Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Cheat On Me: speeltopic

Cheat On Me: speeltopic

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 17 maart 2013 - 15:34:
This is where it goes down.

Just a kind reminder:
Participants:
1. Bodine as Louis Tomlinson
2. Daantje as Jennifer Lawrence
3. Rianne as Justin Bieber
4. Mars as Bill Kaulitz
5. Marit as Darren Criss
6. Captain as Kristen Stewart
7. Emma as Nick Jonas
8. Yara as Miley Cyrus

Couples:
Louis Tomlinson - Darren Criss
Jennifer Lawrence - Miley Cyrus
Justin Bieber - Kristen Stewart
Bill Kaulitz - Nick Jonas

Het topic voor opmerkingen en dergelijke vind je hier.



xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 17 maart 2013 - 16:36:
Nick Jonas' populariteit was gedaald. De meisjes die vroeger gillend urenlang in de rij stonden om hem en zijn broers en hem te zien spelen, gingen nu liever naar One Direction of The Wanted. Over straat lopen zonder in een menigte gestoorde fans te raken, was eerder de regel dan de uitzondering. De wereld leek hem te vergeten te zijn.
Hij wilde zijn faam terug, was zelfs bereid hetgeen dat het meest voor hem betekende op spel te zetten: zijn geheime relatie met Bill Kaulitz.

Zo belandde de twee samen met zes anderen in een gameshow waar verder absoluut niemand zich voor zou laten strikken: Cheat on me. De vier koppels werden in een huis geplaatst afgezonderd van de bewoonde wereld. Het koppel dat het langst onbekend en bij elkaar kon blijven, werd de winnaar.

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 17 maart 2013 - 16:53:
Al sinds The Last Song waren Liam en Miley samen. Helaas door het wilde party gedrag, wat Miley sinds hun verloving steeds meer was gaan doen, had Liam de verloving verbroken.
Miley vond het niet eens zo erg. Ze had sinds Liam in de Hunger Games was begonnen er geheime relatie met zijn tegen speelster, Jennifer Lawrence. En sinds de relatie van Miley en Liam toch op de klippen was gelopen, konden Miley en Jennifer als koppel over straat.

On hun te testen of hun relatie ook stand zou gaan houden hebben ze zich ingeschreven voor het programma Cheat On Me. Een programma waarbij koppels in één huis zitten en moet zorgen dat ze niet als koppel ontmaskerd worden door de rest van de koppels.

'De deur gaat open en ik kom binnen strompelen met me grote koffer. Plof hem neer voor de trap en roep: "Hallo? Anybody here?"

MariTom
MariTom

MariTom is offline

[4229]
MariTom zei op 17 maart 2013 - 16:58:
Darren haalde nog één keer diep adem, voordat hij de sleutel in het sleutelgat stak en de enorme hal in stapte. Hij wist opeens niet meer zo goed waarom hij dit deed. Was dit het echt waard om zijn geheime relatie met Louis Tomlinson op het spel te zetten? Louis, die door One Direction zo bekend en gewild was dat hij kon krijgen wie hij maar wilde? Louis, die ondanks alles voor hem gekozen had?
Maar er was nu geen weg meer terug. Daarbij was het weer eens iets anders dan musicalliedjes zingen met zijn hoofd vol gel.

Darren opende de eerste deur die hij zag en kwam een modern ingerichte woonkamer binnen. Door zijn onhandigheid koste het hem wat moeite om zijn koffer met wieltjes over de drempel te krijgen, dus had hij nog niet door dat er al iemand binnen was. Pas toen hij midden in de kamer stond zag hij Nick Jonas op de bank zitten. Niet echt degene die Darren verwacht had hier te zien.
''Oh. Hi. Dude, jij ook hier? Dat is… onverwacht.''

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 17 maart 2013 - 17:11:
Lichtelijk geïrriteerd trok Louis mijn koffer achter zich aan, terwijl hij zich afvroeg welke complete idioot dacht dat hij het leuk zou vinden om in de middle of nowhere te wonen. Nou ja, wonen. Te verblijven. Er was niet eens een geäsfalteerde weg en de wieltjes van zijn koffer protesteerden alsof hun leven ervan afhing.

Toen hij eindelijk de grote glazen deur met geweld open had gerukt, vond hij zichzelf in een grote hal met een extreem hoog plafond. Snel liep hij door, trok een willekeurige deur open en zag dat er een bezemkast achter lag. Oh, dus ze verwachtten ook nog dat hij zelf op zou ruimen? Mooi niet.

