Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Forum Spelletjes » DA: Gevaar van Binnenaf (Speeltopic)

DA: Gevaar van Binnenaf (Speeltopic)

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 15 dec 2013 - 10:03:
Chaos, overal was er chaos. Er werden kogels afgevuurd op collega’s die tot enkele minuten daarvoor nog vertrouwd werden. Niemand wist meer wie vriend of vijand was, behalve degenen die het vuur geopend hadden. Het gevaar kwam van binnenuit de omgeving die iedereen als veilig had beschouwd.
Niemand was te vertrouwen, niemand was veilig.

Ook de Behavioral Analysis Unit had zich in het vuurgevecht gemengd. Hotchner, Rossi, Prentiss, Morgan, Reid, Garcia en Jareau streden aan elkaars zijde, maar konden ze voorkomen dat er slachtoffers onder hun zouden vallen? Konden ze überhaupt voorkomen dat de paranoia niet ook op hen oversloeg en ze hun pistolen op elkaar zouden richten?


Rollen

Goodside
- Aaron Hotchner (Jager)
- Spencer Reid (Waarzegger)
- Derek Morgan (Beschermer)
- Jennifer Jareau (Heks)
- Emily Prentiss, David Rossi, Penelope Garcia (Tovenaars)

Badside
- 2 1 copkillers

Deelnemers
1. Bodine
2. Pauline
3. Daan
4. Elise
5. Angela
6. Josette
7. Kirsten
8. Dezh
9. Williewortel

De eerste lynch is om 20.00 op 15/12. De eerste lunch is om 20.00 op 16/12.



xNadezhda
xNadezhda is offline

[7882]
xNadezhda zei op 15 dec 2013 - 21:40:
... maar als de eerste herstemming een gelijkspel oplevert, moeten we dan niet nog een keer stemmen?

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 15 dec 2013 - 21:43:
Het gaat tussen dezelfde mensen, wat niemand had op Williewortel gestemd.
Er zijn nu maar twee mensen online. Ik doe het liever zo, dan dat de stemming van maar twee mensen afhangt.

xNadezhda
xNadezhda is offline

[7882]
xNadezhda zei op 15 dec 2013 - 21:46:
Maar. Waar komt dan de doorslaggevende stem vandaan? Als we nu een gelijkspel hebben tussen Kirsten & Pauline en niemand hoeft te stemmen?

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 15 dec 2013 - 21:48:
Helen Keller zei: “Security is mostly a superstition. It does not exist in nature, nor do the children of men as a whole experience it.”

Zijn armen trilden terwijl hij zijn pistool richtte. Hij was in paniek, wist niet wat hij moest doen, wie er bij hem hoorde, hoe hij zijn vrienden kon redden, of hij zichzelf kon redden. De genie was radeloos.
Hij ademde snel en schokkerig. Ondanks zijn jonge leeftijd had hij al voor vele hete vuren gestaan, maar deze plek had hij als veilig beschouwd. Veiligheid was een illusie die zojuist voor zijn ogen bruut kapot geschoten was.
“Voor mij heb je de test gehaald,” hoorde hij Hotch herhalen in zijn hoofd. Maar dit was anders, hij zou niet kunnen schieten. Het was anders, het was onmogelijk als je ze al jaren kende.
Hij schoot niet, zij schoten wel. Zijn team zou hem nooit vergeten.

Cicero schreef: “The life of the dead is placed in the memory of the living.”


Kirsten is vandaag gelynchd. Zij was Spencer Reid, de Waarzegger.

Eerste stemming
1. Bodine – Angela [0]
2. Pauline – Dezh [2]
3. Daan – Kirsten [1]
4. Elise – Pauline [0]
5. Angela – Kirsten [1]
6. Josette – Daan [0]
7. Kirsten – Pauline [2]
8. Dezh – Williewortel [1]
9. Williewortel – Williewortel [2]

Herstemming
1. Bodine – Kirsten
2. Pauline – Kirsten [3]
3. Daan – Kirsten
4. Elise - Pauline
5. Angela
6. Josette
7. Kirsten - Pauline [4]
8. Dezh - Kirsten
9. Williewortel – Pauline [0]

Lieverds,
Ik heb twee stemmen uit het topic moeten halen. Geen vreselijke ramp, maar een pb’tje is heel veel fijner. Omdat het de eerste ronde is (en het in het tweede geval de doorslag gaf) heb ik het meegerekend, maar vanaf nu doe ik dat niet meer.
Ook: excuses dat het vandaag een beetje een rommeltje is. Ik ga mijn best doen het allemaal wat vlotter te laten lopen.
Niet onbelangrijk: mij mijn favoriete personage laten vermoorden, meteen al? Gosh, it was so difficult!

