Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Cheat On Me: speeltopic

Cheat On Me: speeltopic

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 17 maart 2013 - 15:34:
This is where it goes down.

Just a kind reminder:
Participants:
1. Bodine as Louis Tomlinson
2. Daantje as Jennifer Lawrence
3. Rianne as Justin Bieber
4. Mars as Bill Kaulitz
5. Marit as Darren Criss
6. Captain as Kristen Stewart
7. Emma as Nick Jonas
8. Yara as Miley Cyrus

Couples:
Louis Tomlinson - Darren Criss
Jennifer Lawrence - Miley Cyrus
Justin Bieber - Kristen Stewart
Bill Kaulitz - Nick Jonas

Het topic voor opmerkingen en dergelijke vind je hier.



Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 24 maart 2013 - 16:12:
Louis wist niet wat de sleutelprikkel was - hij twijfelde tussen het feit dat Bella al omringd was door de andere bewoners en dat Darren naar boven ging. Het resultaat was in elk geval dat hij iets mompelde zonder zelf te weten wat, wat niet uitmaakte omdat toch nog niemand hem had opgemerkt.
Vervolgens liep de jongen de trap op en aarzelde even. Zou hij naar Darrens kamer gaan, of naar zijn eigen? Of... vanachter de deur aan het einde van de gang hoorde hij stemmen. De enige mensen van wie die stemmen afkomstig konden zijn, waren Darren, Jennifer en Miley. Zij waren als enigen boven.
Jaloezie overspoelde Louis en zonder er verder over na te denken beende hij de overloop over, richting de deur en hij trok haar open.

MariTom
MariTom

MariTom is offline

[4229]
MariTom zei op 24 maart 2013 - 16:24:
Het duurde even voordat er antwoord kwam.
"Fine, ya caught us. Ben je nu blij?" zei Miley bitchy, terwijl ze de douche uitzette.
''Sorry, maar jullie hadden toch kunnen bedenken dat iemand jullie zou betrappen?'' antwoordde Darren grinnikend.
Hij hoorde het hokje van Miley en Jennifer opengaan, en kort daarna volgde een boos klinkend ''Darren Everett Criss!''. Grijnzend zette hij zijn douche uit, deed zijn boxer aan en begon zijn haar te drogen, terwijl hij de deur van het hokje openduwde. Net toen hij eruit kwam vloog de deur van de badkamer open en zag hij Louis in de deuropening staan.

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 24 maart 2013 - 16:33:
"Sorry, maar jullie hadden toch kunnen bedenken dat iemand jullie zou betrappen?" antwoordde Darren grinnikend.
Miley zuchtte en ging er maar niet op in. Ze pakte haar handdoek en deed het hokje open. Opzoek naar de kleding die buiten het hokje, droog op hun lagen te wachten.
"Darren Everett Criss!" schreeuwde Miley toen ze de kleding van Jenn en haar niet zag liggen.
Tergelijkertijd stapte Darren in zijn boxer het hokje uit en vloog de deur van de badkamer open. Louis stond in de deur opening met een verbaasde uitdrukking op zijn gezicht.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 24 maart 2013 - 16:36:
Het beeld van een vrijwel naakte Darren - en nog met natte krulletjes ook - was op dat moment wel het laatste waar Louis op zat te wachten. Hij deed zijn best niet te blozen en trok zijn ogen snel van de jongen weg. Net iets te snel, waarschijnlijk.
Vervolgens probeerde hij het tafereel te begrijpen. Er stonden drie mensen voor hem, elk gehuld in niet meer dan een handdoek en Darrens gezicht stond triomfantelijk, terwijl dat van Mily een beetje beduusd was. "Wat heb ik gemist?" vroeg Louis niet-begrijpend.

