Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Brief aan... [8]

Brief aan... [8]

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 8 feb 2011 - 11:40:
Brieventopic, you know the deal.



Mine
Mine

Mine is offline

[1755]
Mine zei op 18 juni 2011 - 0:26:
Danny

Ik mis je. Nee, wacht, ik mis ons. We waren ooit beste vrienden. Ook al woonde we ver uit elkaar. Maar toch hield onze vriendschap meer dan 2 jaar stand. Toen gingen we samen op kamp, voor de 3e keer. Het was geweldig. Stiekem begon ik je leuk te vinden, en jij mij stiekem ook. We werden verliefd. Maar we wilden het niet toe geven. Het was geweldig om samen met jou door die bossen te lopen. Proberen om een kaarsje uit te blazen maar dan door Rik af geschenen te worden. Het blikje energy dat we met zijn alle opdronken, de krijtjes drop. Het was een en al geweldig. Ik weet nog hoe je naar buiten rende in het begin van het kamp. Samen met Martijn. Hoe blij je was mij te zien. Heel het kamp was gezellig. De smsjes die daarna weer volgde. Je maakte heel mijn beltegoed op. De maandag besefte ik pas dat ik verliefd op je was. Dat ik droomde om in jouw armen te liggen. Woensdag durfde ik pas het je te vertellen, alleen omdat Felies het vol hield dat jij ook op mij was. We kregen iets. Drie weken. Toen maakte ik het uit, ik was niet meer verliefd. Ons contact stierf uit. En kort daarna ook nog die met Felies. Ik had niemand meer die ik vertrouwde. Op Dania na. Langzaam maar zeker kreeg ik weer contact met je. We werden beste vrienden, maatjes. Jij troosten me als ik het niet meer uit hield. Jij begreep me, jij kon luisteren en jij had de kracht om me te troosten, ook al woonde we zo ver uit elkaar. Ik begon van je te houden, als beste vriend. Maar toen kreeg jij een vriendin. Ik gunde je het. Maar je veranderde, onze gesprekken veranderen. Ze werden oppervlakkig. Gesprekken die ik niet me je normaal had. Het waren gesprekken die ik met een wild vreemde meestal voerde, of met iemand die ik niet mocht. Ik miste de oude jij. Ons contact stierf weer. Weg was je uit mijn leven. Geen leuke krabbels meer. Geen eindeloze hyves gesprekken meer die we zowat 24/7 voerde. Geen grappige smsjes meer. Niks. Onze vriendschap was over. En dit keer leek er dat er ook een stukje van mij verdwenen was. Het plekje dat ik je in mijn hart had gekregen is leeg. Er woont niemand meer. Ik mis je. En weet je, het doet pijn om je icoontje omhoog te zien komen. Het doet pijn om je oude smsjes terug te lezen. Soms heb ik een smsje voor je getypt, maar verwijder ik hem meteen weer. Ik weet dat ik er mee hoor te gaan leven, maar het doet me verdriet. Ik mis je elke dag steeds meer. Ik martel me eigen om aan de leuke dingen die we samen deden terug te denken. Ik doe me eigen pijn met de hele tijd de leukste herinneringen van ons op halen. Foto's van ons samen terug kijken. En ik zou ons contact weer kunnen proberen op te bouwen, maar ik weet bijna honderd procent zeker dat het weer het zelfde gaat gebeuren, alleen ik dan wel helemaal gebroken zal zijn.

NaNaa
NaNaa

NaNaa is offline

[9884]
NaNaa zei op 18 juni 2011 - 13:55:
Shim&Emma

Wordt eens zo'n.. 15 jaar jonger?

MickyMuis
MickyMuis

MickyMuis is offline

[329]
MickyMuis zei op 19 juni 2011 - 22:02:
Koortslip

Waarom kom je nu verdorie ineens na focking twee jaar weer opzetten? had je niks beters te doen ofzo?
Nu moet ik weer "lipblaasjescreme" smeren. Je jeukt, doet vreselijk pijn. En je maakt me er niet knapper op ook!
Rot lekker op, ga iets of iemand anders lopen K*tten maar niet mij! Ik voel me nog knolberoerd door je ook!
Rot. Een. Eind. Op! Je doet me au!

Mine
Mine

Mine is offline

[1755]
Mine zei op 19 juni 2011 - 22:14:
Diego

Heb ik al vertelt hoe goede vriend je voor me bent? Je kan me aan het lachen maken, me troosten. En als ik een keer boos op je was, dan had je gelijk door dat je te ver was gegaan met je grappen en had je spijt. Echt ik meen het serieus, iedereen zou zo'n vriend moeten hebben. Thanks god dat ik bij in de klas ben gekomen.

KolaLollie
KolaLollie

KolaLollie is offline

[7287]
KolaLollie zei op 19 juni 2011 - 22:16:
Jij
Ikhoopdatjenogsteedshetzelfdebent.

MrCreatech
MrCreatech

MrCreatech is offline

[171]
MrCreatech zei op 19 juni 2011 - 22:22:
You
Ik hoop je de kracht vind om die stap te maken. Vaak genoeg heb ik gezegd dat je het moet doen, maar toch doe je het niet. Snap je het niet, wil je het niet snappen?
Ik kan niet begrijpen dat je het niet doet. Je weet dat alles daardoor beter wordt en toch zie je er vanaf. Hoe je daar nog mee kan leven is voor mij een raadsel. Ik had er allang een einde aan proberen te maken en te zorgen dat het stopte.

