Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Forum Spelletjes » DA: Gevaar van Binnenaf (Speeltopic)

DA: Gevaar van Binnenaf (Speeltopic)

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 15 dec 2013 - 10:03:
Chaos, overal was er chaos. Er werden kogels afgevuurd op collega’s die tot enkele minuten daarvoor nog vertrouwd werden. Niemand wist meer wie vriend of vijand was, behalve degenen die het vuur geopend hadden. Het gevaar kwam van binnenuit de omgeving die iedereen als veilig had beschouwd.
Niemand was te vertrouwen, niemand was veilig.

Ook de Behavioral Analysis Unit had zich in het vuurgevecht gemengd. Hotchner, Rossi, Prentiss, Morgan, Reid, Garcia en Jareau streden aan elkaars zijde, maar konden ze voorkomen dat er slachtoffers onder hun zouden vallen? Konden ze überhaupt voorkomen dat de paranoia niet ook op hen oversloeg en ze hun pistolen op elkaar zouden richten?


Rollen

Goodside
- Aaron Hotchner (Jager)
- Spencer Reid (Waarzegger)
- Derek Morgan (Beschermer)
- Jennifer Jareau (Heks)
- Emily Prentiss, David Rossi, Penelope Garcia (Tovenaars)

Badside
- 2 1 copkillers

Deelnemers
1. Bodine
2. Pauline
3. Daan
4. Elise
5. Angela
6. Josette
7. Kirsten
8. Dezh
9. Williewortel

De eerste lynch is om 20.00 op 15/12. De eerste lunch is om 20.00 op 16/12.



realMe
realMe

realMe is offline

[2181]
realMe zei op 20 dec 2013 - 17:34:
ok, dat is mooi. Helaas kan ik er niet zo veel mee, want niemand is online.
toch heb ik ergens een vermoede dat Williewortel het nog best kan zijn.
Als de beschermer net als de heks doorkrijgt wie er vermoord zal worden, dan kan die diegene redden.
Nu weet ik uit het topic dat Bodine Dezh in vertrouwen nam, dus mocht bodine de berschermer zijn, dan zou Dezh Rossi zijn. HElaas kan ik niet stellen vice versa, maar mocht Dezh goed zijn en zij beschermer zijn, en ze weet dat bodine haar vertrouwd, klinkt het niet minder logisch dat ze dan diegene te beschermen dan die te beschermen. Snapt iemand hem?

williewortel
williewortel

williewortel is offline

[315]
williewortel zei op 20 dec 2013 - 17:43:
Waarom zou ik het moeten zijn?

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 21 dec 2013 - 13:36:
Ik ga nu weg en ik heb niet het idee dat iemand nog met een theorie gaat komen, dus mijn stem gaat voor nu uit naar Dezh, omdat Josette meteen in ronde 1 op Daan ging (en dat terwijl er pas 1 random stem bekend was - way risky) en omdat Daan zo fel reageerde op Williewortel.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 21 dec 2013 - 13:36:
Ik ga nu weg en ik heb niet het idee dat iemand nog met een theorie gaat komen, dus mijn stem gaat voor nu uit naar Dezh, omdat Josette meteen in ronde 1 op Daan ging (en dat terwijl er pas 1 random stem bekend was - way risky) en omdat Daan zo fel reageerde op Williewortel.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 21 dec 2013 - 13:36:
Ik ga nu weg en ik heb niet het idee dat iemand nog met een theorie gaat komen, dus mijn stem gaat voor nu uit naar Dezh, omdat Josette meteen in ronde 1 op Daan ging (en dat terwijl er pas 1 random stem bekend was - way risky) en omdat Daan zo fel reageerde op Williewortel.

williewortel
williewortel

williewortel is offline

[315]
williewortel zei op 21 dec 2013 - 16:43:
Ik stem ook op Dezh, omdat Josette zoals Bodine zei meteen op Daan ging

xNadezhda
xNadezhda is offline

[7882]
xNadezhda zei op 21 dec 2013 - 16:56:
Oh, da's fijn. Ik ben er een hele dag niet en meteen ben ik de bad guy. Sorry dat ik er nu pas ben, ik heb gisteren zes uur in de trein gezeten en moest vandaag twaalf uur slaap inhalen + met mijn familie socializen.

