wie er online is, is iedereen online en dan heb je er niet zoveel aan.

Ik ga random de eerste keer. We hebben vier lynches om de badside eruit te knikkeren, dus ik snap dat het als zonde voelt om de eerste keer te randommen, maar op dit moment weten we (of ik in ieder geval) gewoon helemaal niets. Volgens mij is er tot nu toe altijd in het begin willekeurig gelynchd, en de laatste paar keer is het ons toch best goed gelukt om de badside eruit te gooien. (In mijn herinnering ten minste, misschien is die wat rooskleuriger dan de werkelijkheid.)
Random.org zegt 5 -> Josette. Sorry meid.

Edit: Ik weet trouwens beschamend weinig van Doctor Who, maar je fluff is heel gaaf, Elise. (:

Edit 2: Ik had nog niet gezien dat Pauline precies hetzelfde gezegd had haha. Overheen gelezen denk ik.
Dus okay okay, je kan mensen wegstrepen voor de rol van Heks als je daar naar kijkt (maar dan moet je wel ook op FF vertrouwen, en FF doet wel eens alsof mensen langer online zijn dan daadwerkelijk is). Maar dat is niet iets waar we nu al iets aan hebben, toch? Pas tijdens de eerste lynch hoeft ze online te zijn, dus daarvoor is er niets af te leiden.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 5 nov 2013 - 10:23:
Nee, maar zoals ik al zei: het gaat om mensen die wegens werk/college/whatever niet online kúnnen zijn. Maar goed. Het was maar een idee. Een beginnetje, zeg maar.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 5 nov 2013 - 10:29:
Oh ja, ik heb net een edit aan mijn post toegevoegd. Het is inderdaad wel een beginnetje.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 5 nov 2013 - 11:52:
Klopt wat je zegt. En je staat nog een half uur op online nadat je voor het laatst iets gedaan hebt, maar de online-tijd klopt wel, dus kunnen we daarnaar kijken.
En voor hetzelfde geld hebben we er helemaal niets aan, maar veel meer kunnen we op het moment niet doen.

Eliros
Eliros

Eliros is offline

[6222]
Eliros zei op 5 nov 2013 - 12:58:
Ik heb tot nu toe twee stemmen binnen. Ik mis er nog acht. Niet vergeten te stemmen!

MyReflection
MyReflection

MyReflection is offline

[1630]
MyReflection zei op 5 nov 2013 - 14:02:
Er zijn ook mensen die de site open hebben staan, zonder dat ze überhaupt erop kijken. Alleen als er een bericht binnenkomt. Zo sta ik tenminste tot donderdag online.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 5 nov 2013 - 14:09:
@ Bodine: We zullen vanavond zien als het me zelf lukt dan online te zijn, kuch
Het lijkt me het proberen wel waard, want anders hebben we helemaal niets.

realMe
realMe

realMe is offline

[2181]
realMe zei op 5 nov 2013 - 15:48:
@Emma, nee niet leuk. Wil er helemaal nu nog niet uit. Wil nog zoveel doen in dit potje. en theorienen maken ... en .... en....
random.org zegt bij mij 1, sorry Bodine
hopelijk kunnen we er toch wat uithalen uit de stemmen trouwens. Iedereen zegt altijd dat hij random gaat en ik ga er vanuit dat de goodside dat ook doet, maar dat is geen garantie voor de badside. Zij kunnen doen en laten wat ze willen, zolang ze maar niet te vaak op elkaar stemmen, anders halen ze elkaar eruit. Zij kennen elkaar onderling en kunnen communiceren met elkaar.

Edit: Ik ben vergeten hoe ik moet stemmen. Toch gewoon een berichtje sturen naar de host met daarin diegene waarop je stemt?



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11