Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Brief aan... [8]

Brief aan... [8]

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 8 feb 2011 - 11:40:
Brieventopic, you know the deal.



chiboebel
chiboebel

chiboebel is offline

[394]
chiboebel zei op 3 mei 2011 - 16:42:
Wendy

Zelfs na een jaar ben je me niet vergeten. Zelf heb misschien niet door wat dat voor me betekent. Bij jou kan ik eens zeggen wat er scheelt en met jou praten is alsof ik even vrij ben, vrij van alles, vrij van alle problemen. Met jou praten dat doet gewoon even goed.
Ook al is het soms maar gewoon 'hey' net zoals vandaag. Maar die simpele 'hey' maakt voor mij een wereld van verschil. In die 'hey' spreken we met elkaar, zeggen we wat er mis is en wat scheelt. Met één woord kunnen wij een hele conversatie hebben.

Wat jij voor mij 2 jaar gelden gedaan heb zal ik nooit vergeten, wees daar maar zeker van. Je weet wel wat ik bedoel.
Volgend jaar zien we elkaar terug vaker en dat zal goed zijn voor mij, dan kan ik wat vaker mezelf zijn, wat vaker met jou praten en wat vaker heel even gelukkig zijn. Maar dat zal voor jou ook goed zijn. Ook al is dat maar voor vijf minuten.
Jij begrijpt me.

Veel liefs
Tara

Monster23
Monster23

Monster23 is offline

[3294]
Monster23 zei op 3 mei 2011 - 20:11:
Maandelijks bloedbad,
Verdwijn voor goed uit mijn leven. Ik haat je. Ik wil je nooit meer zien.

xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 3 mei 2011 - 20:52:
Maandelijks bloedbad,
Verdwijn voor goed uit mijn leven. Ik haat je. Ik wil je nooit meer zien.

xjeszell
xjeszell

xjeszell is offline

[8982]
xjeszell zei op 4 mei 2011 - 21:51:
Koen
Thanks for today. Thanks for the butterflies and I wish I could tell you how much I love you.

<3

jorinloveth
jorinloveth

jorinloveth is offline

[5719]
jorinloveth zei op 5 mei 2011 - 18:11:
S
het spijt me dat ik je niet durf aanspreken en aankijken.
ik wil je vergeten, maar je bent zo mooi en je accent is gewoon zo schattig en je glimlach en je manier van lopen en je ogen en je haar
je bent gewoon iets te perfect.
misschien dat ik je morgen nog wel een keer aanspreek, al is het door gewoon hey te zeggen. ik heb een gevoel dat ik nu de stap moet zetten, maar toch vind ik je een eikel omdat je me negeert. en toch vind ik je leuk.

xjeszell
xjeszell

xjeszell is offline

[8982]
xjeszell zei op 6 mei 2011 - 2:03:
John Vesely
Alsjeblieft, kom naar Europa.. Duitsland - Nederland - België - ik zou zelfs naar Frankrijk willen om je te zien, je numers betekenen zoveel voor me.. I really want t see you live..

Vespertine
Vespertine

Vespertine is offline

[1330]
Vespertine zei op 6 mei 2011 - 9:02:
Sugarcult en Sick Puppies
Goed gedaan, allebei. Ik zeg al vijf jaar lang: "Als die twee ooit naar België komen, ga ik erheen." Heel erg bedankt dus om ofwel op een festival te spelen (I'm talking to you, Sugarcult. Ik ga geen festivalticket betalen om alleen maar jullie te zien), ofwel te spelen wanneer ik al ergens anders heen ga (SickPuppies, please hit Jeff Dunham for me). Baalgehalte: 100%

CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 6 mei 2011 - 14:16:
Sugarcult en Sick Puppies
Goed gedaan, allebei. Ik zeg al vijf jaar lang: "Als die twee ooit naar België komen, ga ik erheen." Heel erg bedankt dus om ofwel op een festival te spelen (I'm talking to you, Sugarcult. Ik ga geen festivalticket betalen om alleen maar jullie te zien), ofwel te spelen wanneer ik al ergens anders heen ga (SickPuppies, please hit Jeff Dunham for me). Baalgehalte: 100%

HOEDATZO, SP KOMT NAAR BELGIË?? o_o
-ik mis hier iets belangrijks-

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 6 mei 2011 - 21:57:
KOMT SP NAAR BELGIË? O.O

neversay
neversay

neversay is offline

[5612]
neversay zei op 6 mei 2011 - 22:02:
KOMT SP NAAR BELGIË? O.O

jorinloveth
jorinloveth

jorinloveth is offline

[5719]
jorinloveth zei op 6 mei 2011 - 23:21:
S
stiekem hoop ik dat je mijn mail nooit aankrijgt.
maar stiekem hoop ik dat je hem wel krijgt en hem leest en hem beantwoord en positief doet.

Vespertine
Vespertine

Vespertine is offline

[1330]
Vespertine zei op 7 mei 2011 - 10:18:
Well, maak er NL van. In de buurt is in de buurt. Het gaat erom dat ik heel boos was dat ik niet kon. v.v

CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 7 mei 2011 - 11:46:
Well, maak er NL van. In de buurt is in de buurt. Het gaat erom dat ik heel boos was dat ik niet kon. v.v

Oh...
OOOOOOH!
Nu snap ik het!

-faal-

AnotherZero
AnotherZero

AnotherZero is offline

[1166]
AnotherZero zei op 7 mei 2011 - 21:33:
Leen
iloveyou. Wat jij doormaakt, beleef ik al zo'n drie jaar.
Gisteren heb'k voor het eerste in jaren een open & eerlijk gesprek gehad, & hoewel ik mij doodschaamde, ben ik opgelucht.
I'm here for you.
ily.

jorinloveth
jorinloveth

jorinloveth is offline

[5719]
jorinloveth zei op 7 mei 2011 - 21:48:
S
weetje dat ik het stiekem heel erg jammer vind dat jij het nu heel druk hebt en daarom niet kan?
want het was leuk in de vakantie toen, die donderdag en ik mis je



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20