Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Forum Spelletjes » DA: Gevaar van Binnenaf (Speeltopic)

DA: Gevaar van Binnenaf (Speeltopic)

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 15 dec 2013 - 10:03:
Chaos, overal was er chaos. Er werden kogels afgevuurd op collega’s die tot enkele minuten daarvoor nog vertrouwd werden. Niemand wist meer wie vriend of vijand was, behalve degenen die het vuur geopend hadden. Het gevaar kwam van binnenuit de omgeving die iedereen als veilig had beschouwd.
Niemand was te vertrouwen, niemand was veilig.

Ook de Behavioral Analysis Unit had zich in het vuurgevecht gemengd. Hotchner, Rossi, Prentiss, Morgan, Reid, Garcia en Jareau streden aan elkaars zijde, maar konden ze voorkomen dat er slachtoffers onder hun zouden vallen? Konden ze überhaupt voorkomen dat de paranoia niet ook op hen oversloeg en ze hun pistolen op elkaar zouden richten?


Rollen

Goodside
- Aaron Hotchner (Jager)
- Spencer Reid (Waarzegger)
- Derek Morgan (Beschermer)
- Jennifer Jareau (Heks)
- Emily Prentiss, David Rossi, Penelope Garcia (Tovenaars)

Badside
- 2 1 copkillers

Deelnemers
1. Bodine
2. Pauline
3. Daan
4. Elise
5. Angela
6. Josette
7. Kirsten
8. Dezh
9. Williewortel

De eerste lynch is om 20.00 op 15/12. De eerste lunch is om 20.00 op 16/12.



Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 16 dec 2013 - 21:30:
Oh, dat's wel naar @Pline.

xNadezhda
xNadezhda is offline

[7882]
xNadezhda zei op 16 dec 2013 - 21:36:
Ik stemde in de herstemming niet op williewortel omdat ik niet doorhad dat dat mocht - dat voegde Emma pas later toe en dat snapte ik niet.

En ienemienemutte is een liedje. Ienemienemutte, tien pond grutten, tien pond kaas, enzovoorts. Random, dus.

En fuck - de fluff. Dat was me niet opgevallen o.o

realMe
realMe

realMe is offline

[2181]
realMe zei op 16 dec 2013 - 21:42:
ah zo, ken het niet, maar klinkt logisch.
ja, dat is zo met die fluf, daar kun je best veel nog aan hebben

xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 16 dec 2013 - 23:20:
vliegt uit haar Latijn boek het topic in
Sorry, sorry, sorry! Ik heb leren een beetje te veel uitgesteld, dus ik heb nog niet echt tijd gehad voor Dark Age vandaag.
Anyway, gewedig dat de heks de lunch heeft voorkomen! Nu vraag ik me toch echt af wie de jager is dan. Op zich zouden we dat wel moeten kunnen ontdekken, of is dat een rare gedachte? Want ik weet nog dat toen ik heks was, ik de eerste lunch heel lastig vond, omdat alles nog heel onduidelijk is en je dan best snel geneigd bent om hem te laten gaan - of ik in ieder geval. Dus waarschijnlijk vermoedde de heks iets? Tenzij Emma de rol naast/in plaats van de naam geeft natuurlijk.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 17 dec 2013 - 9:18:
En precies wat valt er te vermoeden na de eerste Lynch?
Het lijkt me persoonlijk waarschijnlijker dat het iemand is die de vorige twee potjes heeft meegemaakt en het eens was met Emma's redeningen m.b.t. de heks.

xNadezhda
xNadezhda is offline

[7882]
xNadezhda zei op 17 dec 2013 - 16:23:
Wat Bodine zegt, ja.

Weet iemand al waar ze op gaat stemmen vanavond? Ik ga naar de film, dus ik stem sowieso vóór zeven uur al, maar op het moment weet ik echt nog niet op wie. :/

xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 17 dec 2013 - 16:51:
Oh ja, dat kan natuurlijk ook Bo. Hoewel ik moet toegeven dat ik Emma's redeneren over de heks niet helemaal ken, dus ik zal even in de vorige topics kijken. Het was ook vooral een te laat/vermoeid hersenspinsel uit mijn ervaring als heks, eigenlijk.
Nou ja. Ik zal nog eens naar de stemming kijken. Misschien dat daar iets uit te halen valt of zo.

Pline
Pline

Pline is offline

[986]
Pline zei op 17 dec 2013 - 17:04:
Ik heb geen idee op wie te stemmen vandaag, daarom ga ik weer random en kom ik op Angela uit... sorry meid
Hopelijk kunnen we met deze lynch theorieën beginnen maken...

xNadezhda
xNadezhda is offline

[7882]
xNadezhda zei op 17 dec 2013 - 17:07:
We kunnen vrij weinig theorieën maken als iedereen weer random gaat. :' De deadline is pas over drie uur. & ja, ik ben over anderhalf uur zelf incommunicado, maar ik wil eigenlijk niet random tenzij het echt niet anders kan.

Pline
Pline

Pline is offline

[986]
Pline zei op 17 dec 2013 - 17:22:
Ik kan zo meteen al niet meer dus ik moet wel random gaan
En nu kunnen we geen theorieën maken maar de badside gaat waarschijnlijk niet random gaan he nu...

realMe
realMe

realMe is offline

[2181]
realMe zei op 17 dec 2013 - 17:42:
ik denk dat bodine gelijk heeft met betrekking op de heks, lijkt me wel het logischt.
ik wil niet random, maar nu nog niet echt iets.
zal nog eens naar de stemmen en de lunch kijken, maar dan wordt ik niet wijzer

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 17 dec 2013 - 18:09:
Een beetje stom om midden in jullie discussie over op wie jullie stemmen te zeggen, maar vergeet het niet daadwerkelijk te doen. Ik heb pas twee stemmen binnen, waarvan ik er van een niet eens zeker weet of hij voor vandaag bedoeld is.

xNadezhda
xNadezhda is offline

[7882]
xNadezhda zei op 17 dec 2013 - 18:17:
Ik moet zo weg, dus ik ga maar random. Je krijgt de mijne zo, Emma. (:

realMe
realMe

realMe is offline

[2181]
realMe zei op 17 dec 2013 - 18:24:
het enige wat ik nu heb is dat ik denk dat er zeker één wolf op kirsten stemde in de herstemming, dus daar ga ik random tussen.

en dat is, sorry, bodine geworden.

xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 17 dec 2013 - 18:50:
Ik heb het topic een beetje doorgekeken, maar nog niets bruikbaars gevonden, helaas. Ik denk dus dat ik maar, stom genoeg, random ga (en dan de posts van die persoon nog eens bekijk, dad deed ik ook toen ik jager was en ik vrij random iemand moest neerhalen), want ik weet het ook even niet meer. Als ik nog een of andere geniale ingeving krijg kan ik het altijd nog veranderen.

Edit: ik heb 4 - Elise. Die heeft nog maar een ding gezegd (waarschijnlijk door drukte met school, want Elise is normaal een actieve speler), maar daar valt niets uit op te maken. Dus tja. Bij gebrek aan ideeën tot nu toe ga ik maar op haar.



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11