Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Brief aan... [8]

Brief aan... [8]

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19
CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 8 feb 2011 - 11:40:
Brieventopic, you know the deal.



Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 29 maart 2011 - 15:50:
Yasmine,
Hoe zou het geweest zijn? Zouden we vriendinnen geweest zijn? Zouden we het goed met elkaar kunnen vinden?
Ik heb er nooit zoveel bij stilgestaan, maar gisteren vroeg ik het me ineens af. Ben je hier ergens in de buurt? Bij mama? Bij ons? Eerst dacht ik nooit aan je, maar nu eigenlijk wel. Vooral of je ergens in de buurt ben. Misschien ben je zelfs mij wel. Kan dat? Misschien kan dat ook wel. Ben je dan verdrietig dat je niet bent wie je eigenlijk moest zijn? Heb je dan hetzelfde karakter als ik? Of heb ik dan jouw karakter, of jij het mijne, of zijn bepaalde trekjes van mij van jou? Of - kan dat eigenlijk?
Stiekem ben ik best nieuwsgierig naar je. Ik weet bijna niets van je, alleen wat mama over je verteld heeft, maar dat is niet zoveel. En ik durf niet meer te vragen, want - het is eigenlijk wel leuk als het een beetje mysterieus is, en misschien vindt mama het ook wel vervelend als ik naar je vraag. Maar ik ben wel nieuwsgierig, over hoe het geweest zou zijn als je bij ons woonde. Dan hadden we vast niet hier gewoond, waarschijnlijk ook niet in het huis hiervoor of daarvoor, want dan was alles anders gelopen.
Nou ja, ik vroeg het me gewoon eventjes af, en zo.

xjeszell
xjeszell

xjeszell is offline

[8982]
xjeszell zei op 30 maart 2011 - 19:25:
Koen

Onthoud nou alsjeblieft dat ik je echt nooit in de steek laat. Echt niet.. Dat beloof ik je, dat zweer ik op alles wat me lief is n dus ook op onze vriendschap, want ik wéét dat je veranderd bent. Dat merk ik gewoon aan je, en het is ook positief.

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 30 maart 2011 - 21:20:
Paasvakantie
Jij wordt pretty awesome. Heerlijke dagen in Italië en misschien zelfs geweldiger weekend bij Nadezhda. Was je er maar al, ik kan niet wachten.

xjeszell
xjeszell

xjeszell is offline

[8982]
xjeszell zei op 31 maart 2011 - 19:12:
Tijd

Alsjeblieft, ga sneller. Okay? En ga 9 april maar lekker langzaam vanaf dat ik in Amsterdam ben, tot dat ik de volgende dag weer in Nijmegen ben. En ga daarna maar weer snel tot en met pasen. En met Pasen ook langzaam gaan.
En dan weer tot 4mei voorbij vliegen. En vier mei zo langzaam als wat gaan. Deal? Mooi.

Tom Felton
Dankje, door jouw songs heb ik traanogen. Gosh, you're awesome! (:

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 1 april 2011 - 17:23:
Yara,
Dankje. <3

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 1 april 2011 - 17:27:
Bodine
Thanks for being there for me all the time. You are awesome. <3

Frenemy
Frenemy

Frenemy is offline

[784]
Frenemy zei op 1 april 2011 - 17:33:
Jared,
You are the most special person on earth, with such a beautiful soul, and you will always be my hero. <3
I miss you ):

xjeszell
xjeszell

xjeszell is offline

[8982]
xjeszell zei op 1 april 2011 - 17:41:
Mezelf

Stress en erger je niet aan alles, mens ._.

Vespertine
Vespertine

Vespertine is offline

[1330]
Vespertine zei op 1 april 2011 - 18:08:
Fabrikanten van schoenen geschikt voor steunzolen
Zo moeilijk is het heus niet om een draagbare, mooie schoen te maken. Wat voor monsters ik vandaag gepast heb, dat willen jullie niet weten. Hup hup, aan de slag.

neversay
neversay

neversay is offline

[5612]
neversay zei op 2 april 2011 - 9:45:
Hem,
Ik vind het oneerlijk. Waarom moet ik kiezen? Waarom kunnen we niet gewoon doen alsof ik er nooit wat over gezegd heb? Ik kan het niet, maar ik wil je ook niet kwijt. En als je dit doet in de hoop dat ik het toch doe, moet je nu maar gelijk stoppen. Dat gebeurt niet.
Je maakt het nu nog moeilijker dan het al is. Bah

jorinloveth
jorinloveth

jorinloveth is offline

[5719]
jorinloveth zei op 2 april 2011 - 15:43:
examens
wees asjeblieft makkelijk.
Ik wil mijn ouders kunnen bewijzen dat ik ook 70% kan halen op mijn rapport.

xjeszell
xjeszell

xjeszell is offline

[8982]
xjeszell zei op 2 april 2011 - 15:48:
Mama
Als ik het jammer vind dat ik iets niet mag, ben ik niet meteen ondankbaar, hoor..

TotempaaltJ
TotempaaltJ

TotempaaltJ is offline

[291]
TotempaaltJ zei op 2 april 2011 - 15:49:
Mama
Als ik het jammer vind dat ik iets niet mag, ben ik niet meteen ondankbaar, hoor.

helpt meer zeuren? of. ehhm. foto's? ofzo.

xjeszell
xjeszell

xjeszell is offline

[8982]
xjeszell zei op 2 april 2011 - 15:51:
(...)
helpt meer zeuren? of. ehhm. foto's? ofzo.

nee. ze is volgens mij een beetje boos ._.
ugh. Soms snap ik haar echt niet. ><


Boys Like Girls
Waren jullie niet die vier jongetjes die zeiden dat ze NOOIT wat van Heavy Heart zouden doen? Ik weet toch zeker dat Only Way That I Know How To Feel NIET van Love Drunk of van Boys Like Girls is. Fuckit.

Frenemy
Frenemy

Frenemy is offline

[784]
Frenemy zei op 3 april 2011 - 18:57:
N,
Wat ben jij een kansloze overloopster ._.

Baby Fleur,
WAT BEN JE LIEEEV :3



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19