Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Cheat On Me: speeltopic

Cheat On Me: speeltopic

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 17 maart 2013 - 15:34:
This is where it goes down.

Just a kind reminder:
Participants:
1. Bodine as Louis Tomlinson
2. Daantje as Jennifer Lawrence
3. Rianne as Justin Bieber
4. Mars as Bill Kaulitz
5. Marit as Darren Criss
6. Captain as Kristen Stewart
7. Emma as Nick Jonas
8. Yara as Miley Cyrus

Couples:
Louis Tomlinson - Darren Criss
Jennifer Lawrence - Miley Cyrus
Justin Bieber - Kristen Stewart
Bill Kaulitz - Nick Jonas

Het topic voor opmerkingen en dergelijke vind je hier.



Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 18 maart 2013 - 22:19:
Verveeld sloeg Louis zijn benen over elkaar heen, terwijl hij om zich heen keek in de hoop een afstandsbediening te kunnen ontdekken. Hoewel - hij zou niet eens weten welke zenders leuk waren op de Amerikaanse televisie, maar hij wilde gewoon iets te doen hebben. Hij werd gek van het doen alsof hij niemand kende, van het idee dat mensen elk moment over Harry konden beginnen, van het feit dat iedereen hem er al binnen vijf minuten van verdacht dat 'ie homo was... Wat hem ook de neus uit kwam, was dat hij nog niet wist hoe die ene gozer heette.

En als klap op de vuurpijl was er natuurlijk Hannah Montana, met haar zogenaamd intelligente vraag over wie er als volgende zou komen. "Fucking Queen Elizabeth," spotte Louis, zonder op te kijken van het zwarte televisiescherm.

MariTom
MariTom

MariTom is offline

[4229]
MariTom zei op 18 maart 2013 - 22:43:
Toen hij zeker was dat niemand oplette, schonk Darren Louis een waarschuwende blik. Als Lou zo doorging had hij straks iedereen tegen zich. Aan de andere kant snapte hij wel waarom hij zich zo gedroeg; andersom deed ook niet iedereen even aardig. Die Miley bijvoorbeeld, die ging vast een hoop drama veroorzaken.

Hij plaatste zijn benen over de mensen naast hem en legde zijn hoofd op de schoot van degene aan zijn andere kant. Deze bank was echt heerlijk groot, en op andere mensen liggen maakte het extra comfortabel. Hij kon wel doen alsof hij niemand kende, maar misschien werkte het ook wel om juist te doen alsof hij iedereen al kende. Dat was meteen een stuk leuker.

''Eigenlijk zou nog een Brit best leuk zijn. Straks verpesten we Louis' accent nog. Zolang Perez Hilton of Chris Brown hier maar niet binnen stapt... Hoewel ik niemand van jullie ervoor aanzie om een van hen te daten'' antwoorde hij op Miley's vraag, hopend dat hij een opmerking van haar kant kon vermijden.

neversay
neversay

neversay is offline

[5612]
neversay zei op 19 maart 2013 - 17:24:
Bill zette hijgend zijn koffer voor de deur. Hij was al meer dan een uur te laat. Waarom had hij dan ook zoveel spullen? Het paste niet eens meer in zijn koffer.
Nog één keer keek hij om zich heen, haalde diep adem en opende de deur.

Zijn ogen gingen de kamer rond. Er zaten zes mensen op een bank. Hij herkende er een paar. Iemand van One Direction, Justin Bieber en natuurlijk Nick. De rest herkende hij vaag of helemaal niet.
Hij slenterde naar de bank, gooide zijn koffer op de stoel en ging op zoek naar de keuken. Nick had hem niet eens opgemerkt. Niemand had hem opgemerkt. Hij haatte het om genegeerd te worden en hij had daarbij ook nog ontzettend honger. ''Waarom ben ik hieraan begonnen,'' zuchtte hij.
Hij vond wat restjes spaghetti in de koelkast en begon te eten.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 19 maart 2013 - 17:33:
"Goh," sprak Louis, zodra de jongen de kamer verlaten had. "Zelfs Queen Elizabeth is vriendelijker. Hij zegt niet eens even gedag." Zuchtend stond hij op. Eigenlijk was dat tegen zijn principes in omdat hij nogal lui was aangelegd, maar in de woonkamer was geen lol te beleven. Vandaar dat hij besloot zijn geluk te testen in de keuken.
"En," begon hij, zodra hij de keukendeur doorliep, "wie mag deze gezellige onbekende beroemdheid zijn?"