Tegen de tijd dat Louis de huiskamer eindelijk ontdekt had, stond hij op het punt om te ontploffen. 'Lekker op tijd!' hoorde hij een onbekende stem roepen, en hij zond de jongen van wie het geluid afkomstig was een dodelijke blik. Het viel onmiddellijk stil.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 17 maart 2013 - 17:30:
Een bekende stem liet Nick opkijken. Darren Criss, met wie hij een tijd had samengewerkt voor How To Succeed In Business Without Really Trying, stond midden in de kamer met een verraste uitdrukking op zijn gezicht. Nick probeerde te glimlachen naar de jongeman en niet te laten merken hoe ongemakkelijk hij zich voelde. "Ha Darren!" zei hij en hoopte enthousiast te klinken.

Voor Darren kon reageren, stormde een jongen met veel gestamp de huiskamer binnen. Hij zag er kwaad uit en Nick probeerde gedachteloos een grapje te maken om de sfeer te verlichten. "Lekker op tijd!" zei hij, terwijl de jongen amper te laat was en bijna niemand anders al gearriveerd was. Hij merkte meteen dat zijn flauwe grapje in de verkeerde aarde was gevallen en stond op het punt zijn excuses aan te bieden, totdat hij de jongen herkende. Het was niemand minder dan Louis Tomlinson, een lid van de boyband One Direction. Een deel van de band die zoveel fans gekaapt had. Nick balde automatisch zijn vuisten, maar ontspande weer voordat iemand het gezien kon hebben.

MariTom
MariTom

MariTom is offline

[4229]
MariTom zei op 17 maart 2013 - 18:02:
''Daar gaan we weer...'' dacht Darren. Louis was geweldig, maar het was jammer dat hij zo snel op zijn teentjes was getrapt (en dat hij altijd te laat kwam). Het zou niet de eerste keer zijn dat het een ongemakkelijke situatie veroorzaakt, en ze zouden hier aardig wat tijd met zijn allen doorbrengen, dus ze konden het maar beter gezellig houden. Hij besloot maar gauw tussen beide te komen.

''Hey, Louis! Gezellig dat je er bent! Dump je tas maar ergens en plof neer op die veel te dure bank. Wil je wat drinken? Jij ook, Nick?''
Hij ging snel de keuken in om te kijken of er iets drinkbaars te vinden was.
''Weet iemand waar de rest is?'' vroeg hij, toen hij terug kwam met drie flesjes bier en tussen Louis en Nick in plofte. Precies op dat moment, alsof het zo getimed was, hoorden ze een stem uit de gang komen.
''We zijn hier!'' riep Darren.

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 17 maart 2013 - 18:16:
Miley hoorde uit een andere kamer: "We zijn hier." En liep in de richting uit waar het geluid vandaan kwam. Het eerst wat ze zag waren drie jongens. Twee die ze wel ergens van kende en één wel heel bekende. Nick Jonas. Haar ex van toen ze 15/16 was. "Dit gaat nog een leuke tijd worden..." Dacht ze terwijl ze binnen liep.
"Hello boys." Zei ze terwijl ze op de grote hoekband plofte.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 17 maart 2013 - 18:34:
Een paar luttele secondes nadat Darren "We zijn hier!" had geroepen, verscheen niemand minder dan een van Nicks exen, Miley Cyrus, in de deuropening. Hij dacht haar gezicht even te zien betrekken toen hun blikken elkaar kruisten en hoopte dat zijn masker, een charmante glimlach, wel intact bleef.
"Hello boys," zei ze terwijl ze zich op een bank liet vallen.
"Hi Miley," antwoordde Nick en hij moest moeite doen om haar naam niet als een scheldwoord uit te spreken. Zijn tijd met Miley was leuk geweest, maar hij moest er niet aan denken om de komende tijd met haar in een huis te wonen.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 17 maart 2013 - 18:53:
Zodra het meisje met het afzichtelijke, geblondeerde haar het vertrek betrad, werd de sfeer nog meer gespannen dan ze al geweest was. Louis besloot de opmerking van de jongen zoveel mogelijk te laten rusten, maar hij kon hem nu al niet uitstaan. En hij wist nog niet eens hoe hij heette.

De blonde trien heette Miley Cyrus - hij kende haar omdat zijn zusjes wel eens Hannah Montana gekeken hadden toen ze jong waren. Darren kende hij zowel van Glee als van - nou ja, omdat de jongen zijn vriend was. Ja, hijzelf was sowieso de bekendste persoon in het huis. Stilletjes onderdrukte hij een glimlach, terwijl hij de aanval opende.

"Goh," sprak Louis nonchalant, hoewel met een haatdragende ondertoon: "Ik dacht dat we allemaal beroemd waren hier. Waar ken ik jou van?"

