Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Brief aan... [8]

Brief aan... [8]

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 8 feb 2011 - 11:40:
Brieventopic, you know the deal.



xjeszell
xjeszell

xjeszell is offline

[8982]
xjeszell zei op 8 mei 2011 - 0:45:
Koen
Ik wou dat ik het lef had om het je te vertellen. Maar om de een of andere reden kan ik het niet.

ZeroGravity
ZeroGravity

ZeroGravity is offline

[2002]
ZeroGravity zei op 8 mei 2011 - 12:13:
Mijn vader
Stop met het kijken in mijn schriftjes, eerst zeggen dat ik klein schrijf, en dan mijn verhalen verder doen op een niveau dat zelfs ik niet meer grappig vind. Want je verpestte Anthem of the Angels een hele dag waardoor ik het niet op tijd af ga krijgen.

jorinloveth
jorinloveth

jorinloveth is offline

[5719]
jorinloveth zei op 8 mei 2011 - 21:15:
S
Je zag er mooi uit vandaag, en dat is eerlijk en ik hoop dat je me niet aan het lijntje gaat houden want ik wil graag nog wel een keertje weggaan, maar niet als jij me aan het lijntje houd.

AnotherZero
AnotherZero

AnotherZero is offline

[1166]
AnotherZero zei op 9 mei 2011 - 6:59:
Frans
de volgende keer plak ik u tegen de muur
~moet van mij of mijn ma blijven, get it?

Monster23
Monster23

Monster23 is offline

[3294]
Monster23 zei op 9 mei 2011 - 7:07:
Vakantie
Bij deze vraag ik om verlenging van uw dientstverlening. Hiervoor krijgt u betaald. Zou u zo vriendelijk willen zijn mijn wensen in acht te nemen?
Met vriendelijke groet,
Marije.

xjeszell
xjeszell

xjeszell is offline

[8982]
xjeszell zei op 9 mei 2011 - 8:11:
Vakantie
Bij deze vraag ik om verlenging van uw dientstverlening. Hiervoor krijgt u betaald. Zou u zo vriendelijk willen zijn mijn wensen in acht te nemen?
Met vriendelijke groet,
Marije.
Jess.

NovaFlowne
NovaFlowne

NovaFlowne is offline

[1453]
NovaFlowne zei op 10 mei 2011 - 18:01:
N
You drive me crazy. Echt heel erg. Ik weet dat ik zelf ook niet veel doe, maar als je steeds zo overduidelijk naar me kijkt en niets doet, weet ik het ook niet?
jknfdvkjdfkjdf.
Lovesucks

xjeszell
xjeszell

xjeszell is offline

[8982]
xjeszell zei op 10 mei 2011 - 18:13:
Boy Like Girls
Alsjeblieft zeg dat het niet echt is, want ik denk er de helft van de tijd aan en ik enen ughh

AnotherZero
AnotherZero

AnotherZero is offline

[1166]
AnotherZero zei op 12 mei 2011 - 18:19:
Jeroen
ik vond oude smsen in de gsm van mijn mama. Fack, ik mis u!
de leerkracht engels zegt dat we drie keer een grote liefde moeten verliezen, voordat we de 'ware' vinden. Konde gij niet wat later in mijn leven komen?
-ik mis alles rond u. der is niemand meer die mij zo begrijpt & waarmee ik zo anders kan doen. en die me tegelijk kriebels geeft.
en het is nu al langer dan een jaar dat'k u de laatste keer heb gezien. aber ik denk nog dagelijks aan u. En 't doet meestal geen pijn. Maar die smsen toonden mij hoe perfect het toen was & ik mis het. Toen had'k zelfvertrouwen en schaamde mij niet. 'k mis u.

NaNaa
NaNaa

NaNaa is offline

[9884]
NaNaa zei op 12 mei 2011 - 21:06:
.
It felt like you're actually sorry.. for the first time..
still won't forgive you.. I just.. I DO but I don't at the same time and it's arh. You just don't understand, you just don't!

neversay
neversay

neversay is offline

[5612]
neversay zei op 12 mei 2011 - 22:39:
Menno,
Over 10 dagen alweer een jaar geleden en ik mis je nog iedere dag. We begrepen elkaar. We waren daar voor elkaar. Gewoon. Daarom.
Weet je nog, toen we daar voor het eerst waren? Het was midden in de nacht, mee brullend met de radio. We vergaten waarom we daar waren, deden gewoon waar we zin in hadden. Gewoon, omdat het kon.
Die nachten volgde veel. Maar soms moest alles er gewoon uit en kon het jou niet schelen dat ik begon te schreeuwen en met dingen begon te gooien. Je was er daarna nog altijd om me vast te houden. Andersom ook.
Weet je nog, die nacht waar we een afspraak maakte? Samen komen we er doorheen. Samen gaan we het doen!
Helaas ging dat niet door...
Steeds meer zie ik terugblikken uit die ene nacht op 22.05.10. Waarom deed ik niets? Had je nog geleefd als ik wel wat had gedaan? Haat je me?
Ik weet het allemaal niet meer, ik heb je nodig... Er zijn teveel nachten dat ik je achterna wil gaan. Alleen heb ik het lef nooit.

