Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Forum Spelletjes » Dark Age: The Leaking TARDIS (Speeltopic)

Dark Age: The Leaking TARDIS (Speeltopic)

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17
Eliros
Eliros

Eliros is offline

[6222]
Eliros zei op 4 nov 2013 - 18:29:
“Hoort dat te gebeuren, Doctor?” Clara wierp Eleven een blik over haar schouder, wenkbrauwen opgetrokken en handen in haar zij. Ze keek weer terug naar het controlepaneel. Waar eerder het goeie aantal lampjes brandden, knipperden er nu dubbel zo veel. De rook die in slierten omhoog kroop meende ze ook al in tijden niet meer gezien te hebben.
“Ha. Natuurlijk! Natuurlijk hoort dat!” Hij tuurde om haar heen naar de toeters en bellen en fronste toen. “Dat lampje hoort niet te branden. Clara, geef me de hamer eens aan.” Eleven stapte om zijn reisgenoot heen en bestudeerde het paneel.
“Hamer.” Clara stak het stuk gereedschap naar de Doctor uit, die hem aanpakte en een van de vele lampjes een ram gaf.
Het lampje flikkerde uit en de Doctor gooide de hamer over zijn schouder met een brede glimlach. “Opgelost. Laten we New New New New York eens gaan bekijken. De mensen schijnen nogal chagrijnig te zijn, en, niet te vergeten, de smog is zo dicht dat je buiten je eigen vingers niet kan onderscheiden. Daarentegen, er wordt gefluisterd dat je nergens anders zulke lekker vissticks kan vinden. Gek genoeg is er daar geen vis te bekennen.”
“Vissticks?”
“Vissticks.” Na een bevestigende knik weerklonk er een alarm dat zo luid was dat beide reizigers hun oren moesten afschermen. De TARDIS begon te schudden en het lampje dat eerder zo creatief het zwijgen was opgelegd begon weer vrolijk te knipperen. De sonische schroevendraaier werd erbij gepakt en Eleven stond op het punt om uit te vinden wat er was. Het plan werd echter onderbroken door een zwaar gedreun dat uit een van de vele gangen kwam.
“Doctor. Doctor. Doctor,” klonk een stem die onmogelijk menselijk on zijn. En, even later, “Exterminate, exterminate, exterminate...”
Clara keek de Doctor vragend aan, niet zeker of ze op de vlucht moest slaan of niet. “Vluchten we?”
“Ah.” De Doctor snoof. “Ja. Vluchten. Dat lijkt me een juist plan.


Klik hier om de regels nog eens door te nemen.

Rollen:
4x goodsider :
- Jager (River)
- Heks (Rose Tyler)
- Beschermer (Rory Williams)
- Waarzegger (Amy Pond)
- 1x Tovenaar (Clara Oswin Oswald, Eleven, Ten, Nine)
1x badsider:
- Dalek
- Cyberman

Deelnemers:
1. Bodine
2. Krewella Tovenaar
3. xEmma
4. xDevilBitch Heks
5. realMe
6. missxangel
7. Rosie16 Tovenaar
8. Pline Wolf
9. MyReflection
10. Lasaraline Tovenaar

Eerste lynch 5 november, 20:00
Eerste lunch 6 november, 20:00
Specials mogen na de eerste lunch gebruikt worden



Lasaraline
Lasaraline

Lasaraline is offline

[29]
Lasaraline zei op 7 nov 2013 - 21:24:
Oh jemig, ik ben dit spel echt helemaal vergeten. Sorry, ik snap dat ik eruit lig, ik had er toch geen tijd voor en heb het onderschat.
Nogmaals sorry!

