Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Cheat On Me: speeltopic

Cheat On Me: speeltopic

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 17 maart 2013 - 15:34:
This is where it goes down.

Just a kind reminder:
Participants:
1. Bodine as Louis Tomlinson
2. Daantje as Jennifer Lawrence
3. Rianne as Justin Bieber
4. Mars as Bill Kaulitz
5. Marit as Darren Criss
6. Captain as Kristen Stewart
7. Emma as Nick Jonas
8. Yara as Miley Cyrus

Couples:
Louis Tomlinson - Darren Criss
Jennifer Lawrence - Miley Cyrus
Justin Bieber - Kristen Stewart
Bill Kaulitz - Nick Jonas

Het topic voor opmerkingen en dergelijke vind je hier.



Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 19 maart 2013 - 22:05:
"Wederzijds," zuchtte Louis, maar hij glimlachte niet en hij keek de jongen ook niet aan. Hij was hetero, en alleen Darren mocht weten dat het niet zo was. Simpel as that.

Om ergens mee bezig te zijn, liep Louis de kamer door en nam hij het hele gebeuren in zich op. Het bed was werkelijk gigantisch. "Volgens mij zijn we al compleet. Die bedden zijn zo groot dat er vast een trio onder ons is. Wie denk jij?"

MariTom
MariTom

MariTom is offline

[4229]
MariTom zei op 19 maart 2013 - 22:07:
Shit, ze hadden hem vast door. Moest hij nu terug gaan of toch naar boven? Hij vertrouwde die Justin echt niet. Twijfelend haalde hij een hand door zijn krullen, maar pakte daarna zijn spullen en droeg ze zo stil mogelijk de trap op. Hij zag dat de kamer tegenover Justin en Lou nog vrij was, en besloot zijn koffer daar maar te dumpen. Zachtjes sloot hij de deur achter zich, en toen hij zag dat er een gigantische spleet onder de deur zag grijnsde hij. Leuk geprobeerd, Bieber.
Zijn grijns verdween echter meteen toen hij de jongen hoorde praten. Hij kon het nog net verstaan.

xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 19 maart 2013 - 22:10:
Louis had gelijk en ze wist zo snel niets tegen hem in te brengen en liet het er dus maar bij. Ze moest beter nadenken voor ze weer eens iets uitkraamde, maar ze wist dat ze er de volgende keer weer in zou falen.
Dan waren er nog de kamers. Jennifer wist dat ze beter snel op zoek kon naar één, maar ze had geen zin om Louis en Justin tegen te komen tijdens haar zoektocht. Bovendien moesten er nog minstens drie over zijn - ervanuitgaand dat er nog iemand zou komen - en zou de productie van het programma waarschijnlijk niemand opzadelen met een rommelhok. Ze ging dus maar weer zitten.
"Ik moet ook nog een kamer zoeken!" riep Darren. Mooi, dan waren er nog zeker vier. Plus, het was een mooie kans om de jongen beter te leren kennen. Hij was de enige die ze tot nu toe echt vriendelijk had gevonden.
Voor ze een voorstel kon doen stond Darren al op. Plan mislukt. "Ik ga ook maar even op zoek."

Met haar koffer in haar hand ging ze naar boven. Ze had geen idee welke kamers bezet waren en opende dus maar gewoon de eerste deur die ze zag. Dat had ze beter niet kunnen doen, toen ze de deur opende zag ze Louis en Justin staan, die het bed aan het inspecteren waren. "Sorry!" riep ze, terwijl ze met een kop als een tomaat de deur weer dichttrok.
Ze liep maar meteen door naar het einde van de gang, in de hoop dat ze daar niemand tegen zou komen. Ze had gelijk, de kamer was inderdaad nog leeg, en Miley had absoluut niet overdreven (niet dat ze dat verwacht had, Miley was qua luxe wel wat gewend): de kamer was huge en rijkelijk ingericht met donkerpaars als basiskleur. Het midden werd geheel in beslag genomen door een kingsize bed. Hier zou ze de nacht wel doorkomen.

