Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Brief aan... [8]

Brief aan... [8]

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 8 feb 2011 - 11:40:
Brieventopic, you know the deal.



xjeszell
xjeszell

xjeszell is offline

[8982]
xjeszell zei op 13 april 2011 - 20:31:
Sick Puppies
ikmisjullie.x:

Emma
jewaterwaslekker.

Frenemy
Frenemy

Frenemy is offline

[784]
Frenemy zei op 13 april 2011 - 21:17:
Jess,
Ik ben jaloers op jou

xjeszell
xjeszell

xjeszell is offline

[8982]
xjeszell zei op 13 april 2011 - 21:31:
Nou. Je mag alleen op het flesje gedeelte jaloers zijn. Ik denk niet dat de halve hypo iets is om jaloers op te zijn x:

Frenemy
Frenemy

Frenemy is offline

[784]
Frenemy zei op 13 april 2011 - 21:44:
Nee oke you're right.
Maar Emma is wel een sweetheart <3

xjeszell
xjeszell

xjeszell is offline

[8982]
xjeszell zei op 13 april 2011 - 21:47:
Ik zweer 't je - ik ben haar fucking dankbaar en ze is lief enenene<3
-fangirling-

Frenemy
Frenemy

Frenemy is offline

[784]
Frenemy zei op 13 april 2011 - 21:47:
Jess,
JE HEBT BIJNA 5000 FORUMBERICHTEN!!!!!!!!!!!!!!!
Sorry moest even. :3
Maar whiiiiiii ik word weer hyper <3

xjeszell
xjeszell

xjeszell is offline

[8982]
xjeszell zei op 13 april 2011 - 21:49:
Dorien/Sjaal
Jij mag mijn 5000e bericht hebben. -random-
Omdat je me eraan herinnerde!:3

Frenemy
Frenemy

Frenemy is offline

[784]
Frenemy zei op 13 april 2011 - 21:53:
Omg I'm honored <3

xjeszell
xjeszell

xjeszell is offline

[8982]
xjeszell zei op 14 april 2011 - 12:06:
Rebecca
You think I care? Mens, ik irriteer me soms aan mensen, dan heb ik geen zin in hun. Boeit me ook vrij weinig dat Laura me nu niet meer mag, heb wel wat belangrijkers te doen dan me daarom te bekommeren. Er zijn belangrijkere mensen dan jullie. En sowieso - ik zie jullie niet als vrienden. De mensen die ik als vrienden zie zijn de mensen op FanFic en Koen. En daar hoor jij niet bij, de ballen.

xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 14 april 2011 - 13:36:
Photobucket,

Werk mee of ik sla je met een koekenpan. Je deed twee uur over vijftig foto's, waarvan er veertig zijn mislukt, vind je dat ook niet een beetje slecht?

xjeszell
xjeszell

xjeszell is offline

[8982]
xjeszell zei op 14 april 2011 - 13:55:
Handtekening van Shim
Wees waterbestendigd. En droog even snel op, want op de plek waar jij zit is water gekomen van mijn Sick Puppies shirt die ik ging uitwassen. Please?

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 15 april 2011 - 15:41:
Humanoid City,
Stiekem is het best jammer dat ik je verjaardag gisteren gemist heb. En die van Parijs, en zo. Dus eh - kom maar snel met een tweelingsbroertje of zusje, zodat ik wel kaarsjes uit kan blazen op de eerste verjaardag. Because, dat is awesome. En ik beloof dat ik je sowieso niet zal vergeten, dus het kan gewoon. Wil je dat doen? Ik weet dat 't nog wel eventjes duurt, maar doe het alsjeblieft wel. Gewoon, ooit. Over anderhalf jaar of zo. Dit jaar verwacht ik niets meer, maar ga alsjeblieft wel gewoon door. Wees zwanger en zorg dat je geen miskraam krijgt. Dat vind ik een goede deal. Want ik mis je best wel en nu heb ik je verjaardag gemist en - ja. Maar nu ga ik weer want ik kraam onzin uit. Tschüss & thanks again - I like really enjoyed ya.<3

jorinloveth
jorinloveth

jorinloveth is offline

[5719]
jorinloveth zei op 15 april 2011 - 20:46:
S
Ik heb zin in donderdag c:
eerlijk waar

xjeszell
xjeszell

xjeszell is offline

[8982]
xjeszell zei op 16 april 2011 - 17:53:
Charlie
Janee. Ik snap dat je examens heel belangrijk zijn en alles en ja ik gun het je sowieso om te slagen en alles maar ik denk dat ik je toch ga missen, ook al ken ik je niet persoonlijk. Maar je bent gewoon een geniaal persoon die mensen op kan vrolijken. In elk geval, mij maak je vaak aan het lachen. En ik hoop echt dat je nog terugkomt want like. Ja.<3
En goodluck with everything.<3

neversay
neversay

neversay is offline

[5612]
neversay zei op 17 april 2011 - 18:43:
Stefan,
Ik kende je niet heel goed, maar ik wil toch kwijt dat ik heel veel respect voor je heb. Zo lang heb je tegen je ziekte gevochten, zelfs op je sterfbed had je nog grappen over.
Rust zacht<3

M.
Ik weet gewoon niet wat ik moet denken. Is het mijn schuld of die van jou? Ik had iemand nodig die naar me luisterde, niet iemand die me nog banger maakt met enge ideeën. Ik snap dat het ook zwaar is voor jou, om het elke keer aan te horen, maar begrijp je dan niet dat ik dat nodig heb? Begrijp je dan niet dat het 10x erger is om zelf mee te maken?
Dus dan laat je me gewoon vallen, je zorgt gewoon dat ik op geen enkele manier contact met je kan krijgen. WANT DAT HELPT ZO GOED! Want het doet me natuurlijk niets dat je zomaar uit mijn leven bent. Omdat jij het niet aan kon horen. ZEG DAT DAN! Dan praat ik er toch gewoon niet meer over?
Of had je gewoon geen zin meer in mij?

Iedereen die nu door me hoofd gaat.
Laat. Me. Met. Rust.
Ik weet wat ik doe en waarom ik het doe. Begrijp me toch.



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20