Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Forum Spelletjes » Dark Age: The Leaking TARDIS (Speeltopic)

Dark Age: The Leaking TARDIS (Speeltopic)

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17
Eliros
Eliros

Eliros is offline

[6222]
Eliros zei op 4 nov 2013 - 18:29:
“Hoort dat te gebeuren, Doctor?” Clara wierp Eleven een blik over haar schouder, wenkbrauwen opgetrokken en handen in haar zij. Ze keek weer terug naar het controlepaneel. Waar eerder het goeie aantal lampjes brandden, knipperden er nu dubbel zo veel. De rook die in slierten omhoog kroop meende ze ook al in tijden niet meer gezien te hebben.
“Ha. Natuurlijk! Natuurlijk hoort dat!” Hij tuurde om haar heen naar de toeters en bellen en fronste toen. “Dat lampje hoort niet te branden. Clara, geef me de hamer eens aan.” Eleven stapte om zijn reisgenoot heen en bestudeerde het paneel.
“Hamer.” Clara stak het stuk gereedschap naar de Doctor uit, die hem aanpakte en een van de vele lampjes een ram gaf.
Het lampje flikkerde uit en de Doctor gooide de hamer over zijn schouder met een brede glimlach. “Opgelost. Laten we New New New New York eens gaan bekijken. De mensen schijnen nogal chagrijnig te zijn, en, niet te vergeten, de smog is zo dicht dat je buiten je eigen vingers niet kan onderscheiden. Daarentegen, er wordt gefluisterd dat je nergens anders zulke lekker vissticks kan vinden. Gek genoeg is er daar geen vis te bekennen.”
“Vissticks?”
“Vissticks.” Na een bevestigende knik weerklonk er een alarm dat zo luid was dat beide reizigers hun oren moesten afschermen. De TARDIS begon te schudden en het lampje dat eerder zo creatief het zwijgen was opgelegd begon weer vrolijk te knipperen. De sonische schroevendraaier werd erbij gepakt en Eleven stond op het punt om uit te vinden wat er was. Het plan werd echter onderbroken door een zwaar gedreun dat uit een van de vele gangen kwam.
“Doctor. Doctor. Doctor,” klonk een stem die onmogelijk menselijk on zijn. En, even later, “Exterminate, exterminate, exterminate...”
Clara keek de Doctor vragend aan, niet zeker of ze op de vlucht moest slaan of niet. “Vluchten we?”
“Ah.” De Doctor snoof. “Ja. Vluchten. Dat lijkt me een juist plan.


Klik hier om de regels nog eens door te nemen.

Rollen:
4x goodsider :
- Jager (River)
- Heks (Rose Tyler)
- Beschermer (Rory Williams)
- Waarzegger (Amy Pond)
- 1x Tovenaar (Clara Oswin Oswald, Eleven, Ten, Nine)
1x badsider:
- Dalek
- Cyberman

Deelnemers:
1. Bodine
2. Krewella Tovenaar
3. xEmma
4. xDevilBitch Heks
5. realMe
6. missxangel
7. Rosie16 Tovenaar
8. Pline Wolf
9. MyReflection
10. Lasaraline Tovenaar

Eerste lynch 5 november, 20:00
Eerste lunch 6 november, 20:00
Specials mogen na de eerste lunch gebruikt worden



Rosie16
Rosie16

Rosie16 is offline

[571]
Rosie16 zei op 7 nov 2013 - 20:24:
Hm, oke dus waarom stemmen sommigen op Pline?

Eliros
Eliros

Eliros is offline

[6222]
Eliros zei op 7 nov 2013 - 20:24:
Nee. Ik heb geen burgemeester aangewezen. Vergeten. Ik werk normaal niet met burgemeesters, dus dan denk ik er ook niet aan. (Wat mijn fout is. En in een volgend potje dat ik host zal ik dat misschien veranderen, maar nu is daar niet veel meer aan te doen.)