realMe
realMe

realMe is offline

[2181]
realMe zei op 7 nov 2013 - 21:48:
And here we are.
We hebben er weer een verloren.
RIP lasarasine.
Ik heb op Emma gestemd, Sorry en, maar dit is het enige wat ik tot nu toe nog heb.
1. Uit andere potjes krijg ik het gevoel dat je veel minder snel overal op zit. Nu reageer meteen op alles.
2. Daar nog bovenop komt dat als iemand iets zegt wat docht bij een gok blijkt te komen, je in mijn ogen je eromheen praat. []al kan ik er ook naast zitten[/]

missxangel
missxangel

missxangel is offline

[1499]
missxangel zei op 7 nov 2013 - 23:09:
Weer een goodsider eruit.
Gelukkig geen waarzegger, die nu toch wel in actie mag komen.
Ik heb dit potje wederom random gestemd, maar dat kwam omdat ik moest werken
Eigenlijk zijn potjes DA alleen leuk als je hints uit berichten kan halen.
Ik zie alleen maar verdedigingen van mensen waarom zij geen badside zijn, terwijl er toch echt twee tussen zitten.
Ik wil de volgende ronde echt niet random, maar ik heb zelfs na alle berichten nog geen echte verdenkingen.
Actief of inactief zijn, is niet meteen een reden om een badsider te zijn.
Ik vind het gewoon lastig

Hints,mensen,Hints.Im dying for Hints..

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 8 nov 2013 - 9:09:
@ Josette: Zoals ik ook Rosalie heb verteld: in de eerste potjes was ik inderdaad niet actief, maar naarmate ik vaker speelde, hoe actiever ik werd. Het laatste potje heb ik niet meegedaan en het potje daarvoor ben ik er meteen uitgegeten.
Bovendien, kijk maar naar het aantal forumposts dat ik heb. Ik zit zo ongeveer altijd overal bovenop. Ik ben in het offtopic, gooi-het-eruittopic, depressietopic, liefdestopic, overal. Het zou eerder opvallend zijn als ik hier opeens inactief zou zijn.
Ik heb maar twaalf uur school in de week, eergisteren was ik de hele dag vrij, gisteren had ik tot half elf les. Ik heb gewoon heel veel meer tijd dan de meesten hier.
2. Er zijn nog maar drie verdenkingen uitgesproken voor zover ik weet. Kirsten verdenkt op pagina 4 Pauline, maar Bodine gaat daar tegenin. Later verdenkt Rosalie mij, lijkt me vanzelfsprekend dat ik daar tegenin ga. Later wordt ook Pauline verdacht, daar heb ik nog niets op gezegd. Deze verdenking begon namelijk pas nadat ik verdacht werd en ik vind mezelf verdedigen belangrijker. Waarschijnlijk krijg ik sowieso commentaar dat ik de aandacht van mezelf af probeer te leiden op het moment dat ik meega in de verdenking van Pauline.
Verder zijn er volgens mij geen verdenkingen uitgesproken, dus ik snap niet helemaal wat je bedoelt..

Verder: Op pagina 10 begint de eerste aanval tegen mij, door Rosalie. De volgende pagina verdedig ik me braaf en vraag om wat concretere voorbeelden opdat ik me beter kan verdedigen. Rosalie doet dat meteen, en ik kom ook weer meteen met een verdediging aanzetten. Hier wordt niet op gereageerd, door niemand. Even later herinner ik jullie aan het feit dat ik de eerste lunch heb proberen te voorkomen. Ook hier wordt helemaal niet op gereageerd.
Op pagina 13 word ik "met de minuut verdachter" aldus Bodine, en moet ik weer om uitleg vragen voordat ik iets krijg om me tegen te verdedigen. De volgende pagina krijg ik inderdaad wel iets aan tekst, maar weer is dit iets waar ik me keurig tegen kan verdedigen en mijn acties kan verantwoorden.
Wat ook grappig is, is dat mijn stem al bekend was en dat ook al bekend was dat Lasaraline waarschijnlijk een tovenaar was, en dat ik toch spontaan verdachter word nadat Elise de stem heeft opgeschreven. Er was niets veranderd aan de informatie die jullie hadden, maar he, opeens is de kans dat ik badside ben toch groter.

