Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Forum Spelletjes » DA: Gevaar van Binnenaf (Speeltopic)

DA: Gevaar van Binnenaf (Speeltopic)

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 15 dec 2013 - 10:03:
Chaos, overal was er chaos. Er werden kogels afgevuurd op collega’s die tot enkele minuten daarvoor nog vertrouwd werden. Niemand wist meer wie vriend of vijand was, behalve degenen die het vuur geopend hadden. Het gevaar kwam van binnenuit de omgeving die iedereen als veilig had beschouwd.
Niemand was te vertrouwen, niemand was veilig.

Ook de Behavioral Analysis Unit had zich in het vuurgevecht gemengd. Hotchner, Rossi, Prentiss, Morgan, Reid, Garcia en Jareau streden aan elkaars zijde, maar konden ze voorkomen dat er slachtoffers onder hun zouden vallen? Konden ze überhaupt voorkomen dat de paranoia niet ook op hen oversloeg en ze hun pistolen op elkaar zouden richten?


Rollen

Goodside
- Aaron Hotchner (Jager)
- Spencer Reid (Waarzegger)
- Derek Morgan (Beschermer)
- Jennifer Jareau (Heks)
- Emily Prentiss, David Rossi, Penelope Garcia (Tovenaars)

Badside
- 2 1 copkillers

Deelnemers
1. Bodine
2. Pauline
3. Daan
4. Elise
5. Angela
6. Josette
7. Kirsten
8. Dezh
9. Williewortel

De eerste lynch is om 20.00 op 15/12. De eerste lunch is om 20.00 op 16/12.



Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 16 dec 2013 - 19:45:
Nee, het is juist goed dat je al je hersenspinsels hier neerzet. Misschien zien we er iets in en helpt het ons verder. Ik bedoelde het alleen als een oprechte vraag: want als ik jouw redenering niet geheel snap, kan ik er ook niet verder op bouwen. Vandaar. (:

realMe
realMe

realMe is offline

[2181]
realMe zei op 16 dec 2013 - 20:07:
ok, dankje, dacht probeer het gewoon, maar nu is er nog niet veel. hopelijk zo meer te weten, al hoop ik ook dat de heks actief is en ervoor zorgt dat er niemand uit gaat eigenlijk

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 16 dec 2013 - 20:10:
Anthony Brandt zei: “Other things may change us, but we start and end with family.”

Er werd ze geen tijd gegeven om te rouwen. Het vuurgevecht ging door, steeds meer dode lichamen lagen er op de grond, de vloer werd plakkerig van het bloed.
Zijn gedachten waren niet helder. Zelfs het gevaar hield hem niet bij het hier en nu, zijn zorgen vertroebelden zijn geest en maakten het wazig voor zijn ogen. Een traan verscheen in zijn ooghoek. Voor het eerst was hij weggedoken voor het gevaar, had hij zich er niet in gemengd, probeerde hij niet iedereen te redden. Hij kon niet iedereen redden, deze keer niet. Hij moest zichzelf redden, voor iemand anders. Hij kon aan maar een iemand denken. Zijn zoontje, Jack.
Maar zich verschuilen was niet goed genoeg geweest. Hij werd gevonden. Gevonden, maar niet geraakt. JJ zag wat er ging gebeuren en vuurde een kogel, voordat er een pistool op Hotchner gericht kon worden.

Moeder Theresa zei: “Life is a game, play it....Life is too precious, do not destroy it.”


De Heks heeft de lunch voorkomen.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 16 dec 2013 - 20:17:
De enige twee die niet online waren zijn Dezh en Elise - die waren respectievelijk het laatst online vandaag om 18.35 en 18.39. Dat is jammer, want dan gaat de heks tussen zes van ons. Dus weten we nog vrij weinig.

realMe
realMe

realMe is offline

[2181]
realMe zei op 16 dec 2013 - 20:31:
nu weet wel de heks wie goed is, dat kan al iets schelen. wie weet kan ze hints geven als het wat drukker wordt, anders word dat misschien wel de opzichtig

xNadezhda
xNadezhda is offline

[7882]
xNadezhda zei op 16 dec 2013 - 20:36:
In elk geval is er niet geluncht, dat is al heel wat!

