Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Brief aan...

Brief aan...

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 29 okt 2009 - 20:41:
Dit idee heb ik gepikt van het TH-forum, maar ik vond het zo leuk...
Schrijf het hier allemaal van je af! Richt brieven aan de hele wereld, aan jezelf, aan je lievelingsbands, aan je stiekeme crush...
Laat je gaan! ^^



CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 29 okt 2009 - 20:43:
Amos,
Dude, stop met zeuren! Ik heb me verontschuldigd, ik heb uitgelegd wat er aan de hand was, kunnen we het nu please laten rusten? Erover blijven doordrammen gaat echt niet helpen, en dan ben ik verplicht je weer te slaan.

Yasmine,
Als ik op 25/02 het concert mis wegens onderkoeling, doe ik je wat. Srsly, voor de deur slapen? Waarom heb ik een gevoel dat dit niet goed afloopt? Maar stiekem heb ik wel zin in nog wat stommiteiten met jou. Liefs.

Green Day,
Eén optreden in Antwerpen is lang niet genoeg! Ben ik de enige die dat snapt?

O.,
Je bent de ergste klootzak die ik ooit heb ontmoet en ik wens je een pijnlijke dood toe. En toch weet ik dat ik zonder nadenken op de trein stap als jij me nu contacteert. Triest, ik weet het. Maar niet half zo triest als wat jij deed. En toch denk ik nog steeds dat we voor elkaar bestemd zijn. Godverdomme.

Mijn oude klasgenoten,
Wat jullie deden heeft mij bijna vernietigd. Bedankt om me sterker te maken dan jullie ooit zullen zijn. PS: Nee, ik haat jullie niet meer. Ik heb wel wat beters te doen.

Tokio Hotel,
Bedankt, voor meer dan ik ooit zou kunnen zeggen. Jullie muziek heeft mij dichter bij mensen gebracht die intussen van mij houden om wie ik ben, onvoorwaardelijk. Jullie sound en lyrics hebben mij wakker geschud en een eigen leven gegeven. En de fanfics die ik over jullie schrijf hebben mijn talent door eindeloos oefenen een nieuw niveau gegeven. Onrechtstreeks zal ik op een dag mijn broodwinning aan jullie te danken hebben. Zeg nog eens dat tieneridolen geen nut hebben.

Dorien <3

MoonRocker
MoonRocker is offline

[11046]
MoonRocker zei op 29 okt 2009 - 20:43:
Dear Diary,
I hate the things I wrote down on your paper.
Just so you know.

Bye,
Julia

- Yup, dat moest even. Ik haat mijn dagboek.

Rianne
Rianne

Rianne is offline

[3408]
Rianne zei op 29 okt 2009 - 20:51:
D.
Besef eens dat alles wat je zegt en doet ook weleens hard bij mensen aan zou kunnen komen. Besef eens dat sommige mensen er ní­et tegen kunnen als je ze constant aan kutherinneringen herrinnert. Vraag ook eens hoe het gaat. En denk niet dat je cool bent, dat ben je niet. En denk eens na, voordat je iets doet. Denk zowiezo eens na. En soms is sorry niet genoeg, gewoon dat je het even weet

CFD
Probeer eens je trots opzij te zetten, en eens aan een ander te denken in plaats van jezelf. En denk na voor je iets zegt. Heb een keer iets voor een ander over.

Mo
Jij bent lief en mijn beste vriendin.

N
Ik haat je uit de grond van mijn hard. Dat je een gruwelijke dood mag sterven en daarna mag branden in de hel als schuld voor al je zonden.

Tokio Hotel
Waarom moeten jullie godverdomme dat éne concert in mijn voorjaarsvakantie plannen? Zijn jullie wel goed bij je hoofd ofzo?
Maar toch bedankt. Daar jullie ben ik zoveel veranderd, en daar ben ik jullie zo dankbaar voor. Doordat ik fan werd van jullie, werd ik fan van muziek. En heb ik hetgene ontdekt dat ik het liefst doe. Door jullie heb ik iets ontdekt waar ik goed in ben, en daar jullie heb ik meer vrienden gemaakt, is monica mijn beste vriendin geworden, en weet ik wat het is om niet achter de rest aan te lopen.

Green Day
Waarom hebben jullie D. niet even een schop gegeven op dat concert?

