Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Forum Spelletjes » DA: Gevaar van Binnenaf (Speeltopic)

DA: Gevaar van Binnenaf (Speeltopic)

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 15 dec 2013 - 10:03:
Chaos, overal was er chaos. Er werden kogels afgevuurd op collega’s die tot enkele minuten daarvoor nog vertrouwd werden. Niemand wist meer wie vriend of vijand was, behalve degenen die het vuur geopend hadden. Het gevaar kwam van binnenuit de omgeving die iedereen als veilig had beschouwd.
Niemand was te vertrouwen, niemand was veilig.

Ook de Behavioral Analysis Unit had zich in het vuurgevecht gemengd. Hotchner, Rossi, Prentiss, Morgan, Reid, Garcia en Jareau streden aan elkaars zijde, maar konden ze voorkomen dat er slachtoffers onder hun zouden vallen? Konden ze überhaupt voorkomen dat de paranoia niet ook op hen oversloeg en ze hun pistolen op elkaar zouden richten?


Rollen

Goodside
- Aaron Hotchner (Jager)
- Spencer Reid (Waarzegger)
- Derek Morgan (Beschermer)
- Jennifer Jareau (Heks)
- Emily Prentiss, David Rossi, Penelope Garcia (Tovenaars)

Badside
- 2 1 copkillers

Deelnemers
1. Bodine
2. Pauline
3. Daan
4. Elise
5. Angela
6. Josette
7. Kirsten
8. Dezh
9. Williewortel

De eerste lynch is om 20.00 op 15/12. De eerste lunch is om 20.00 op 16/12.



Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 18 dec 2013 - 20:04:
Oké. Die had ik niet aan zien komen.

realMe
realMe

realMe is offline

[2181]
realMe zei op 18 dec 2013 - 20:32:
me neither..... misschien ook niet zo slim van ons om te zeggen dat we de rollen konden afleiden uit de fluf... maar ja, dat zouden ze zelf ook wel hebben verwacht

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 18 dec 2013 - 20:33:
Klopt, dat was inderdaad niet slim.
Maar goed. Angela was dan een burger - ze was iig geen actieve speler. At least that's something.

xNadezhda
xNadezhda is offline

[7882]
xNadezhda zei op 18 dec 2013 - 20:43:
Maar ze was ook de enige die we er niet van verdachten een crazy axe murderer te zijn. And now we've got squat. Ik, tenminste.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 18 dec 2013 - 20:52:
Ja, klopt. Me too.
Mijn gevoel wijst in de richting van Daan, omdat ze zo fel reageerde en ineens zo actief is terwijl ze dat eerst niet was. Aan de andere kant was felheid in het vorige potje een reden om naar Elise te wijzen, en dat liep ook niet goed af (voor de goodside dan - voor mij ging het juist wel goed maar shh).

xNadezhda
xNadezhda is offline

[7882]
xNadezhda zei op 18 dec 2013 - 21:21:
De felle reactie vond ik ook wel vreemd, ja. Wat de activiteit betreft, geen idee, te lang niet meegespeeld om daar iets over te kunnen zeggen.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 18 dec 2013 - 22:11:
Hotch voelde overal in zijn lichaam pijn. Zijn blik vervaagde, hij voelde het eind van zijn leven naderde. Hij zag nog vaag een schim en schoot lukraak, hopende dat hij nog iets goeds kon doen. En hij schoot raak.

De Jager heeft Daan neergeschoten, een copkiller.

[Geen quotes deze keer, want het is niet een bestaand personage.]