neversay
neversay

neversay is offline

[5612]
neversay zei op 19 maart 2013 - 18:03:
Bill verslikte zich in zijn spaghetti. Wat moest die gozer van hem? Kon hij niet zien dat hij aan het eten was?
''Deze gezellige beroemdheid heet Bill Kaulitz en is de zanger van de meest succesvolle band Tokio Hotel. Helaas zit hij momenteel te eten en houd hij er niet van om onverwacht gestoord te worden,'' zei hij geërgerd. Hij stak een nieuwe hap spaghetti in zijn mond en at met een nors gezicht zijn bordje leeg.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 19 maart 2013 - 18:15:
Razendsnel schoten bij Louis de opties door zijn hoofd. Hij kon hem afkatten, hij kon ruzie zoeken, hij kon zwijgend weglopen. Desnoods kon hij de jongen een klap in zijn gezicht verkopen en hem dan achterlaten met zijn spaghetti - die nota bene door Louis' vriendje klaar gemaakt was. "Prettig kennis te maken," besloot hij onverstoord verder te gaan. Tegelijkertijd stak hij zijn hand naar de etende jongen uit. Hij wist dat die niets gemerkt had van zijn overpeinzingen - hij was er intussen in getraind dat zo snel te doen, dat het niemand opviel.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 19 maart 2013 - 18:23:
Nick hoorde de stem waar hij al een uur op wachtte: die van niemand minder dan zijn geheime liefde, Bill Kaulitz. Hij moest zich inhouden om niet op te springen en naar de bron van het geluid te gaan. Hij was opgelucht dat hij eindelijk niet meer alleen was tussen al die vervelende, arrogante bekendheden. Hij was nog steeds een beetje opgefokt door het weerzien van Miley en het ontmoeten van Louis en Justin, dus hij wilde niets liever dan zich door Bill te laten kalmeren. Helaas maakte het spel dat onmogelijk.
Pas amper een uur in het huis en voordat het spel al daadwerkelijk begonnen was, twijfelde Nick al of hij wel de juiste beslissing had gemaakt om mee te doen.

MariTom
MariTom

MariTom is offline

[4229]
MariTom zei op 19 maart 2013 - 19:15:
Darren keek Louis en de vreemdeling verbaasd na. Hij (zij?) was zo snel voorbij gekomen dat hij niet had kunnen zien wie het was.
''Misschien is hij gewoon een beetje verlegen en moeten we even gedag zeggen?'' zei hij. Niemand reageerde, en er was hier weinig te beleven, dus sprong hij op en liep richting de keuken. Eigenlijk wilde hij gewoon een excuus om dicht bij Louis in de buurt te blijven.

Hij hoorde een vreemde stem, met een buitenlands accent uit de keuken komen. Was het Duits? Voorzichtig stak hij zijn hoofd om de hoek en zwaaide naar Louis en de vreemdeling. ''Guten Tag, ich bin Darren. Und du? Du bist Deutsch?'' probeerde hij in zijn beste Duits (hij had de grammatica vast volledig verpest, maar de vreemdeling zou wel snappen wat hij bedoelde, toch?). Hij wees naar zijn haar en toen naar de vreemdeling, ''das ist geil!''.

neversay
neversay

neversay is offline

[5612]
neversay zei op 19 maart 2013 - 19:42:
Bill keek naar de jongen die zich zojuist als Darren had voorgesteld. Hij vond het Duits van de jongen grappig en moest moeite doen om zijn lach in te houden.
Zijn blik ging weer terug naar de jongen waarvan hij nog steeds de naam niet wist. Niet dat het hem ook maar interesseerde. Hij kon de jongen niet uitstaan.
''Ja, ik ben Duits, maar ik kan ook gewoon Engels,'' begon ik. ''Mijn naam is Bill Kaulitz en ik ben de zanger van een band genaamd Tokio Hotel.''
Hij liep naar de vaatwasser en zette er zijn bordje voorzichtig in. Hij wist dat hij het hier ging haten. Waarom had hij hieraan mee willen doen? Alles wat hij nu wilde was Nick. Maar ja, dat kon natuurlijk niet.
Ik keerde me om en keek naar de jongen die zojuist Duits tegen me had gepraat. ''En jij bent?''

