Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Cheat On Me: speeltopic

Cheat On Me: speeltopic

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 17 maart 2013 - 15:34:
This is where it goes down.

Just a kind reminder:
Participants:
1. Bodine as Louis Tomlinson
2. Daantje as Jennifer Lawrence
3. Rianne as Justin Bieber
4. Mars as Bill Kaulitz
5. Marit as Darren Criss
6. Captain as Kristen Stewart
7. Emma as Nick Jonas
8. Yara as Miley Cyrus

Couples:
Louis Tomlinson - Darren Criss
Jennifer Lawrence - Miley Cyrus
Justin Bieber - Kristen Stewart
Bill Kaulitz - Nick Jonas

Het topic voor opmerkingen en dergelijke vind je hier.



Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 24 maart 2013 - 18:22:
"Je bent nog erger dan ik dacht," snauwde Louis Miley toe, zijn stem dreigend zacht. "Je denkt toch niet serieus dat je nu al kunt beweren met wie ik wel of geen relatie heb? Ik ben niet homo, Miley. Hoe vaak moet ik het nog zeggen?" Met die woorden stapte hij de kamer dicht en hij ramde de deur zo hard in het slot, dat de muren lichtjes trilden. Of dat verbeeldde hij zich, dat was ook een optie.
Zo snel hij kon rende de jongen richting zijn kamer en smeet ook die deur achter zich dicht, voor hij zich languit op zijn bed liet vallen.

MariTom
MariTom

MariTom is offline

[4229]
MariTom zei op 24 maart 2013 - 18:29:
Louis' opmerking was niet de slimste geweest, omdat hij nu alsnog had laten weten met wie hij een relatie had: als hij niet homo was, zou hij dus met Kristen hebben, aangezien zij het enige andere meisje was. Darren had het eigenlijk gewoon toe willen geven, maar hij wist dat het voor Louis allemaal nog wat gevoeliger lag dan voor hem.

Hij kneep zijn ogen dicht toen Louis kwaad de deur dichtsloeg en stond op. Rustig deed hij de deur open en ging hij voor die van Louis staan. Hij wist dat het verdacht was, maar dat kon hem op dit moment even helemaal niks schelen.
''Lou?'' zei hij voorzichtig. Geen antwoord. Zuchtend liep hij weer terug naar zijn eigen kamer, waar Miley en Jennifer verbijsterd op het bed zaten.
''Wat uh... was het plan? Mocht je gelijk hebben, bedoel ik. Niet dat - '' begon hij, maar misschien kon hij maar beter gewoon zijn mond houden.

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 24 maart 2013 - 18:54:
Na nog een uitbarsting van Louis was Miley gaan zitten op het bed naast Jennifer. Darren ging Louis achterna, maar kwam na een paar minuten alweer terug. Blijkbaar wilde Louis even alleen zijn. Misschien maar beter ook.

"Wat uh... wat het plan? Mocht je gelijk hebben, bedoel ik. Niet dat -" begon Darren toen hij weer terug in de kamer stond.
"Vind je het heel erg als ik eerst wat aan ga trekken. Niet dat ik me schaam of zo hoor, maar het praat gewoon wat makkelijker dan alleen die handdoek om me heen." zei ze en stond op, gevolgd door Jennifer.
Darren knikte en ging zitten op zijn bed.

Een paar minuten later kwamen Jennifer en Miley aangekleed Darren's kamer in lopen. Miley sluitte de deur achter haar en nam plaats op het bed.
"Dus," begon ze en keek Darren en Jennifer aan. "We gaan doen alsof jij, Darren, een relatie hebt met Jennifer. Dan doe ik alsof ik een relatie heb met Louis. Zo komen we over als twee hetero koppels, terwijl we van elkaar weten dat we het niet zijn. Hierdoor kunnen we de rest in de maling nemen en misschien wel het spel winnen. Zijn jullie in?"

xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 24 maart 2013 - 19:00:
"Natuurlijk niet te overduidelijk, dan hebben ze allemaal zo door dat het een set up is. Gewoon af en toe subtiel wat door laten schemeren, 'foutjes' maken. Dat moet lukken, toch?" voegde Jennifer daaraan toe. Ze moest toegeven, soms had Miley best geniale ideeën.

