Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Forum Spelletjes » Dark Age: The Leaking TARDIS (Speeltopic)

Dark Age: The Leaking TARDIS (Speeltopic)

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17
Eliros
Eliros

Eliros is offline

[6222]
Eliros zei op 4 nov 2013 - 18:29:
“Hoort dat te gebeuren, Doctor?” Clara wierp Eleven een blik over haar schouder, wenkbrauwen opgetrokken en handen in haar zij. Ze keek weer terug naar het controlepaneel. Waar eerder het goeie aantal lampjes brandden, knipperden er nu dubbel zo veel. De rook die in slierten omhoog kroop meende ze ook al in tijden niet meer gezien te hebben.
“Ha. Natuurlijk! Natuurlijk hoort dat!” Hij tuurde om haar heen naar de toeters en bellen en fronste toen. “Dat lampje hoort niet te branden. Clara, geef me de hamer eens aan.” Eleven stapte om zijn reisgenoot heen en bestudeerde het paneel.
“Hamer.” Clara stak het stuk gereedschap naar de Doctor uit, die hem aanpakte en een van de vele lampjes een ram gaf.
Het lampje flikkerde uit en de Doctor gooide de hamer over zijn schouder met een brede glimlach. “Opgelost. Laten we New New New New York eens gaan bekijken. De mensen schijnen nogal chagrijnig te zijn, en, niet te vergeten, de smog is zo dicht dat je buiten je eigen vingers niet kan onderscheiden. Daarentegen, er wordt gefluisterd dat je nergens anders zulke lekker vissticks kan vinden. Gek genoeg is er daar geen vis te bekennen.”
“Vissticks?”
“Vissticks.” Na een bevestigende knik weerklonk er een alarm dat zo luid was dat beide reizigers hun oren moesten afschermen. De TARDIS begon te schudden en het lampje dat eerder zo creatief het zwijgen was opgelegd begon weer vrolijk te knipperen. De sonische schroevendraaier werd erbij gepakt en Eleven stond op het punt om uit te vinden wat er was. Het plan werd echter onderbroken door een zwaar gedreun dat uit een van de vele gangen kwam.
“Doctor. Doctor. Doctor,” klonk een stem die onmogelijk menselijk on zijn. En, even later, “Exterminate, exterminate, exterminate...”
Clara keek de Doctor vragend aan, niet zeker of ze op de vlucht moest slaan of niet. “Vluchten we?”
“Ah.” De Doctor snoof. “Ja. Vluchten. Dat lijkt me een juist plan.


Klik hier om de regels nog eens door te nemen.

Rollen:
4x goodsider :
- Jager (River)
- Heks (Rose Tyler)
- Beschermer (Rory Williams)
- Waarzegger (Amy Pond)
- 1x Tovenaar (Clara Oswin Oswald, Eleven, Ten, Nine)
1x badsider:
- Dalek
- Cyberman

Deelnemers:
1. Bodine
2. Krewella Tovenaar
3. xEmma
4. xDevilBitch Heks
5. realMe
6. missxangel
7. Rosie16 Tovenaar
8. Pline Wolf
9. MyReflection
10. Lasaraline Tovenaar

Eerste lynch 5 november, 20:00
Eerste lunch 6 november, 20:00
Specials mogen na de eerste lunch gebruikt worden



xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 7 nov 2013 - 18:27:
Ik weet het niet zo goed. Er is dan ook niet zo veel om hints uit te krijgen aangezien er eigenlijk maar een heel klein groepje is dat echt actief is (hoewel ik de eerste twee dagen ook behoorlijk inactief was dus ja..)maar ik denk dat de enige die ik tot nu toe voor een van de wolven aan zou kunnen zien Emma is die veel theorieën heeft die eigenlijk haar onschuld zouden moeten bewijzen, hoewel Bo natuurlijk ook actief is maar Bo is eigenlijk altijd druk met dat soort hints oppikken enzo. (ik weet van Emma eigenlijk niet echt meer hoe die was in vorige potjes)