Rianne
Rianne

Rianne is offline

[3408]
Rianne zei op 19 maart 2013 - 22:17:
Justin, die niks door had van het ongemakkelijke gevoel van Louis, grinnikte bij het idee van een trio. "Haha, die twee chicks samen met die Duitser misschien?" opperde hij. Hij kreeg de slappe lach bij het idee. Hij keek Louis aan en het werd alleen maar erger. Hij liet zich op het bed neer vallen en sloeg op het kussen van het lachen.

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 19 maart 2013 - 22:23:
Terwijl iedereen op zoek ging naar een kamer en dus verdween naar boven. Zat Miley nog steeds heerlijk op de bank. Het begon al aardig laat te worden en er waren sinds iedereens binnenkomst nog geen aardige gesprekken gevoerd. Ze hoopte maar dat het beter zou verlopen als iedereen er zou zijn en dat het spel echt zou kunnen beginnen. Ego's aside.

Ze wist dat ze zelf nogal bot had gereageerd op sommige mede kandidaten maar dat kwam door de lange reis die ze vanaf vanochtend had afgelegd. Waarom moest dat verdomde huis ook in de middle of nowhere liggen?

Ze stond op en ging opzoek naar een afstand bediening van een tv of muziekinstallatie. Het maakte haar niet uit. Als ze maar niet meer in die ongemakkelijke stilte met Nick op één bank hoefde te zitten.

MariTom
MariTom

MariTom is offline

[4229]
MariTom zei op 19 maart 2013 - 22:29:
Darren zuchtte opgelucht toen hij Louis hoorde. Blijkbaar was hij van plan om zich voorlopig nog hetero voor te doen. Hopelijk zou Biebs dan niks proberen. Alsof die kleuter iets van trio's wist, wat had die jongen nou meegemaakt in zijn leven op dat gebied.
Hij hoorde nog iemand de trap opkomen en toen hij om het hoekje keek zag hij Jennifer een kamer ingaan. Ze leek hem wel aardig, en het het leek hem leuk om haar wat beter te leren kennen, dus besloot hij achter haar aan te gaan.
Hij liep 'per ongeluk' nog even de kamer van Justin & Louis in met een 'oeps, sorry!' en ging toen met een grijns op zijn gezicht door naar Jennifer's kamer. Met twee handen klopte hij een ritme op de deur. ''Mag ik binnenkomen?''

xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 19 maart 2013 - 22:42:
Een klop op de deur. "Mag ik binnenkomen?"
Jennifer sprong van schrik op. Calm down, Lawrence, het is maar iemand die voor de deur staat, aan de stem te horen Darren - niet bepaald iemand waarvan ze verwachtte dat hij haar bruut zou vermoorden.
"Kom binnen!"
Vriendelijk glimlachend kwam de jongen binnen. "Hoi."
"Hé. Is jouw kamer ook zo belachelijk groot en luxueus? Jezus Christus, ik zou een kampeervakantie kunnen houden in dat bed met al mijn exen."

MariTom
MariTom

MariTom is offline

[4229]
MariTom zei op 20 maart 2013 - 10:01:
Darren liep de kamer in en begroette Jennifer glimlachend. Hij moest hard lachen om de opmerking over haar exen.
''Ik heb geen idee of al mijn exen in dat bed passen, ligt er aan wat je onder ex verstaat, maar ik weet wel dat ik vannacht kan kiezen of ik horizontaal of verticaal in mijn bed ga liggen,'' zei Darren grijnzend, ''Maar ik ben natuurlijk ook belachelijk klein''.

