Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Brief aan... [8]

Brief aan... [8]

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 8 feb 2011 - 11:40:
Brieventopic, you know the deal.



jorinloveth
jorinloveth

jorinloveth is offline

[5719]
jorinloveth zei op 26 april 2011 - 20:49:
arschloch
mfehfemhfehfefmehfh die die die

NovaFlowne
NovaFlowne

NovaFlowne is offline

[1453]
NovaFlowne zei op 26 april 2011 - 21:03:
N.

Waarom durf ik je niet eens aan te kijken als ik je voorbij loop op school en waarom heb ik het gevoel dat je me altijd nastaart?
Ik vind je echt heel erg leuk. Ook al ken ik je zeg maar niet, maar dat maakt niet uit, want ik ben raar. En ja. Let maar niet op mij...

NaNaa
NaNaa

NaNaa is offline

[9884]
NaNaa zei op 26 april 2011 - 22:23:
omdatjemooiashellbent!

xSoParanoid
xSoParanoid

xSoParanoid is offline

[7329]
xSoParanoid zei op 26 april 2011 - 22:25:
aah Tos je bent hott als hell! O.o Make a move!

NovaFlowne
NovaFlowne

NovaFlowne is offline

[1453]
NovaFlowne zei op 1 mei 2011 - 16:26:
Maar, maar, ik durf niet.

Vespertine
Vespertine

Vespertine is offline

[1330]
Vespertine zei op 1 mei 2011 - 16:37:
(Ik ken je niet echt en ik weet niet over wie het gaat, maar: gewoon doen. Nee heb je, ja kun je krijgen. Je kan alleen maar spijt krijgen van het niet te doen. Go!)

Essay
Als jij jezelf nu eens schreef, he, dan zou ik zo ontzettend blij worden.

NovaFlowne
NovaFlowne

NovaFlowne is offline

[1453]
NovaFlowne zei op 1 mei 2011 - 22:32:
Ja, dat weet ik. Ik probeer het ook wel, maar altijd net op het laatste moment doe ik het niet. En nou. Als hij er na de vakantie nog is, ga ik tegen hem praten ofzo.

jorinloveth
jorinloveth

jorinloveth is offline

[5719]
jorinloveth zei op 2 mei 2011 - 19:07:
Arsch
waarom kan ik jou niet vergeten?
eikel.

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 2 mei 2011 - 19:10:
Natascha
You're one of the few people that light up my day, so thank you very much for existing and being you and even talking to me and stuff. Thank you. <3

Santana Lopez/Naya Rivera
Stop being in my head. It's not fun to have this kind of character/celebcrush AGAIN. You are beautiful and you look really sweet in real life and you're a very hot HBIC in Glee, but STOP. I mean, I'm reading Santana-fics ALL THE TIME, even on school, so it's not even good anymore. Stop being my guilty pleasure.

Kayley
Turn your full-English mode off!

Vespertine
Vespertine

Vespertine is offline

[1330]
Vespertine zei op 2 mei 2011 - 20:07:
Kayley
Hihi @ dat laatste :'D En wat ben jij een ongelofelijke lieverd. *plet* :ah:

NovaFlowne
Gewoon doen. <3 Gewoon praten over iets super random. You go girl!

Opdracht Duits, onbegrijpelijke oefeningen Engels en rotboek Engels
Y U hate me so? v.v

xSoParanoid
xSoParanoid

xSoParanoid is offline

[7329]
xSoParanoid zei op 2 mei 2011 - 23:35:
R
voelde jij het ook maar, wat ik voelde. en woonde je maar hier
dan had ik dit probleem denk ik niet

B
ik hou van je mafkees! ;'D
en je bent een mafkees.

OJB
HOE HEET JE NOU!

xjeszell
xjeszell

xjeszell is offline

[8982]
xjeszell zei op 3 mei 2011 - 0:02:
Koen
eerst telde ik de weken af tot ik je zou zien, toen de dagen, en nu kan ik onderhand beginnen met het tellen van uren? Nou ja - ik ben gewoon heel blij dat ik je bijna zie, want ik mis je gewoon behoorlijk en en jij bent het. Anyways, tot over 34 en een half uur.
Zo blij dat ik je dan weer kan knuffelen en zo. <3

Monster23
Monster23

Monster23 is offline

[3294]
Monster23 zei op 3 mei 2011 - 12:59:
Yesin,
Nou kan je wel heel netjes je excuses aanbieden en dingen voor me willen kopen, maar voor het teruggeven van mijn zelfvertrouwen en -beeld heb je toch wat meer te doen. Maar ja, wat maakt het uit, ik ben vies en ik heb geen rechten. Dus ook geen recht op vrienden. Hè, Yesin, ja toch?

MariTom
MariTom

MariTom is offline

[4229]
MariTom zei op 3 mei 2011 - 14:12:
M.

Ik mis je, maar ik wil je helemaal niet missen. Jij mist mij ook niet... denk ik. Dat laat je iig niet merken.
Waarom opeens? Ik weet dat ik anders ben dan jij, maar moet je daarom zo doen?Heb je geen tijd? Ben ik niet meer goed genoeg voor je? Of misschien gaat het niet goed met je?
Ik wil het weten, maar ik durf het niet te vragen. Je gaat waarschijnlijk toch geen antwoord geven. Of misschien zeg je het standaard 'alles gaat goed' met zo'n hartje dat niks meer betekend.
Ik mis je. Zoals je was. Hoe gezellig het altijd was.
Muh.

CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 3 mei 2011 - 15:10:
I don't know what's more fucked up: the fact that I'm writing letters to you, or that I can only be honest on paper. I know I'll never send you these words. I know I'm a liar. I can only tell the truth when it doesn't matter.
This suddenly matters.
They say the truth will set you free. I don't believe them. This truth will ruin me, and I'm not ready to burn that bridge just yet. Somehow I still hope I'll get back to the other side and this will all turn out to be a bad dream.
I know I got myself into a terrible mess, and no matter how it plays out in the end, this time someone will get hurt. And I don't want to hurt you. I never wanted to hurt you.
Believe me when I say I never wanted this disease. Believe me when I say I'd rather die than fall to pieces again. Believe me when I say I don't want you to become my collateral damage. But most importantly, believe me when I lie.
And try to forgive me.

Your truly.



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20