<3 Rianne

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 29 okt 2009 - 20:53:
.

butcherknife
butcherknife

butcherknife is offline

[195]
butcherknife zei op 29 okt 2009 - 21:16:
G,
omdat ik mezelf niet meer snap. Meisjes zeggen 'playboy'. En het schrikt me niet eens af- alsof het jou gewoon aantrekkelijker maakt.
maar ik ga ook niet eeuwig blijven achter je gat lopen, ik ben het ziek van die tweestrijd in mijn kop, en het lijkt je niet eens te schelen..

Mama,
ik ga je een schop onder u gat geven. Niemand gaat mij verkrachten; en ik ben oud genoeg om sommige dingen alleen te doen. Muziek is het belangerijkste in mijn leven. een van mijn grootste dromen was om het zelf te spelen; en die heb je afgenomen omdat ik niet om basgitaar les mocht. Nu is een van mijn grootste dromen om tokio hotel op de 1e rij te zien, en nee, deze ga je niet van me afnemen. Densoods ga ik bij papa gaan wonen die week: I don't care: it's your choice.

Emilie autumn,
in god's name.. why?
Je weet dat ik je adoreer: je bent mijn lievelings artiest. 30 liedjes kan ik van je vanbuiten; en dan flik je het me om de dag na Tokio hotel te komen? Ik denk dat ik het niet ga halen.. daimn.

Elisa,
I love you! Echt. gewoon maar om dankje te zeggen voor al die steun..

ISA!
Ik geef niet graag de naam bf tegen iemand, dat is allemaal zo fake..
maar jij bent hem echt wel waard. In de herfstvakantie wordt zo leuk; ik kijk er nu al naar uit..

aan alle FF'ers die mijn verhaal lezen;
thankjoe; jullie zijn een grote steun.

DORIEN:
zonder jou zou tokio hotel zien een droom geweest zijn ^^

renate;
omdat het maar 119 dagen meer zijn!

TWINcest
TWINcest

TWINcest is offline

[4494]
TWINcest zei op 29 okt 2009 - 21:43:
Britt.
Tegenpolen, dat zijn we, en die worden juist zo naar elkaar aangetrokken! We kennen elkaar pas sinds de 2e en toen wist ik niet eens dat je in mijn klas zat. Pas midden 3e begonnen we met elkaar op te trekken. Er vonden van die 'verlegen' afspraakjes thuis plaats. Nu kan ik je niet meer uit mijn leven denken. Jouw huis kan ik mijn 2de huis noemen, mss zelfs liever mijn eerste!
Ik heb al tranen in mijn ogen van het lachen zonder zelfs één woord tegen je gesproken te hebben en jij tegen mij.
Ik ben je zo ontzettend dankbaar, jij maakt mijn leven tot iets volmaakts <3

Dorien.
Raar dat door zoiets vreselijks iets goeds uit is gekomen? Plagiaat. Ik scheur het nog net niet uit het woordenboek. Maar dit keer ben ik gewoon dankbaar dat het bij mij gebeurd is. Ik heb er een vriend aan over gehouden die ik voor geen goud wil ruilen. Met jou kan ik eindeloos fantaseren zonder [letterlijk] gek genoemd te worden, want ja, je noemt me dagelijks gek. We hebben het over de vreemdste dingen gehad, van roadtrips tot weet niet waar...
En nu komt ons kleine avontuurtje dan echt en ik kan niet wachten om het samen met jou te beleven <3

Mijn zussen.
Bedankt voor alle steun en luisterende oren. Jullie begrepen mij, omdat jullie hetzelfde hebben door moeten staan. Ik heb diepe respect voor jullie en ben mega trots om jullie mijn zussen te noemen <3

Mam.
Eigenlijk heb ik het liever niet over jou. Ik weet hoe hard je geprobeerd hebt, maar toch heb je van mijn leven een hel gemaakt. Hoe jij over mij denkt en spreekt zal nooit meer uit mijn hoofd komen.

Tokio Hotel.
Zoals vele al zeggen, jullie hebben er voor gezorgd dat ik met trots kan zeggen dat dit mijn vrienden zijn. Ik hoef niet bang te zijn om vrolijk over jullie te kletsen zonder voor iets naars uitgemaakt te worden.
Jullie Rocken en ik zie jullie snel! Bewared !

God.
Ik wil jou bedanken omdat ik mijn Frans kijk- en luisterexamen niet heb verknald. Ik de slechte leerling in Frans heeft een 7.2! En dan zelfs na al mijn irritaties aan een meisje in mijn klas die hele fragment door hoeste!

