Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Forum Spelletjes » Dark Age: The Leaking TARDIS (Speeltopic)

Dark Age: The Leaking TARDIS (Speeltopic)

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17
Eliros
Eliros

Eliros is offline

[6222]
Eliros zei op 4 nov 2013 - 18:29:
“Hoort dat te gebeuren, Doctor?” Clara wierp Eleven een blik over haar schouder, wenkbrauwen opgetrokken en handen in haar zij. Ze keek weer terug naar het controlepaneel. Waar eerder het goeie aantal lampjes brandden, knipperden er nu dubbel zo veel. De rook die in slierten omhoog kroop meende ze ook al in tijden niet meer gezien te hebben.
“Ha. Natuurlijk! Natuurlijk hoort dat!” Hij tuurde om haar heen naar de toeters en bellen en fronste toen. “Dat lampje hoort niet te branden. Clara, geef me de hamer eens aan.” Eleven stapte om zijn reisgenoot heen en bestudeerde het paneel.
“Hamer.” Clara stak het stuk gereedschap naar de Doctor uit, die hem aanpakte en een van de vele lampjes een ram gaf.
Het lampje flikkerde uit en de Doctor gooide de hamer over zijn schouder met een brede glimlach. “Opgelost. Laten we New New New New York eens gaan bekijken. De mensen schijnen nogal chagrijnig te zijn, en, niet te vergeten, de smog is zo dicht dat je buiten je eigen vingers niet kan onderscheiden. Daarentegen, er wordt gefluisterd dat je nergens anders zulke lekker vissticks kan vinden. Gek genoeg is er daar geen vis te bekennen.”
“Vissticks?”
“Vissticks.” Na een bevestigende knik weerklonk er een alarm dat zo luid was dat beide reizigers hun oren moesten afschermen. De TARDIS begon te schudden en het lampje dat eerder zo creatief het zwijgen was opgelegd begon weer vrolijk te knipperen. De sonische schroevendraaier werd erbij gepakt en Eleven stond op het punt om uit te vinden wat er was. Het plan werd echter onderbroken door een zwaar gedreun dat uit een van de vele gangen kwam.
“Doctor. Doctor. Doctor,” klonk een stem die onmogelijk menselijk on zijn. En, even later, “Exterminate, exterminate, exterminate...”
Clara keek de Doctor vragend aan, niet zeker of ze op de vlucht moest slaan of niet. “Vluchten we?”
“Ah.” De Doctor snoof. “Ja. Vluchten. Dat lijkt me een juist plan.


Klik hier om de regels nog eens door te nemen.

Rollen:
4x goodsider :
- Jager (River)
- Heks (Rose Tyler)
- Beschermer (Rory Williams)
- Waarzegger (Amy Pond)
- 1x Tovenaar (Clara Oswin Oswald, Eleven, Ten, Nine)
1x badsider:
- Dalek
- Cyberman

Deelnemers:
1. Bodine
2. Krewella Tovenaar
3. xEmma
4. xDevilBitch Heks
5. realMe
6. missxangel
7. Rosie16 Tovenaar
8. Pline Wolf
9. MyReflection
10. Lasaraline Tovenaar

Eerste lynch 5 november, 20:00
Eerste lunch 6 november, 20:00
Specials mogen na de eerste lunch gebruikt worden



Rosie16
Rosie16

Rosie16 is offline

[571]
Rosie16 zei op 7 nov 2013 - 20:45:
Ik weet niet. Ik vind het raar dat Josette zonder een reden te geven op Emma stemde en ik weet niet waarom Emma zelf op MyReflection stemde.
Ik blijf denk ik op Emma.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 7 nov 2013 - 20:47:
Ik stemde op Kirsten omdat ik de kans groot acht dat er tussen Kirsten, Pauline en Angela een wolf zit. Ik heb tussen hun gerandomd en daar kwam Kirsten uit. Volgens mij had ik dat een pagina terug gezegd. Of misschien twee pagina's.

Rosie16
Rosie16

Rosie16 is offline

[571]
Rosie16 zei op 7 nov 2013 - 20:48:
Oh, right. (Ik was haar echte naam vergeten.)
Maar ik blijf denk ik bij jou, Emma.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 7 nov 2013 - 20:48:
Klopt, dat heb je gezegd.

