Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Cheat On Me: speeltopic

Cheat On Me: speeltopic

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 17 maart 2013 - 15:34:
This is where it goes down.

Just a kind reminder:
Participants:
1. Bodine as Louis Tomlinson
2. Daantje as Jennifer Lawrence
3. Rianne as Justin Bieber
4. Mars as Bill Kaulitz
5. Marit as Darren Criss
6. Captain as Kristen Stewart
7. Emma as Nick Jonas
8. Yara as Miley Cyrus

Couples:
Louis Tomlinson - Darren Criss
Jennifer Lawrence - Miley Cyrus
Justin Bieber - Kristen Stewart
Bill Kaulitz - Nick Jonas

Het topic voor opmerkingen en dergelijke vind je hier.



YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 19 maart 2013 - 20:43:
Miley zag Jennifer onrustig op haar plaats wiebelen. Ze wist nu al dat Jennifer zich geen houding kon geven en dat ze zich slecht had voorbereid. Waarom had ze niet Miley's advies opgevolgd. E!Entertainment liet altijd de nieuwste koppels zien en Miley had Jennifer aangeraden om zoveel mogelijk dat te kijken om zo wat beter voor bereid te zijn op dit programma. Blijkbaar was het er niet van gekomen.
Ze zag Jennifer opstaan en haar hand uitsteken naar de nieuwe jongen. "Hé, ik ben Jennifer, actrice."
Ze zag de nieuwe jongen kijken naar de hand en uiteindelijk hem schudden. "Bill Kaulitz, zanger van de band Tokio Hotel. Prettig kennis te maken."

Rianne
Rianne

Rianne is offline

[3408]
Rianne zei op 19 maart 2013 - 21:00:
Justin wist zich weer geen houding te geven. Moest hij zich nu ook gaan voorstellen of zou die jongen wel weten wie hij was? Zelf had hij geen flauw idee wie die belachelijke gast was. Hij zuchtte onhoorbaar. Eigenlijk vond hij alleen Louis aardig. En oké, die Darren ging ook wel.
"Ik heb echt nog nooit van Tokio Hotel gehoord," flapte hij er per ongeluk uit. Om zich toch een houding te geven zei hij er iets heel doms achteraan. "Een heel klein bandje zeker?"

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 19 maart 2013 - 21:01:
Louis lachte schamper. "Natuurlijk. Ik bedoel, ik heb er niet eens van gehoord en ik kom uit Europa. Laat staan dat jullie ze in Amerika kennen. Ik bedoel, heb je dat accent van hem al eens gehoord? Geen hond die er wat van zou begrijpen."

Rianne
Rianne

Rianne is offline

[3408]
Rianne zei op 19 maart 2013 - 21:09:
Justin voelde zich eigenlijk een beetje ongemakkelijk. Hij had de afgelopen jaren wel geleerd om zijn mening voor zich te houden, maar die jongen was ongelooflijk onbeleefd en Lou was de enige met wie hij het kon vinden. Hij lachte schamper.
"Hahaha, ja dat klopt. En dat háár, als ik jou niet zou kennen, zou ik denken dat ze in Europa écht geen verstand van mode hadden".

xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 19 maart 2013 - 21:21:
Jennifer begon vanbinnen te koken. Ze wísten verdomme hoe het voelde om publiekelijk afgezeikt te worden, en toch deden ze dit. Niet dat zij de jongen met de leeuwenmanen kende, maar dan nog, Louis had ze ook niet meteen herkent.
Ze beet op haar tong om geen zee van scheldwoorden de kamer in te laten stromen en probeerde met een scherpe reactie te komen. "In Europa hebben ze kennelijk wel het lef om zichzelf te zijn, en hoeven artiesten niet aangekleed te worden door hun management."

Rianne
Rianne

Rianne is offline

[3408]
Rianne zei op 19 maart 2013 - 21:35:
Justin zweeg. Die zat. Maar daar kan hij toch zeker niets aan doen? In Europa begrepen ze gewoon niet dat alternatief niet verkoopt. Hij besloot om er niet over door te gaan. Met al die mislukte hippies om hem heen zou hij deze discussie toch verliezen.
"Lou heb jij al een kamer uitgezocht?"

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 19 maart 2013 - 21:36:
Louis schoot in de lach. Hard en honend. "Je wilde serieus beweren dat management in Europa geen invloed heeft?" Hij kwam oprecht bijna niet meer bij van het lachen, verslikte zich in wist-hij-veel-wat en kreeg een hoestbui. Toen hij weer bijgekomen was, keek hij de actrice ijskoud aan. "Je bent serieus zo naïef dat je denkt dat management in Europa geen invloed heeft? Laat me niet lachen."
Vervolgens wendde hij zich tot Justin, alsof er niets gebeurd was: "Nee, nog niet. Jij wel?"

