Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Cheat On Me: speeltopic

Cheat On Me: speeltopic

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 17 maart 2013 - 15:34:
This is where it goes down.

Just a kind reminder:
Participants:
1. Bodine as Louis Tomlinson
2. Daantje as Jennifer Lawrence
3. Rianne as Justin Bieber
4. Mars as Bill Kaulitz
5. Marit as Darren Criss
6. Captain as Kristen Stewart
7. Emma as Nick Jonas
8. Yara as Miley Cyrus

Couples:
Louis Tomlinson - Darren Criss
Jennifer Lawrence - Miley Cyrus
Justin Bieber - Kristen Stewart
Bill Kaulitz - Nick Jonas

Het topic voor opmerkingen en dergelijke vind je hier.



Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 21 maart 2013 - 11:43:
In stilte had Louis zijn spullen naar de kamer naast die van Darren gedumpt. Zodra hij klaar was, hoorde hij allemaal tumult op de gang. Hij toen hij Darrens stem hoorde, probeerde hij zich nog heel even in te houden - toen gaf hij op en smeet hij de deur open. "Wat is er aan de hand?" vroeg hij, maar tot zijn grote spijt was Darren nergens te bekennen en zag hij alleen de vrijwel naakte lichamen van de enige twee vrouwelijke bewoners de trap afdalen.
Darren was vast al beneden (Louis wist dat hij trappen vaak met hogere snelheid dan strikt noodzakelijk nam), wat betekende dat Louis de confrontatie aan moest gaan met Jennifer. En met Miley. Oeps.

CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 21 maart 2013 - 12:36:
Kristen haalde nerveus haar hand door haar haren. Haar vlucht had vreselijke vertraging gehad en ze was nu ongetwijfeld de laatste die arriveerde. Toen ze de zware voordeur openduwde viel haar oog op de kleine camera naast de belknop. Zonder goed te weten waarom zwaaide ze verontschuldigend naar de lens.
In de enorme inkomhal was geen mens te bekennen.
'Hallo?' riep ze vertwijfeld. Geen antwoord, maar ergens in de verte van het enorme huis klonk de echo van lachende stemmen.
Waarom had ze hier ook aan toegezegd? Kristen was alles behalve een "mensenmens". Ze was niet goed in sociaal zijn, en al helemaal niet met een huis vol vreemden. Nu ging ze zich voor een aantal weken vrijwillig laten opsluiten met zes onbekenden én haar nieuwe vriendje, omringd door camera's en met een vreselijke tv-show als premise. Cheat On Me? Zij en Justin op tv met hun "relatie"?
Haar relatie met Robert was een publiciteitsstunt geweest. Twilight in real life. Team Edward viel erbij in zwijm en de tabloids smulden ervan. Jammer voor hen dat er geen woord van waar was. Toen zij en Robert na hun zogenaamde break-up eindelijk van elkaar verlost waren, had ze Justin ontmoet. Het was net uit met Selena, en een beleefd gesprek en twee glazen champagne had geleid tot kussen in een bezemkast. Daar had het bij kunnen blijven, maar de volgende dag stuurden ze een paar berichtjes en een paar dagen later spraken ze opnieuw af. En daarna weer. Iedere keer stiekem, iedere keer kussen. Zo ging het een paar maanden verder. Tot haar agent erachter kwam, en die noemde het een "geheime relatie", en voor iemand sparkling vampire kon zeggen waren ze allebei ingeschreven voor Cheat On Me. Want Twilight was over en Kristen had publiciteit nodig, een schandaal, want zeg nou zelf liefje, met je acteertalent alleen haal je het niet. De letterlijke woorden van haar agent.
Ze sleepte haar koffer wat verder de gang in en riep nog eens. 'Hallo?'

MariTom
MariTom

MariTom is offline

[4229]
MariTom zei op 21 maart 2013 - 12:44:
Toen de deur van Jennifer's kamer eindelijk open ging, kwamen zowel Miley als Jennifer naar buiten. Darren keek verbaasd op.
''Wow, huh, wat deed jij...'' begon hij, maar voor hij uit kon praten vertelde Jennifer dat Miley een bikini van haar had geleend, omdat haar topje kapot was gegaan in haar koffer. Darren vond het een vreemd verhaal, aangezien hij Miley aanzag voor iemand die toch minstens drie bikini's bij zich had als ze ook maar een weekendje wegging, en daarbij zag het er niet uit alsof ze dezelfde cupmaat hadden. Hij besloot er maar niks van te zeggen, maar nam zich wel voor om de twee extra goed in de gaten te gaan houden.
''Zullen we nu iedereen iets aanheeft dat heel is, en er ook nog goed in uitziet, maar gaan zwemmen?'' vroeg hij, terwijl hij voor ze uit liep richting de trap.
Bieber was blijkbaar ook naar beneden gegaan, want zijn deur stond half open.

