Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Brief aan... [8]

Brief aan... [8]

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 8 feb 2011 - 11:40:
Brieventopic, you know the deal.



xSoParanoid
xSoParanoid

xSoParanoid is offline

[7329]
xSoParanoid zei op 29 mei 2011 - 13:06:
Tosca

er is altijd een volgende keer!

KolaLollie
KolaLollie

KolaLollie is offline

[7287]
KolaLollie zei op 29 mei 2011 - 14:58:
Ile
jijbentcewl. echt. fucking. cewl. enjemaaktmevreemd-ish. leeg. datisleuk.
maarikzouhetnietleukmoetenvinden.
endatisleuk.
jebentvreemd,weetje? jebentjij. maarvreemd.

NovaFlowne
NovaFlowne

NovaFlowne is offline

[1453]
NovaFlowne zei op 30 mei 2011 - 21:19:
Suki.

Dat weet ik, maar ik had me zorgen gemaakt om niets. Hij was er vandaag weer. Hij was vorige week waarschijnlijk ziek of zo. (:
Mwii <3

neversay
neversay

neversay is offline

[5612]
neversay zei op 3 juni 2011 - 10:41:
Ouders,
GA WEG. Echt. Waarom moeten jullie altijd ALLES afpakken. Ik moet gewoon iets hebben om mee bezig te zijn, zodat ik niet aan alle shit hoef te denken. Jullie hebben echt geen idee hoe ik me voel hè? Ik walg van mezelf, wisten jullie dat? Het zou me niet moeten schelen wat er met me gebeurd, maar dat doet het wel. Ja, ik ben egoïstisch. Ja, ik stel me aan. Maar daar gaat het helemaal niet om.
Ik wil gewoon niet verder. Er blijven steeds minder leuke dingen over om door te gaan, OMDAT JULLIE ZE AFPAKKEN. Ik heb niet eens meer het gevoel alsof jullie het wat kan schelen. Ik heb zelfs het gevoel alsof jullie het leuk vinden.

.
Waarom kan ik niet gewoon zeggen hoe ik me echt voel? Waarom kan ik niet gewoon zeggen dat ik vind dat ik het niet verdien om te leven? Waarom kan ik niet zeggen dat het me wel wat kan schelen wat 'ie doet? Waarom kan ik niet zeggen dat het echt niet goed met me gaat? Waarom kan ik niet zeggen dat ik me dood alleen voel? Waarom kan ik niet zeggen dat ik eigenlijk helemaal geen vrienden heb? Waarom kan ik niet zeggen dat ik hem haat? Waarom kan ik niet zeggen dat ik hier niet meer wil zijn? Waarom kan ik niet zeggen dat ik het gevoel heb dat iedereen me haat, zelfs de mensen die zeggen dat ze dat niet doen? Waarom kan ik niet zeggen dat ik dit niet meer alleen aan kan?

Vespertine
Vespertine

Vespertine is offline

[1330]
Vespertine zei op 3 juni 2011 - 12:11:
neversay
Ik ken je niet persoonlijk en het Brieventopic is misschien helemaal niet voor persoonlijke boodschappen gelijk deze, maar ik zou je een dikke knuffel willen geven en ik zou nog veel liever dat schakelaartje in je hoofd vinden dat het licht weer doet aangaan. Want ik geloof niet dat iedereen je haat, noch dat je ouders zulke dingen expres doen. Zouden ze je niet dolgraag willen helpen als ze wisten hoe je je voelde? Ik weet hoe moeilijk het is om dingen tegen je ouders te zeggen, maar misschien helpt een lange brief schrijven? Of een leerkracht in vertrouwen nemen? Neem me niet kwalijk dat ik persoonlijk op je inga, maar niemand verdient het om zich zo rot te voelen lieverd. <3 Veel sterkte!

Regels
Ga. Weg. Ik wil leren zonder me te voelen alsof mijn energie uit me gezogen wordt. En ik wil gaan zwemmen. Dankjewel.

xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 3 juni 2011 - 12:24:
Tokio Hotel,

Auiuhuithguihwuigthiuhiugea. Waarom doe ik zo fannerig? En Bills lippiercing is leuk. En zorg ervoor dat jullie de nieuwe security-gast houden, hij is awesome. En kom snel terug voor een concert?
Danke.

neversay
neversay

neversay is offline

[5612]
neversay zei op 5 juni 2011 - 21:21:
God,
Ik huil alweer. Je haat mij echt hè? Is het nooit eens genoeg? Kan u me niet gewoon 1 dag geven om gelukkig te zijn? Ik wil gewoon dat het ophoud. Ik kan het zelf niet. Dus alstublieft, doe het voor mij. Het heeft wel lang genoeg geduurd toch? Of is je hele leven lang er last van zullen hebben niet lang genoeg? Moet ik daardoor ook nog een eind aan het leven maken?
Laat het gewoon stoppen.

xjeszell
xjeszell

xjeszell is offline

[8982]
xjeszell zei op 7 juni 2011 - 23:02:
Charlie,
Je bent geweldig. en lief, want je komt op voor mensen die gepest worden en dat zie je niet zo vaak meer.