MariTom
MariTom

MariTom is offline

[4229]
MariTom zei op 19 maart 2013 - 21:40:
Darren grinnikte. Hij mocht die Jennifer wel; ze was tot nu toe de enige die nog niemand had afgezeikt, en hij vond het dapper dat ze voor de nieuweling opkwam. Hij plofte naast haar op de bank en glimlachte naar haar, terwijl hij de neiging om haar een high-5 te geven onderdrukte.
Helaas kwam Lou er meteen achteraan met een andere opmerking, die helaas raak was.
''Jongens, ander onderwerp?'' zei hij zuchtend, hoewel hij dacht dat het weinig zin zou hebben.
''Ik moet ook nog een kamer uitzoeken!'' riep hij voordat hij er bij na kon denken. Hij kon er niks aan doen, maar hij begon nu al aardig jaloers te worden. Die Justin kon het veel te goed vinden met Louis.

Rianne
Rianne

Rianne is offline

[3408]
Rianne zei op 19 maart 2013 - 21:41:
Justin haalde opgelucht adem. Louis werd blijkbaar ook aan banden gelegd door zijn management. Hij was tenminste niet zo'n watje dat hij de enige was die naar managers luisterde. En Louis was cool, zeker geen watje. Plotseling besefte Justin dat dit een unieke ervaring voor hem zou worden. Hij sprak eigenlijk nooit zomaar met andere beroemdheden. Eigenlijk kende hij helemaal niemand privé. Niet zonder anderen 'van het team' erbij in ieder geval. Hij besloot dat hij eerst Louis écht zou leren kennen. Misschien zou hij hier nog wel vrienden aan overhouden ook. Hij besloot Darren te negeren en zich op Louis te concentreren.
""Mooi, zullen we dat nu gaan doen dan?" Hij stond op en keek arrogant door de anderen heen.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 19 maart 2013 - 21:43:
"Prima," glimlachte Louis, terwijl hij opsprong. Hij was maar wat blij dat hij de kamer met de zeurende mensen achter zich kon laten en hij nam zich bij voorbaat voor om zolang mogelijk boven te blijven. Hoe minder tijd hij met die anderen door hoefde te brengen, hoe beter het was. Samen met Justin liep hij dus de gangen door, nieuwsgierig naar de kamers. Miley had gezegd dat ze luxueus waren, en hij ging er stiekem vanuit dat ze daar toch wel een beetje verstand van had.

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 19 maart 2013 - 21:48:
Louis en Justin waren al aardig de nieuwe jongen aan het afzeiken en Jennifer had een hopenloze poging gedaan om hem te redden, maar had toen een opmerking van Louis terug gekregen dat haar gelijk de mond snoerde.

Daarna waren Justin, Louis en later Darren naar boven vertrokken om een kamer uit te zoeken. Miley, Jennifer, Nick en Bill zaten nog beneden.
"Zo, wilt er iemand wat drinken? Of willen jullie ook een kamer uitzoeken?" vroeg Miley en keek Bill en Jennifer aan en wachtte op antwoord.

Rianne
Rianne

Rianne is offline

[3408]
Rianne zei op 19 maart 2013 - 21:52:
Justin liep de trap op, Louis liep achter hem. Toen ze boven aangekomen waren stonden ze stil. Die kamers boeiden hem niet echt, hij wilde gewoon weg bij al dat gezeur, geruzie en gedoe.
"Zo en wat vind je er van? Van iedereen en van het spel?"

MariTom
MariTom

MariTom is offline

[4229]
MariTom zei op 19 maart 2013 - 21:56:
Darren liep uiteindelijk ook maar de kamer uit. Hij liep naar de trap en wilde naar boven lopen, maar toen hij Justin hoorde praten bedacht hij zich. Hij kon hier net zo goed even blijven staan en luisteren wat dat jochie te melden had. En nog belangrijker: wat Lou zou antwoorden. Als hij een beetje uit het zicht ging staan zouden ze hem toch niet zien.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 19 maart 2013 - 21:56:
"Vreselijk," bekende Louis. "Die Miley komt mijn neus nu al uit, van de helft weet ik de namen nog niet eens. Daarbij ben ik nog geen uur binnen en naar mijn smaak iets te vaak geconfronteerd met pijnlijke onderwerpen. Ik dank u zeer. Jij dan?" Intussen trok hij een deurkruk naar beneden en betrad hij de eerste slaapkamer. In één dig had Miley in ieder geval gelijk: het was belachelijk luxueus.

Rianne
Rianne

Rianne is offline

[3408]
Rianne zei op 19 maart 2013 - 22:00:
Justin liep achter Louis aan de kamer in en trok de deur achter zich dicht. Dacht degene die onderaan de trap stond nou echt dat hij doof was geworden van al die uurtjes op het podium? Ha, hij wist wel beter. Hij had alleen geen rekening gehouden met de brede speet onder de deur.
"Eerlijk gezegd weet ik niet wat ik hier in godsnaam doe. Voor de leuke meiden hoef ik het in ieder geval niet te doen, god, wat een ongelooflijke bitches, allebei". Hij zuchtte. "Ik ben blij dat jij er bent." Hij glimlachte warm naar Lou.



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13