Darren had geen zin meer om nog langer te wachten op die treuzelende meiden, dus gleed hij langs de leuning de trap af en liep vast richting het zwembad. Hij gooide zijn handdoek op één van de ligstoelen aan de rand van het water en liet zich met zijn rug naar het water toe vallen.

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 21 maart 2013 - 12:52:
Miley haalde opgelucht adem toen Jennifer het leugentje vertelde tegen Darren en hij er in leek te trappen. ''Zullen we nu iedereen iets aanheeft dat heel is, en er ook nog goed in uitziet, maar gaan zwemmen?'' vroeg Darren. De meiden knikten en ze liepen met ze allen naar beneden richting het zwembad. Darren had al een sprintje getrokken naar het zwembad en Jennifer en Miley liepen rustig achter hem aan. Van de trap af lopend hoorden ze achter hun een deur open gaan en Louis uit zijn kamer komen. "Hmm," dacht Miley. "Daar had hij dus gezeten."

Eenmaal bij het zwembad aan gekomen lag Darren al te dobberen in het water. Jennifer en Miley dumpten hun handdoeken op de ligstoelen en sprongen het water in.

MariTom
MariTom

MariTom is offline

[4229]
MariTom zei op 21 maart 2013 - 18:05:
Na een tijdje hingen Jennifer, Miley en Darren naast elkaar in het water, met hun armen over de rand van het zwembad. Ze keken door het grote raam naar binnen en zagen Bill ineengedoken in een hoekje zitten met een telefoon aan zijn oor, terwijl Nick -nog steeds op de bank- aan het zappen was.
''Met wie zou hij aan het bellen zijn?'' vroeg Darren aan Jennifer en Miley, die de hele tijd al verrassend stil waren (behalve op de momenten dat Darren ze compleet onder water duwde of nog natter spetterde, gillen konden ze nog wel).
''En hebben jullie Biebs trouwens nog gezien? Hij was niet meer boven, maar hij zit ook niet in de kamer...''

xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 21 maart 2013 - 19:11:
"Ik heb hem niet meer gezien sinds hij met Louis naar boven is gegaan," antwoordde Jennifer op Darrens vraag. "Maar het zal wel goedkomen, hij kan toch niet weg. Hebben jullie al goed rondgekeken trouwens? Meer dan de hal, de woonkamer, de keuken en de slaapkamers heb ik nog niet gezien."

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 21 maart 2013 - 20:45:
Darren, Jennifer en Miley hingen al een tijdje aan de zwembad rand toen Darren opeens vroeg of ze Justin nog gezien hadden sinds het avond eten. Jennifer antwoordde dat ze hem niet meer gezien had sinds hij met Louis naar boven was gegaan en Miley knikte ter bevestiging.
Jennifer vroeg daarna of wij al verder rond hadden gekeken in het huis en Miley antwoordde naar waarheid dat ze eigenlijk alleen maar haar eigen slaapkamer, de keuken en de woonkamer had gezien.

Na een tijdje had Miley wel genoeg van het zwembad. Ze begon het koud te krijgen en klom er uit, wikkelde zich in de zachte badhanddoek en zei tegen Darren en Jennifer dat ze ging douchen.

MariTom
MariTom

MariTom is offline

[4229]
MariTom zei op 21 maart 2013 - 20:53:
''Nee, hij kan niet weg, maar die jongen is niet te vertrouwen met glazen deuren. Heb je dat filmpje nooit gezien? En ik ben hier de oudste dus ben ik de mama eend en verantwoordelijk voor mijn kroost, dus ik wil graag weten waar hij uithangt'' zei Darren grinnikend, terwijl hij over Jennifer's hoofd wreef.
''Ik ben al in de badkamer geweest, die is echt gigantisch. Oh, en er zit een bezemkast in de gang, voor als jullie wat meer privacy willen,'' zei Darren, wiebelend met zijn wenkbrauwen.
Miley klom het water uit en vertelde dat ze ging douchen.
''Het was maar een grapje?'' riep Darren haar na. ''Wow, wacht even is dat Bella Swan?'' zei hij daarna, toen hij naar binnen keek.