Last but not least: The White Stripes.
Het eerste waar ik fan van werd. Jullie hebben mij gemaakt tot wie ik ben. Simpele drums en een ingewikkelde gitaarspel die zich er doorheen vlocht. Jack White, jouw gitaarkrachten bewonder ik nog steeds. Ik hoop echt dat ik later ook zo kan spelen <3


Dat is eruit..

MoonRocker
MoonRocker is offline

[11046]
MoonRocker zei op 29 okt 2009 - 21:57:
N,
Omdat ik zo met jou te doen heb. Ik vraag me bij jou echt af waarom. Heb je dan geen greintje spijt? Geen greintje medeleven? Alleen jezelf om aan te denken? Ik geloof er niets van. Ik wens je geen verschrikkelijke dood toe, geen verschrikkelijk leven. Want zo ben ik niet. Ik hoop voor je dat jouw spiegel ooit de waarheid laat zien, of dat jij je spiegelbeeld eens gaat geloven.
Jij denkt dat het niets met mij gaat worden, tenminste dat heb je gezegd. Nee, uitgespuwd. Ik zie het nog altijd flitsen als je me voorbij loopt. Maar weet je wat? Het doet me ní­ets meer. Just watch me go.

Het meisje dat niets zei.

Zo, dat is er voorgoed uit.

xNadezhda
xNadezhda is offline

[7882]
xNadezhda zei op 30 okt 2009 - 18:19:
[L.]
Hoi. Ik ga even kinderachtig doen. Net zo kinderachtig als jij. Misschien ben ik ook nog wel een kind. Maar, niet om arrogant te zijn, ik denk dat ik me soms toch ietsjes volwassener gedraag dan jij. Als ik een hoger cijfer haal dan jij, blijf ik daar niet dagen over pochen. Als jij een SO moet overdoen en het weer niet haalt, blijf ik er niet elke dag met een brede grijns naar vragen. Oh, zo onschuldig, maar ondertussen... Maar natuurlijk zal jóu dat niet overkomen, want jij bent een perfecte leerling.
Zal ik je eens wat vertellen?
Het leven bestaat uit meer dan cijfers en huiswerk.
Komt dat als een schok? Och, wat spijt me dat nou.
Je kan het dak op.

[Mama.]
Sorry.
Ik wil je niet teleurstellen, maar soms kan ik er niets aan doen. Ik ben nou eenmaal niet de perfecte dochter. Begrijp je dat? Jetzt endlich?

[X.]
Zeg me nou eindelijk eens eerlijk wat je denkt! Houd op met lachen en zeg het gewoon! Waarom herhaal jij altijd wat andere mensen zeggen? Ik vraag om jouw mening, niet om die van anderen.
En oh ja: ik ben het beu om jouw vriendin te zijn als het jóu uitkomt. Besef nou eens dat ik geen robot ben. Ik kan niet altijd lachen als jij toevallig vrolijk bent. Ik ben geen verlengstuk van jou. En dat ga ik ook nooit zijn.

[D.]
Hoe vaak moet ik het zeggen? Ik ben geen trommel. Blijf van mijn hoofd af, blijf van mijn haar af. Ik vind je niet leuk, sorry. Niet zeiken alsjeblieft?

[A.]
Voor jou heb ik maar één zin.
Zoek het lekker zelf uit - ik ben het beu jouw souffleur te zijn.

[Fanfic.]
My life would suck without you.

[Tokio Hotel.]
Bedankt.
Voor alles.

|Nadezh|

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 30 okt 2009 - 18:41:
Nadezh
Kan niet zonder je.
Amen.

Nicole
Ik hou van je.
Point í  la ligne.
Amen.


xNadezhda
xNadezhda is offline

[7882]
xNadezhda zei op 30 okt 2009 - 19:50:
Kayley.
Twins for ever!