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 17 maart 2013 - 19:11:
"Goh," sprak de jongen met het streepjes shirt. "Ik dacht dat we allemaal beroemd waren hier. Waar ken ik jou van?"
De haatdragende ondertoon had Miley opgevangen. Ze keek de jongen aan en zei: "Ik kan precies het zelfde zeggen. Jij was toch die homo uit die wannabe boyband, wat een leuk nummertje heeft gezongen in een één of andere talentenjacht?" Glimlachte ze.
Ze wist nu al dat ze dikke vrienden zou gaan worden met de jongen in het sailer moon pakje.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 17 maart 2013 - 19:19:
"Nou, een toontje lager mag ook wel. Ik ben tenminste niet beroemd geworden met een pruik op m'n hoofd," snauwde Louis, geërgerd over haar opmerking over zijn geaardheid. "Daarbij: ik ben helemaal niet gay, dat is één of andere samenzweringstheorie van de fans."
"Goh, nou je het zegt, speelt onze loverboy Harry niet mee?"
Louis zond haar de meest haatdragende blik die hij kon produceren en hij zag Darren vanuit zijn ooghoeken zijn hoofd schudden. "Ik ben niet met Harry," sprak Louis, waarna hij zijn lippen op elkaar perste. Hij bleef het Hannah Montana-typetje met zijn ogen doorboren, weigerde de eerste te zijn die weg zou kijken. Intussen vroeg een stemmetje in zijn achterhoofd zich af, waarom het meisje het voor de arrogante kwal op de bank had opgenomen.

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 17 maart 2013 - 19:36:
Miley moest lachen om het feit dat Louis zo snel op zijn teentjes was getrapt.
"Rustig maar sweetie, your secret is safe with us." Ze stond op, gaf Louis in het voorbij gaan een vriendelijk klapje op ze wang en liep richting de deur.
"Ik ben boven. Als we gaan eten roepen jullie het maar." En ze liep de kamer uit.
First impression to not fuck with her. Check.

MariTom
MariTom

MariTom is offline

[4229]
MariTom zei op 17 maart 2013 - 19:46:
Toen Miley de opmerking over Harry maakte ging er een steek van jaloezie door Darren heen. Hij versprak zich bijna, maar wist zichzelf nog net in te houden. Dit ging moeilijker worden dan hij dacht.
''Duuuss...'' zei hij toen Miley wegliep. Hij had niet gedacht dat het Disneysterretje zo'n attitude zou hebben.
''Ik neem aan dat niemand hier zin heeft om te gaan koken, dus ik offer me maar op. Tenzij iemand bezwaar heeft tegen spaghetti gemaakt door l'italiano americano zelf?'' ''Was die studie in Italië toch nog ergens goed voor'' dacht hij.
Hij sprong op van de bank en keek de andere jongens aan. ''Als iemand zin heeft om te helpen is 'ie meer dan welkom!'' Fluitend liep hij naar de keuken. Hij liet zichzelf niet toe om zijn humeur te laten verpesten door dit kleine voorval. Daarbij was hij allang blij dat nog niemand een flauwe opmerking had gemaakt over hem.

xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 17 maart 2013 - 20:02:
Jennifer zette haar koffer naast zich neer en staarde een kort moment naar de deur voor ze haar hand uitstak om hem te openen. Ineens leek hieraan meedoen weer een heel slecht idee.
Zelf zou ze het ook niet zo snel gedaan hebben, maar Miley was ermee gekomen. Als test voor hun relatie. Alsof beroemd zijn en de eeuwige verhalen van de roddelpers al geen test waren.
Maar ja, ze had geen acteerklussen gepland staan voor de periode en als Miley het wilde deed ze maar mee. Eigenlijk was het ook gewoon een acteerklus, maar dan één die 24/7 doorging en waar geen ruimte was voor retakes. Je kunt dit, zei ze tegen zichzelf, je hebt een fucking Oscar gewonnen, dit moet een eitje staan.
Nu ze zichzelf wat moed ingepraat had wist ze dat ze verder moest. Ze opende de deur en stapte naar binnen.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 17 maart 2013 - 20:03:
Nick keek grinnikend toe hoe Louis en Miley elkaar nog net niet letterlijk in de haren vlogen. Hij leunde ontspannen achterover en genoot van de show.

"Dus.." begon Darren toen Miley de kamer had verlaten en stelde voor dat hij ging koken. Ook hij liep de kamer uit.
Slechts Louis en Nick bleven over. Nick wist niet hoe snel hij weg moest komen. "Ik, eh, breng mijn koffers even naar een kamer," zei hij en hij liep de kamer uit zonder Louis nog een blik waardig te gunnen.

Met zijn koffer in zijn hand liep hij de grote, houten wenteltrap op. Hij liep een paar willekeurige gangen in in de hoop een slaapkamer te vinden. Het huis was een doolhof, zijn weg vinden zou met zijn oriëntatievermogen bijna een nog grotere klus zijn dan met niemand op de vuist gaan.



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10