Wat ik met dit verhaal duidelijk probeer te maken: Jullie geven me volgens mij geen eerlijke kans meer. Jullie hebben me als badside bestempeld en weigeren jullie blik te veranderen.
Heel concreet zijn de dingen waar jullie mee aankomen al niet (waar ik tot mijn ergenis ook vaker om moet vragen dan dat jullie er uit jezelf mee komen), maar jullie negeren mijn verdedigingen vrijwel compleet. Ik heb tot nu toe alles verantwoord, jullie hebben er geen commentaar op, maar toch blijf ik verdacht. Als jullie nou gaten in mijn verdedigingen aan zouden wijzen of iets, ja, daar kan ik wat mee. Maar nu, niets, alleen het vingertje dat blijft wijzen dat ik verdacht ben terwijl ik alle redenen die jullie opgenoemd hebben al ontkracht heb.

En dit is even buiten het feit of jullie gelijk hebben of niet om, maar snappen jullie dat het spel zo absoluut niet meer leuk is om te spelen? Ik had er zo verschrikkelijk veel zin in, maar ja, dat is nu wel weggeebd. Ik kan me verdedigen wat ik wil, maar het heeft toch geen zin. Jullie hebben je zinnen op mij gezet en weigeren daar vanaf te stappen, blijkbaar. Als jullie met duidelijk materiaal zouden komen waarom ik uit het spel zou moeten, dan zou ik er geen probleem mee hebben. Maar dat is er volgens mij helemaal niet. Nu ga ik de volgende lynch er waarschijnlijk aan en waarom?

realMe
realMe

realMe is offline

[2181]
realMe zei op 8 nov 2013 - 9:30:
@Emma: je vergeet in je verdediging, dat ik eerder al aangaf half om half een idee had. Ik zei niet dat ik veel concrete bewijzen had, maar ik wilde ook niet random. Dat is ook niet leuk.
Daarbij verdedig je je tegen stellingen die veel later kome. Dan dat ik iets zei. Op datgene daarvoor heb ik me tot het stemmen op jouw besloten

Oh en nog iets. Je hebt een goede redenen waarom he hier veel bent, maar dat kan ik toch zo ook niet weten. En ik ga echt niet alle forums na om te kijken hoe je reageerd. Ik heb wel gewoon school, dan houd ik het binnen DA. Daarbij daar heb je het meeste aan. Als je wolf zou zijn, dan heeft je gedrag in het offtopic er niet veel mee te maken. In het spel is iedereen anders, gooide of baddie.

Daarbij ook nog, ik heb je naam express niet in het topic genoemd, omdat ik me op niet veel verlepte en ik ook wilde voorkomen dat iedereen zou volgen om niets.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 8 nov 2013 - 9:37:
Dit was meer tegen Rosalie en Bodine gericht dan tegen jou, eigenlijk.

Ik zit nu op mijn mobiel, dus het is lastig om pagina's te controleren, maar als je even zoekt, zal je vinden dat ik al bedacht had dat je het niet hard op wilde zeggen omdat je bang was dat iedereen zou volgen terwijl je het fout hebt.

Het was niet als aanval naar jou bedoeld, mijn vorige post. Ik weet dat je er de hele dag niet was en onmogelijk die beschuldigingen meegekregen kan hebben. Ik weerleg in het begin jouw "aanklachten", zeg maar, maar heb het daarna niet meer tegen jou. (:

missxangel
missxangel

missxangel is offline

[1499]
missxangel zei op 8 nov 2013 - 11:12:
Jeetje, over ijzersterke verdediging gesproken!
Ik verdenk op dit moment niemand, want er is niemand die verdachte dingen doet of zegt. Hier kan ik niet tegen. Dus of de badside gaat praten, of de waarzegster gaat lief zijn, want ik ga niet voor de derde keer random..

realMe
realMe

realMe is offline

[2181]
realMe zei op 8 nov 2013 - 13:12:
Ik heb oprecht geen flauw idee of ik Emma wel of niet kan vertrouwen. Ik denk eigenlijk van niet want ze hamert er nogal op dat de badside waarschijnlijk zou verspreiden - dus als ze badside zou zijn, zou ze waarschijnlijk claimen dat het een slimme zet was geweest om niet samen op Cynthia te gaan. Daarmee zou ze zelf buiten vuur raken namelijk.

