Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Cheat On Me: speeltopic

Cheat On Me: speeltopic

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 17 maart 2013 - 15:34:
This is where it goes down.

Just a kind reminder:
Participants:
1. Bodine as Louis Tomlinson
2. Daantje as Jennifer Lawrence
3. Rianne as Justin Bieber
4. Mars as Bill Kaulitz
5. Marit as Darren Criss
6. Captain as Kristen Stewart
7. Emma as Nick Jonas
8. Yara as Miley Cyrus

Couples:
Louis Tomlinson - Darren Criss
Jennifer Lawrence - Miley Cyrus
Justin Bieber - Kristen Stewart
Bill Kaulitz - Nick Jonas

Het topic voor opmerkingen en dergelijke vind je hier.



Rianne
Rianne

Rianne is offline

[3408]
Rianne zei op 20 maart 2013 - 17:34:
Justin was allang van zijn lachbui af. Eenzaam lag hij naar het plafond van zijn abnormaal luxe kamer te staren. Hij haalde zijn telefoon uit z'n broekzak en bladerde door zijn contactenlijst. Hij had zo'n behoefte om met een vertrouwd iemand te sms'en, maar hij wist niemand te bedenken. Ja hij wist wel iemand, zijn moeder, maar dat was ook weer zoiets. Zuchtend legde hij zijn telefoon weg en verborg zijn hoofd in z'n kussen.

xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 20 maart 2013 - 20:07:
Wacht eens... dacht Jennifer terwijl ze naar Louis en Darren keek. Waren ze..? Het werd pijnlijk duidelijk dat Louis geen acteur was, of ze hadden nu al een verbondje gesloten en er alleen op uit om haar in verwarring te brengen. Ze gokte voor nu op het eerste.
''Ik ga maar weer eens naar beneden, kijken of Miley en Nick elkaar al afgeslacht hebben. Ook puur toneel als je het mij vraagt, maar goed. Iemand die met me meegaat?'' zei Darren.
Ze twijfelde. Eigenlijk had ze genoeg van het gebitch en wilde ze zich even terugtrekken in haar kamer, even rust, maar aan de andere kant was ze hier niet voor niets: ze speelden een spel, dus het was slim om zoveel mogelijk mee te krijgen. "Ik ga wel mee," besloot ze uiteindelijk.

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 20 maart 2013 - 20:28:
Miley had ondertussen een afstandstandsbediening gevonden van de muziekinstallatie en was bezig om een goed nummer te vinden die iedereen leuk vond. Toen ze eenmaal een nummer vond die Nick en Bill beide goedgekeurd hadden nam ze weer plaats op de bank.

Een paar nummers verder hoorde ze gestommel op de trap en zagen Jennifer en Darren binnen komen lopen.
"Zo, zijn jullie al helemaal gesetteld boven?" Vroeg Miley en keek Darren en Jennifer aan.

MariTom
MariTom

MariTom is offline

[4229]
MariTom zei op 20 maart 2013 - 20:42:
Darren glimlachte naar Jennifer en liep de kamer weer in om haar van het bed te helpen. Hij zwaaide naar Louis en liep toen vrolijk voor Jennifer uit de gang op en de trap af.
In de gang hoorden ze dat iemand de radio hard had aangezet, en Darren begon meteen hard mee te zingen. In de woonkamer zagen ze Miley, Nick en Bill op de bank zitten. Hij vroeg zich af of Nick überhaupt nog van die bank ging komen vandaag.
''Zo, zijn jullie al helemaal gesetteld boven?'' vroeg Miley.
''Ja, ik zit eerste deur rechts met Bieber tegenover me, Jennifer zit aan het eind van de gang links en Louis is op dit moment zijn spullen aan het dumpen op de kamer naast mij. Dus als het goed is is er nog één kamer over, voor die mysterieuze persoon die nog steeds spoorloos is. Zouden ze diegene expres laat laten aankomen?'' zei Darren. Hij ging ook op de bank zitten, naast Bill, die er nog steeds niet uitzag alsof hij al helemaal gewend was aan de situatie.

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 20 maart 2013 - 20:59:
"Ik heb geen idee." zei Miley en zette de muziek wat zachter zodat ze niet hoefden te schreeuwen. "Misschien staat hij of zij vast in de file of zo. Hadden daar niet meerdere mensen last van?" En keek Jennifer en Bill aan.

xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 20 maart 2013 - 21:21:
"Misschien staat hij of zij vast in de file of zo. Hadden daar niet meerdere mensen last van?" Miley keek haar aan en ze moest een glimlach onderdrukken.
"Ja, in LA stonden we even vast, dus het zou wel kunnen. Of misschien doet de productie het expres, met wat voor reden dan ook."

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 20 maart 2013 - 21:48:
Ze zag dat Jennifer een glimlach moest onderdrukken en voor ze moest blozen ging ze gauw verder met praten.
"We houden het wel op file." Zei Miley en ging verder. "Straks komt hij/zij met een opdracht binnen. Schrik je je toch helemaal een hoedje." lachte ze.
"Maare, gaan jullie mee zwemmen? Heb wel zin in een duik."