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 21 maart 2013 - 21:20:
"Ik ben al in de badkamer geweest, die is echt gigantisch. Oh, en er zit een bezemkast in de gang, voor als jullie wat meer privacy willen." zei Darren, wiebelend met zijn wenkbrauwen.
Miley moest lachen om zijn opmerking.
"Ik dacht dat jij die al gereserveerd had voor jou en Louis, Darren?" zei ze over haar schouder terwijl ze naar binnen liep. En hoorde nog net achter zich: " Wow, wacht even is dat Bella Swan?"
Miley draaide zich om richting het doel waar Darren naar zat te kijken en zag inderdaad Kristen Steward staan.
"Hi there." zei Miley en liep op het meisje af.

xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 21 maart 2013 - 21:24:
"Kristen Stewart? Toch nog een meisje dan," zei Jennifer tegen Darren. Ze moest wel hetero zijn, maar met wie ging ze? Nick leek haar het meest voor de hand liggend, hoewel zowel Justin als de Duitser ook goede opties waren.

MariTom
MariTom

MariTom is offline

[4229]
MariTom zei op 21 maart 2013 - 21:30:
Darren moest van de zenuwen heel hard lachen om Miley's opmerking, maar besloot er maar niet op in te gaan. Waarschijnlijk zou hij toch iets verkeerds zeggen.
Miley liep naar binnen en ging op Kristen af.
"Kristen Stewart? Toch nog een meisje dan," zei Jennifer.
''Ja, daar had ik niet op gerekend. Zullen wij er ook maar uitgaan?'' antwoordde Darren.
Hij klom ook het zwembad uit, droogde zich snel af en liep toen ook naar binnen. Hij ging achter Miley staan en glimlachte naar Kristen. ''Hi!''.

CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 21 maart 2013 - 21:36:
Ieks, mensen! Kristen stond op uit de stoel waar ze een beetje verloren had zitten wachten en schopte meteen haar koffer omver. De bonk weergalmde door de hoge hal.
'H-hey,' mompelde ze en propte haar handen diep in de zakken van haar spijkerbroek. Oh God, moesten ze nou echt per sé allemaal in zwemspullen zijn? Ze voelde het bloed naar haar wangen kruipen toen ze een snelle blik op de gezichten wierp en uit alle macht probeerde het bij de gezichten te houden.
Het meisje dat haar had begroet herkende ze natuurlijk, Miley. En de jongen met de donkere krullen was Darren, en- oh God, Jennifer Lawrence. Jennifer Lawrence in bikini. Kristen sloeg meteen haar ogen neer en vervloekte in stilte haar inmiddels knalrode wangen.

xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 21 maart 2013 - 21:37:
Ook Jennifer verliet het zwembad en liep naar de ligstoelen om haar handdoek te pakken. Snel droogde ze zich af en sloeg ze hem om, om vervolgens naar binnen te gaan. Volgens de bladen had ze een vete met de actrice, maar in werkelijkheid hadden ze elkaar nog nooit ontmoet.
"Hoi, hoe staat het met onze vete?"

CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 21 maart 2013 - 21:43:
Vete? Oh ja, stomme tabloidonzin. Zij en Jennifer zouden elkaar zogezegd niet kunnen uitstaan. Grappig, aangezien Kristen haar nu pas voor het eerst ontmoette. In bikini dan nog. En haat was zo ongeveer het laatste wat Kristen nu voelde.
'Wel goed, denk ik,' mompelde ze, en gaf een half lachje. Als ze nog roder werd, zou het bloed uit haar oren spuiten...

MariTom
MariTom

MariTom is offline

[4229]
MariTom zei op 21 maart 2013 - 21:45:
Darren grinnikte toen Kristen haar koffer omschopte, en boog om haar heen om hem op te pakken.
''Geen zorgen, we lopen er niet altijd zo bij. Ik niet in ieder geval. Ik ben Darren trouwens''.
Jennifer kwam ook aanlopen en zei "Hoi, hoe staat het met onze vete?".
Kristen antwoordde verlegen, dus bood Darren aan om even naar de woonkamer te gaan. Dan hoefden ze in ieder geval niet zo ongemakkelijk in de gang te blijven staan.



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13