Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Brief aan... [8]

Brief aan... [8]

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 8 feb 2011 - 11:40:
Brieventopic, you know the deal.



Eliros
Eliros

Eliros is offline

[6222]
Eliros zei op 21 mei 2011 - 0:28:
(...)
I'm sorry, maar ik moest het even kwijt ;c
Hé, het geeft niet, we zijn allemaal wel eens boos. ;'

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 21 mei 2011 - 23:32:
x,
That reminds me. Ik vraag me iets heel erg af, eigenlijk. Namelijk: doe jij het er niet gewoon om? Zoek je niet gewoon onzekere meisjes op, om ze naar je toe te trekken? Te doen alsof ze je beste vrienden zijn? Ze helemaal in te palmen, net zolang tot ze verliefd op je worden? En ze dan ineens afstoten? Doel bereikt, genoeg aandacht gegeven, op naar de volgende. En dan een poosje later opnieuw, want dan is 't weer spannend. Maar als ze weer verliefd zijn, dan is 't weer afgelopen. Zijn er meer van die meisjes? Hoeveel dan? Ik vraag het me echt af. Misschien verzin ik het wel allemaal, en is het helemaal niet zo. Maar op mij komt het wel zo over, eigenlijk. En op dit moment vind ik je echt een klootzak, zie je dan niet wat je doet? MeinGotten. Of je het nou zo bedoelt of niet, je maakt er een puinhoop van. Klootzak.

neversay
neversay

neversay is offline

[5612]
neversay zei op 22 mei 2011 - 9:09:
Menno,
1 jaar en 4 uur ben je nu al weg. Ik voel me zo schuldig! Je had nog kunnen leven als ik deed wat ik moest doen. Ik haat mezelf zo dat ik dat niet gedaan heb. Misschien haat jij me ook wel. Hmpf.
Ik wil zo vreselijk graag bij je zijn, maar iets houd me elke keer tegen. En ik heb geen idee wat. Elke keer als het bijna lukt, lukt het toch net niet. Maar ik zal blijven proberen. Dit keer kies ik eens voor mezelf.
Ik mis je zo.
Snel zal ik bij je zijn<3

MrCreatech
MrCreatech

MrCreatech is offline

[171]
MrCreatech zei op 22 mei 2011 - 11:09:
Menno,
1 jaar en 4 uur ben je nu al weg. Ik voel me zo schuldig! Je had nog kunnen leven als ik deed wat ik moest doen. Ik haat mezelf zo dat ik dat niet gedaan heb. Misschien haat jij me ook wel. Hmpf.
Ik wil zo vreselijk graag bij je zijn, maar iets houd me elke keer tegen. En ik heb geen idee wat. Elke keer als het bijna lukt, lukt het toch net niet. Maar ik zal blijven proberen. Dit keer kies ik eens voor mezelf.
Ik mis je zo.
Snel zal ik bij je zijn<3


Niet doen ;(

Priscilla
Priscilla

Priscilla is offline

[4997]
Priscilla zei op 22 mei 2011 - 11:27:
Menno,
1 jaar en 4 uur ben je nu al weg. Ik voel me zo schuldig! Je had nog kunnen leven als ik deed wat ik moest doen. Ik haat mezelf zo dat ik dat niet gedaan heb. Misschien haat jij me ook wel. Hmpf.
Ik wil zo vreselijk graag bij je zijn, maar iets houd me elke keer tegen. En ik heb geen idee wat. Elke keer als het bijna lukt, lukt het toch net niet. Maar ik zal blijven proberen. Dit keer kies ik eens voor mezelf.
Ik mis je zo.
Snel zal ik bij je zijn<3

Jij doet niks. Echtniet. <333333
*knuffeltjouplat* :3

xjeszell
xjeszell

xjeszell is offline

[8982]
xjeszell zei op 22 mei 2011 - 23:00:
x
ik haat het. We praten al een week niet, en dit is beter zo. Zo kom ik misschien over je heen. Niet dat get jou uberhaupt boeit dat we niet meer praten. Eerst konden we hele dagen smsen.. Over alles, weet je. Dat ene smsje heb ik eigenlijk niet wilen wissen, want dat smsje gaf me serieus kracht. Om niet op te geven. Om te geloven dat je er voor me was. Maar je bent een leugenaar. Was ik gewoon goed om de tijd te doden ofzo.. Ik heb jesmsjes toch allemaal gewist. Net als je nummer, weet ik hem nog uit mijn hoofd. Maar ik ga je vergeten. Ik ga mijn best doen. Ja. Ik baal er enorm van, want ik wist dat ik jou altijd kon smsen.. Maar ugh, meende je het wel wat je zei toen.ik die woenadag bij je was? Dat je er voor me bent. Dat waren jouw woorden maar volgens.mij lieg je keihard. En ja, ik denk nog kei veel aan je. Maar dat is sowie so oo niet wederzijds. Want saarom zou je aan mij denken? Deed je dat eerst wel?
Nouja. Ik wou dat ik dit tegen jou kon zeggen en niet alleen hier... Zak. En ik ga niet wéér degene zijn die contact zoekt. Als onze vriendschap - of whatever- echt zoveel voor je betekende als je zei doe je het mooi zelf.