Monster23
Monster23

Monster23 is offline

[3294]
Monster23 zei op 7 juni 2011 - 23:38:
Lieve Yoena,
Ik heb geen zin om dit jou daadwerkelijk te sturen, maar ik zal het wel doen, ooit.
Ik wilde je eigenlijk gewoon even zeggen, dat wat er ook gebeurt, ik altijd van je zal blijven houden. En ik ben er voor je, oké. Ik ben niet zoals anderen in jouw omgeving. Voor mijn aandacht hoef je geen aandacht terug te geven. Ik houd ervan om jou aandacht te geven. Ik ben nou eenmaal graag bij je. Maar ik wil dit niet recht in je gezicht zeggen, want waarschijnlijk moet ik dan huilen. Net zoals nu. En dat wil ik niet. Maar ik heb hier een hele zachte dikke schouder om op te huilen. Eentje die ik zelf niet kan gebruiken. Jij mag hem lenen. Want daar ben ik voor. En waarschijnlijk klinkt het heel cliché, maar het í­s zo. Maar het is nu eenmaal onmogelijk. En jij moet ook niets van me weten, waarschijnlijk. Nou, niet in de zin van, dat je me haat, maar meer vanwege het feit dat je straight als de pest bent. En ook al lees je het niet, hier, wat ik hier post, en misschien lezen mensen die ik ken van school dit, en wordt de rest van mijn leven een hel, ik wilde het gewoon even zeggen. Snap je?
X(en denkbeeldig nog een.)
Marije.

xjeszell
xjeszell

xjeszell is offline

[8982]
xjeszell zei op 17 juni 2011 - 17:27:
Danique
Danke. Dat je me snapt, dat ik het niet leuk vind dat ik wat voor hem begin te voelen. Dat je het als enige aan me merkt dat ik hem leuk begin te vinden. Dat je zelfs in groep zes aan mn ogen kon zien dat ik Dion leuk vond. En - alles. Dat je het ook merkte toen ik me door Koen zo kut voelde en er voor me was.<3

n.
Wí¡í¡rom in de naam van alles begin ik wat voor je te voelen? En muh. En je doet droog en normaal erger ik me eraan maar nu niet en. Je maakt me aan t lachen op school. En dat's lief.

Brein
STOP THINKING IN A FOREIGN LANGUAGE. I'm Dutch. Am I talking English that much?!

MickyMuis
MickyMuis

MickyMuis is offline

[329]
MickyMuis zei op 17 juni 2011 - 18:05:
Huisgenoot

Eigenlijk ben je gewoon heel zielig. Je hebt thuis nooit geleerd hoe je sociaal moet zijn, hoe je omgaat met andere mensen. Nooit geleerd dat het beleefd is op een normale manier iets aan iemand te vragen in plaats van het te bevelen.
Zielig, dat is het gewoon, dat ben je gewoon, en dat vind ik je, gewoon.
Heel irritant vind ik het echter wel, dat je op de leeftijd van 12 bent blijven hangen. Verdorie wat een baby kun je zijn. Boeren onder het eten? Ga lekker in China wonen! En winden laten is al helemaal goor! En er dan om lachen, maakt het dan ook nog kinderachtig. Zeer k*t is het, dat je je verdorie niet wilt laten begeleiden, waarom ben je dan bij ons komen wonen? Ga dan lekker op jezelf wonen. Maar dan moet je niet met hangende pootjes terug komen omdat je jezelf zit te verslonzen met je gokverslaving.
Ik geef de brui aan jou, vernaggelde huisgenoot. Je bent mijn aandacht niet waard, ik heb toch wel een tien keer leuker, gezelliger, goed vriendencluppie leven dan jij!
Doei!

Hersens
Bedank voor alle inspiratie. Maar niet bedankt voor alle warrigheid die erbij komt kijken waardoor ik niet meer weet hoe ik het kwijt moet en in welke volgorde.

Oordopjes
Net nieuw, en jullie doen het geweldig. Lekker nog een tijd zo door blijven gaan. Ik zal goed voor jullie zorgen!

VampireFangs
VampireFangs is offline

[4445]
VampireFangs zei op 17 juni 2011 - 21:54:
Dean van Supernatural

Huil. Never. Nooit. Meer. Anders huil ik ook om een of andere manier. Gewoon niet doen, dude. So uncool. Like. Dah.

jorinloveth
jorinloveth

jorinloveth is offline

[5719]
jorinloveth zei op 17 juni 2011 - 22:13:
linker pols
echt waar, stop met pijn doen. want ik ga niet naar de dokter.
nooit niet.

MickyMuis
MickyMuis

MickyMuis is offline

[329]
MickyMuis zei op 17 juni 2011 - 22:24:
Beste ikzelf
Mag ik toch even tegen je zeggen dat het supergoed gaat met je? Je hoort het misschien allemaal wel van anderen, maar het is echt niet verkeerd om dat ook es tegen jezelf te zeggen.
Je leert als een razende, blijft minder lang met problemen in je maag zitten en dan ben je ook nog verhuist naar de zolder wat megastressvol was.
Toen je erachter kwam dat je in kalenderjaren 23 was, maar van binnen pas een jaar of 17/18 ging je ook niet in die oh zo bekende put van je zitten, nee. Je was blij, je weet nu voor jezelf waar je aan toe bent. Dat jij gewoon minder hard leert dan andere 23 jarigen. Maar dat maakt je nog niet minder, bovendien, als je zo jong bent vanbinnen gaat het ook nog wel een tijd duren voor de rimpels voor je ogen hangen.
Nee Mick, je weet nu dat een aantal teleurstellingen te maken hadden met het "jong vanbinnen" zijn. En nu begin je heerlijk te puberen, neemt een tattoo, hebt al jaren een gat in je neus, en nu is je haar dan aan de beurt.
En natuurlijk ben je nog lang niet uitgeleerd en ga je nog heel wat hobbels op je pad tegenkomen, maar ga door zoals je nu doet en het komt gewoon helemaal goed joh!
Kleine meisjes worden groot, en ik ben trots op je!
Zo, dat mocht toch best eens gezegd?

Kus!

xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 17 juni 2011 - 22:28:
Mevrouw Bosch,
Crucio!



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20