Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Forum Spelletjes » DA: Gevaar van Binnenaf (Speeltopic)

DA: Gevaar van Binnenaf (Speeltopic)

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 15 dec 2013 - 10:03:
Chaos, overal was er chaos. Er werden kogels afgevuurd op collega’s die tot enkele minuten daarvoor nog vertrouwd werden. Niemand wist meer wie vriend of vijand was, behalve degenen die het vuur geopend hadden. Het gevaar kwam van binnenuit de omgeving die iedereen als veilig had beschouwd.
Niemand was te vertrouwen, niemand was veilig.

Ook de Behavioral Analysis Unit had zich in het vuurgevecht gemengd. Hotchner, Rossi, Prentiss, Morgan, Reid, Garcia en Jareau streden aan elkaars zijde, maar konden ze voorkomen dat er slachtoffers onder hun zouden vallen? Konden ze überhaupt voorkomen dat de paranoia niet ook op hen oversloeg en ze hun pistolen op elkaar zouden richten?


Rollen

Goodside
- Aaron Hotchner (Jager)
- Spencer Reid (Waarzegger)
- Derek Morgan (Beschermer)
- Jennifer Jareau (Heks)
- Emily Prentiss, David Rossi, Penelope Garcia (Tovenaars)

Badside
- 2 1 copkillers

Deelnemers
1. Bodine
2. Pauline
3. Daan
4. Elise
5. Angela
6. Josette
7. Kirsten
8. Dezh
9. Williewortel

De eerste lynch is om 20.00 op 15/12. De eerste lunch is om 20.00 op 16/12.



xNadezhda
xNadezhda is offline

[7882]
xNadezhda zei op 19 dec 2013 - 18:55:
Sorry dat ik nog niet gereageerd heb! Beetje pre-kerstvakantie-stress, laatste lessen, laatste presentatie & half bezig mijn koffer te pakken voor morgen. Ik ben weer bij & YES! One crazy axe murderer down :'D

Wat Williewortel betreft, Bodine heeft dit al eens vastgesteld:
Williewortel heeft één (of meer? Maar 1 die ik me zo herinner) post geplaatst, en dat was met een stem op de dag dat er geen lynch was - dus of ze is wolf en het was haar stem voor de lunch, of ze is burger en ze snapt het spel niet helemaal. Persoonlijk neig ik naar het tweede, want haar medewolven zouden haar waarschijnlijk wel helpen met wat ze wel en niet moet zeggen.
Dus Williewortel staat niet bepaald hoog op mijn lijstje. Bodine ook niet, zij was de eerste die naar Daan wees.

Dit zei Josette:
Volgens mij was ik de eerste die Angela vrijstelde van verdachtmaking en ook de enige die helemaal zeker zei dat we daar niet meer naar zouden hoeven te kijken.
Maar ik heb nog eens gekeken, en volgens mij klopt dat niet, want Pauline was de eerste die een theorie maakte over de Elise-stemmers en daarbij Angela schrapte uit de lijst van verdachten. Ik weet niet of dit een raar hersenspinsel is, maar dit was nadat de badside geprobeerd had de Jager te lunchen, right? Als Pauline baddie is, dan wist ze op dat punt dus dat Angela de Jager was. Angela vrijstellen van verdenking en vriendelijk tegen haar doen lijkt me voor een baddie dan een goed idee. Alleen heeft ze wel op Angela gestemd in de lynch daarvoor, dus dat ontkracht het weer een beetje. I dunno. Misschien denk ik te ver door.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 19 dec 2013 - 19:10:
Jongens, ik doe mijn best, maar het lukt me niet om internet te krijgen op mijn telefoon. Dit is belangrijk omdat williewortel vandaag via de Whatsapp zou stemmen. Ik heb dat ding ondertussen tien keer aan en uit gezet, maar hij weigert.
Als haar stem voor een verandering zou kunnen zorgen, kan ik het dus waarschijnlijk niet om acht uur posten en moet ik wachten tot ik thuis ben met internet waar mijn mobiel wel altijd op reageert.

Pline
Pline

Pline is offline

[986]
Pline zei op 19 dec 2013 - 19:12:
Oke dat ik op Angela stemde is wel vrij makkelijk te verklaren. Het was een random stem want er waren nog geen theorieën, pas toen de uitslag van de lynch en lunch er waren konden er eens theorieën gemaakt worden. Dat ik toen Angela veilig stelde ontkracht die stem denk ik dus niet. Verder heb ik Angela niet als enige veilig gesteld, ik heb dat gedaan door samen te vatten wat er voor me gezegd werd door andere mensen.
Bodine: Angela heeft op zichzelf gestemd - dat maakt, voor mij, de kans dat ze een wolf is nog kleiner. Want haar medewolven zouden haar wel gepusht hebben te stemmen, lijkt me.

Daan: Ik ben het met Bo eens. Als wolf op jezelf stemmen is te riskant, zeker als de anderen aangeven random te gaan.