MariTom
MariTom

MariTom is offline

[4229]
MariTom zei op 24 maart 2013 - 19:23:
Miley meldde dat ze eerst even wat aan ging trekken, en samen met Jennifer verliet ze de kamer.
Darren liet zich op het bed vallen. Hij hoopte maar dat Louis niet te lang boos zou blijven.

Een paar minuten later ging zijn deur weer open en kwamen Jennifer en Miley binnen, die naast hem op het bed neerploften.
Miley en Jennifer legden het idee uit en Darren moest lachen.
''Ik vind het een goed idee, maar kunnen we niet beter doen alsof Louis iets met Jennifer heeft en ik met jou? Ik denk niet dat hij veel vrolijker doet als hij zich moet voordoen als je vriendje. No offence, maar jullie hebben sinds de eerste minuut al ruzie,'' zei hij. ''Kunnen jullie één ding doen? Zeg alsjeblieft niet tegen Louis dat ik iets toegegeven heb, oké? Ik denk niet dat hij de komende weken dan nog van zijn kamer afkomt,'' vervolgde hij.

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 24 maart 2013 - 19:28:
"Dat is nou juist waarom ik dus heb gekozen om mijzelf fake te laten daten met Louis. De ruzies zijn de perfecte dekking en ik weet zeker als we hem overhalen dat hij wel zal inzien dat we gewoon heel erg op elkaar lijken qua karakter. Ik ga straks wel met hem praten en dan komt het wel goed. En als dat niet zo is. Wisselen we van partner. Dan date ik jou en Jenn Louis." sprak Miley en keek de rest aan.

MariTom
MariTom

MariTom is offline

[4229]
MariTom zei op 24 maart 2013 - 19:35:
''Dat is slim bedacht. It's a plan! Nu hoeven we alleen nog maar Louis over te halen, maar misschien moeten we daar eventjes mee wachten tot hij afgekoeld is,'' zei Darren. Hij stond op van het bed, haalde zijn Michigan trui uit zijn koffer en deed hem aan.
''Ik ga maar eens naar beneden, kijken of daar wat te beleven is! Gaan jullie mee of blijven jullie hier om gezellig door mijn spullen te neuzen?''

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 24 maart 2013 - 19:39:
"Ik blijf boven. Gaan jullie maar lekker naar beneden. Volgens mij is het ook redelijk verdacht dat wij met zijn vieren boven zitten." zei Miley, stond op en verdween in haar kamer.

Eenmaal alleen in haar kamer ging ze bedenken hoe ze het beste Louis om moest praten. Het zou niet makkelijk worden, dat wist ze. Maar het moest lukken. Als ze het maar voorzichtig aanpakte.

xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 24 maart 2013 - 19:57:
Jennifer vertrok met Darren naar beneden, na Miley gekust te hebben (ze wist nu eenmaal niet wanneer die kans zich weer voor zou doen).
Beneden was het nou ook niet echt een feestje. Justin, Kristen, Bill en Nick zaten op de bank en luisterden naar wat muziek, maar dat was het dan ook wel. "Hé, valt hier nog wat te beleven?" vroeg Jennifer terwijl ze naar binnen liep.

MariTom
MariTom

MariTom is offline

[4229]
MariTom zei op 24 maart 2013 - 20:10:
Miley ging naar haar kamer, terwijl Jennifer en Darren naar beneden gingen.
De rest van de kandidaten zaten stilletjes op de bank en er werd geen woord gewisseld.
''Hé, valt hier nog wat te beleven?'' vroeg Jennifer, op hetzelfde moment dat Darren zei ''Wat een heerlijk dooie boel hier!''. Hij schoot in de lach en ging op het vloerkleed voor de bank zitten.
''Laten we iets leuks gaan doen! Dat ene spel met die wolf ofzo!'' stelde hij voor.

CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 24 maart 2013 - 20:40:
Kristen had geen idee welk spel Darren bedoelde, maar ze was blij met de afleiding. Zelfs al betekende dat ze nu écht iets zou moeten gaan doen met al die mensen. Ze had een paar zinnen gewisseld met Bill en Nick, die geen van beide bijzonder geïnteresseerd leken (eerlijk gezegd deden ze nogal uit de hoogte, en Bill noemde haar consequent Bella, wat ze haatte) en het gesprek was al snel stilgevallen. En ze wist al helemaal niet wat ze tegen Justin moest zeggen zonder dat het meteen zou opvallen dat zij een koppel waren. De drie jongens verloren snel hun interesse, Bill en Nick stopten mp3-dopjes in hun oren en Justin nam een tijdschrift van tafel, en Kristen ging toen maar doelloos door haar gsm scrollen.
Darren bracht niet alleen afleiding in de vorm van een spelletje, Jennifer was er ook bij. Kristen stopte meteen haar gsm weer in haar broekzak.
'Oké, hoe speel je dat?'

MariTom
MariTom

MariTom is offline

[4229]
MariTom zei op 24 maart 2013 - 20:51:
Kristen leek geïnteresseerd te zijn en vroeg hoe het spel gespeeld moest worden, dus begon Darren uit te leggen.
''Een van ons is de wolf, de rest is een geitje en krijgt een nummer, maar de wolf weet niet welk geitje bij welk nummer hoort. Dan spreken we een parcours af, in de tuin lijkt me het handigst, en alle geitjes gaan daar op het startpunt zitten. De wolf staat een stukje verder, met zijn rug naar de geitjes. Hij moet steeds een nummer zeggen, en dat geitje moet dan rennen en het hele parcours afleggen voor de wolf hem kan vangen. e moet het parcours precies volgen, ook als je elkaar ergens kruist. Als het geitje de finish haalt, moet de wolf opnieuw beginnen met een ander nummer. Als de wolf het geitje kan vangen, wordt het geitje de nieuwe wolf en krijgt iedereen een nieuw nummer. Maar het wordt pas leuk als je de speciale versie gaat doen: de verliezer moet steeds iets uittrekken.
Ik heb op de uni heel wat tijd doorgebracht door gillend en halfnaakt door de tuin te rennen. Het is echt een heel geniaal spel. Dus, wat denken jullie?''

CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 24 maart 2013 - 20:59:
Oh man, een stripspelletje. Kristen had het moeten zien aankomen. Maar nu kon ze natuurlijk niet meer terugkrabbelen. Ze knikte veel zelfverzekerder dan ze zich voelde en zei 'Oké, sure. Maar dan moeten we wel wat drank meenemen naar buiten, nuchter is er toch geen lol aan.'

MariTom
MariTom

MariTom is offline

[4229]
MariTom zei op 24 maart 2013 - 21:08:
''Goed idee, Marylou! Hoewel ik niet had gedacht dat jij na On the Road nog moeite had met het uittrekken van je kleren,'' zei Darren grijnzend. Hij sprong op en liep richting de keuken.
''Wie helpt er met de drank?''

Rianne
Rianne

Rianne is offline

[3408]
Rianne zei op 24 maart 2013 - 21:26:
Justin grinnikte toen Darren van het onschuldige spelletje een heuse stripshow maakte. Die brave vredestichtende Darren had blijkbaar ook een paar dubbele bodems. "Wat een geweldig spel," lachtte Justin hardop. "Dat ik daar nog nooit eerder van gehoord heb." Hij lachtte in zichzelf bij de façade die Kristen ophield, de dramaqueen. Ze zag er prima uit, en dat wist ze zelf ook wel. Justin maakte zich over zichzelf geen zorgen, maar was wel benieuwd hoe de rest eruitzag zonder kleren. Was Louis echt zo'n schattige bonestaak als hij leek?



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13