Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Forum Spelletjes » DA: Gevaar van Binnenaf (Speeltopic)

DA: Gevaar van Binnenaf (Speeltopic)

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 15 dec 2013 - 10:03:
Chaos, overal was er chaos. Er werden kogels afgevuurd op collega’s die tot enkele minuten daarvoor nog vertrouwd werden. Niemand wist meer wie vriend of vijand was, behalve degenen die het vuur geopend hadden. Het gevaar kwam van binnenuit de omgeving die iedereen als veilig had beschouwd.
Niemand was te vertrouwen, niemand was veilig.

Ook de Behavioral Analysis Unit had zich in het vuurgevecht gemengd. Hotchner, Rossi, Prentiss, Morgan, Reid, Garcia en Jareau streden aan elkaars zijde, maar konden ze voorkomen dat er slachtoffers onder hun zouden vallen? Konden ze überhaupt voorkomen dat de paranoia niet ook op hen oversloeg en ze hun pistolen op elkaar zouden richten?


Rollen

Goodside
- Aaron Hotchner (Jager)
- Spencer Reid (Waarzegger)
- Derek Morgan (Beschermer)
- Jennifer Jareau (Heks)
- Emily Prentiss, David Rossi, Penelope Garcia (Tovenaars)

Badside
- 2 1 copkillers

Deelnemers
1. Bodine
2. Pauline
3. Daan
4. Elise
5. Angela
6. Josette
7. Kirsten
8. Dezh
9. Williewortel

De eerste lynch is om 20.00 op 15/12. De eerste lunch is om 20.00 op 16/12.



realMe
realMe

realMe is offline

[2181]
realMe zei op 21 dec 2013 - 22:19:
@Dezh: Wel ik keek meer naar wat bodine eerder zei en wat er toen gebeurde. Daarboven op kwam nog dat iedere de vorige keer wie geluncht werd, maar voorkomen werd, wel in de fout goed stond, dus nam aan dat dat nu weer is.

xNadezhda
xNadezhda is offline

[7882]
xNadezhda zei op 21 dec 2013 - 22:31:
Dat het in de fluff goed stond, bedoel je? Ik snap. Dan begrijp ik al helemaal niet waarom Bodine plotseling op mij overstapt o.o

xNadezhda
xNadezhda is offline

[7882]
xNadezhda zei op 21 dec 2013 - 23:29:
Aangezien ik blijkbaar te stom ben om de fluff meteen grondig te lezen & daar conclusies uit te trekken, heb ik het nog maar een keer geprobeerd.

Josette maakt uit de fluff op dat zij niet geluncht zou zijn, dus laten we haar buiten beschouwing. Dat betekent dat er tussen mij, Bodine en Williewortel een wolf zit.

Als Bodine uit de fluff opmaakt dat zij geluncht zou zijn, waarom is het dan logisch dat ik de wolf ben? Dat zou echt stom van mij zijn, want Bodine sprak haar vertrouwen in mij uit én ik was het met haar eens dat Daan zich vreemd gedroeg, dus als ik de wolf zou zijn en Bodine zou proberen te lunchen, dan houd ik er wel een erg vreemde logica op na.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 22 dec 2013 - 0:22:
@Dezh; ik verdenk jullie alledrie niet. Jij lijkt me alleen hetende onwaarschijnlijk. Ik ben rather clueless.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 22 dec 2013 - 11:02:
Weer gelijkspel, ik heb maar twee stemmen binnen. Bodine is online though, dus ik heb hoop dat als ik er een uurtje tijd aan vastplak, er drie stemmen binnenzijn en het geen gelijkspel kan worden. Tot 12:00 kan er gestemd worden.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 22 dec 2013 - 11:15:
Maar ik had al gestemd! Toch? Of niet?

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 22 dec 2013 - 11:16:
Oh. Te oordelen naar mijn outbox niet. My bad.

Edit; in mijn post van gisterenavond/vannacht moet niet "hetende" staan, maar "het meest".

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 22 dec 2013 - 12:00:
Derek vuurde meteen een kogel terug. De kogel leek in slow motion richting het doelwit te gaan. Toch bereikte hij zijn doel, en raakte hij zijn doel. Derek schoot de laatste copkiller neer. Het was over. Ze hadden het overleefd. Het was ze gelukt.

Dezh is vandaag gelynchd. Zij was een copkiller.

Eerste stemronde
1. Bodine – Dezh [0]
6. Josette – Williewortel [0]
8. Dezh – Williewortel [2]
9. Williewortel – Dezh [2]

Herstemming
1. Bodine - Dezh [0]
6. Josette - Dezh [0]
8. Dezh - Williewortel [2]

Gefeliciteerd, Bodine [David Rossi], Josette [Jennifer Jareau] en Williewortel [Derek Morgan]!

Dit potje is afgelopen. Het liep niet altijd even vlot, excuses hiervoor, maar ik heb mijn best gedaan. Geniet van jullie vakantie allemaal

xNadezhda
xNadezhda is offline

[7882]
xNadezhda zei op 22 dec 2013 - 12:01:
Well. Had you fooled for a moment, anyway.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 22 dec 2013 - 12:06:
Goed gespeeld, Dezh. (:

xNadezhda
xNadezhda is offline

[7882]
xNadezhda zei op 22 dec 2013 - 12:18:
Danke. Jij ook. ^^

realMe
realMe

realMe is offline

[2181]
realMe zei op 22 dec 2013 - 12:21:
Yay, gewonnen. Goed gespeeld Dezh.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 22 dec 2013 - 12:42:
Gewoon 3/4 van de spelers wist aan welke kant ik stond haha. x)
Ik wil trouwens ook even zeggen dat ik vind dat Williewortel het, zeker voor een eerste keer, super goed heeft gedaan.
Und. Dat ik het bijzonder vind dat ik niet onder vuur ben gelegd.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 22 dec 2013 - 12:46:
Ik vind het inderdaad knap van Williewortel dat ze een lunch heeft kunnen voorkomen. Ze was achter de schermen actiever was dan in het topic. Vanaf het moment dat ze kon beschermen heeft ze bijna elke keer Bodine beschermd.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 22 dec 2013 - 12:47:
Dat vind ik echt heel tof. Want als ik in mijn eerste potje beschermer was geweest, had ik dat echt niet gedurfd, uit angst dat ik een wolf zou beschermen.



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11