Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Brief aan... [8]

Brief aan... [8]

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16
CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 8 feb 2011 - 11:40:
Brieventopic, you know the deal.



Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 9 maart 2011 - 16:13:
Santana
I'm officially in love with you.

VampireFangs
VampireFangs is offline

[4445]
VampireFangs zei op 9 maart 2011 - 17:19:
Tosca
Thank you, thank you, thank you so much. <3

missxangel
missxangel

missxangel is offline

[1499]
missxangel zei op 14 maart 2011 - 23:40:
T.
Doe niet alsof je goed bent. Doe niet alsof je ouders zo goed zijn. Je mag dan misschien een vriend zijn, maar ben gewoon jezelf. Je probeert iemand te zijn die je niet kunt zijn, you dont own the money. Ben jezelf, dat maakt je vast veel leuker, want je bent nu zo over de top met het hele 'kijk mij nou in een Mercedes zitten'. Echt ik kan soms van je kotsen, je bent gewoon soms vreselijk...

Adam
ik hou van je Ofhadikdatalgezegd?!

ouders en Pat
shut the fuck up en krijg je eigen leven. Mam loop niet zo te zeiken, niet op mij, niet op papa, daar word niemand vrolijker van, jij ook niet. Pap doe niet zo chagrijnig en doe niet alsof jij zo goed bent. En jij moet helemaal je bek houden Pat want jou klerezooi is dus vele malen erger dan die van mij en daar durf ik zelfs voor te wedden. Echt op sommige moment haat ik je.. Dan zou ik je wel voor je bek willen slaan, maar dat is dan zielig voor die dokters die er zo aan hebben lopen sleutelen, dus je mag het zelf verkloten, dan hoef ik het niet te doen!!!

Vespertine
Vespertine

Vespertine is offline

[1330]
Vespertine zei op 15 maart 2011 - 0:06:
Vocabulary
Zoek alsjeblieft zelf jullie betekenis op. I'm done with this.

Professor
Vraag eindelijk eens normale dingen, die ook een gewone sterveling gelijk ik kunnen oplossen. Dank u, met de nodige hoogachting, bladibla.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 16 maart 2011 - 15:05:
Daan en mama,
Danke. Gewoon, voor tegen me praten. Danke.

chiboebel
chiboebel

chiboebel is offline

[394]
chiboebel zei op 16 maart 2011 - 15:31:
S.
Doe nou toch eens normaal tegen mij. Ik heb je niets misdaan. We moeten nou eenmaal samenwerken voor die opdracht. Stopt toch met zeuren en laten we er het beste van maken. Die opdracht moet toch worden afgewerkt, willen of niet.

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 16 maart 2011 - 16:56:
Mitch
Ugh, rot toch gewoon op. Je bent zó annoying. Me eerst twee dagen negeren. Dan tegen mij zagen dat ik Glee zonder jou heb gekeken terwijl jij het vannacht zonder mij maar met Lize keek! En nu ga je discussie's beginnen om ze daarna brut af te kappen in jouw voordeel? JE HEBT NIET EENS GELIJK!
Jesus, sometimes you're just one ball of loser crap. Dat ik voor jou gevallen ben, ik kan het gewoon niet geloven.

Kayley
Stop met bang zijn, het komt wel goed, 'kay?

TotempaaltJ
TotempaaltJ

TotempaaltJ is offline

[291]
TotempaaltJ zei op 16 maart 2011 - 17:48:
S
Nnnnggg! zeg nou eens wat je wil!

MoonRocker
MoonRocker is offline

[11046]
MoonRocker zei op 16 maart 2011 - 18:40:
X.
Bitch. Ik snap er niets van.
Flikker op, groei op en doe 'ns normaal.
Ik loop op mijn ténen, voor í¡lles.
En jij denkt dat het allemaal wel gaat lukken?
Jij denkt dat alles oké is?
Nee wacht. Daar ga je gewoon van uit.
Maar het í­s niet zo.
Tenen - wat zeg ik? Spitzen-zonder-schoenen, Christus.
Zo voelt het. Als die vreselijke pijn, omdat ik er niet naar gegroeid ben.

Andere X.
Zie je het dan echt niet?
Je wist toch alles zo goed, was altijd meer dan ik?
En je zí­et het godverdorie niet?
Hoe moet ik-
Weet je. Wat ben jij?
Ik bedoel van mij. Wat ben jij van mij?
Zie je het dan echt niet?
Is het niet te zien? Of zijn jouw ogen gewoon dicht?
Of - Is het echt niet te zien?

Ik denk dat ik langzaam bang van je ben.

NaNaa
NaNaa

NaNaa is offline

[9884]
NaNaa zei op 17 maart 2011 - 20:52:
x

I'm worried. Please let me know I shouldn't.
Take it off! Take it off, I wanna see there's NOTHIN'.
But there's somethin'. If it's him, oh god I swear I'm gonna kill him. I do not care he's way stronger.

Sis.

Kommschnell.<3

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 17 maart 2011 - 21:16:
Eline
Everything will be alright, honey. Daar geloof ik heilig in!

6emt/mtwe
Jullie zijn na FanFic en Jolien en Bieke echt het beste wat me ooit is overkomen, beste klas ooit. Heb me nog nooit zo goed gevoeld in een klas. <3

Mine
Mine

Mine is offline

[1755]
Mine zei op 17 maart 2011 - 21:17:
F.

Je bent nooit een echte vriendin geweest. Ik was er voor je toen je oma op sterven lag in Oktober. Maar jij liet me vallen toen ik in een depressie put viel.
Ik walg van je, nee ik walg niet van je, ik walg van hoe je mensen laat vallen die eerder je beste vrienden zijn.
Ik hoop dat je veel plezier heb met M. Wedden dat je haar over een maand laat vallen. Net zoals met al je "vrienden."
Rot op, ik ben blij dat ik je nooit meer hoeft te zien.

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 18 maart 2011 - 14:05:
Geldboom in mijn tuin.

Het is misschien wel handig als je binnenkort gaat groeien. Ik ben al best lang op je aan het wachten maar je groeit maar steeds niet. Dus please, ga groeien.

Mijn lichaam

Ik ga nu wel sporten maar het zou ook wel handig zijn als je gwn afvalt en dunner word elke keer ik praat of eet. Zal wel erg handig vinden C:

xjeszell
xjeszell

xjeszell is offline

[8982]
xjeszell zei op 21 maart 2011 - 20:41:
Papa

Ja, natuurlijk. Het enige wat je tegen me zegt is dat ik mijn kamer op moet ruimen, ook als ik dat gedaan heb. Of je loopt te zeuren dat ik alleen op m'n laptop zit. VIND JE HET HEEL GEK? Ik wil ook mijn vrienden spreken, ja? Misschien heb jij die niet super veel, of in elk geval geen vrienden die fucking ver weg wonen. Jij hebt geen mensen die een maand niet ziet, of zelfs zeven maanden, dus JA ik zit boven. Ik wil met mijn vrienden praten, ja? Ik ben al hartstikke vaak bang om ze te verliezen. Hoef je niet schreeuwend op me af te lopen, ik word serieus bang van je.

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 21 maart 2011 - 20:41:
Samenvatting
Wees snel klaar, ik wil nog schrijven!



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16