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 18 dec 2013 - 22:13:
AW YEAAAAAH.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 18 dec 2013 - 22:19:
Ik denk dat we Williewortel veilig kunnen stellen, want Daan heeft weinig moeite gedaan haar uit de gevarenlinie te houden. Verder stemde ze alleen op mensen die er al uitliggen. Schade. But that's life. Okay. En dan neig ik er bij deze ook naar om Dezh als mede-goodie te zien, want anders zou ze niet zo vlak voor de jager-kill ingestemd hebben met mijn "het zou Daan kunnen zijn".
Leaves Josette & Pauline. Hoewel ik waarschijnlijk nog dertig keer van mening verander.

realMe
realMe

realMe is offline

[2181]
realMe zei op 19 dec 2013 - 8:17:
Ik weet niet of we williewortel veilig kunnen stellen. Denk dat Daan zelf ook wel slim genoeg zou zijn om niet haar veilig te stellen. Daar speelt ze volgens mij ook wel lang genoeg voor.

Oh en Bodine, je vergeet jezelf als mogelijke badside. Dat kan ook nog. Volgens mij was ik de eerste die Angela vrijstelde van verdachtmaking en ook de enige die helemaal zeker zei dat we daar niet meer naar zouden hoeven te kijken. Daarnaast het kan van Dezh ook taktiek zijn om te zeggen dat haar mede baddie, mocht ze badside zijn, het is, dat maakt het later in het spel makkelijker voor haar, mocht en dat is nu gebeurt, haat mede baddie eruit gaan.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 19 dec 2013 - 9:04:
@Josette: over mezelf - voor jullie ben ik een mogelijkheid, dat snap ik. Maar van mezelf weet ik dat ik goodie ben en dus en ik voor mezelf geen mogelijkheid. Ende theorieën die ik post zijn mijn theorieën. Vandaar dat ik mezelf buiten beschouwing laat.
Over Angela - een burger in bescherming nemen is géén argument om goodie te zijn. In het vorige spel nam ik Emma ook nogal in bescherming en ik was toch echt een wolf.
Over Dezh - maar het spel is een stuk zekerder als je nog met twee wolven in het spel bent. Dus om nou vlak voor de kill in te gaan op één enkel bericht waarin je mede-baddie genoemd wordt, lijkt persoonlijk een beetje veel van het goeie.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 19 dec 2013 - 11:05:
Josette stemde in de eerste ronde op Daan en Dezh in de tweede. In random rondes is op je mede-wolf stemmen vreselijk riskant. Dus ik neig ernaar mijn stem vandaag aan Pauline te doneren.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 19 dec 2013 - 12:48:
Even tussendoor een berichtje van de host.

De stemmen van de lynch moeten vandaag, zoals gewoonlijk, om 20.00 binnen zijn. Ik zit op dat moment in de trein. Over het algemeen heb ik daar wel goed internet, dus waarschijnlijk lukt het wel de lynch op tijd te plaatsen, maar als er iets van vertraging is, komt het daardoor.

Morgen is een ander verhaal. Ja, jullie host is niet heel braaf. De vorige keer dat ik hostte, is het me gelukt alles om acht uur te posten, maar nu heb ik Het Lief en die is ongelooflijk afleidend. De lunch zal vrijdag eerder gepost worden, de wolf is hier al van op de hoogte. De nieuwe tijd wordt 17:30.

Pline
Pline

Pline is offline

[986]
Pline zei op 19 dec 2013 - 12:49:
Dus in principe zou je op mij stemmen omdat de anderen betere random stemmen hadden dan ik?
In het spel is het soms ook wel nodig om risico's te nemen, dat is ook wel al vaker gedaan.

Edit
Ik merk net dat dit nogal hopeloos verdedigend kan overkomen... welja veel theorieën heb ik ook niet die tegen mij zijn om me tegen te verdedigen dusja...

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 19 dec 2013 - 13:58:
Klopt. Ik zeg ook niet dat het waterdicht is, maar we hebben weinig om op te bouwen en dit is wat ik maak van de informatie die ik tot mijn beschikking heb.
En "betere random stemmen" wil ik het niet noemen. Het is eerder dat hun stemmen de kans dat ze samenwerkten met Daan klein maken. En daarmee de kans dat ze wolf zijn.



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11