Ik mis je<3

xjeszell
xjeszell

xjeszell is offline

[8982]
xjeszell zei op 12 mei 2011 - 22:41:
ik
Maak je niet zon zorgen. Hij zei toch dat het wel gaat, dat je je geen zorgen hoeft te maken?!

NovaFlowne
NovaFlowne

NovaFlowne is offline

[1453]
NovaFlowne zei op 13 mei 2011 - 20:58:
Niels.
Vandaag was eigenlijk best gíªnant, maar ook heel erg leuk. Ik weet niet of het voor jou ook zo voelde, maar door vandaag ben ik je echt nog leuker gaan vinden. En het stelde eigenlijk niets eens zoveel voor. Maar toch. Je lijkt me echt zo lief en je bent nog altijd koel. En ik vond het grappig dat je telkens net niet je naam op mijn hand zag staan, omdat ik dan op het laatste moment mijn mauw erover heen trok. Ik hoop echt dat er meer gebeurd tussen ons dan alleen vandaag.
Weet je dat je echt iets heel ergs met me doet, als ik zelfs door jou zin in school krijg en in mijn tussen uren?

xjeszell
xjeszell

xjeszell is offline

[8982]
xjeszell zei op 13 mei 2011 - 21:15:
Koen
Ik besef me nu dat ik een échte geweldige beste vriend heb. Weet je, ik was zo bang dat ik onze band zou verneuken als ik je zou vertellen dat ik verliefd op je ben, maar dat is niet zo.
Ik ben er echt heel blij om, het heeft.. een aantal maanden geduurd voor ik het je durfde vertelen. Weet je nog dat je het merkte, in Slagharen? Of toen je hier was? Dat je dat in jouw herfstvakantie zei, toen je nog vertelde dat één of andere Kiki zo perfect was en ik een aantal weken niet praatte tegen je? Toen ik je ineens 'sorry' smste, en toen we sinds dien weer veel praatten? Toen zei ik dat ik je leuk vond. Maar eigenlijk is dat niet veranderd, maar ik durfde het niet te zeggen. En toen zei je, ooit een keer op pingchat, dat je dat ook voor mij voelde maar het niet durfde te zeggen. Aan de ene kant zonde. Aan de andere kant niet. En ik weet nog, dat ik rond Kerst zei dat mijn gevoel niet was veranderd. Dat was toen je zei dat je ook wat voor mij voelde. Maar ik zou het je niet durven te vragen. Of het wederzijds is. Want like, soms heb ik hoop. Als je, out of nowhere, zegt dat je van me houd. Of vier mei, die woensdag. Toen had ik stiekem ook hoop. Als iemand anders zag hoe je me de hele tijd liep te knuffelen en hoe we lagen te kroelen, zouden ze denken dat we wat zouden hebben. Dat vind ik stiekem best leuk, dat mensen dat kunnen denken.
Maar weet je, ik lees je smsjes ook als ik niet kan slapen. Ze geven me kracht als het niet gaat. En ze zijn zo lief, en ja. Jij bent een van de weinige mensen waardoor ik me zo gelukkig voel... Oh, en ik vind het ook heel leuk dat je in plaats van die Kiki, mij perfect noemt.
Al geloof ik niet in perfectie.
Ik geloof wel in jou. Altijd. En... ja. Je geeft me ook het gevoel dat ik iets waard ben. Dat ik speciaal ben.
En ik ben er voor je. Tot ik doodga. En alsjeblieft, nooit opgeven. Ik weet dat het leven een bitch kan zijn, maar ik zou er alles voor doen om je er doorheen te sleuren.
Ik hou van je.


Danique
Ik ben zo blij voor je, voor morgen en zo! Heel veel plezier alvast, ja?<3

neversay
neversay

neversay is offline

[5612]
neversay zei op 13 mei 2011 - 23:12:
Menno,
Ik mis een persoon in mijn leven, een persoon waar ik alles aan kwijt kon. De grote dingen, maar ook de kleine.
Er is teveel gebeurd in dit jaar zonder jou. Teveel dat ik jou nog moet vertellen. Was je nu nog maar hier... Ik heb je nodig Menno, de troost die alleen jij kon geven. Ik heb je nodig, omdat ik je teveel mis. Ik ben moe van het leven, heb geen zin meer om te gaan, maar iets laat me doorgaan. Ik wou dat dat er niet meer was.
De tranen die ik nu laat zijn allemaal voor jou.



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20