Ik: Vanuit de tweede groep lijkt me dat Angela geschrapt mag worden als we de redenering van hierboven gaan volgen dat het niet slim is om als wolf niet te stemmen omdat het dan nogal riskant is.
Dan blijven dus nog over:
Bodine, Daan en Williewortel (1 wolf)
Ik, Josette en Dezh (1 wolf)


Daan is er op dit moment uit, als we dan de redenering die ik toen maakte zouden volgen zou ik de tweede wolf dus zoeken tussen mezelf, Josette en Dezh.

realMe
realMe

realMe is offline

[2181]
realMe zei op 19 dec 2013 - 19:32:
@Dezh: oh ok, daar heb ik en overheen gelezen. Kan trouwens ook niet zo goed heen en weer switchen met mijn foon. Ik wilde bij deze even zeggen dat ik op pauline stem. Geen idee waarom, meer gevoels kwestie, maar kan hierna niet meer echt online komen wegens mijn broertjes verjaardag, Sorry

Pline
Pline

Pline is offline

[986]
Pline zei op 19 dec 2013 - 19:54:
Okeeh omdat ik volgens mij vanavond wel zal gelyncht worden... Ik stem op Dezh, die lijkt me op dit moment het meest verdacht en aanvallend... Al dat Josette ook wel stiller is dan ze normaal is maar ook dat is al eens aangehaald dat het niet slim is om te stil te zijn.

xNadezhda
xNadezhda is offline

[7882]
xNadezhda zei op 19 dec 2013 - 19:55:
@Pauline: Ja, oké. I'll give you that. (:

Edit: oh wacht. Dat was dus een reactie op je vorige post, niet die waarin je vermeldt op mij te stemmen.

Pline
Pline

Pline is offline

[986]
Pline zei op 19 dec 2013 - 20:00:
@Dezh ik dacht al wel dat je die bedoelde... ik vrees alleen dat ik er alsnog uit lig hoor vanavond dus mijn stem op jou zal hoogstwaarschijnlijk geen invloed hebben op jouw leven

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 19 dec 2013 - 20:01:
Ben Okri said: “The most authentic thing about us is our capacity to create, to overcome, to endure, to transform, to love and to be greater than our suffering.”

Ze was een sterke vrouw. Toen
hij in de gevangenis belandde, wist ze haar leven weer op te pakken, haar leed achter zich te laten. Maar de angst keerde terug toen ze hoorde dat Ian Doyle dat hij in Noord-Korea uit zijn cel was ontsnapt. Hij zou haar dood worden, dat wist ze zeker.
Maar dat bleek de toekomst niet te zijn. Ze stierf op een van de weinige plekken die ze als veilig had bestempeld, omringd door haar collega’s, omgeven door de weinige mensen van wie ze hield. In het vuurgevecht werd ze geraakt, recht in haar hart.

Tranen vloeiden, JJ knielde naast haar neer, maar wist dat ze niet meer te redden was. Deze keer waren ze haar echt kwijt.

Washington Irving said: “There is a sacredness in tears. They are not the mark of weakness but of power. They are messengers of overwhelming grief and of unspeakable love.”


Pauline is vandaag gelynchd. Zij was Emily Prentiss, een Tovenaar.

1. Bodine – Pauline [0]
2. Pauline – Dezh [3]
6. Josette – Pauline [0]
8. Dezh – Pauline [1]
9. Williewortel – x [0]

De stem van Williewortel maak ik later bekend, daar kan ik nu niet bij. Aangezien de stem niet doorslaggevend kon zijn, heb ik de lynch alvast gepost.

Pline
Pline

Pline is offline

[986]
Pline zei op 19 dec 2013 - 20:04:
Zoals ik al dacht, good luck aan de goodside!
Winnen he!!

xNadezhda
xNadezhda is offline

[7882]
xNadezhda zei op 19 dec 2013 - 20:04:
Oh crap.

Nu ben ik een beetje nogal at a loss. & ik moet mijn koffer nog inpakken want ik ga morgen naar München. De hele dag in de trein, dus ik mis sowieso de lunch als die al om half zes er is.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 19 dec 2013 - 21:17:
Williewortel stemde ook op Pauline.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 19 dec 2013 - 21:55:
Damn it. Ik was ezel zeker van. Ik ga nogmaals naar de stemmingen kijken.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 19 dec 2013 - 21:57:
Josette vermeldde dat ze op Daan ging stemmen, wat de kans aanzienlijk vergrootte dat die eruit gestemd zou worden. Dezh daarentegen had het niet vermeld... Maar het zou natuurlijk ook gewoon Williewortel kunnen zijn. Ik moet zeggen dat ik het niet meer weet.
En over dat Josette stuk is - toch juist niet? Ik vind haar, in vergelijking met vorige potjes, juist vrij spraakzaam.

realMe
realMe

realMe is offline

[2181]
realMe zei op 19 dec 2013 - 22:38:
Dat ik mogelijk wat minder spraakzaam ben, zou kunnen, komt doordat ik mijn se week aan her voorbereiden ben.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 20 dec 2013 - 17:30:
Sally Kempton schreef: “It is hard to fight an enemy who has outposts in your head.”

Nog minder dan de helft van de BAU was nog staande, vier van hen hadden het leven al verloren. Derek Morgan, David Rossi en Jennifer Jareau bleven dicht bij elkaar. Ieder had moeite met schieten. Wie precies te vertrouwen was en wie niet, was nog altijd niet duidelijk en niemand zou met het schuldgevoel kunnen leven een onschuldig leven ontnomen te hebben.
Zelfs in deze verschrikkelijke omstandigheden was er nog hoop. Het einde leek langzaam dichterbij te komen. Misschien zouden ze het overleven. Misschien zouden ze hun families nog zien. Misschien konden ze winnen.

Dereks oog was scherper dan die van de anderen. Hij duwde Rossi bruut naar de grond en nog geen seconde later suisde er een kogel over de plek waar hij net nog gestaan had.

George Chakiris zei: “No matter how dark the moment, love and hope are always possible.”


De Beschermer heeft de lunch voorkomen.



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11