Daan: Trouwens, het lijkt me best handig van de baddies om op Cynthia te gaan, om zo de kans dat er een baddie uitgetrapt zou worden te beperken. Aan de andere kant: toen ik baddie was gingen we juist spreiden. Maar toch denk ik dat het best waarschijnlijk is dat er een wolf op Cynthia heeft gestemd.

Ik ben het met het beginstukje niet helemaal eens. Als hun zet deze lynch is geweest om samen op Cynthia te stemmen, dan hebben we denk ik met een onervaren badside te maken. Nu gaat het nog lastig worden om links te leggen tussen Cynthia-stemmers, maar hoe verder we in het spel komen en hoe meer informatie we hebben, hoe makkelijker dat gaat worden.
Het laatste stukje vind ik dan ook logischer. Het is inderdaad waarschijnlijk dat ze zich gesplitst hebben, dat één met de crowd mee is gegaan en de ander juist niet.


Ik denk niet dat we te maken hebben met een onervaren badside. En door te doen wat Daan had gezegd zouden ze in meerdere hun ogen een onervaren badside idee hebben gecreeerd. Dit is al een keer eerder in een ander potje ter spraken gekomen, dacht ik zo en toen bleek het ook een goede te zijn, die speelde als een onervaren, zodat ze langer in het spel zouden blijven. Het is dan ook heel waarschijnlijk dat er ten minste één op Chynthia heeft gestemd.


Daarbij over de heksissue, je hebt een punt, maar nog nooit is zo op de heks gefoccust dat ze iemand zou moeten redden. Dat vind ik zeer opvallend. Iedereen zou denken dat je als wolf je mond zou houden, dus dan lijkt me dit een logische aanpak voor een wolf om ook te zeggen. Daarbij ze wordt vanuit de wolven oogpunt niet meer interessant, zoals je zegt. Ik denk eerder vanuit wolvenoogpunt dat ze niet meer is om naar om te kijken. Als in “Weer een special minder”

Eerlijk gezegd had ik niet verwacht dat Daan de Heks was. Door dit:
Also, Bo's theorie was best goed, maar dus net ontkracht door Elise, helaas. ):

Het is niet echt een groot of duidelijk iets, maar ik zou het zelf anders spelen. Als ik de Heks was geweest en iemand met een, misschien niet compleet kloppende, theorie zou aankomen over wie de Heks zou kunnen zijn en ik er inderdaad tussen had gezeten, dan had ik die theorie langer aangehouden om duidelijk te maken dat ze goed zitten. Als iemand snapt wat ik bedoel. Maar ja, dat ben ik. Ik dacht dat Bodine misschien de Heks was, aangezien ze de aandacht zo op die rol vestigde.


Ik dacht juist dat een heel duidelijk voorbeeld was. Als jij de heks was, dan denk ik dat je ook niet had gewilt dat de badside je meteen had geluncht voordat je krachten eruit gingen. Vind het dan ook niet heel gek dat ze de aandacht van haar af wilde. Denk echter dat ze haar hierdoor wel door hadden. Dat zou wel het handigst zijn voor de badside. Ook is het zo dat we daardoor geen extra ronde waarbij ze er zelf benadeeld door zouden worden.

Daarbij snap ik wel dat je het niet gezien had. Je wilde dat de heks haar krachten verbruikte, Jij vond mij onlogisch, gezien ik niet wist dat ze vanaf het begin mocht. Daan vond je door Bodine haar zeggen onlogisch, dus je dacht dat het Bodine was. Als Daan was blijven leven, Was het waarschijnlijk Bodine geweest in jouw ogen, maar had je daar niets meer aan, gezien ze dan geen krachten meer had. in het oorspronkelijke bericht waren namelijk alleen ik, bodine en daan een mogelijkheid

btw. tot hiertoe waarom ik eerder op je heb gestemd……


Emma: Badsiders nemen volgens mij een groot risico als ze zo actief zouden zijn, aangezien de kans dat je je dan verraadt het grootst is.

