Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Cheat On Me: speeltopic

Cheat On Me: speeltopic

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 17 maart 2013 - 15:34:
This is where it goes down.

Just a kind reminder:
Participants:
1. Bodine as Louis Tomlinson
2. Daantje as Jennifer Lawrence
3. Rianne as Justin Bieber
4. Mars as Bill Kaulitz
5. Marit as Darren Criss
6. Captain as Kristen Stewart
7. Emma as Nick Jonas
8. Yara as Miley Cyrus

Couples:
Louis Tomlinson - Darren Criss
Jennifer Lawrence - Miley Cyrus
Justin Bieber - Kristen Stewart
Bill Kaulitz - Nick Jonas

Het topic voor opmerkingen en dergelijke vind je hier.



YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 24 maart 2013 - 22:25:
Louis kroop dichterbij en liet zich omhelzen door Miley.
"Zo wat zeg je ervan om naar beneden te gaan, bf? Volgens mij zijn ze iets leuks aan het doen beneden en ik wil wel even kijken wat dat is." vroeg ze lachend.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 24 maart 2013 - 22:29:
Louis stemde in, stond op van het bed en liep de kamer uit en de trap af, met Miley op zijn hielen. Als ze maar wel wist dat zij het excuus mocht bedenken, want het was allemaal haar idee.

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 24 maart 2013 - 22:50:
Beneden aangekomen zagen ze de rest van de kandidaten slepen met flessen drank en naar buiten lopen.
"Wat zijn die nou aan het doen?" vroeg Miley zich hard op af en liep op Jennifer af.
"Jenn, wat zijn jullie aan het doen met die drank?"

xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 24 maart 2013 - 23:02:
Terwijl Jennifer met de flessen wodka en Safari naar buiten liep hoorde ze mensen de trap afkomen.
"Jenn, wat zijn jullie aan het doen met die drank?" vroeg Miley.
"Een spelletje, iets met wolven, geitjes en weinig kleren. In de tuin, komen jullie?"

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 24 maart 2013 - 23:06:
"Een spelletje, iets met wolven, geitjes en weinig kleren. In de tuin, komen jullie?" antwoordde Jennifer.
Miley keek Jenn beduusd aan, haalde toen haar schouders op en volgde Jennifer de tuin in. Het maakte Miley niet uit wat voor spel het was, als er maar genoeg alcohol in de buurt was. En zo te zien was er genoeg.

Rianne
Rianne

Rianne is offline

[3408]
Rianne zei op 24 maart 2013 - 23:50:
Miley en Lou kwamen samen naar beneden. Justin zag dit met toegeknepen ogen aan. Wat een vaag type was die Louis, vast de Britse inslag. Hoe kon hij nu opeens wel met die disneyprinses opschieten? Justin snapte er niks van. In gedachten haalde hij echter zijn schouders op. Wat kon hem het ook schelen. Er was drank en zeer waarschijnlijk een hoop naakte mensen. Hij zou er bijna van gaan huppelen. "Zo, " zei hij toen ze buiten waren. "Wat is er te drinken?"

MariTom
MariTom

MariTom is offline

[4229]
MariTom zei op 25 maart 2013 - 10:57:
''Zegt meneer underage,'' zei Darren hoofdschuddend, terwijl hij grijnzend met zijn duim naar Justin wees. Zijn humeur was zojuist nog beter geworden toen Miley en Louis de tuin in kwamen lopen (door het vooruitzicht op gillende, dronken mensen was het sinds hij beneden was al redelijk geweest).
Het zag ernaar uit dat Louis bereid was om mee te doen met het plan, wat een goed teken was. Misschien kon hij vannacht stiekem even naar hem toe glippen, om zijn excuses aan te bieden. En een kusje te halen, voegde hij er in zijn hoofd aan toe.
''We hebben Safari, wodka en,'' hij keek op de andere fles in zijn hand, om te kijken wat het eigenlijk was, ''droplikeur!''
Hij legde het spel nog eens uit aan de mensen die er net bijgekomen waren en stelde voor om als eerste de wolf te zijn, aangezien hij het spel al kende.