KolaLollie
KolaLollie

KolaLollie is offline

[7287]
KolaLollie zei op 30 okt 2009 - 19:55:
Kaay;
dankje. vraagmenietvoorwat. vooralles,denkik. dankje.
ikhouookvanjou <3

CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 30 okt 2009 - 20:36:
- Elise:

Wolfke, waar hang je uit? Is Brussel afgesneden van de rest van de wereld of ligt het (alweer) aan mij?
Ik weet dat ik eigenlijk te saai ben voor iemand zoals jij, dat ik geen zware uitgaander ben, dat ik niet elke hype volg en dat ik nooit zal kunnen concurreren met jouw 'incrowd', maar dat neemt niet weg dat ik jou mis. Nee, niet jou, het meisje van vijftien dat je was.
Ik had zoveel aan jou, ik weet niet waar dat heen is. We zijn zo verschillend volwassen aan het worden, en het maakt me bang. Dat klinkt waarschijnlijk vreselijk belachelijk, en ik weet best dat jij me nooit half zo hard zal nodig hebben als ik jou... Maar ik mis de zee-weekends en de feestjes in Bruxelles-la-belle. En dat zeg ik niet omdat die feestjes mij weer een stapje dichter bij hem brachten, jouw beste vriend, de klootzak die er met mijn hart vandoor ging.
Dat zeg ik omdat ik stiekem altijd een beste vriendin wou zoals jij.
Iemand om naar op te kijken, die mij meesleurde in allerlei stommiteiten, die eindeloos veel cooler en beter was dan ik, en die mij zou leren om het kleine meisje achter te laten en eindelijk eens te leven.
Ik wou dat je hier was.
Ik wou dat ik bij jou was.
Ik wou dat ik eindelijk eens tegen jou kon praten en eerlijk zijn zonder me een onhandig klein kind te voelen.

Dorien

NaNaa
NaNaa

NaNaa is offline

[9884]
NaNaa zei op 30 okt 2009 - 21:13:
Jwz.

Als je je afvraagt wat zwarter dan zwart is, heb ik het antwoord voor je;
Liefde.
Het suckt. Het suckt. En het is gewoon niet eerlijk.
Ik heb het gevoel dat het nooit zo kan zijn dat twee mensen elkaar echt leuk vinden. Hoe toevallig wil je het hebben?
Nougoed. Ik weet wel dat í­k geen geluk heb.
En dat weet jij ook van mij.

xxx Jwz.

xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 30 okt 2009 - 22:15:
Mijn Klas

Achja, als er iemand ziek is geweest en ze vraagt of ze je aantekeningen mag overnemen, dan laat je haar dat natuurlijk niet doen! Krijgt ze alleen wel een onvoldoende omdat ze dus niets weet van de 1e 10 jaar van de Trojaanse Oorlog maar dat is niet mijn probleem toch?
En als je een proefwerk hebt dat 3x telt over een hoofdstuk dat diegene nog niet heeft gehad, waarom zou je het dan melden? Je hebt toch veel beters tedoen?
Nouja, heb ik teminste wel mensen om de schuld te geven als ik niet over ga dit jaar.

Edit: En ja, k3 spam heel grappig. En k3 keihard door de school heen krijsen? Waar ben ik in de vrede beland? De peuterspeelzaal?

Edit edit:

Mam

Ik HAAT je! Ja met 4 hoofdletters. Mag ik uiteindelijk naar TH, zeg ik de hele week 483x per dag dat vandaag de voorverkoop begint, ga je doodleuk naar Assen (tot 5 uur!) en neem je je mobiel niet mee. Fijn, heel fijn.

MoonRocker
MoonRocker is offline

[11046]
MoonRocker zei op 31 okt 2009 - 16:47:
[nog eentje, omdat ik wat langer moest nadenken over wat ik ging schrijven]

Elisa,
Ik hou van jou. Gewoon.
Jij was de eerste die mij volledig begreep, me wí­lde begrijpen. En dat doet me ontzettend veel. En hoe vaak ik ook gezegd heb dat ik wat me dwars zat niet wilde vertellen; je kreeg het altijd uit me. Vertrouwen heet dat, geloof ik. En daarom hou ik van jou, ik vertrouw je. En dat betekent heel veel voor me.
Daarbij heb je me zoveel geleerd. Ik zou het niet eens kunnen opnoemen. Maar je weet vast wel wat ik allemaal bedoel.
Gisteren zag ik trouwens een filmpje van Tokio Hotel, waarin de interviewster vroeg wie ze zouden bijten [vampier zijnde] om voor altijd bij hen te zijn. En geloof me als ik zeg dat ik jou zou bijten, want ik wil je nooit meer kwijt.
'Houden van' heeft trouwens ontzettend veel betekenissen. Het verschilt altijd. Maar voor mij betekent 'houden van' bij jou zoiets als zusterliefde.
En nu moet ik niet gaan huilen, want dat doe ik dus wel bijna. En ik ga jou niet de schuld geven, maar het komt wel door jou <3

Julia



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10