Hij liet zich op Jennifer's bed neervallen en spreidde zijn armen.
''Dude, zelfs Cory zou in dit bed passen''. Toen realiseerde hij zich dat Jennifer waarschijnlijk geen idee had wie Cory was. Hij ging echt te veel met de Glee Cast om. ''Cory is nogal reusachtig,'' legde hij uit, terwijl Jennifer ook weer op het bed ging zitten.
''Er zijn maar weinig meisjes, hè?'' vervolgde hij. ''Ik moet zeggen dat mijn gaydar ook al flink op hol is geslagen, dus het zou me eigenlijk niks verbazen als de volgende ook weer een jongen is. Wat denk jij?''

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 20 maart 2013 - 12:10:
Louis was naar het raam gelopen en keek naar buiten. Hij kon de afgelegen ligging van het huis spontaan meer waarderen. Hij wilde net zijn mond open trekken om op Justin te reageren, toen de deur open ging. Nog voor hij de tijd kreeg zich om te draaien, ging de deur alweer dicht, gepaard met een "oh sorry".

De stem bleef in Louis' hoofd hangen, drong Justins gelach naar de achtergrond. Als Louis met Justin in één kamer kon zijn zonder dat het argwaan wekte, moest dat met Darren ook kunnen.

"Aangezien jij je al helemaal geïnstalleerd het, stel ik voor dat jij deze kamer neemt. Ik zoek wel even snel een andere," zei Lohis tegen Justin, waarna hij de kamer verliet. Op goed geluk trok hij de kamer tegenover die van Justin open. Hij spotte Darrens koffer, maar zijn vriend zelf was nergens te bekennen.

Nog geen seconde later hoorde Louis stemmen in het vertrek naast hem. Darrens stem herkende hij uit duizenden en de vrouwenstem leek meer op Katniss dan op Hannah Montana. Zonder er verder bij na te denken, ging Louis opnieuw de gang op. Hij liep de kamer binnen waaruit de geluiden afkomstig waren. "Sorry," viel hij met de deur in huis. "Ik had niet zo hoeven reageren. Maar - je weet wel, gevoelig onderwerp en zo." Dat Miley, de Duitser en de idioot op de bank tussen hem en Darren instonden was erg genoeg. Hij wilde niet meer vijanden maken dan strikt noodzakelijk was.

xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 20 maart 2013 - 13:29:
''Er zijn maar weinig meisjes, hè?'' vervolgde hij. ''Ik moet zeggen dat mijn gaydar ook al flink op hol is geslagen, dus het zou me eigenlijk niks verbazen als de volgende ook weer een jongen is. Wat denk jij?''
Jennifer liet zichzelf achterover zakken en staarde nadenkend naar het plafond. Oké, hij was dus zo goed als zeker gay. Dat kwam niet echt als een verassing. Verder wist ze het nog niet helemaal, hoewel het haar zeer aannemelijk leek dat Louis ook gay was. Ze rekende alles na in haar hoofd: als er nog een meisje zou komen zouden er drie heterokoppels kunnen zijn (althans, dat zou de rest kunnen denken), er was er dus één homokoppel. Hmm, Darrens opmerking deed haar vermoeden dat hij dacht dat er meer homo's onder hen waren. Dan zou het inderdaad logisch zijn als er nog een jongen kwam, want hij moest wel een hele goede gaydar hebben als hij vermoedde zij ook niet helemaal hetero was.
"Ja, ik denk dat je gelijk hebt. Ik vraag me af wie het zou kunnen zijn." Ze keek naar de jongen en vroeg zich af of zijn vriend er al was.

De deur ging weer open en meteen begon iemand met een Brits accent te praten. "Sorry, ik had niet zo hoeven reageren. Maar - je weet wel, gevoelig onderwerp en zo."
Jennifer ging overeind zitten om hem aan te kijken. Ze wilde hem nog altijd het liefst aan zijn haren naar de woonkamer slepen om zijn excuses aan te bieden aan de Duitser, maar besloot dat ze beter vast kon houden aan haar oorspronkelijke strategie: op goede voet komen te staan met zoveel mogelijk mensen.
"Misschien moet je je excuses aanbieden aan de Duitser."