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 19 maart 2013 - 19:47:
Miley zat rustig op de bank naar de rest te kijken toen de voordeur open ging. Er kwam een jongen binnen, of in ieder geval, ze dacht dat het een jongen was. Het had blond lang haar wat als een soort 400 jaar oude dracula achter over was gekamt. Miley had wel vaker rare figuren gezien. Los Angeles zat er vol mee.
Het gooide zijn koffer op een stoel en stormde de keuken in. Een paar minuten later stond Louis op en liep de keuken binnen. En na een aantal minuten liep Darren achter Louis aan de keuken in.
Ze haalde haar schouders op en keek de groep rond. Ze zaten nu nog met zijn vieren op de bank. "Zo," begon ze. "Wie denken jullie dat straks door die deur komt. Een jongen of een meisje?"

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 19 maart 2013 - 19:54:
Goed, dat was er eentje om in het lijstje met "irritante mensen" te plaatsen. Louis zuchtte, haalde zijn schouders op en liep terug de woonkamer in. Onderweg hoorde hij dat ze haar vraag herhaalde. In de eerste instantie wilde hij een rotopmerking maken, toen besloot hij zijn mond te maken. Hij moest zijn stembanden maar sparen.

Louis plofte naast Justin op de bank neer en keek hem glimlachend aan. "Volgens mij ben jij de jongste hier. Durf je het aan?"

Rianne
Rianne

Rianne is offline

[3408]
Rianne zei op 19 maart 2013 - 20:15:
Justin keek met verwondering naar alles wat er om hem heen gebeurde. Eigenlijk wist hij niet wat hij hier deed. Zijn relatie met Kristen was leuk, maar eigenlijk betekende ze niet veel meer voor hem als leuk gezelschap. Het was niet alsof hij dacht dat hun relatie het tot het einde zou overleven. Ach, misschien wilde hij wel gewoon van haar af.
Hij schrok toen Louis naast hem ging zitten.
"Natuurlijk durf ik het aan," glimlachte hij zelfverzekerder als hij zich voelde. "En trouwens, zo oud ben jij toch ook niet?"

MariTom
MariTom

MariTom is offline

[4229]
MariTom zei op 19 maart 2013 - 20:18:
''Oh, awesome! Ik heb mijn gitaar mee, dus laten we straks samen met Louis, Miley en The Biebs wat zingen!'' zei Darren enthousiast. ''Ik ben dus Darren Criss, acteur en zanger. Ik speel momenteel Blaine Anderson in Glee, maar heb ook Starkid shows en How To Succeed In Business op Broadway gedaan. Nick Jonas trouwens ook, die zit in de woonkamer. Ik weet niet of je hem kent? Zullen we anders even naar de anderen toegaan? Volgens mij is iedereen heel nieuwsgierig''.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 19 maart 2013 - 20:23:
"Nee," grinnikte Louis, blij dat er eindelijk iemand was die normaal op hem reageerde. "Ik ben 21 - last time I checked."

Net toen hij dat zei, kwamen Darren en de nieuwe jongen de kamer weer binnenlopen. Hij kon hem niet uitstaan, zeker niet omdat hij zijn vriendje wel moest, maar hemzelf niet. Het was niet alsof, alsof -

Hij wist niet eens wat het probleem precies was. Misschien, bedacht hij zich na een seconde of wat, zat het hem in het feit dat ze in een spel zaten dat "Cheat On Me" heette. En die nieuwe jongen zat nu al tussen hem en Darren in. Iedereen, eigenlijk. Behalve Justin dan. En Jennifer had nog niets in zijn nadeel gezegd, maar de vraag was hoelang dat zo zou blijven.

xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 19 maart 2013 - 20:35:
Jennifer keek de groep rond. O god, ze had zich echt slecht voorbereid. Wie was die nieuwe jongen in godsnaam? En ze waren nog maar met z'n zevenen, een oneven aantal, dus er moest nog iemand komen. Great.
Het spel was nog niet eens begonnen en de sfeer was nu al gespannen, deels door de bitchfights die voortkwamen uit teveel ego's in een te kleine ruimte, deels doordat ze allemaal moeite deden om dingen verborgen te houden.
Ze wist zich niet echt een houding te geven, en had dus nog niet zo veel gezegd, maar of dat nu de beste strategie was...
Ze besloot dat ze gewoon maar zou proberen zoveel mogelijk mensen te vriend te houden, voor zover dat mogelijk was in een programma dat 'Cheat On Me' heet, dus ze stond op en stak haar hand uit naar de nieuwe jongen. "Hé, ik ben Jennifer, actrice."



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12