De anderen sluit ik zeker ook niet uit, maar aangezien je van de stille mensen niet veel informatie kunt krijgen..
Ik heb niet erg veel potjes meegespeeld, maar werd naarmate ik vaker meedeed steeds actiever. Het laatste potje heb ik niet meegespeeld, het potje daarvoor ben ik er meteen uitgegooid. (Ik heb ook een keer jou uit een potje laten knikkeren omdat ik dacht dat je badside was, maar toen bleek je een tovenaar te zijn. Oeps)
Wat ik uit jouw theorie begrijp, is dat ik te onschuldig lijk om goodside te zijn, hmmm?
Ik weet eerlijk gezegd niet goed hoe ik me hier tegen moet verdedigen. Is het niet de bedoeling dat je als goodsider duidelijk maakt dat je aan de goede kant staat? Als niemand zijn onschuld zou proberen te bewijzen, zouden we denk ik niet erg ver komen.

Als je met iets concreters zou kunnen komen, met dingen die ik gezegd heb die raar zijn of zo, dan zou dat fijn zijn. Ik weet nu namelijk niet zo goed hoe ik me moet verdedigen.

Rosie16
Rosie16

Rosie16 is offline

[571]
Rosie16 zei op 7 nov 2013 - 18:37:
Ik ben echt niet goed met woorden, sorry.
Het is niet dat je te 'onschuldig' lijkt, maar meer dat, als voorbeeld met dat van die 'cynthia-theorie' enzo over hoe je daarop inhaakte enzo, terwijl jij dus een van de mensen was die niet op haar had gestemd, om dus de aandacht van jezelf af te leiden. Dat soort dingen, theorieën die er eigenlijk waren om de aandacht van jezelf af te leiden en je eigen onschuld te bewijzen. En ja, iedereen zal zich proberen te verdedigen want niemand wil eruit gegooid woorden, alleen vooral badsiders proberen de aandacht van zichzelf af te halen, wat dus kwam door dat van het cynthia stemmen (terwijl iedereen waarschijnlijk mee zou gaan met de stroming, niemand wil er meteen in de eerste ronde uit gegooid worden)waar jij al meteen behoorlijk in meeging en dat van stille mensen die badsiders kunnen zijn (via andere middelen met de andere wolf praten enzo, wat me nogal vergezocht lijkt eigenlijk dat je die techniek gebruikt om onschuldig te lijken)
Ik heb niet echt veel om op af te gaan, maar eigenlijk is dat het enige dat me opviel, de zelfverdediging die vooral bij jou sterk leek ofzo?

MyReflection
MyReflection

MyReflection is offline

[1630]
MyReflection zei op 7 nov 2013 - 18:41:
Pas als mijn assesementdossie ingeleverd is (en ik kan de juiste knoppen niet vinden dus schiet redelijk in paniek), kan ik effectief meespelen. dus hopelijk vanaf vanavond, nadat ik terug ben van het oppassen. En dan zal ik ook alle berichten eens goed doorlezen.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 7 nov 2013 - 18:50:
Once again, ik denk dat er een Cynthia-stemmer een wolf is. Ik denk dus ook ook dat een niet-Cynthia-stemmer een wolf is, de groep waar ik zelf bij hoor. Aangezien mezelf verdedigen blijkbaar niet zo goed afgaat, hier iets wat Bodine gezegd heeft:
Ik heb oprecht geen flauw idee of ik Emma wel of niet kan vertrouwen. Ik denk eigenlijk van wel, want ze hamert er nogal op dat de badside waarschijnlijk zou verspreiden en zelf heeft ze op niet Cynthia gestemd - dus als ze badside zou zijn, zou ze waarschijnlijk claimen dat het een slimme zet was geweest om samen op Cynthia te gaan. Daarmee zou ze zelf buiten vuur raken namelijk.
Natuurlijk ga ik mezelf niet als badside afschilderen, maar ik zet mezelf ook niet buiten schot: ik heb meerdere malen gezegd dat ik niet alleen op Cynthia-stemmers af ga.
Pagina 5: Het is inderdaad waarschijnlijk dat ze zich gesplitst hebben, dat één met de crowd mee is gegaan en de ander juist niet.
Pagina 8: Op dit moment is de groep te splitsen in twee:
Bodine, Josette, Lasaraline en ik (niet-Cynthiastemmers)
Angela, Rosalie, Pauline en Kirsten
En waarschijnlijk is de wolfverhouding (zeg maar) 1:1 of 2:0
(Hier benadeel ik mijn groep juist zeer door te zeggen dat er misschien zelfs twee wolven in zitten.)
Pagina 10: Ik heb er altijd rekening mee gehouden dat ook buiten de Cynthia-stemmers wolven kunnen zitten. / Ik verdenk de random-stemmer even erg als de Cynthia-stemmers aangezien, zoals al eerder vermeld, ik denk dat tussen beide groepen een wolf zit. / Ik denk nog steeds dat er in beide groepen een wolf zit, maar dat we bij de Cynthia-stemmers misschien iets dichterbij zitten.
Voor zover mezelf buiten vuur houden.