MariTom
MariTom

MariTom is offline

[4229]
MariTom zei op 24 maart 2013 - 17:03:
Oh god, wat een perfecte timing, dacht Darren.
''Uhh.. dit is niet wat het lijkt,'' zei hij snel, zij hij tegen een blozende Louis, die snel wegkeek toen hij zag dat Darren bijna niks aanhad.
''Weet je wat, laten we even naar mijn kamer gaan. Dan leg ik het daar wel even uit en kan ik Jennifer en Miley hun kleren teruggeven,'' zei hij. Great, dat klonk nog niet veel beter.
Hij deed snel de joggingbroek aan die hij klaar had gelegd, en ging de rest toen voor naar zijn kamer.
Toen iedereen binnen was trok hij de deur achter zich dicht en gaf hij Miley en Jennifer hun kleren terug.

''Lou, ik weet dat het eruit zag alsof we met zijn drieën hebben staan douchen. Nou ja, op zich wel, maar niet in hetzelfde hokje. Ik niet tenminste,'' brabbelde hij, terwijl hij een shirt over zijn hoofd trok. Hij wist dat dit het niet veel duidelijk maakte voor Louis, al helemaal niet omdat zijn woorden zo onsamenhangend waren.
''Kijk, ik wou gaan douchen, maar Miley en Jennifer waren al binnen. Na even twijfelen ben ik toch maar naar binnen gegaan, omdat ik wist dat er hokjes waren en we dus allemaal wel tegelijk zouden kunnen douchen, maar eenmaal binnen zag ik dat er maar één hokje dicht was, terwijl er voor twee mensen kleren lagen. Dat was alles, verder is er niks gebeurd,'' vertelde hij.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 24 maart 2013 - 17:12:
"Ik zie niet helemaal in waarom je je tegenover mij zou moeten verontschuldigen. Als jij zin hebt in een triootje in de douche, moet je vooral je gang gaan," probeerde Louis het toneelstukje stand te houden. Als Miley erachter zou komen wie zijn partner was, zou ze hem sowieso het leven zuur maken. En hij wilde winnen, hij was niet voor niets gekomen en met lege handen naar huis gaan was geen optie.
"Justin zei ook al dat Miley en Jennifer waarschijnlijk wel in waren voor triootjes, maar hij gokte op de Duitser als derde deelnemer," ging hij luchtig verder, hopend dat het nonchalant genoeg overkwam.

MariTom
MariTom

MariTom is offline

[4229]
MariTom zei op 24 maart 2013 - 17:21:
Shit, hij had zich zo op Louis gefocust dat hij er helemaal niet meer bij nagedacht had dat Miley en Jennifer niks van hen wisten.
''Uh.. ja, nou ja. Ik wil niet dat je een verkeerd beeld van me krijgt? Of dat je denkt dat ik iets met één van de twee heb...'' probeerde hij mee te doen. ''En moet je het nou echt steeds over die Justin hebben? Wat hebben jullie nog meer samen besproken? Wie jullie als eerste de douche in lokken, om daar zélf een triootje te organiseren?''.

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 24 maart 2013 - 17:24:
Terwijl Darren uitlegde hoe het zat tegen Lou, stonden Jenn en Miley, met hun hoopje kleding in hun handen, Louis en Darren aan te kijken.
"Ik zie niet helemaal in waarom je je tegenover mij zou moeten verontschuldigen. Als jij zin hebt in een triootje in de douche, moet je vooral je gang gaan." zei Louis tegen Darren.
"Pardon?" vroeg Miley op een arrogante manier en keek Louis aan.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 24 maart 2013 - 17:25:
Louis negeerde Mileys opmerking en ging in op die van Darren: "Als je het echt wilt weten, hadden we het meer over hoe we nu al een hekel hebben aan iedereen hier. 't Is een stelletje bitches dat niet weet waar ze het over hebben, ze denken dat ze beroemd zijn, maar ik weet van de helft niet eens hoe ze heten en ik heb hun hoofden nog nooit gezien. Hij denkt er precies hetzelfde over. Oh, en dat ik over hem praat, komt misschien omdat hij zo'n beetje de enige is die hier normaal tegen me doet? Gosh, ik ga wel naar mijn eigen kamer, het kan mij ook verrotten of jullie wel of niet met elkaar onder de douche staan." Hij wist niet of hij het meende of niet en het maakte hem niet uit. Hij maakte aanstalten de kamer te verlaten en half om half hoopte hij dat Darren hem tegen zou houden - hoewel hij ook best wel behoefte had aan alleen zijn.