Ik denk juist niet dat dat het geval is. Het is al eerder vernomen dat de badside actief was en dat de onactieve er meestal het eerste uitgaat. Of mijn geheugen laat me in de steek. Het lijkt dan namelijk zo te gaan dat de badside meegaat met de goodside en zijn compagnon eruit stemt om voor later niet op tevallen. En daarnaast ik het al eerder gezegd dat ik denk dat we een ervaren badside hebben, dan lijkt het me niet vreemd dat er ten minste een actief is. Denk overigs ook dat de andere niet echt actief is, maar dat kan meer liggen aan het feit dat er heel veel tentamen week hebben. Zou me niets verbazen als een van hun de cyberman zou zijn.

Bodine, Josette, Lasaraline en ik (niet-Cynthiastemmers)
Angela, Rosalie, Pauline en Kirsten
En waarschijnlijk is de wolfverhouding (zeg maar) 1:1 of 2:0

Zoals al eerder, denk ik nog altijd dat we een ervaren badside hebben en dat de verhouding dan 1:1
lasaraline is er in de bovenste al uit. Bodine beschouw ik als een tovenaar. Ik weet dat ik het niet ben, Dus dan kom ik weer op jouw uit Em.
In de tweede kan ik nog niet veel over zeggen, daar ga ik me later nog in verdiepen.

Kortom: Mijn allereerste actie in dit spel was proberen de badside meteen lastig te zitten. Zelf ben ik de Heks niet, want Daan was dat natuurlijk al, dus kon ik het zelf niet uitvoeren. Ik heb de eerste lunch geprobeerd te voorkomen voor zover dat in mijn kunnen lag. Het is helaas niet gelukt, maar ik heb het wel geprobeerd.

Ik zie dat niet als badside lastig zitten. Ik zie dat als een special eruit werken. zo komt het ook over. Zeker als het gevolg is dat de heks eruit gaat.

Dit is misschien een scheef argument, maar toen je gelijk stond met Pline en Lasaraline vond je dat iedereen op Lasaraline moest gaan. Okey, die kan ik nog volgen, je wilt jezelf er niet uit. Maar je geeft als reden dat ze er anders toch uit zou gaan gezien ze niet actief is TERWIJL ook iedereen toen als bijna zeker wist dat ze tovenaar was. Je geeft helemaal geen verdediging ineens, terwijl je daar al pagina’s mee bezig lijkt te zijn tegen iedereen. Verder lijkt het alsof je Pline ineens vergeet. Je zegt daar ook niets over, dat vind ik opvallend.


okey, dit werd langer dan gedacht....

Edit: ik heb nog eens teruggekeken voor dit bericht. Volgens mij staan er wel enkele hints al in het spel.

MyReflection
MyReflection

MyReflection is offline

[1630]
MyReflection zei op 8 nov 2013 - 15:26:
het laatste gequote stukje bij Josette zet me wel aan het denken. Emma beweert dus dat ze alles eraan gedaan heeft om de lunch te voorkomen. Dit kan betekenen dat ze een special is (en vergeef me als dat zo is en je eruit gaat) of dat ze inderdaad weerwolf is en het een wijze van spreken is. Een tovenaar kan namelijk niet zorgen dat er niemand dood gaat 's nachts.

ik durf dit bericht eigenlijk niet eens te plaatsen, straks is er een goed iemand uit door mij.

Eliros
Eliros

Eliros is offline

[6222]
Eliros zei op 8 nov 2013 - 15:51:
Sorry, sorry, sorry. Even geen fluff. Die komt waarschijnlijk later.
Pline is gekillt door de jager. Ze was de Cyberman, een wolf.

