Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Brief aan... [8]

Brief aan... [8]

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17
CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 8 feb 2011 - 11:40:
Brieventopic, you know the deal.



Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 21 maart 2011 - 20:59:
Jess,
Ik snap je punt - op zich. En misschien zou je vader het iets kalmer aan kunnen pakken, maar jij klinkt nu alsof het normaal is dat je jezelf opsluit op je kamer, met je laptop. Dat is niet goed, weet je. En ik snap je best, en zo, maar ik weet niet hoeveel uur jij per dag online bent - maar je snapt toch ook wel dat je ouders je gewoon willen zien? Natuurlijk heb jij vrienden die ver weg wonen, maar vergeet niet om buiten je laptop ook een leven te hebben. Je sport niet, je loopt af en toe wat foldertjes, ik bedoel - ja. Ik weet dat je ook met mensen daar omgaat, daar niet van, maar. Het punt van je vader is toch ook niet volkomen onbegrijpelijk?

xjeszell
xjeszell

xjeszell is offline

[8982]
xjeszell zei op 21 maart 2011 - 21:04:
Hij hoeft niet half schreeuwend op me af te komen :' En ik sluit mezelf niet op. En ik wí­l sporten, maar daar hebben we het geld niet voor. So... :]

xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 21 maart 2011 - 21:09:
School,

Dankje voor jullie awesome planning. Open podium op de dag dat ik toch al zou komen. ^^ Yay, de gang is weer compleet.

missxangel
missxangel

missxangel is offline

[1499]
missxangel zei op 22 maart 2011 - 15:38:
Jess

Ik heb hier vroeger ook last van gehad. Ik zat op school achter msn of was met vrienden bezig en als ik dan thuis was, speerde ik naar boven om achter de computer te zitten. Ik kwam alleen beneden als ik moest eten. Toen mijn moeder dit aangaf, ben ik toen ik uit school kwam niet meteen naar boven gegaan maar ben ook beneden gaan zitten. Kopje thee erbij en met mijn moeder de dag bespreken. Ik ga geen oordeel vellen over wat je wel en niet moet doen maar ik weet dat hierdoor de sfeer bij mij in huis beter is geworden.

KolaLollie
KolaLollie

KolaLollie is offline

[7287]
KolaLollie zei op 22 maart 2011 - 15:59:
Broekvanvorigezomer

ikhouvanje. hetisalsofhetnooitwinterisgeweest. enikvoelmevakantie. doorjou. dankje.
jebenttrouwenswelgegroeid. maar. whatever.

Monster23
Monster23

Monster23 is offline

[3294]
Monster23 zei op 22 maart 2011 - 17:06:
Euroshopper
Zet voortaan even op je blikjes Energy dat je er niet meer dan drie op een dag moet drinken, want ik voel me nu dood en dóódziek na vier blikjes, en mijn beste vriendin had al geen tijdsbesef meer na twee, en ze begon tegen kluisjes aan te rennen na drie.
Hartelijk dank.

Mensjes die er voor zorgen dat ik binnen een week door m'n tray energy heen ben.
Ga zelf wat kopen. Het kost maar dertig cent hoor, stelletje junks. Hij was bedoeld voor mij en Jo-Anneke, niet voor de halve school. Ookal hebben we nu nog 32 blikjes.

Monster23
Monster23

Monster23 is offline

[3294]
Monster23 zei op 23 maart 2011 - 0:02:
Paolo Oliveira Michael Santos
Wij moeten eens praten, kereltje. Ja, kereltje ja. Want zie je mí­jn gezicht? Mij kan het niets schelen. Maar wat me wél kan schelen, is dat het jij de hele dag maar doet alsof je niks om ons geeft. En met de dag begin ik het meer te geloven. En nou kunnen we wel de hele dag naar je lelijke hoofd gaan kijken, maar dat heeft geen nut. Want daar raken sommige leerlingen gestrest van. Je hebt het echt niet door, hè, dat er mensen zijn met problemen, die zitten met hun thuissituaties, zelfmoordgedachtes, stress op school, geardheid, uiterlijk, gewicht, minderwaardigheidscomplexen. En het enige dat je kan doen is je schpuders ophalen, een peptalk proberen te geven die alleen maar mensen aan het huilen krijgt, omdat je gevoelige onderwerpen omhoog schopt, en daarna doe je maar alsof je van niets weet. Maar het probleem ligt í¡ltijd bij ons. En maar aardig doen en de volgende dag dreigen met een vierkant rooster. Aangezien het je niks kan schelen hoe andere denken, kan ik beter naar MAVO, hopen dat ik daar een goede mentor krijg. Of beter nog, van school af. Dan word ik lekker putjesschepper. Dat nog liever. Knoop dat in je verstopte, enge oortjes, klootzak.
MVG,
Marije Hammel.
2Havo.

xNadezhda
xNadezhda is offline

[7882]
xNadezhda zei op 23 maart 2011 - 17:38:
Andy
I still haven't forgiven you.

xjeszell
xjeszell

xjeszell is offline

[8982]
xjeszell zei op 23 maart 2011 - 18:58:
x
I'm here for you. Forever. No matter what happens, I'll be by your side, okay? Never ever forget that.
Ik meen het. Ik beloof het je. Vergeet het alsjeblieft nooit, oké? Ik weet dat je niet zo'n praat persoon bent -eywematch- maar ik beloof 't je, je kan echt alles bij me kwijt, okay?

CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 23 maart 2011 - 20:03:
E,
Ik weet dat het niet eerlijk is, en dat jij er ook niets aan kan doen, maar toch voelt het rot. Omdat ik wéét dat ik nu aan jouw deur zou staan als de rollen omgekeerd waren.
Ik heb iemand nodig, nu meteen, en het liefst jou. Ik vraag om hulp. En jij zegt nee. Gewoon nee. Omdat je de afwas nog moet doen. Het is niet eerlijk hoe ik nu over je denk, maar ik doe het toch. Ik voel me in de steek gelaten.
Want je weet best dat ik het niet zou vragen als het niet echt belangrijk was.

Galadriwele
Galadriwele

Galadriwele is offline

[321]
Galadriwele zei op 23 maart 2011 - 22:08:
Beste mevrouw Vos,

Stop met ons, leerlingen, zo te kwellen! Wat is het nut van taken afgeven als u niet eens op school bent? Zelfs wanneer u meer dan 1000 km hiervandaan, nl. in Hongarije, bent, pest u ons nog! Welk plezier beleeft u daar eigenlijk aan?
Ben u Lucifer z'n vrouwelijke reïncarnatie? De Caligula van de 21ste eeuw?
Door uw toedoen zullen er voor de examens nog leerlingen met een burn-out thuis belanden! En wat heeft u toch met interlinie 1.5? Nooit van milieubewustzijn gehoord? Want ja, als je een kladversie 2 maal moet afdrukken omdat leerlingen pas laat merken dat u in minieme lettertjes de voorschriften voor de kladversie van een welbepaalde onderzoekstaak op het opgaveblad heeft gezed, moet die namelijk tweemaal afgedrukt worden.
En lieve mevrouw, leer toch eens inschatten hoe lang het ons zou duren om een van uw veel te lange leestoetsen te maken! Zo is niet steeds één derde van de klas gebuisd omdat ze niet op tijd klaar zijn met die gigantische toetsen van u.
Mevrouw, ik hoop dat de vluchthaven van Budapest ontploft en dat u nooit meer naar Sint-Niklaas kan terugkomen!
En dan nog iets: gun ons eens een beetje vrije tijd! Eén week om de presentatie van de onderzoekstaak voor te bereiden is toch net iets te weinig, als we ondertussen nog 2 toetsen voor uw vak moeten leren en een boek moeten lezen voor uw vak en daarenboven, wat u blijkbaar maar al te graag vergeet, ook nog zo'n tiental andere vakken hebben in het zesde middelbaar.
Dus, niet zo lieve mevrouw Vos, ontplof daar in Cégled en neem mijn gastzus met u mee!

Met 'vriendelijke' groeten,
uw niet zo tevreden leerlingen uit 6 ASO.

Mine
Mine

Mine is offline

[1755]
Mine zei op 24 maart 2011 - 6:48:
Beste meneer van Wiskunde,
Stop je liniaal in je hol en loop terug naar de fosiele huis. Ik meende het wat ik zeg: Je bent gewoon een stomme vent. En dat is nog zacht aardig.
En ja ik rol met mijn fucking ogen. Problemen mee? Jammer. Dan heb je pech gehad. Moet jij maar niet over die klote liniaal lullen. Mens ga een leven zoeken of stop die stomme trompet achter die liniaal je hol in. Want serieus, je irriteert me

Vespertine
Vespertine

Vespertine is offline

[1330]
Vespertine zei op 24 maart 2011 - 15:03:
Never Let Me Go
Verklaar alstublieft zelf uw woordenschat, zodat ik ze enkel nog maar hoef te leren. Dankuwel.

Dokter bij het bloedgeven + vriendlief
Dankuwel voor de aanpassing + dankuwel om het te benadrukken. Anders mocht ik niet eens doneren. Wat een idiote wetgeving.

missxangel
missxangel

missxangel is offline

[1499]
missxangel zei op 24 maart 2011 - 15:05:
A.
Lieverd. Wat vandaag is gebeurd is niet alleen jou schuld. Stiekem vind ik ook dat het mijn schuld is, want sinds wij wat hebben heb jij vaker ruzie thuis. Toch ben ik blij dat ik je heb kunnen tegenhouden tegen R. want je had hem aangevlogen naar de keel en dan was het goed fout gegaan, dat weet je zelf ook. Ik zal je altijd troosten maar ik ga geen partij kiezen. Je moeder stond ook te huilen en ik kan er niet tegen als volwasse mensen huilen, echt niet.. Ook niet als jij huilt, maar dat maakt even niet uit. Probeer je please in te houden en laat R. voor wat ie is. Ik mis je en hoop dat dit snel wordt uitgepraat..

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 24 maart 2011 - 15:07:
Seminarie
Rot op, je bent stom.



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17