Wil je het alsjeblieft doen voor mij? Ik kan er niet meer tegen dat ik het elke keer weer aan moet horen en er machteloos bij moet gaan staan kijken. Ik voel me er zo super kut door. Heb er slapeloze nachten van omdat ik elke keer weer voor me zie wat er gebeurd.

Maak alsjeblieft die stap, ik zal je er zeker weten doorheen helpen. Je bent niet alleen, dus vraag alsjeblieft hulp en doe er wat aan.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 19 juni 2011 - 23:14:
Daan,
Why are you doing this to me?!

neversay
neversay

neversay is offline

[5612]
neversay zei op 19 juni 2011 - 23:35:
.
ik wou dat jij er nog was om te praten. echt te praten. Alles durfde ik tegen jou te zeggen, en jij tegen mij. Maar je bent er niet, en je komt ook niet meer. Dus wat loop ik nou te zeuren?

-
Jij bent het die het hier zo gezellig maakt. Schuif de schuld niet elke keer naar ons toe. Het is JOU schuld.

jorinloveth
jorinloveth

jorinloveth is offline

[5719]
jorinloveth zei op 20 juni 2011 - 20:26:
mezelf
Je bent over hem heen, wow, ik ben trots op je.

Tokio Hotel
Thank you for making me smile
when the worlds makes me cry
Thank you for everything<3

xjeszell
xjeszell

xjeszell is offline

[8982]
xjeszell zei op 20 juni 2011 - 22:17:
N
I guess im falling in love alone. Maar nu maakt t me niet uit. Omdat je in de buurt woont zie ik je in elk geval nog. En vandaagvwas gezellig. En..ja.. Ikmagjeenzo. Maar. Muh. Whatever.
Wel leuk dat ik met eenndode bevriend ben.

KaulitzFreak
KaulitzFreak

KaulitzFreak is offline

[2731]
KaulitzFreak zei op 20 juni 2011 - 22:33:
Dona
I miss you...

Joor
Ten eerste, ben ik trots op je ^^
Ten tweede, ik weet niet waarom, maar opeens realiseerde ik me dat jij bijna de enige bent die ik nu nog heb. Dus, dank je, gewoon om er te zijn <3

Amy&Samantha&Brenda
WHAT THE FUCK IS WRONG WITH YOU?!
Serieus, wat heeft Romy jullie ooit misdaan? Twee jaar lang heb ik niet anders geweten dan dat we een hechte groep vrienden waren, elk met zijn eigen problemen waar we elkaar door geholpen hebben, en we trokken ons nooit iets aan van het feit dat we 'anders' waren, dat we geen huppeltrutjes waren die elke nieuwe mode volgden maar onszelf waren.
Wat is er gebeurd?
Romy en ik zijn allebei van school veranderd, Romy wordt niet meer gevraagd voor feestjes, maar ik wel, dus daar kan het niet aan liggen
Is het echt gewoon het feit dat ze een lief heeft en daardoor haar tijd anders spedeert dat jullie stoort? Of is het gewoon omdat ze mijn stiefachternicht is dat ik niet kan zien wat jullie zien?
Het doet pijn om tussen twee partijen te staan, want ik wil echt niet kiezen. Voor mij is Romy nog steeds dezelfde als degene die er twee jaar geleden voor gezorgd heeft dat ik geen zelfmoord gepleegd heb.
Dus, wat is er in godsnaam dat jullie zo negatief tegenover haar staan??

MickyMuis
MickyMuis

MickyMuis is offline

[329]
MickyMuis zei op 20 juni 2011 - 23:12:
Koortslip
Braaf!

NovaFlowne
NovaFlowne

NovaFlowne is offline

[1453]
NovaFlowne zei op 21 juni 2011 - 18:14:
Mak&Jor

Bedankt dat jullie me niet zo alleen laten voelen. Bedankt dat jullie altijd klaar voor me staan en bedankt dat jullie me steunen met alles. Hoe klein de dingen ook mogen zijn, hoe weinig het misschien ook voor jullie voorstelt, jullie laten me in mezelf geloven. Ik ben jullie zo dankbaar voor alles. Echt zo erg. Je weet niet hoe veel. Jullie betekenen meer voor mij dan wie dan ook. Ik word begrepen en dat voelt fijn. Ik voel me niet meer zo alleen op deze wereld.
I love you both, like, a lot.

jorinloveth
jorinloveth

jorinloveth is offline

[5719]
jorinloveth zei op 21 juni 2011 - 18:52:
Tosca
Ik hou echt super veel van je. Je bent mijn alles, mijn leven.
Jij bent niet enkel mooi aan de buitenkant, maar ook aan de binnenkant.
En ik ben zo trots op je dat je nu een relatie hebt!
Gaan we kindjes maken?<3

xjeszell
xjeszell

xjeszell is offline

[8982]
xjeszell zei op 22 juni 2011 - 14:40:
Nien
Misschien had je niet moeten roepen dat het geregeld is, toen hij zei dat 'ie mee wilde fietsen als we uit waren. Nouja - ik lul me er wel uit. Als ik zeg dat jij en Daan altijd samen fietsen en ik erachter fiets in m'n eentje en dan niemand heb om tegen te praten, is geen leugen, toch?

x
Thanks for making me laugh today. Again. You're just really really awesome and stuff.


Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20