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 7 nov 2013 - 20:27:
Ik vind een herstemming wel fijn, krijg je veel meer informatie. Alleen zo stressvol als je zelf een van degenen bent waar nog op gestemd moet worden!
Een Burgemeester is niet per se nodig, dus ik vind het geen fout hoor ;'

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 7 nov 2013 - 20:28:
@Rosalie; ik twijfelde heel erg, en ik wilde Emma het voordeel van de twijfel geven omdat ze zo actief is. Ik denk niet dat het Angela/Lasaraline/Josette is, en Kirsten... ik weet niet, die is niet actief genoeg. En ik twijfel meer over Emma dan over jou en jij viel haar best wel aan, dus vandaar dat ik uiteindelijk op Pline ben gegaan. Concrete dingen heb ik niet, en zeker weten doe ik 't ook niet. Maar goed.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 7 nov 2013 - 20:30:
Hm, oke dus waarom stemmen sommigen op Pline?
Aangezien we met z'n achten zijn, heeft iedereen die nog een keer moet twee stemmen gekregen.
We weten jouw stem, mijn stem, Pline's stem, Lasaraline's stem (zeer waarschijnlijk).
We hebben nog Kirsten, Josette, Angela en Bodine over. Een iemand heeft op geen van de drie gestemd, twee op Pline, een op mij.
Angela is random gegaan, Josette wilde niets zeggen, Kirsten weet ik niet echt iets over en Bodine twijfelde, dus is denk ik op mij gegaan aangezien de andere twee niet in de picture waren.
(Overzichtje, geen nieuuwe informatie)

Edit: Oh, Bodine is dus niet op mij gegaan. Wat fijn. ^-^
Negeer dan een deel van wat hierboven staat maar haha.

Rosie16
Rosie16

Rosie16 is offline

[571]
Rosie16 zei op 7 nov 2013 - 20:34:
Dus wacht:
Lasaraline: Lasaraline, Pline
Pline: Bo
Emma: Ik

En de rest weten we niet?

Eliros
Eliros

Eliros is offline

[6222]
Eliros zei op 7 nov 2013 - 20:34:
Willen jullie het lijstje van de stemmen nu al, trouwens? Ik kan 'm ook bij de uitslag van de herstemming pas geven, maar. Ja. Volgens mij zijn er geen duidelijke regels over wat wel en niet mag, en sinds Kayley er niet meer is ga ik eigenlijk over de regels, dus. Uh. Ja. Als jullie de stemmen al willen weten...

Rosie16
Rosie16

Rosie16 is offline

[571]
Rosie16 zei op 7 nov 2013 - 20:35:
Eh, ik denk dat dat wel helpt.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 7 nov 2013 - 20:37:
Ja, doe maar.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 7 nov 2013 - 20:38:
Ik dacht dat het bij de herstemming pas kwam, maar graag!

Eliros
Eliros

Eliros is offline

[6222]
Eliros zei op 7 nov 2013 - 20:40:
1. Bodine – Pline [0]
3. xEmma – MyReflection [2]
5. realMe – xEmma [0]
6. missxangel – Pline [0]
7. Rosie16 – xEmma [1]
8. Pline – Lasaraline [2]
9. MyReflection – Rosie16 [1]
10. Lasaraline – Lasaraline [2]

Normaal komt dat pas bij de herstemming, ja, maar misschien helpt het om een keuze te maken? Aangezien er verder niet veel gebeurt... als host moet ik toch een beetje zorgen dat random.org alleen maar in de eerste ronde gebruikt wordt. En. Ja. Dus misschien is het alleen maar voor deze ene keer. We'll see.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 7 nov 2013 - 20:42:
Ik word er niet veel wijzer uit, en ik vertrouw Emma en Pline allebei niet, dus blijf ik maar bij m'n stem denk ik. I don't knoooooow.

EDIT; hoewel. Ik vind Emma ook met de minuut verdachter worden.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 7 nov 2013 - 20:43:
Okay, Josette heeft dus ook op mij gestemd, maar wilde me niet vertellen wat haar aanwijzing was. Zo kan ik me lastig verdedigen, beetje jammer.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 7 nov 2013 - 20:44:
Rosalie, wat denk jij? Want ik sta oprecht op het punt om alsnog op Emma te gaan.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 7 nov 2013 - 20:45:
Ik word er niet veel wijzer uit, en ik vertrouw Emma en Pline allebei niet, dus blijf ik maar bij m'n stem denk ik. I don't knoooooow.

EDIT; hoewel. Ik vind Emma ook met de minuut verdachter worden.
Kan je me uitleggen waarom? Ik heb me tot nu toe op alles verdedigd. Ik heb twee stemmen tegen me, waarvan een iemand niet wil zeggen waarom. Het is een beetje lastig als meerdere mensen gaan roepen dat ik verdacht ben, maar Rosalie als enige met daadwerkelijk wat tekst kom.



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17