Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Brief aan... [8]

Brief aan... [8]

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 8 feb 2011 - 11:40:
Brieventopic, you know the deal.



xjeszell
xjeszell

xjeszell is offline

[8982]
xjeszell zei op 18 april 2011 - 23:15:
Charlie/Charles/AnnoyTwlghtFans
je weet niet hoe blij ik ben. Ik sta in je vaarweltweet. Nee, niet bij de groep waar je heel close mee bent, wat ik volkomen begrijp omdat ik je niet persoonlijk ken, maar ik vind het wel super lief vannje dat ik er überhaupt insta. En dankje. Again. En jij bent ook lief en aardig. En geniaal. Eigenlijk gewoon awesome.
Ill Miss you. En ik hoop echt dat je binnen twee weken er weer bent. Desnoods pas als DH2uitkomt, over 88 dagen dus, maar alsjeblieft Charlie, kom terug. Ik weet niet, maar ik denk dat een hele hoop mensen zich kut voelen. Vooral G. En iedereen uit je tweede Twitlonger. Ik niet zo zeer, maar ik ga je zeker missen.
En dankje. Dankje dat je me vaak op wist te vrolijken met je Tweets.
Take care, Charlie. En heel veel succes met je examens. We believe in you. [jebentnueenvandeweinigediemeJessicamagnoemen.]
<3
Jessica.

jorinloveth
jorinloveth

jorinloveth is offline

[5719]
jorinloveth zei op 18 april 2011 - 23:55:
Tosca en Makbule
Jullie zijn gewoon geweldig! Echt waar. Dat jullie mij niet eng vinden nu ik zo verliefd ben XD
Jullie zijn de beste vriendinnen die een persoon kan wensen. Ik wil jullie nooit kwijt want ik hou voor altijd van jullie!
Jullie zijn heet!
kusjes en knuffels Joor

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 19 april 2011 - 19:31:
Biel,
Man [luister je daarnaar? Voel je je een man?], had jij niet een collab met iemand opgenomen? Of heeft Martin dat verzonnen? Of heb ik het verkeerd onthouden en was het Martin helemaal niet? Ik neem aan van wel, want hij kraamt altijd onzin uit. Maar goed, back to the thing. Heb je dat ding nou opgenomen of niet? Met wie was het? Krijgen we het ooit nog te horen? Is het überhaupt ooit de planning geweest, of was het een mislukte poging om ons te laten geloven dat er nog leven is daar in L.A.? Of ben ik nu heel erg blond en loop ik heel ver achter en is 'ie allang uit in public en heb ik 'm gewoon nog niet gehoord? Can't imagine, though. Het is zo jammer dat 't met jullie altijd op dezelfde manier gaat. Hou toch eens op met liegen en valse beloftes.

VampireFangs
VampireFangs is offline

[4445]
VampireFangs zei op 20 april 2011 - 20:32:
Jorin
Always<3

xjeszell
xjeszell

xjeszell is offline

[8982]
xjeszell zei op 20 april 2011 - 21:00:
John
Ik was chagrijnig. Ik keek bij mijn favorite-tweets. ik zag jouw reply. Ik was weer blij.

xNadezhda
xNadezhda is offline

[7882]
xNadezhda zei op 21 april 2011 - 13:17:
Achterbuurvrouw
Als we het nu toch over fatsoenlijk vs. onfatsoenlijk hebben, kunt u dan de volgende keer bij het ramen wassen wél iets van bovenkleding aantrekken, zodat iedereen die op de eerste of tweede verdieping uit het raam kijkt eens niet geconfronteerd wordt met uw zestig jaar oude uitgezakte voorgevel?
En kunt u dan deze zomer de Kabouter Plop hits iets zachter zetten, zodat de rest van de straat niet tot aan de andere kant van hun huizen uit hun stoelen gedreund wordt?
En kunt u dan als u 's avonds om half elf uw keffertjes uitlaat eens niet als een uitgerangeerde operazangeres naar die beestjes schreeuwen, zodat mensen die net in bed lagen niet wreed uit hun beginnende slaap worden gerukt?
Oh, en nu ik toch bezig ben: kunt u dan misschien de heg eens snoeien aan uw kant van het steegje, zodat twee mensen elkaar daar kunnen passeren zonder dat er één door een oerwoud van klimop en spinrag moet worstelen? Dat had het 'probleem' van vandaag namelijk ook opgelost.