Over dat stille mensen ook badsiders kunnen zijn: Ik wilde voorkomen dat we Angela als badsider uit zouden sluiten, puur omdat ze weinig online is. Maar wordt dat niet in alle potjes geroepen - dat de badside waarschijnlijk uit een stille en een actievere wolf bestaat? Ik heb men er aan herinnerd dat ook stille mensen baddies kunnen zijn, ja, maar ik heb nergens gezegd dat actievelingen dat niet kunnen zijn.

Edit: Oh wauw, nu ik het teruglees, klinkt het veel feller dan bedoeld haha. sorry. (:

Pline
Pline

Pline is offline

[986]
Pline zei op 7 nov 2013 - 18:55:
Omdat ik eigenlijk geen idee heb op wie te stemmen ga ik het me vandaag vrik makkelijk maken en op lasaraline stemmen. Ik kan echt nog niet opmaken wie goed is en wie niet, ik wou dat de waarzegger iets duidelijker was. Vandaar dus mijn stem vandaag...

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 7 nov 2013 - 18:57:
Op zich - van lasaraline zijn we vrijwel zeker dat ze tovenaar is of dat ze er door inactiviteit uitgeknikkerd gaat worden. Het is handiger als je op iemand anders stemt.

Pline
Pline

Pline is offline

[986]
Pline zei op 7 nov 2013 - 19:13:
Ja ik weet het wel maar ik heb echt geen idee op wie ik zou moeten stemmen

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 7 nov 2013 - 19:16:
Het is best stressvol om niet te weten hoe er gestemd gaat worden. Het is bijna lynchtijd en er zijn niet veel DA'ers online. Ik weet niet of er veel mensen uberhaupt gestemd hebben en ik weet niet hoeveel mensen mij nu verdenken. Ik heb ook niet echt het idee dat ik me goed kan verdedigen als het hier zo stil is. Maar goed, niets aan te doen.
Voor degenen die aan mij twijfelen, met liefde verwijs ik jullie door naar pagina 5, daar schrijf ik het volgende.
Ten tweede: Ik wil me nu even naar de Heks richten.
Heks, grijp alsje-alsjeblieft in tijdens de eerste lunch.
Het gebeurt veel te vaak dat de Heks haar krachten nog niet gebruikt heeft voordat ze eruit geknikkerd wordt of voordat het spel is afgelopen, en daar hebben we natuurlijk helemaal niets aan. Misschien voelt het zonde om meteen je krachten al te gebruiken en denk je later in het spel meer nodig te zijn, maar dat is juist niet zo! Ik ga nu even de voordelen opnoemen van waarom het nu zou moeten gebeuren.
1. Je weet nooit wanneer je eruit ligt. Misschien is het de volgende lynch al gedaan, en je kan jezelf niet redden.
2. Bij een lunch weet je zeker dat je een goodsider redt, bij de lynch niet.
3. Je wordt oninteressant voor de badside. De badsiders willen natuurlijk onze specials er zo snel mogelijk uitwerken. Op het moment dat je iemand gered hebt, word je niets meer dan een simpele tovenaar aangezien je maar één keer iemand mag redden. Als de badsider dan denken te weten wie de Heks is, gaan ze natuurlijk andere mensen lunchen: de kans is groter dat ze dan de Beschermer of Waarzegger te pakken krijgen. Dus, je vergroot je eigen overlevingskans.
4. Je geeft de goodside meer tijd. We zijn maar met z'n zevenen ondertussen. Als het ons niet lukt om badsiders eruit te filteren, is het over drie lynches al gedaan met ons. DRIE. Door nu iemand te redden, hebben we er eentje meer.
5. Je kan iemand vertrouwen. Elise zal je mailen wie er geluncht gaat worden, en jij kan dan met honderd procent zekerheid zeggen dat diegene geen badsider is. (Of ze zouden zichzelf eten, maar dat terzijde).