MyReflection
MyReflection

MyReflection is offline

[1630]
MyReflection zei op 8 nov 2013 - 15:58:
Oké, er zatten nog 2 badside in en 5 goodside. Nu nog 1 badside
Pline wordt enkele keren beschuldigd, maar ik heb haar nog niet zien verdedigen (ik weet niet of zij het nu ook druk heeft met examens enzo, dan klopt dit niet). Het kan zijn dat ze zich niet kan verdedigen, omdat ze badside is. Het kan ook zijn dat ze zich niet kan verdedigen vanwege de tijd of omdat ze te onervaren is om dat te doen. Ik ben het bodine eens als ze zegt dat het eigenlijk best raar is hoe ze heeft gestemd. Kies inderdaad uit de hele lijst en niet alleen uit de bovenste twee. En als je dan voor de bovenste wilde gaan, ga dan ook voor de bovenste (sorry bodine) en laat je niet door het spelen in het topic tegenhouden. Dat verandert niets aan een eventuele rol.

Er kan een aanwijzing in zitten in de redenatie van Pline, dat Bodine haar medeweerwolf is. Maar dan had ze dat waarschijnlijker voorzichtiger aangepakt. Dus ik vind dat vrij onvoorzichtig tot rondom dom om het dan zo te spelen. Tenzij ze wil dat we Bodine verdenken, zodat we iemand anders niet meer kunnen verdenken. Bodine vind ik verder nog niet echt weerwolfgedrag vertonen, maar dat kan ik ook mis hebben.

Josette vind ik niet zo heel verdacht. Ze blijft echter wel op Emma hameren. Eerst was het niet gegrond, maar daarna komt er een volledige theorie. Ook dit kan twee dingen betekenen. Of Josette is de waarzegger en heeft gescreend dat Emma badside is óf Josette is de slechterik en probeert Emma zwart te maken.

Rosalie heb ik niet zo heel veel van vernomen, maar daar kan ik ook overheen gelezen hebben. Ik stemde de vorige ronde op haar, omdat ze wel heel fel reageerde op het feit dat er gezegd werd dat de badside vaak wat afweziger is in dit topic. Dit is in een aantal potjes het geval geweest. Daarbij zou met argument nog een aantal van ons zich aangesproken moeten voelen en Rosalie was de enige die heel sterk hierop reageerde. Dus voor mij maakt ze zich zo verdacht.

Angela wordt ook niet echt verdacht door mensen. Ze is ook niet echt vaak online, heb ik het idee. Bodine heeft gelijk, als ze zegt dat Angela te ervaren is om het topic links te laten liggen. Dan had haar medeweerwolf haar waarschijnlijk nu al getippt dat ze vaker online moet komen. Het zou ook een mogelijkheid kunnen zijn dat Bodine en Angela samen badside zijn en Bodine Angela zo probeert te redden.

Dan is de enige die nog niet besproken is Emma. Ik denk dat ze zoals ik in het vorige stukje vertelde, met die woorden zou ze zich verdacht kunnen maken. Ik denk verder niet dat Emma als ze badside was zo op de heks had gehamerd, dat ze iemand moesten redden. Dan duurt het spel immers een ronde langer en heeft de badside minder kans om te winnen. Anders duurt het spel een ronde korter. En als Emma badside is, denk ik dat hoe groot haar liefde voor dit spel ook is, ik niet denk dat ze die actie zou maken.

Ik geloof dat ik voor iedereen nu een reden voor en tegen weerwolf heb gegeven. Dus eigenlijk weet ik het echt niet. Het verdachts vind ik op dit moment pline en rosalie, maar ik weet het niet. Gelukkig hebben we nog een dag totdat we moeten stemmen.

Toen duwde ik op verversen en kwam er te staan dat pline dus de wolf was. Totzover zat ik dus al goed.

realMe
realMe

realMe is offline

[2181]
realMe zei op 8 nov 2013 - 16:46:
I am not scared,
I am do scared voor de lunch

missxangel
missxangel

missxangel is offline

[1499]
missxangel zei op 8 nov 2013 - 17:25:
@MyReflection (sorry..); Je uitleg op mij klopt niet, want als ik samen met Bodine badside was, zou niet Pline als badsider zijn gekillt.
Ik ben blij dat de jager één badsider uit het spel heeft gehaald, nu is het aan ons om de andere te vinden en uit te schakelen.
Dus, theorieën zijn aanbevolen, want ik ga hoe dan ook niet random.

