Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Brief aan... [8]

Brief aan... [8]

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 8 feb 2011 - 11:40:
Brieventopic, you know the deal.



xjeszell
xjeszell

xjeszell is offline

[8982]
xjeszell zei op 27 feb 2011 - 21:48:
Mijn rug
Stop met pijn doen

Monster23
Monster23

Monster23 is offline

[3294]
Monster23 zei op 28 feb 2011 - 1:22:
South Park.
Schiet Californication dood, IK WILHET VERVOLG VAN 'THE COON' ZIEN!

NCIS
Kom fucking iedere dag op TV, jij.

Mama
De kip vandaag was vies. S.v.p. weer gewoon filetjes kopen i.p.v. die vage medalionnetjes ofzo.

ZeroGravity
ZeroGravity

ZeroGravity is offline

[2002]
ZeroGravity zei op 28 feb 2011 - 15:51:
F.
O mein Gott wat ben je stoer.
Me uitlachen achter mijn rug, en me belachelijk maken op msn.
Me uitlachen omdat ik schrijf.
Mijn dromen kapot trappen met je veel te dure schoencollectie.
Me aanhalen, en me afstoten.
Ik trap niet meer in jouw trucjes.
Stik erin.
Goodbye forever.

AnotherZero
AnotherZero

AnotherZero is offline

[1166]
AnotherZero zei op 28 feb 2011 - 18:03:
Frans
misschien dat mijn ma u dan wel niet gaat aangeven bij de politie, der gewoon mee weggeraken gaat u ook niet lukken. Gij kunt ons leven tot een hel maken, maar wij kunnen dat omgekeerd ook. 'k heb altijd boven uw pesterijen en kleineringen gestaan, maar ge zijt te ver gegaan.
Gij hebt ervoor gezorgd dat'k bang ben om alleen thuis te zijn, om te gaan slapen, om op te staan voor al de rest. Ik ben bang in mijn eigen huis.
En ik ben niet alleen bang voor mij, maar ook voor mijn ma. Mijn broer gaat ge niets kunnen doen, da weet ge. En ge zout -met reden- maar beter bang voor hem zijn. Ge weet dat wij sterker -mentaal en wss ook fysiek- zijn dan u & daarom speelt ge het vuil.
't is verschrikkelijk om om 2 uur 's nachts wakker gegild te worden omdat gij -zat of niet. da's geen excuus, integendeel- mijn ma in haar slaap bij de keel hebt gegrepen. Ze dingen verwijten als ons een slechte opvoeding geven, een 'vuilhoer' zijn -uw woorden-, haar de grond in boren, zijn al erg genoeg. Maar om u dan nog te verlagen naar het niveau van geweld, da gaat nog es veel verder.
ik ben al twee nachten op rij wenend in slaap gevallen -toch wel zo'n drie tot vier uur slaap per nacht, yay- van de angst voor mij of mijn ma.

Congrats, ge zijt de eerste persoon die'k echt kan haten.

KolaLollie
KolaLollie

KolaLollie is offline

[7287]
KolaLollie zei op 28 feb 2011 - 18:27:
Jim
dankje. ikweetniet. helemaal. waarom. maarik. nouja. dankje. jestem,enalles,en. dankje.
ikvoelmekindanutteloos,nu,maar. ikhouvanje. enikkenjeniet. maarwhatever. latenwenetdoenalsofhetwelzois. alsofikjeken. alsofjijmijkent. hetklinktiniedergevalalsofhetzois.
maardatligtvastaanmij.

xjeszell
xjeszell

xjeszell is offline

[8982]
xjeszell zei op 28 feb 2011 - 18:36:
Charlie Die van YouTube, niet die van Twitter!
I. Love. You. *.*

Mine
Mine

Mine is offline

[1755]
Mine zei op 1 maart 2011 - 17:38:
Ome K.

Ik blijf nog even hier, ik ga verder vechten.

Torresss
Torresss

Torresss is offline

[2972]
Torresss zei op 1 maart 2011 - 18:39:
Charlie Die van YouTube, niet die van Twitter!
I. Love. You. *.*

Charlie the unicorn? =D

xjeszell
xjeszell

xjeszell is offline

[8982]
xjeszell zei op 1 maart 2011 - 18:40:
(...)
Charlie the unicorn? =D

Nee. Charlie McDonnell. <3.
Charlieissocoollike, als ik me niet vergis.

xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 1 maart 2011 - 18:40:
Bosch,

Mensen die zulke fouten in hun eigen taal maken zouden geen Nederlands mogen geven.

Eliros
Eliros

Eliros is offline

[6222]
Eliros zei op 1 maart 2011 - 18:43:
(...)
Nee. Charlie McDonnell. <3.
Charlieissocoollike, als ik me niet vergis.
Aah, hij is awesome, ja. *-*

xjeszell
xjeszell

xjeszell is offline

[8982]
xjeszell zei op 1 maart 2011 - 18:49:
(...)Aah, hij is awesome, ja. *-*

Jij snapt me. <3

Freaking
Freaking

Freaking is offline

[333]
Freaking zei op 2 maart 2011 - 0:27:
Mam.

Je snapt er ook niets van he?
Ik zit niet op mijn plek bij deze opleiding, en dat weet je. Je weet het verdomme. En dan wil ik naar het mediacollege. Of het ROC asa. Is ook goed. Daar wil ik die andere opleiding doen, er echt voor gaan en er echt voor vechten!
'Ja, maar dat zei je vorig jaar ook van deze opleiding'
Ja, vorig jaar. Vorig jaar was Mubarak ook nog gewoon aan de leiding in Egypte, was Zoran nog m'n beste vriend, en huilde ik stiekem 's nachts ook nog om Andy.
En nu wil ik iets creatiefs gaan doen. En dat zie je niet in me? Mens, you hardly know me! We wonen dan wel onder hetzelfde dak, maar wanneer is het voor het laatst dat we gepraat hebben? Echt gepraat? Lang geleden, toen jij nog aan me hoorde of er iets was, en toen je nog direct antwoord gaf op m'n vragen, ik niet 6x hoefde te roepen om antwoord, en je nog niet midden in je verhaal stopte omdat een of ander figuur je belde, of omdat je laptop in ene belangrijker was. Stel je voor dat je je spelletje verliest of een stukje van de chat mist! Ik snap het ook wel hoor. Internetvrienden zijn belangrijker dan je eigen dochter. Je dochter loopt toch niet weg, die is er morgen ook wel weer..
'Ja, je verkloot het toch wel weer. Geef ik grof geld uit, en dan doe je er toch niks aan, net als vorig jaar en dit jaar'
Lekkere feedback! Verwacht je echt dat ik daardoor beter m'n best ga doen? Ik probeer het niet eens, toen ik vertelde over die 6,5 die ik heb gehaald voor m'n herkansing, reageerde je niet eens, omdat Paula er was.

Mam, keep on dreaming, en he, met een beetje geluk ben je op m'n achttiende van mij en m'n gezeik af. Kan je je lekker urenlang opsluiten in je kamer om te bellen, en alle aandacht besteden aan je internetvrienden :'

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 2 maart 2011 - 2:08:
Daan,

VAKER, VAKER, VAKER! <3

xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 2 maart 2011 - 9:48:
Bo,

GRAAG. <3 Moeten we wel een andere serie zoeken...

Iemand,

Ken je toevallig een leuke serie met homo's, anders gaat Bo niet kijken?



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13