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 20 maart 2013 - 13:38:
Louis beet geërgerd op de binnenkant van zijn lip. Hij moest zich inhouden om niet meteen te gaan snauwen. Eén blik op Darrens smekende gezicht leerde hem dat hij inderdaad beter op zijn passen kon letten. "Graag of niet," zei jij alsnog, hoewel hij zich onmiddellijk herpakte: "Kijk, ik ging me aan hem voorstellen en hij weigerde me ook maar de hand te schudden. Het is niet alsof ik een besmettelijke ziekte heb of zo. En als hij mij niet fatsoenlijk behandeld, moet hij niet verwachten dat ik me inhoud."

xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 20 maart 2013 - 14:52:
"Oké, je hebt een punt, maar misschien moet je hem een kans geven? Het is voor iedereen nieuw en vreemd, niemand weet precies wat hij moet doen. Geef hem de tijd, misschien trekt hij bij. Bovendien wordt er niet bepaald gezellig op als je nu al besloten hebt dat je niets anders gaat doen dan hatelijke opmerkingen maken."

MariTom
MariTom

MariTom is offline

[4229]
MariTom zei op 20 maart 2013 - 16:29:
Darren ging, net als Jennifer, overeind zitten toen de deur openzwaaide en Louis in de deuropening verscheen. Toen Jennifer voorstelde dat hij zijn excuses moest gaan aanbieden aan de Duitser zag hij dat Louis meteen weer in de aanval wilde schieten. Darren keek hem smekend aan, het zou hier een stuk leuker zijn als er tenminste een paar mensen waren die hem mochten, dus kon hij zich maar beter leren inhouden. Daarbij was hij bang dat Louis een keer zijn mond voorbij praatte tijdens zijn gesnauw.
''Louis, ik snap ergens wel dat je zo reageerde, aangezien de Duitser ook niet echt vriendelijk deed, maar misschien kan je de volgende keer iets beter op je woorden letten? Maar goed, als jij je excuses aanbied zou hij dat ook moeten doen. En geen zorgen Jennifer, hij heeft niet alleen maar hatelijke opmerkingen gemaakt,'' zei Darren. Hij besloot maar ergens anders over te beginnen en wendde zich weer tot zijn vriendje, klaar om zijn nieuwe strategie uit te proberen.
''Dus, jij en Biebs delen nu al een kamer? Een beetje doorzichtig, niet? Just one touch and you were a Belieber?''

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 20 maart 2013 - 16:34:
"Hoezo? Moeten er kamers gedeeld worden? Ik dacht dat er gewoon acht kamers waren." Louis had helemaal geen zin om een kamer te delen met wie dan ook. Zelfs met Darren niet, dan zou hij constant tegen zichzelf moeten zeggen dat ze meededen aan één of ander belachelijk spel. En als hij met Bieber moest delen, deelde Darren dan met Jennifer? Zelfs Louis' absoluu complete homoseksuele ogen konden zien dat zij belachelijk knap was, liet staan Darrens biseksuele kijkers.

MariTom
MariTom

MariTom is offline

[4229]
MariTom zei op 20 maart 2013 - 16:45:
''Nee dude, geen zorgen. Jullie leken het samen gewoon zo gezellig te hebben in die kamer dat het leek alsof jullie hem gingen delen. Maar aan je gezicht te zien had ik het fout''. Hij stond op van het bed en ging naast Lou staan. ''De kamer naast de mijne is nog leeg, zag ik net, dus dump je spullen vooral daar,'' antwoordde Darren. Hij liep naar de deur en wurmde zich langs Lou. ''Ik ga maar weer eens naar beneden, kijken of Miley en Nick elkaar al afgeslacht hebben. Ook puur toneel als je het mij vraagt, maar goed. Iemand die met me meegaat?'' zei hij, terwijl hij probeerde niet al te hoopvol naar Louis te kijken.



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13