MariTom
MariTom

MariTom is offline

[4229]
MariTom zei op 20 maart 2013 - 21:58:
''Als dat zo is ren ik echt gillend weg! Wie weet wat allemaal moeten gaan doen! Goed idee, laten we onze zwemkleren dan even aan gaan trekken. Ik heb nog niet genoeg alcohol op om te gaan skinnydippen,'' zei Darren. Hij trok de meisjes overeind en ging met ze de trap op. ''Ik zit echt op het moment te wachten dat die tv automatisch aangaat en er een hoofd op verschijnt dat met een opdracht komt, à la America's Next Top Model'' zei Darren lachend. Oh god, dat klonk vast verschrikkelijk gay. Hij voelde een bitchy Miley-opmerking aankomen.

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 20 maart 2013 - 22:09:
''Ik zit echt op het moment te wachten dat die tv automatisch aangaat en er een hoofd op verschijnt dat met een opdracht komt, à la America's Next Top Model'' zei Darren lachend. "HAHAHAHAA!" lachte ze en ze kon nog net op tijd de bitchy opmerking inslikken die ze wilde maken over het kijken van ANTM.
Ze liep naar boven met Darren en Jennifer op haar hielen. Liep naar het einde van de gang en ging haar kamer binnen op zoek naar die leuke nieuwe bikini.

xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 20 maart 2013 - 22:15:
"Wacht ik mij, ik ga ook mee!" riep Jennifer naar de twee die richting de trap stormden. Met die twee halve zombies in de woonkamer achterblijven was ook niet alles.
Ze ging haar kamer binnen en opende daar haar koffer om op zoek te gaan naar haar bikini. Het moeilijke deel zou zo beginnen: met Darren erbij kon ze makkelijk in de fout schieten. Ze moest dus echt aan de bak.
Al snel had ze haar bikini gevonden en ze trok hem aan. Net toen ze klaar was hoorde ze een klop op de deur. "Kom binnen!"

MariTom
MariTom

MariTom is offline

[4229]
MariTom zei op 20 maart 2013 - 22:16:
''Ik zal je maar gewoon voor zijn: bi!'' riep Darren naar Miley, voorday hij zijn kamer inging en de deur grinnikend achter zich dichtsloeg. Wat kon het hem ook eigenlijk schelen. Hij schoot snel in zijn zwembroek en hing een handdoek om zijn schouders. Toen hij de gang opging om op Miley en Jennifer te wachten bleef hij voor Louis' deur staan. Ging alles wel goed daarbinnen? Louis had er daarnet niet echt happy uitgezien. Maar helaas zou het te veel opvallen als hij nu naar binnenging, dus klopte hij maar op de deuren van Miley en Jennifer, als teken dat ze moesten opschieten.

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 20 maart 2013 - 22:22:
Miley trok gauw haar nieuwe bikini aan, pakte een grote badhanddoek uit de badkamer en vertrok naar de gang. Daar was nog niemand te bekennen en klopte op Jennifers deur. "Kom binnen!" hoorde ze van de andere kant en deed de deur open.
"Hee, ben je klaar?" vroeg Miley en keek Jennifer aan.

Rianne
Rianne

Rianne is offline

[3408]
Rianne zei op 20 maart 2013 - 23:12:
Justin luisterde naar al het gedoe op de gang. Het klonk alsof ze allemaal goede vrienden waren geworden in de tijd dat hij weg was. Zwartgallige gedachten kwamen in hem op. Natuurlijk waren ze blij als hij er niet bij was. De sfeer was vast stukken beter zonder de in-de-media-publiekelijk-ontspoorde Justin.
Plotseling voelde hij zich opgesloten. Inschattend of hij naar de achtertuin kon glippen zonder dat iemand hem zag liep hij de gang op.

xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 21 maart 2013 - 6:54:
Miley kwam binnen in haar bikini. Nadat Jennifer opgelucht had gezucht begon ze als een gek te grijnzen. "Hallo. Ja, ik ben klaar."
"Dat zie ik."
Een nieuwe klop op de deur. Miley stapte snel opzij zodat ze niet in de weg stond, maar er kwam niemand binnen: het was gewoon Darren die wilde aangeven dat ze moeten opschieten.
Jennifer sloot haar ogen om zich te concentreren. Nu kwam het aan op goed acteer werk. Ze opende de deur en liep de gang weer op.

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 21 maart 2013 - 11:31:
Een nieuwe klop op de deur deed Miley opkijken. Ze stapte snel opzij zodat diegene binnen kon komen. Alleen kwam er niemand binnen. Dus liep Jennifer richting de deur, opende hem en liep de gang op. Op de gang stond Darren te wachten. Hij keek raar op toen hij Miley ook uit de kamer van Jennifer zag komen.



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13