Edit@vorigepagina; ik weet 't niet. Ik ben ook half aan het leren dus ik mis dingen een beetje half, maar ik voor zover ik mee heb gekregen, zei Rosalie dat jij en ik wel verdacht actief waren allebei en toen was jij ineens verdacht en schoot je gigantisch in de verdediging. Tegelijkertijd: ik heb het idee dat Josette reden had om op je te stemmen.
En tot slot... ik weet niet. Op het moment heb ik het gevoel dat jij én Pline samen de badside zijn, omdat jullie nu ineens op Lasaraline gingen en toen dat niet kon, niet elkaar beschuldigden maar gewoon Pline bleef bij haar stem (die, naar mijn mening, nogal raar is), en jij besloot met de menigte mee te gaan. Huh?

Rosie16
Rosie16

Rosie16 is offline

[571]
Rosie16 zei op 7 nov 2013 - 20:51:
Op Lasaraline ga ik in ieder geval niet want daar heb ik helemaal geen reden voor. Voor Pline weet ik nog steeds niet echt waarom ze verdacht is dus..

@Dat van Josette was eigenlijk de reden waarom ik meteen de gedachte had om bij de herstemming weer op Emma te gaan.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 7 nov 2013 - 20:57:
Ik vind op zich Josette's stem niet een heel sterk argument aangezien ze zelf zei dat het nergens op sloeg, maar dat zal ik wel vinden omdat het over mij gaat. ^-^

Ik vind het niet raar om met de menigte mee te gaan als dat de enige manier is om jezelf te redden. Ik heb twee stemmen tegen, minstens. Ik kan dan op Pline gaan stemmen, maar die heeft er op dit moment geen. Dat is voor mij niet tactisch.

Rosalie richtte zich naar mij, ze zei dat ik de enige was die ze als Wolf aan kon wijzen. Natuurlijk verdedig ik me dan.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 7 nov 2013 - 20:58:
"maar ik denk dat de enige die ik tot nu toe voor een van de wolven aan zou kunnen zien Emma is die veel theorieën heeft die eigenlijk haar onschuld zouden moeten bewijzen, "
Om Rosalie te quoten.

Rosie16
Rosie16

Rosie16 is offline

[571]
Rosie16 zei op 7 nov 2013 - 21:00:
En misschien zit ik ernaast, maar het zou kunnen dat ze waarzegster is. Of misschien was het echt een 'argument dat nergens op sloeg' en had ze gewoon geen tijd om het uit te leggen, maar van de drie ben jij voor mij nog steeds het verdachtste.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 7 nov 2013 - 21:02:
"Nog niet echt sterke aanwijzingen. En eigenlijk slaat mijn redenering nergens op" Dat is wat Josette zei.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 7 nov 2013 - 21:02:
True. Emma, als je een burger bent - het spijt me uit de grond van m'n hart. Ik ben een beetje radeloos & moet eigenlijk op mijn lineaire algebra focussen.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 7 nov 2013 - 21:03:
It's okay honey. Ga maar een tien halen. ;'

Wel jammer want ik vind dit spel vrij geweldig.

Eliros
Eliros

Eliros is offline

[6222]
Eliros zei op 7 nov 2013 - 21:05:
Geen fluff, guys, want ik moet studeren.

Gewone stemming:
1.Bodine – Pline [0]
3. xEmma – MyReflection [2]
5. realMe – xEmma [0]
6. missxangel – Pline [0]
7. Rosie16 – xEmma [1]
8. Pline – Lasaraline [2]
9. MyReflection – Rosie16 [1]
10. Lasaraline – Lasaraline [2]

Herstemming:
1.Bodine – xEmma
3. xEmma – Lasaraline [2]
5. realMe – NA
6. missxangel – NA

7. Rosie16 – xEmma
8. Pline – Lasaraline [1]
9. MyReflection – NA
10. Lasaraline – Lasaraline [3]

Lasaraline is gelyncht. Ze was Nine, een tovenaar.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 7 nov 2013 - 21:07:
Okay, dit is vast onaardig om te zeggen en zo, maar ik ben verschrikkelijk opgelucht!

Ik hoop dat jullie nu ook snappen waarom ik mee ben gegaan met de crowd. Als ik dat niet had gedaan, was er weer een herstemming geweest.

Rosie16
Rosie16

Rosie16 is offline

[571]
Rosie16 zei op 7 nov 2013 - 21:15:
Nu vertrouw ik Pline en Emma allebei niet meer to be honest.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 7 nov 2013 - 21:16:
Yeah, same.



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17