Waarom ben ik het? Ik vind niet dat in ronde 1 op Daan stemmen terwijl er nog weinig random stemmen bekend zijn riskier is dan in ronde 2 op Daan stemmen PLUS ook nog eens bevestigen dat ze zich raar gedroeg. No offense, maar zo vroeg in het spel je mede-baddie eruit werken is echt niet slim, dus waarom zou ik dat doen? In de eerste randomronde gebeurt het toch eerder zelden dat iemand meer stemmen krijgt.
Ik neem aan dat je laatste opmerking, dat Daan zo fel reageerde op Williewortel, betekent dat je Josette überhaupt niet meer verdenkt? (@ Bodine) Want haar noem je helemaal niet meer, terwijl het nog best zou kunnen. Ze heeft in het hele spel weinig nieuws ingebracht, voor zover ik kan zien, behalve vlak na de eerste ronde toen ideeën spuien die nergens op trokken nog makkelijk kon, en is überhaupt weinig spraakzaam. SE-week of niet, dat valt op.

Tenzij Bodine Josette niet meer verdenkt omdat Josette geluncht zou worden & Bodine de Beschermer is, die nu dan dus weet dat Josette goodside is. En dan is het Williewortel. Dan kunnen de opmerkingen die we eerst als simpelweg onervaren hadden afgedaan ook best afleidingen zijn, zo van 'ik doe dit voor de eerste keer, lalalalaaa', terwijl ze achter de schermen gewoon Daan had die haar een beetje op weg hielp.

Voor wat het waard is - aangezien Bodine niet meer online is en vermoedelijk haar stem niet meer verandert, helaas - ik stem op Williewortel, en ik hoop dat Josette dat ook inziet. Dan valt er misschien nog iets te redden.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 21 dec 2013 - 20:02:
Gelijkspel tussen Dezh en Williewortel. Tot 21:00 zijn er herstemmingen. Op dit moment is er echter niemand online. Als ik niet twee of meer stemmen ontvang voor dan, geef ik jullie tot 11:00 de tijd morgen.

realMe
realMe

realMe is offline

[2181]
realMe zei op 21 dec 2013 - 20:43:
@dezh: ik snap jou stukje niet meer. Ik stemde juist op williewortel, omdat ik uit bodines redenering jouw als goed kon zien en daarna niet gelucncht werd. Dit duidt er voor mij op dat bodine mogelijk beschermer is en jij dan een tovenaar (of heks,).
Mijn stem veranderen is alleen maar nadelig voor jou

realMe
realMe

realMe is offline

[2181]
realMe zei op 21 dec 2013 - 20:46:
@williewortel: waarom ik op jou stem staat er. Ik redeneer verder op wat bodine zegt. Dan blijf jij over.

realMe
realMe

realMe is offline

[2181]
realMe zei op 21 dec 2013 - 20:49:
Ik bedenk me nu pas, hoe kan het gelijk zijn als drie van de vier zeggen op williepwortel te stemmen. Dan heeft een iemand niet gestemd zoals hij zegt.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 21 dec 2013 - 21:09:
Ik heb geen stemmen binnen gekregen.

realMe
realMe

realMe is offline

[2181]
realMe zei op 21 dec 2013 - 21:10:
Ik heb hem gisteren gestuurd. Heb je die? Weet niet wat de rest heeft gedaan. Maar heb het wel over de oorspronkelijke ronde van vandaag

Edit: never mind, snap hem al. Verkeerd gelezen.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 21 dec 2013 - 21:13:
Ja, heb voor achten van iedereen een stem gekregen. Voor de herstemming niet, dus die is morgenochtend. Ik geef dan ook de oorspronkelijke stemmen vrij.

xNadezhda
xNadezhda is offline

[7882]
xNadezhda zei op 21 dec 2013 - 21:52:
@Josette: ik had uit jouw tekst niet opgemaakt dat je ook definitief op Williewortel zou stemmen, daarom schreef ik dat nog. Maar dat had ik dus verkeerd opgevat. (:

Edit: en mijn redenering van Bodine-beschermer en jij-lunchoffer was om te verklaren waarom Bodine plotseling jou vertrouwt en mij niet meer, want dat begrijp ik niet. :/ Jouw redenering kwam zo over alsof je er vanuit ging dat Bodine of ik het offer zou zijn geweest, maar dat hoeft toch niet per se zo te zijn.



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11