Als ik iemand zou moeten aanwijzen die naast Pline past als wolf, dan zou ik zeggen Emma of Bodine. Waarom? Nou Pline is bijna niet online geweest maar heeft toch de meningen gevolgd. Ik denk dat de andere wolf haar de gebeurtenissen uit het topic heeft doorgegeven, en dat kan niet iemand anders zijn dan degene die het actiefste zijn in het topic.
Ook kan het zijn dat Pline op het laatste moment met de andere wolf en het gezegden in het topic heeft gekozen op wie ze zou stemmen en dan is iedereen weer verdacht.
Ik kom er niet echt uit, maar tot zover mijn poging tot het maken van een theorie

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 8 nov 2013 - 18:38:
Daarbij over de heksissue, je hebt een punt, maar nog nooit is zo op de heks gefoccust dat ze iemand zou moeten redden. Dat vind ik zeer opvallend. Iedereen zou denken dat je als wolf je mond zou houden, dus dan lijkt me dit een logische aanpak voor een wolf om ook te zeggen. Daarbij ze wordt vanuit de wolven oogpunt niet meer interessant, zoals je zegt. Ik denk eerder vanuit wolvenoogpunt dat ze niet meer is om naar om te kijken. Als in “Weer een special minder”
Hier ben ik het niet mee eens. Het is voor de wolven juist het voordeligst om de Heks eruit te werken voordat ze haar krachten kan gebruiken. Als de Heks iemand gered had, was er, zoals Kirsten ook al zegt, een lynch meer geweest. Super nadelig voor de badside.

Ik dacht juist dat een heel duidelijk voorbeeld was. Als jij de heks was, dan denk ik dat je ook niet had gewilt dat de badside je meteen had geluncht voordat je krachten eruit gingen. Vind het dan ook niet heel gek dat ze de aandacht van haar af wilde. Denk echter dat ze haar hierdoor wel door hadden. Dat zou wel het handigst zijn voor de badside. Ook is het zo dat we daardoor geen extra ronde waarbij ze er zelf benadeeld door zouden worden.

Daarbij snap ik wel dat je het niet gezien had. Je wilde dat de heks haar krachten verbruikte, Jij vond mij onlogisch, gezien ik niet wist dat ze vanaf het begin mocht. Daan vond je door Bodine haar zeggen onlogisch, dus je dacht dat het Bodine was. Als Daan was blijven leven, Was het waarschijnlijk Bodine geweest in jouw ogen, maar had je daar niets meer aan, gezien ze dan geen krachten meer had. in het oorspronkelijke bericht waren namelijk alleen ik, bodine en daan een mogelijkheid
Ik had nog niet ingezien dat Daan misschien inderdaad de aandacht van zich af wilde leiden hmmmm.

Ik denk juist niet dat dat het geval is. Het is al eerder vernomen dat de badside actief was en dat de onactieve er meestal het eerste uitgaat. Of mijn geheugen laat me in de steek. Het lijkt dan namelijk zo te gaan dat de badside meegaat met de goodside en zijn compagnon eruit stemt om voor later niet op tevallen. En daarnaast ik het al eerder gezegd dat ik denk dat we een ervaren badside hebben, dan lijkt het me niet vreemd dat er ten minste een actief is. Denk overigs ook dat de andere niet echt actief is, maar dat kan meer liggen aan het feit dat er heel veel tentamen week hebben. Zou me niets verbazen als een van hun de cyberman zou zijn.
Ik weet eerlijk gezegd niet in welke volgorde de badside er over het algemeen uitgegooid wordt. Ik herinner me alleen dat Bodine een keer gelynchd is omdat ze redelijk fel Suki aanviel na de eerste ronde al. Toen lag een actieve badside er dus snel uit, maar ik weet echt niet of dat altijd zo gebeurt.