Rianne
Rianne

Rianne is offline

[3408]
Rianne zei op 25 maart 2013 - 22:37:
Justin had al een paar slokken wodka achter de kiezen. Niet dat hij wodka nou zo lekker vond, maar het stond wel stoer.
De deelnemers gingen allemaal staan en keken een beetje om zich heen. Justin lachte vaag naar Louis die een eindje verderop stond. Aangezien niemand het voortouw nam bedacht Justin dat hij maar eens zijn leiderskwaliteiten moest laten zien. "Zo, misschien moeten we wel even een parcours uitstippelen. Iemand goede ideeën?"

xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 26 maart 2013 - 14:56:
Glazen en de flessen drank gingen al in het rond. Hoewel zowel Justin als Miley officieel nog niet mochten drinken, vloeide de alcohol bij hen waarschijnlijk nog het hardst. Niet dat ze anders had verwacht.
"Zo, misschien moeten we wel even een parcours uitstippelen. Iemand goede ideeën?" vroeg Justin, met een halfvol glas wodka in zijn hand.
Ze zocht Darrens blik en keek hem even aan. Hopelijk was de boodschap duidelijk. "Stippelen jullie het pacours inderdaad maar uit, dan ga ik nog even naar de wc," zei ze, en ze verdween weer naar binnen.

MariTom
MariTom

MariTom is offline

[4229]
MariTom zei op 26 maart 2013 - 15:05:
Darren had net de fles wodka aan zijn mond gezet, toen Justin vroeg of iemand een goed idee had voor het parcours. Vrijwel meteen zag hij dat Jennifer hem iets probeerde te vertellen met haar blik. Toen ze begon te praten werd het hem duidelijk wat ze bedoelde. "Stippelen jullie het pacours inderdaad maar uit, dan ga ik nog even naar de wc," zei ze, voordat ze naar binnen ging.
''Ja, als jullie het parcours gaan uitstippelen en vast de nummers gaan verdelen, aangezien ik die toch niet mag weten, dan ga ik eventjes kijken of er ergens gummibeertjes zijn voor in de wodka,'' zei hij, nadat hij Jennifer had nagekeken.
Hij stond op en liep naar binnen, richting de keuken, op zoek naar gummibeertjes en Jennifer.

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 26 maart 2013 - 18:45:
Miley had al een fles wodka voor zich zelf geconfisqueerd en zat nu op één van de treden die naar het terras leiden. Ze zag Justin roepen om goede ideeën voor een parcour, Jennifer antwoordden en toen naar binnen lopen. Hoorde daarna Darren zich excuseren en achter Jenn aangaan. Ze haalde haar schouders op. Die gingen vast kijken of ze nog meer drank of eten konden vinden.

"Louis! Kom is hier." schreeuwde Miley richting de plaats waar Louis stond. "Kom, we gaan samen zuipen! Ik heb zin om dronken en naked te worden!"

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 26 maart 2013 - 18:48:
Louis keek Miley geërgerd aan, compleet met opgetrokken wenkbrauw. "En ik heb zin om me met jou te bezatten en uit te kleden, omdat?" vroeg hij op zijn oude vertrouwde sassy toon.

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 26 maart 2013 - 18:50:
"Omdat, je me stiekem heel aardig vind en ik je lichaam wel wil zien zonder die hoogwaterbroeken en streepjes t-shirts. Kom op! Join me!" schreeuwde Miley terug.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 26 maart 2013 - 18:55:
"Ik draag allang geen streepjes meer," verdedigde Louis zich, terwijl hij demonstratief aan de zoom van zijn effen grijze shirt trok. "Daar ben ik voorlopig klaar mee. En als je mijn ontblote lichaam wilt zien, staat Google tot je dienst. Of YouTube."

Rianne
Rianne

Rianne is offline

[3408]
Rianne zei op 26 maart 2013 - 20:28:
Justin giechelde door Miley, Louis en de wodka. Eigenlijk was de hele situatie best wel grappig. Waarderend kijk hij naar Miley. Het idee van haar zonder kleren stond hem eigenlijk wel aan. Ze was, en bleef, één van de weinige vrouwen hier. En van Kristen moest hij voorlopig afblijven.
"Ik doe graag met je mee hoor Miley," schreeuwde Justin over het gras.



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13