Sincerely,
het 'onfatsoenlijke' achterbuurmeisje

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 21 april 2011 - 18:52:
Meneer de Duitsleraar
Dank u zoveel, hè! ;D

Monster23
Monster23

Monster23 is offline

[3294]
Monster23 zei op 21 april 2011 - 20:34:
Santos.
Ik wil helemaal niet met de maatschappelijk werker praten. En ik wil ook niet dat je m'n ouders erbij haalt. Maar ja, je kan zeker niks anders dan chanteren en dreigen in plaats van naar me luisteren. Hè! Nou maar hopen dat ik volgend jaar van je af bent. En waag het niet m'n ouders te mailen. Wí¡í¡g het niet. Anders ga ik misschien wél van een dak af willen springen. Dan zou ik daar misschien wél over kunnen gaan nadenken. Mijn ouders verzieken mijn leven. Heel mijn leven. En ze weten ní­ets van mij, en jij ook niet. Want ik lijd niet aan een ernstige depressie en ik ben al helemaal niet suicidaal. Dat word ik. Dankzij jou. Klootzak.

chiboebel
chiboebel

chiboebel is offline

[394]
chiboebel zei op 21 april 2011 - 20:39:
sleutels

Beste
Ik mis je namelijk heel erg en ik zou het heel erg plezant vinden als jullie terug in mijn tas willen komen wonen. Het is namelijk zeer moeilijk zonder jullie om mijn huis binnen te geraken. Hopelijk zijn jullie niet boos omdat ik jullie altijd in mijn tas duw. Ik zal in het vervolg beter op jullie passen. Dat beloof ik.
Kom nu maar snel terug.
met vriendelijke groeten
Tara
( jullie eigenaares)

MoonRocker
MoonRocker is offline

[11046]
MoonRocker zei op 22 april 2011 - 21:23:
Jan en Jenny
Neem mij aan als parttime barmeisje.
Alsjeblieft?
Want de manege is leuk & I needz job.

Mine
Mine

Mine is offline

[1755]
Mine zei op 22 april 2011 - 21:56:
Meneer braspenicnks,

Waarom haat u mij? Waarom stuurde u mij er vandaag uit? Alleen omdat ik zei dat we bij andere lessen wel aardig waren en bij u niet? Ooit afgevraagd dat het misschien aan u ligt? Dat we u allemaal een gigantische klootzak vinden en we niet kunnen wachten tot Mevrouw Stolk terug komt? Want Devin had gelijk: We vinden het jammer dat u nog niet weg ben.
En maar zeggen: 'Ik vind het vervelend om zo met jullie om te gaan.'
Dat is de grootste leugen ever! Want anders zou je niet zoveel rode kaarten geven. Dus met andere woorden: Ga weg uit mijn leven. En stop met zoveel huiswerk te geven. En stop met tegen me te schreeuwen. En stop met Amy, Ritchie, Özkan en mij steeds de schuld van alles. Want ooit afgevraagd dat wij niet alles doen? Dat ik met Nikola en Juliën aan het praten ben, dat we alle 3 praten en dat ik dan de schuld krijg? Nou daar ben ik het dus niet mee eens. En nog zoiets: VIND U MIJ NEGEREN NIET HEEL KINDERACHTIG?
Nou ja nog iets: de gang is intersanter dan u les.
Met vriendelijk -kuch- groet
Sarita

xjeszell
xjeszell

xjeszell is offline

[8982]
xjeszell zei op 22 april 2011 - 22:07:
Nicole
Alsjeblieft, heb gelijk met je vermoeden dat er tourdata komen. Laat het meteen een wereldtour zijn of eerst een tour in Amerika en nadat het nieuwe album uit is een wereldtour..

Boys Like Girls
Zie brief aan Nicole.
En alsjeblieft, kom met iets geweldigs. Ik weet dat het geweldig wordt want jullie zijn het. <3

CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 22 april 2011 - 22:19:
Kol,
Jouw brieven zijn bijna net zo awesome als jij. Bedankt. Ik krijg graag post. En bedankt om te luisteren. En om te vertellen. I love you girl, and you better know it. <3

En je handschrift is leuk.

xjeszell
xjeszell

xjeszell is offline

[8982]
xjeszell zei op 22 april 2011 - 23:02:
John Keefe
O. Mijn. God. Twee replies in twee dagen. En je hebt gelijk. Pizza is awesome.
Jij ook.

Galadriwele
Galadriwele

Galadriwele is offline

[321]
Galadriwele zei op 26 april 2011 - 20:41:
Stomme televisiekaart,
Waarom besloot je juist deze week kapot te gaan? Waarom heb je überhaupt besloten kapot te gaan? Weet je wel hoeveel leuke dingen ze deze week uitzenden? Nee, waarschijnlijk niet.
En door jou heb ik nu gisteren mijn onderzoekstaak Latijn niet kunnen afwerken, want door jouw idee om kapot te gaan liep heel m'n computer vast.
Stomme televisiekaart, wil je alsjeblieft snel terug werken? Zodat mijn computer ook terug normaal doet.
Anders verdwijn je toch gewoon in de vuilnisbak en wordt je vervangen door een nieuwe kaart. Ha, denk daar maar eens over na!
Dus: werk snel terug of je gaat de pijp uit, het is te zeggen: de vuilnisbak in!
Groetjes,
Soetkin



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20