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 24 maart 2013 - 17:29:
Louis uitbarsting kwam niet echt als een verrassing voor Miley. Ze had eigenlijk al verwacht dat er iets speelde tussen Darren en Louis. Er moest alleen een juist moment langs komen zodat één van de twee uit zou barsten. En dit was dat moment.
Voor Louis de kamer uit kon stormen greep Miley Louis hand.
"Ga even rustig zitten, Louis. Ik weet al wat er aan de hand is." zei ze rustig

MariTom
MariTom

MariTom is offline

[4229]
MariTom zei op 24 maart 2013 - 17:30:
Darren negeerde Mileys opmerking ook.
''En ik dan? Wat heb ik nou weer verkeerd gedaan? Vind je het echt zo vreemd dat iedereen zo doet? Ze zijn gewoon onzeker en weten zich geen houding te geven, en in plaats van dat jij laat zien dat je daarboven staat doe je precíes hetzelfde. Want Justin en jij zijn misschien nog wel het ergste hier, zoals jullie daarnet tegen Bill deden. Als jij wil dat mensen normaal tegen je doen, moet je misschien eerst eens naar jezelf kijken, Louis Tomlinson!''
Louis wilde de kamer uitlopen, maar Miley hield hem tegen.
"Ga even rustig zitten, Louis. Ik weet al wat er aan de hand is." zei ze rustig.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 24 maart 2013 - 17:30:
Louis lachte koud, draaide zich om en keek haar aan. "Lieve schat, je weet absoluut helemaal niets, het enige wat jij kan is liedjes zingen met een mongolische pruik op je hoofd." Vervolgens wendde hij zich tot Darren: "Dus als je het niet erg vindt, trek ik me gezellig terug in mijn eigen kamer, met mezelf, en dan beloof ik dat ik goed na zal denken over alle vreselijk dingen die ik gedaan heb. Zonder jullie, oké?" Hij glimlachte gevaarlijk zoet, draaide terug naar de deur en wilde hij opnieuw naar buiten stappen.

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 24 maart 2013 - 17:33:
Miley negeerde de opmerking die Louis plaatste over haar tijd als Hannah Montana.
"Louis Tomlinson! Ik weet dat jij een relatie met Darren Criss hebt! Geef nou maar gewoon toe. Jullie staan zelfs te ruzieën als een getrouwd stel!" zei ze.

MariTom
MariTom

MariTom is offline

[4229]
MariTom zei op 24 maart 2013 - 17:36:
Darren besloot zich maar stil te houden, op dit soort momenten had het toch geen zin om tegen Louis te praten. Hij zou alleen maar in de slachtofferrol schieten.
Louis deed nog een poging om naar buiten te stappen, maar Miley riep iets dat iedereen deed verstijven.
''Louis Tomlinson! Ik weet dat jij een relatie met Darren Criss hebt! Geen nou maar gewoon toe. Jullie staan zelfs te ruzieën als een getrouwd stel!"
Darren wist echt niet hoe ze zich hier nou weer uit moesten redden, zeker niet nu ze ruzie hadden. Ook besefte hij dat ze beide te lang stil bleven om het nog geloofwaardig te ontkennen.

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 24 maart 2013 - 17:39:
De schrik in Louis en Darren's ogen was leesbaar. Beiden bleven ze ook te lang stil dus het was hierbij duidelijk dat ze een relatie hadden.
"Ga nou gewoon zitten, Diva. We kunnen hier misschien wel het beste van maken. Luister, ik heb een plan."



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13