Zoveel voordelen. Conclusie: kom alsjeblieft in actie. (:
Kortom: Mijn allereerste actie in dit spel was proberen de badside meteen lastig te zitten. Zelf ben ik de Heks niet, want Daan was dat natuurlijk al, dus kon ik het zelf niet uitvoeren. Ik heb de eerste lunch geprobeerd te voorkomen voor zover dat in mijn kunnen lag. Het is helaas niet gelukt, maar ik heb het wel geprobeerd.

Ik weet niet wat ik verder kan doen om me te verdedigen. Ik hoop dat ik er over een uur niet uitlig, aangezien ik dit spel daar veel te leuk voor vind. (:

Eliros
Eliros

Eliros is offline

[6222]
Eliros zei op 7 nov 2013 - 19:24:
Ik mis nu nog een stem van Rosalie, Pauline en... eh. Lasaraline. Jullie hebben nog een half uur. Stemmen die jullie in het topic plaatsen maar niet aan mij sturen gelden niet, dus wees daar voorzichtig mee.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 7 nov 2013 - 19:31:
Shit. Ik bedenk me net: als Lasaraline inderdaad, zoals we denken, een tovenaar is, en we stemmen haar er nu níét uit, dan ligt ze er alsnog uit, maar de kans is groot dat we geen wolf eruit stemmen omdat we eigenlijk niet weten wie we moeten verdenken en dan zijn we twee tovenaars kwijt. *rent panisch rondjes*
Moeten we haar er alsnog uitstemmen, om een dubbele burgerdood te voorkomen? Want de kans dat we een tovenaar eruit stemmen ipv een wolf is 6:2. Dat's niet heel positief.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 7 nov 2013 - 19:32:
Rustig Bodine, dat is volgende keer pas. Na drie keer stemmen word je eruit gezet. Dit is de tweede stemronde.
Volgende keer moeten we ons daar zorgen om maken.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 7 nov 2013 - 19:34:
Oh. *ademt rustig in en uit*
Dan is 't goed. Kunnen we haar een berichtje sturen of ze alsjeblieft de volgende keer wel wil stemmen oid? Of mogen we echt helemáál niet communiceren outside? Kan Elise dat dan doen? Bitteeeee?

Eliros
Eliros

Eliros is offline

[6222]
Eliros zei op 7 nov 2013 - 19:37:
Jullie mogen haar een berichtje sturen. Als ze echter in de volgende ronde niet stemt, ligt ze er gelijk uit.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 7 nov 2013 - 19:51:
Ik twijfel echt niet normaal erg over m'n stem.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 7 nov 2013 - 19:56:
Je hebt nog vijf minuten, dus erg veel tijd heb je niet.

Ik ben tussen de drie die ik meer in de gaten houd random gegaan en kwam op Kirsten uit.

Ik hoop dat ik iedereen overtuigd heb dat ik het niet slecht bedoel, maar niemand reageert er echt op, dus ik ben zenuwachtig. ):



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17