Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Forum Spelletjes » DA: Gevaar van Binnenaf (Speeltopic)

DA: Gevaar van Binnenaf (Speeltopic)

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 15 dec 2013 - 10:03:
Chaos, overal was er chaos. Er werden kogels afgevuurd op collega’s die tot enkele minuten daarvoor nog vertrouwd werden. Niemand wist meer wie vriend of vijand was, behalve degenen die het vuur geopend hadden. Het gevaar kwam van binnenuit de omgeving die iedereen als veilig had beschouwd.
Niemand was te vertrouwen, niemand was veilig.

Ook de Behavioral Analysis Unit had zich in het vuurgevecht gemengd. Hotchner, Rossi, Prentiss, Morgan, Reid, Garcia en Jareau streden aan elkaars zijde, maar konden ze voorkomen dat er slachtoffers onder hun zouden vallen? Konden ze überhaupt voorkomen dat de paranoia niet ook op hen oversloeg en ze hun pistolen op elkaar zouden richten?


Rollen

Goodside
- Aaron Hotchner (Jager)
- Spencer Reid (Waarzegger)
- Derek Morgan (Beschermer)
- Jennifer Jareau (Heks)
- Emily Prentiss, David Rossi, Penelope Garcia (Tovenaars)

Badside
- 2 1 copkillers

Deelnemers
1. Bodine
2. Pauline
3. Daan
4. Elise
5. Angela
6. Josette
7. Kirsten
8. Dezh
9. Williewortel

De eerste lynch is om 20.00 op 15/12. De eerste lunch is om 20.00 op 16/12.



williewortel
williewortel

williewortel is offline

[315]
williewortel zei op 17 dec 2013 - 21:00:
ik had ook gestemd

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 17 dec 2013 - 21:09:
Ja, dus?

xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 17 dec 2013 - 21:23:
Ik ben het met Bo eens. Als wolf op jezelf stemmen is te riskant, zeker als de anderen aangeven random te gaan.
Williewortel, ik weet niet of het komt doordat dit je eerste potje is, maar je verdachtmaking komt nogal uit het niets en wordt niet ondersteund. Op mij komt dat toch een beetje over als: help, ik word genoemd als mogelijke baddie dus ik ga anderen beschuldigen om de aandacht af te leiden! Maar zoals ik al zei - dit kan ook komen doordat dit je eerste potje is. (en voel je alsje, alsjeblieft niet aangevallen, want het is goed dat je iets zegt, alleen onderbouw je het nog te weinig, waardoor het zwak wordt en paniekerig lijkt.)

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 17 dec 2013 - 21:34:
Huh, ze beschuldigt/verdenkt toch niemand? Ze wijst me alleen op een eventuele flaw in mijn redenering. Oder was?

williewortel
williewortel

williewortel is offline

[315]
williewortel zei op 17 dec 2013 - 21:35:
Ja ik snap je, ik voel me ook iet aangevallen hoor, hihi

xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 17 dec 2013 - 21:40:
Oh, never mind. Verkeerd gelezen/onthouden. (in mijn hoofd was het 'maar Angela is zelf een wolf', for some reason)

williewortel
williewortel

williewortel is offline

[315]
williewortel zei op 17 dec 2013 - 21:43:
oohh, nee zo bedoelde ik hem niet

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 17 dec 2013 - 21:49:
Persoonlijk vind ik je reactie sowieso onnodig fel, Daan. Je had ook gewoon kunnen vragen 'hoezo denk je dat' in plaats van er meteen bovenop te duiken.

Pline
Pline

Pline is offline

[986]
Pline zei op 17 dec 2013 - 22:13:
@Bo: je vroeg mijn reden om op Angela te stemmen, welja doordat het niet echt makkelijk was om toen een theorie te bedenken ben ik random gegaan (ik denk wel dat ik dat vernoemd had hoor) maar goed...

Nu even over de rest van het potje, ik vind persoonlijk dat er verdacht veel mensen op Elise gestemd hebben... Het kan (denk ik) dus ook niet anders dan dat er minstens 1 van de wolven daartussen zit. Ik veronderstel dat er slechts 1 wolf op Elise gestemd heeft omdat ze meestal wel splitsen (is ook wel slimmer) dus dan kunnen we de groep in 2 splitsen...
-Bodine, Daan en Williewortel die wel op haar stemden
-Dezh, Josette, Angela en ikzelf die niet op haar stemden
Vanuit de tweede groep lijkt me dat Angela geschrapt mag worden als we de redenering van hierboven gaan volgen dat het niet slim is om als wolf niet te stemmen omdat het dan nogal riskant is.
Dan blijven dus nog over:
Bodine, Daan en Williewortel (1 wolf)
Ik, Josette en Dezh (1 wolf)

Tenzij ze natuurlijk allebei wel of allebei niet op Elise stemden... dan hebben we niets aan wat hier staat maar ik kan het er maar zetten he, wie weet kunnen we er iets mee...

missxangel
missxangel

missxangel is offline

[1499]
missxangel zei op 17 dec 2013 - 22:14:
Pauline, wat was je reden om op mij te stemmen?
Mijn excuses dat ik niet mijn stem heb ingestuurd, maar had wel een erg leuke avond!!! Ik zal de volgende keer proberen op tijd mijn stem in te sturen!

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 17 dec 2013 - 22:52:
@Pauline; oké, top. He kan best zijn dat je het wel gezegd hebt, mijn geheugen is niet altijd even goed.
Verder ben ik het met je eens.

Pline
Pline

Pline is offline

[986]
Pline zei op 18 dec 2013 - 12:40:
Het enige dat we nu kunnen doen is wachten op de lunch van vanavond... tenzij er nog iemand super theorieën heeft...
Wat wou ik dat we de waarzegger nog hadden...

realMe
realMe

realMe is offline

[2181]
realMe zei op 18 dec 2013 - 13:30:
wel het is in ieder geval handig dat we er al één kunnen uitsluiten, dat is Angela....
Verder is wat Pauline zei, wat ik al eerder probeerde duidelijk te maken,
al denk ik niet dat wat ze als laatste zei. Het is veel te riskant om als wolf alletwee op dezelfde te gaan als er al aangegeven hebben dat niet unaniem op Iemand gestemd zou worden. of ben ik dan zo blond

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 18 dec 2013 - 15:01:
Helemaal uitsluiten kunnen we natuurlijk nooit. Maar goed. Voor mij is ze op het moment het minst verdacht.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 18 dec 2013 - 20:01:
Aaron Hotchner zei: “Sometimes what we don't do is every bit as powerful as what we do.”

Hij wilde blijven leven, nee, hij moest blijven leven voor Jack. Tussen alle paniek en onrust door voelde hij de neiging om gewoon op te staan, er een einde aan te maken en om zich bij Haley te voegen. Elke dag miste hij haar nog, Foyet had een gat zo groot in zijn hart achtergelaten dat hij niet wist hoe hij het op moest vullen.
Maar het kon niet – Jack was er nog. Hij kon hem niet achterlaten. Hij moest vluchten voor zijn leven, dus dat was wat hij probeerde. Maar hij werd opgemerkt, en geraakt. Jennifer Jareau had eerst zijn leven kunnen redden, maar deze keer lukte het haar niet op tijd in te grijpen.

Thomas Hardy zei: “And yet to every bad, there’s a worse.”


Angela is vandaag gelunchd. Zij was Aaron Hotchner, de Jager.



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11