Zoals al eerder, denk ik nog altijd dat we een ervaren badside hebben en dat de verhouding dan 1:1
lasaraline is er in de bovenste al uit. Bodine beschouw ik als een tovenaar. Ik weet dat ik het niet ben, Dus dan kom ik weer op jouw uit Em.
In de tweede kan ik nog niet veel over zeggen, daar ga ik me later nog in verdiepen.
Eerlijk gezegd weet ik niet of ik Bodine wel vertrouw, ik had eerst de neiging van wel, maar ik vind haar redelijk fel naar mij zonder goede redenen te geven. Zelfde geldt voor Rosalie, eigenlijk. Ik ben wel bang dat als ik een theorie op stel, ik commentaar over me heen krijg dat ik de aandacht van mezelf af probeer te leiden.

Dit is misschien een scheef argument, maar toen je gelijk stond met Pline en Lasaraline vond je dat iedereen op Lasaraline moest gaan. Okey, die kan ik nog volgen, je wilt jezelf er niet uit. Maar je geeft als reden dat ze er anders toch uit zou gaan gezien ze niet actief is TERWIJL ook iedereen toen als bijna zeker wist dat ze tovenaar was. Je geeft helemaal geen verdediging ineens, terwijl je daar al pagina’s mee bezig lijkt te zijn tegen iedereen. Verder lijkt het alsof je Pline ineens vergeet. Je zegt daar ook niets over, dat vind ik opvallend.
Ik zei dat iedereen op Lasaraline moest gaan, op het moment dat ik dacht dat we anders twee mensen kwijt zouden raken. Weer het verhaal over de derde stemming en Lasaraline die eruit gezet zou worden wegens inactiviteit.
Elise zei echter dat ze Lasaraline niet eruit zou zetten.
Ik heb inderdaad zelf op Lasaraline gestemd om mezelf te redden. Ik neem bij deze de vrijheid jullie te verwijzen naar een ander potje DA, Madness at the EMA's.

Ik wil overigens nog steeds graag weten waarom Rosalie bij de herstemming op Kayley stemde, want dat snap ik echt niet.
De herstemming ging tussen vier mensen, waaronder Rosalie zelf. In het topic is er niets gezegd over op Kayley stemmen bij de herstemming [zij was uiteindelijk ook de enige die op haar stemde], maar er is meerdere keren gezegd dat er op Rosalie gestemd ging worden. Ook werd dat over Pauline gezegd.
Dan is het toch een stuk logischer als ze mee zou gaan met de Pauline-stemmers? Want als Angela niet vergeten was te stemmen, was het aantal Pauline-stemmers en Rosalie-stemmers gelijk geweest, en was de kans dat ze er bij de tweede herstemming uit had gelegen best groot.
Het was dus een stuk verstandiger voor haar geweest als ze mee zou stemmen met de rest. Ik weet niet waarom ze het niet heeft gedaan, misschien om niet te veel met anderen in verband gebracht te worden..?
[geen officiële verdenking of zo, het viel me gewoon op]
Dit zei ik, op pagina twaalf. Men vindt dat ik een punt heb en Rosalie wordt gelynchd.
Zij wordt dus gelynchd, omdat ze niet zichzelf redde.. Gaan jullie mij nu verdenken omdat ik dat wel deed?
Pauline was ik niet vergeten, nee, maar ze was oninteressant in deze situatie. Of Lasaraline, of ik zou eruit gaan. Op Pauline stemmen is dan dom, voor mij dan.

Voor mijn gevoel heb ik deze verdediging, dan minder uitgebreid, al meerdere keren gegeven.

Rosie16
Rosie16

Rosie16 is offline

[571]
Rosie16 zei op 8 nov 2013 - 19:49:
Sorry, maar ik blijf ervan overtuigd dat Emma de andere wolf is. Pline (die trouwens helemaal geen reden gaf volgens mij) stemde maar blind op Lasaraline en ging er meteen met je in mee (en op Lasaraline stemmen vind ik nog steeds eigenlijk dat het heel nutteloos was, en ik bedoel niet in de herstemmingen) en vooral toen jullie allebei niet op elkaar stemden vond ik het verdacht. Nu blijkt Pauline inderdaad een weerwolf te zijn geweest dus nu ben ik er nog meer van overtuigd dat ze samen met jou in de badside zat.



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17