MariTom
MariTom

MariTom is offline

[4229]
MariTom zei op 23 mei 2011 - 15:36:
Marit

Nu ga je eens even goed naar me luisteren. Je hebt je gazeuse, dan moet je nu wél bezig gaan met Duits. Nu! Laat me niet tot drie tellen..
xx Jezelf.

xjeszell
xjeszell

xjeszell is offline

[8982]
xjeszell zei op 23 mei 2011 - 17:31:
Tom Felton
Oh. My. Gosh. Eerst via sixstringproductions, antwoord op een vraag en net omdat ik op je heb gestemd?
Je hebt echt geen idee hoe erg dit mij opvrolijkt.. <3

CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 26 mei 2011 - 17:35:
Youknowwhoyouare.
Shut up. Je weet niet wat je zegt, je hebt geen idéé wat je hebt en ik heb momenteel al mijn zelfbeheersing nodig om je niet op je bek te slaan en je een ondankbare, kortzichtige mongool te noemen.
Wees dankbaar om wat je hebt. Want eerlijk, sommige mensen zouden maar wat graag in jouw schoenen staan, of je het nu wilt geloven of niet. En ga niet lopen verklaren hoe rot jouw leven wel niet is en hoe makkelijk de rest van de mensheid het heeft in vergelijking met jou.
Ten eerste: get over yourself. Ten tweede: kijk eens goed rond, besef wat je hebt en dan spreken we elkaar weer.

MoonRocker
MoonRocker is offline

[11046]
MoonRocker zei op 28 mei 2011 - 19:52:
X.
Ik heb het eindelijk helemaal door. Dat jij dat nooit gedacht hebt, zeg. Nou ja, misschien een beetje, eerst. Vreemd, want jij wist zulk soort dingen altijd.
Maar misschien is dit juist omdat je het niet wist. Het is stom, trouwens. Vreselijk stom en ik wil mezelf achteraf echt voor m'n kop slaan. En ik verwacht ook echt niet van je dat je het me makkelijk maakt, daar heb je ook geen enkele reden voor.
Ik denk wel dat ik het mezelf makkelijk ga maken. Ik bedoel maar: ik hoef alleen maar niets te doen en af te wachten en dan eindigt het vanzelf naar mijn willen. Min of meer. Stom hè? Dat ik zelfs dí¡t gewoon zonder jengelend geweten kan doen.
Eigenlijk zou ik ook niet weten wat ik moest zeggen. Bovendien denk ik dat ik je daar alleen maar meer pijn mee doe, omdat het dan zo concreet is, snap je? En als ik het mezelf (en jou, dus) makkelijk(er) maak, doet het misschien minder pijn (voor jou, voor mij sowieso niet - sorry).
Het spijt me.
Maar eigenlijk wil ik het je zo graag uitleggen.
Maar ik ben zo bang dat ik je aan alle kanten pijn doe en - bah.

Mij.

neversay
neversay

neversay is offline

[5612]
neversay zei op 28 mei 2011 - 20:14:
Mezelf,
Stop eens met doen alsof het je niets kan schelen, want dat kan het je wel! En stop ook eens met jezelf aanstellen, want daar bereik je namelijk ook niets mee.

jorinloveth
jorinloveth

jorinloveth is offline

[5719]
jorinloveth zei op 28 mei 2011 - 21:56:
mezelf
nog even en je gaat er onderdoor
doe normaal.

VampireFangs
VampireFangs is offline

[4445]
VampireFangs zei op 28 mei 2011 - 22:29:
Jorin

Hold on tight, girl<3

xjeszell
xjeszell

xjeszell is offline

[8982]
xjeszell zei op 29 mei 2011 - 0:17:
Me,
He's NOT worth your tears. Get over it.

NovaFlowne
NovaFlowne

NovaFlowne is offline

[1453]
NovaFlowne zei op 29 mei 2011 - 9:45:
N.
Als je al weg bent, kom terug? Het enige dat ik van je weet is hoe je heet en dat je waarschijnlijk super lief en awsome bent. Waarom heb ik deze kans voorbij laten lopen? ><



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20