Ik weet niet zo goed wat ik hiervan moet maken, though. De stemmingen lijken me vrij random.
als Pauline een wolf is, dan zouden de twee wolven op kirsten stemmen.
Als ze geen wolf is, lijkt het me logischer dat ze gesplitst zouden gaan, anders valt het meer op.
Dit is wat Josette zei op de vorige pagina - maar dat klopt toch niet? Pauline stemde niet op Kirsten in de eerste ronde. De enige twee die vanaf het begin op Kirsten stemden waren Daan en Angela, en het lijkt me niet heel logisch dat de twee wolven in de eerste stemronde direct allebei op dezelfde persoon stemmen.
Het enige wat je hieraan zou kunnen verbinden is dat Angela misschien een wolf is, omdat ze als tweede aangaf op Kirsten te stemmen, en dat toen de lynch al geweest was.
Ik heb niet bekend gemaakt op wie ik heb gestemd, omdat ik het was vergeten, maar bij deze maak ik nu bekend dat ik op Kirsten stemde dankzij random.org.
Maar I dunno. Not much to go on.

Pline
Pline

Pline is offline

[986]
Pline zei op 16 dec 2013 - 20:36:
yay super dat de lunch voorkomen is door de heks!
oh wait, nu weten de wolven wel wie de jager is he... denk ik toch...

realMe
realMe

realMe is offline

[2181]
realMe zei op 16 dec 2013 - 20:41:
Denk het wel, gezien de fluf, maar de heks weet dat ook nu.

@Dezh: dat ging alleen over de herstemming, met de eerste echt stemming kan ik nog niet zo veel. het is ook maar een hersenspinsel om hier de boel op gang te krijgen, wat mogelijk nu lijkt te lukken. lijkt me wel wat je zegt dat in de eerste stemronde de wolven niet op dezelfde zaten, maar om dan naar Angela te kijken vind ik een beetje vreemd. Er zijn er best veel die in de eeste stemronde hier hun stem niet posten.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 16 dec 2013 - 20:44:
Waarom zouden de wolven weten wie de jager is? Als wolf krijg je niet de rol te weten van degene die je gepoogd hebt te vermoorden. Dus de wolven weten helemaal niets, lijkt me?

xNadezhda
xNadezhda is offline

[7882]
xNadezhda zei op 16 dec 2013 - 20:45:
Huh, de herstemming? Dan snap ik je redenering al helemaal niet. Dat Pauline in de herstemming op Kirsten stemt is logisch, want ze kan moeilijk op zichzelf stemmen.

Fyi, zeven van de negen spelers postten hun eerste stem hier.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 16 dec 2013 - 20:48:
Misschien bedoelt ze dat jij/ik een wolf ben(t), omdat we in de eerste instantie niet op Kirsten stemden. Aangenomen dat Pauline wolf is, zouden we dan op Kirsten zijn gegaan om te voorkomen dat onze medewolf werd gelyncht. Althans - zo vat ik het op.

xNadezhda
xNadezhda is offline

[7882]
xNadezhda zei op 16 dec 2013 - 21:00:
Oh zo. Jemig, je moet hier echt weer even inkomen.
Na ja, mijn stem was gebaseerd op ienemienemutte. Aangezien ik toen nog niet wist dat Kirsten de Waarzegger was, zag ik daar weinig kwaads in. Thought wrong. :/

realMe
realMe

realMe is offline

[2181]
realMe zei op 16 dec 2013 - 21:24:
ik doelde er meer op dat niemand in de herstemming op williewortel stemde, maar dat verklaarde bodine ook wel een beetje waarom. Wat bodine zegt is ook wel zo, maar daar zie ik nu nog geen aanwijzigingen voor.

edit: @ Dezh: je zegt dat je stem was gebasseerd op ienemienemutte. Bedoel je dan op iets heeeeel kleins of random? het eerste, mind sharing?

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 16 dec 2013 - 21:27:
Ienemienemutte is toch zeker wat je vroeger op het schoolplein deed om een random persoon te kiezen?

Pline
Pline

Pline is offline

[986]
Pline zei op 16 dec 2013 - 21:27:
Welja door de fluf weten de wolven wel wie de jager is he, want er staat bij dat de heks hotchner heeft gered, hotchner is de jager en de wolven weten dus op wie ze gestemd hebben en zo dus ook wie de jager is...



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11