Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Brief aan... [8]

Brief aan... [8]

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15
CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 8 feb 2011 - 11:40:
Brieventopic, you know the deal.



jorinloveth
jorinloveth

jorinloveth is offline

[5719]
jorinloveth zei op 3 maart 2011 - 19:39:
^ja, normaal gewoon 2 uur, maar er was een uur vrij en die hadden ze opgevuld met wiskunde, dus had ik drie uur vandaag
normaal heb ik maar 3 uur in de week
1 uur op woensdag, twee op donderdag x.x

xjeszell
xjeszell

xjeszell is offline

[8982]
xjeszell zei op 3 maart 2011 - 21:43:
Hoofdpijn,

Rot op. Ik wil slapen ><

Tamara en mama
ik moet toch ook zachjes doen om twee uur 's middags, omdat Tamara dan nog slaapt? Of als mama 's ochtends vroeg slaapt? Doe dan om 21,50 ook zachtjes voor mí­j, want ik wil slapen. Ik moet morgen ook vroeg eruit hoor.

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 4 maart 2011 - 18:41:
Mitch
Damn you! Ik wist dat ik niet te hard mocht gaan hopen. x.x Ik weet dat je rug pijn doet en dat de fysiotherapeut het officieel heeft gezegd dat je het hele weekend plat moet liggen, maar nmh.

Eliros
Eliros

Eliros is offline

[6222]
Eliros zei op 4 maart 2011 - 18:46:
Kay
*plethug*
*en nog een grotere plethug*

AnotherZero
AnotherZero

AnotherZero is offline

[1166]
AnotherZero zei op 4 maart 2011 - 22:32:
Frans
wij wouden helemaal gene PV laten opmaken, maar de politie vond het blijkbaar toch ernstig genoeg. 'Als we het objectief bekijken, kan dit poging tot moord zijn'
En zowel mijn broer als ik gaan waarschijnlijk nog een verklaring gaan afgeven dus :a
En en en ze raden ons slachtofferhulp aan :a -yay, be proud, all thanks to you-
Wij zijn blijkbaar de voltallige FFF bij zo'n situatie
Mijn mama is de Fly
Mijn broer de Frozen
en ik de Fight :a
we leren nog iets bij.

AnotherZero
AnotherZero

AnotherZero is offline

[1166]
AnotherZero zei op 5 maart 2011 - 9:19:
Frans
ga es dood alsjeblieft, ik zou graag nog kunnen slapen.

xSoParanoid
xSoParanoid

xSoParanoid is offline

[7329]
xSoParanoid zei op 6 maart 2011 - 12:09:
Mitch
Damn you! Ik wist dat ik niet te hard mocht gaan hopen. x.x Ik weet dat je rug pijn doet en dat de fysiotherapeut het officieel heeft gezegd dat je het hele weekend plat moet liggen, maar nmh.



Hoop Bestaat niet. het komt of het komt niet.
dude Je ziet Mitch heus wel een keer. geduld.
want Hoop laat je all the way in de steek!

Mine
Mine

Mine is offline

[1755]
Mine zei op 7 maart 2011 - 22:26:
Felies.

Als jij zo met je vriendinnen om gaat ben ik blij dat ik geen vriendin meer met je bent. Nu ik er zo over na denk, had ik je een jaar geleden als niet moeten vertrouwen. Het jammerste van alles is dat ik de leukste tijd judokamp vind en dat op alle foto's waar ik op sta jij ook op staat en we toen nog "beste" vriendinnen waren.
Je vond de afstand te ver, had dat 3 jaar geleden bedacht toen je mij vroeg om beste vriendinnen te zijn. Ohnee toen was je nog klein en dom. Wat je nu eigenlijk nog steeds bent. Nu ik er over nadenk heb je best veel min punten. I know, ik moet je plus punten niet vergeten. Want die heb je ook. Maar de min punten zijn er ook, en die zijn nu in de meerder heid.

xjeszell
xjeszell

xjeszell is offline

[8982]
xjeszell zei op 7 maart 2011 - 23:01:
Laptop

Stom ding! Tegenwoordig veel minder uitvallen, en dan skype ik één keer en dan val je uit! Normaal doe je dat ook niet als ik Skype.
Wordt gestolen en zo, maar wel op een manier dat ik een nieuwe laptop krijg.

jorinloveth
jorinloveth

jorinloveth is offline

[5719]
jorinloveth zei op 7 maart 2011 - 23:03:
Sandro
ik hou echt waar van jou, bedankt om mijn beste vriend te zijn.
Je bent de beste, echt waar.
We hebben samen zo leuke dingen meegemaakt, op school.
Ik moet er gewoon om lachen als ik er aan denk!
zoals toen je me van de trap duwde XD
dat blijft geweldig! en ocharme die nota die je toen kreeg xd
en doordat ze ons uit elkaar wilde halen, zijn we alleen nog maar sterker geworden.
Wij zijn beste vrienden voor het leven en dat kan ik met zekerheid zeggen.
Je bent de beste<3

neversay
neversay

neversay is offline

[5612]
neversay zei op 8 maart 2011 - 9:39:
-

xNadezhda
xNadezhda is offline

[7882]
xNadezhda zei op 8 maart 2011 - 21:33:
Mama
Kan je nu eindelijk eens ophouden met zeiken over die stomme papers van je? Ik ken ze ondertussen ook al bijna uit mijn hoofd & je verhalen worden er niet origineler op. Jezusmina, er wordt al wekenlang over niets anders gepraat in dit huis, het begint me langzaamaan ontzettend op de zenuwen te werken. En ik snap dat brugklasEngels en plagiaatplegende professoren frustrerend zijn, maar werk die frustratie niet op ons uit, hallo zeg. En dan ben í¬k de puber.

Andy
Du bist so ein Arsch. Oh, je mag niet tegen me praten, maar wel sms'jes sturen over de sterren? Denk je dat dat werkt als excuus of goedmakertje? Want in dat geval zit je zo ontzettend fout. Een sms met een inhoud van niets, hoogstens negen woorden, en ik wil weer beginnen huilen. Snap je dat verdomme niet? Fijne beste vriend dan.
Oh, wacht. Dat ben je niet. Want dat mag niet van haar.

jorinloveth
jorinloveth

jorinloveth is offline

[5719]
jorinloveth zei op 8 maart 2011 - 22:13:
keel
WTF nu pijn doen? ;o

xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 8 maart 2011 - 22:34:
Wereld,

Zucht.

xNadezhda
xNadezhda is offline

[7882]
xNadezhda zei op 9 maart 2011 - 16:08:
Ja, ik weer.

L.
Kap nou eens! Je bent heus niet zo goed als je zelf denkt, ik meen het, en dat cijfers/prestaties vergelijken is echt ongelooflijk irritant. You can't judge people by their school grades, you know. & het ergert me ontzettend hoe belangrijk jij jezelf vindt. Zo wereldwijs ben je echt niet, één goed antwoord bij biologie maakt je niet Queen of the World en zo slecht ben ik nu ook weer niet in muziek. Serieus. Kap ermee.



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15