Verder weet ik niet hoeveel van jullie Criminal Minds kijken, vandaar even een kleine uitleg. Vrijwel elke aflevering begint en eindigt met een quote, en om dit in de goede stijl te houden, ga ik dat ook proberen te doen. De quotes zijn gezegd door het betreffende personage. Het zal misschien niet altijd bij de fluffs passen, maar ik doe mijn best.
Liefs,
Emma

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 15 dec 2013 - 21:50:
Maar. Waar komt dan de doorslaggevende stem vandaan? Als we nu een gelijkspel hebben tussen Kirsten & Pauline en niemand hoeft te stemmen?
Daan stemde tussen 21:15 en 21:45. Ze had in de eerste stemming op Kirsten gestemd, maar bij de herstemming had ze nog niet gestemd.

missxangel
missxangel

missxangel is offline

[1499]
missxangel zei op 15 dec 2013 - 21:54:
f*ck de waarzegster?!
Had ik dat geweten had ik niet op haar gestemd, maar random.org vertelde mij dat ik op haar nummer moest stemmen..
Als dit het begin is van het spelletje (hoewel de eerste ronde meestal random is) ben ik benieuwd naar de rest van het spel!
Ik heb niet bekend gemaakt op wie ik heb gestemd, omdat ik het was vergeten, maar bij deze maak ik nu bekend dat ik op Kirsten stemde dankzij random.org.

xNadezhda
xNadezhda is offline

[7882]
xNadezhda zei op 15 dec 2013 - 21:57:
Oh zo. Okay. Sorry, ik was even compleet in de war. (Dat van de citaten is trouwens cool!)

Crap though. De Waarzegger. Daar zijn we mooi klaar mee. :/

Eliros
Eliros

Eliros is offline

[6222]
Eliros zei op 15 dec 2013 - 22:25:
Ah. Da's best een ongelukkige eerste lynch. :c

xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 15 dec 2013 - 22:31:
Ah, fuck! Dat is echt ongelukkig! Zonder waarzegger is DA knap lastig. ):

Ach so. Sorry, ik zal er de volgende keer aan denken om bij de herstemming nog even via pb te herren. Want ik had er nu niet aan gedacht, doordat ik de eerste keer ook op Kirsten zat. :x

MyReflection
MyReflection

MyReflection is offline

[1630]
MyReflection zei op 16 dec 2013 - 8:36:
Nou veel succes dan maar. Let the goodside win.

williewortel
williewortel

williewortel is offline

[315]
williewortel zei op 16 dec 2013 - 17:11:
random.org geeft nummer 2 aan, sorry

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 16 dec 2013 - 17:14:
Eh - alleen de wolven hoeven vandaag te stemmen?

realMe
realMe

realMe is offline

[2181]
realMe zei op 16 dec 2013 - 18:45:
okey, dit is maar een ideetjes, maar okey,
als Pauline een wolf is, dan zouden de twee wolven op kirsten stemmen.
Als ze geen wolf is, lijkt het me logischer dat ze gesplitst zouden gaan, anders valt het meer op.

wat wel opvalt is dat niemand in de herstemming op Williewortel stemd, ondanks dat emma dat wel had aangepast en aangegeven. Mogelijk wolf? Doordat haar medecompagnon niet op haar zou stemmen en dan zij niet voor de tweede keer op zichzelf.

uit de eerste stemming heb ik nog niet echt iets kunnen merken, die lijkt me wel redelijk random.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 16 dec 2013 - 19:13:
En waarom zou Pauline een wolf zijn? Want die redenering volg ik niet helemaal.

Ehm. Persoonlijk heb ik niet op haar gestemd omdat het haar eerste potje is. Het is nooit leuk om er in de eerste lynch uitgestemd te worden, maar als het ook nog 'ns je eerste potje is, is 't wel heel cruel. Ik weet natuurlijk niet of de rest ook zo heeft geredeneerd, maar het zou zomaar kunnen.

realMe
realMe

realMe is offline

[2181]
realMe zei op 16 dec 2013 - 19:31:
Nee, ik bedoelde niet dat pauline een wolf was, het was maar meer eens kijken wat ik uit de herstemmen kon halen, gezien ook dat ik beide toelichtte. Ik dacht meer van ik zie nu iets, al weet ik nog niet wat en zet het er maar neer, misschien dat iemand er nog iets mee kan....

daar zit ook wat in, dat snap ik wel.



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11