Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Forum Spelletjes » DA: The Host (speeltopic)

DA: The Host (speeltopic)

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
MyReflection
MyReflection

MyReflection is offline

[1630]
MyReflection zei op 25 okt 2014 - 21:48:
De zoeklichten gaan door de grot heen. Iedereen houdt zijn adem in, terwijl ze zich tegen de wand drukken. Het geluid van de helikopter weerkaatst tegen de wanden. Ome Jeb kijkt naar het angstige gezicht van Wanda. Ze weet dat ze haar zoeken. Ze kijkt naar Melanie. Melanie kijkt haar aan. Langzaam vervaagt het geluid. De helikopter gaat terug naar de basis.
‘Waarom zoeken ze Wanda nog?’ De vraag van Jamie stelt iedereen zichzelf. Hij is de enige die hem uit durft te spreken.
‘Ik denk dat ze niet alleen nog naar Wanda zoeken. Ze zullen de rest ook wel zoeken. Ze moeten doorhebben waar we mee bezig zijn.’ Jared slaat zijn armen beschermend om Melanie heen.
‘We stelen steeds meer van de onze terug. Dat kan niet onopgemerkt blijven.’ Kyle kijkt naar Sunny. Ze lacht naar hem. Ze is maar al te blij dat ze heeft mogen blijven leven.
‘We moeten nog voorzichtiger zijn. Ze mogen ons niet vinden of we zijn er geweest. Ik wil dat ieder van jullie me belooft extra voorzichtig te zijn.’ Ome Jeb kijkt iedereen een voor een aan. Allemaal knikken ze. Behalve Ian. Maar voordat hij zijn mond open heeft getrokken, spreekt ome Jeb zijn beroemde zijn. ‘Het is mijn huis, dus mijn regels. Als je je er niet aan wilt houden, ben je vrij om te gaan.’ Ook Ian bindt in. Allemaal staren ze naar de lucht. Iedereen vraagt zich af wat er komen gaat.


regeltopic

rollen
goodside
- wanda - beschermer
-Melanie - waarzegger
- Jamie - cupido
- Ian - gezegende
- Jared - jager
- Ome Jeb - dorpsgek
- Kyle - huidenwisselaar
- Sunny - heks
- Meggie - verwisselaar
- Doc - burgemeester
- Walter - gokker

badside
- Darren - verhuller
- Doorkruist diepe wateren - omzetter
- Zoeker - spion
- Genezer Breit Vuur - welp

deelnemers
1. Bodine
2. Ivana (IDzayn)
3. Julia (MoonRocker)
4. Cynthia (Krewella)
5. Daan (x DevilBitch)
6. Jennifer (Chayenne)
7. Mascha (neversay)
8. Mirthe (SunriseDream)
9. Melina (MelintjeX1DX)
10. Jamila (Bliebxx)
11. Pauline (Pline)
12. Josette (realMe)
13. Bella (Bella01)
14. Wilma (williewortel)
15. Emma (xEmma)

eerste lynch: maandag 27 oktober 21.00
eerste lunch: dinsdag 28 oktober 21.00
tweede lynch: woensdag 29 oktober 21.00
tweede lunch: donderdag 30 oktober 21.00
derde lynch: zaterdag 1 november 12.00
derde lunch: zondag 2 november 21.00
vierde lynch: maandag 3 november 21.00
vierde lunch: dinsdag 4 november 21.00



Stemmen moet gebeuren via een pbtje… stemmen die in het topic staan maar niet worden doorgestuurd tellen niet mee.



Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 28 okt 2014 - 16:59:
Wat Emma zegt: Wilma heeft niet eens gestemd, dus zelfs als ze er wel in had gezeten, hadden we waarschijnlijk niet veel aan 'r gehad.

Krewella
Krewella

Krewella is offline

[2289]
Krewella zei op 28 okt 2014 - 17:23:
Het is jammer dat er een goodsider uit is, maar like said above is Wilma niet echt actief en heeft ze op haarzelf gestemd.
Maar - de burgemeester heeft de doorslaggevende stem gegeven, toch? Kan er een specifieke reden zijn voor Wilma? Want er waren meerdere mensen die op zichzelf hebben gestemd.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 28 okt 2014 - 17:28:
De Burgemeester heeft moeten kiezen tussen Jamilla, Mars en Wilma. Ik gok dat ze voor Wilma heeft gekozen omdat het algemeen bekend is dat ze niet erg actief is in het spel.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 28 okt 2014 - 17:35:
Gezien de burgemeester goodsider is en dus in principe net zo weinig weet als wij (tenzij ze één of andere hint heeft opgepikt ergens), gok ik dat het inderdaad weinig meer betekent dat inactiviteit.

MoonRocker
MoonRocker is offline

[11046]
MoonRocker zei op 28 okt 2014 - 18:29:
Nou, jammer dit. Maar de burgemeester heeft in ieder geval de keuze laten vallen op iemand die (vrij) inactief is, dus dat is op zich prettig.

Edit:
@Kirsten: heb je niet het verkeerde doorgestreept in de beginpost? Want je hebt de eerste lunch doorgestreept ipv de eerste lynch...

Bliebxx
Bliebxx

Bliebxx is offline

[477]
Bliebxx zei op 28 okt 2014 - 19:35:
Dat ze vrij inactief is scheelt inderdaad wel. Misschien dat we iets uit de eerste lunch kunnen halen, maar ik denk dat de kans zeer klein is..

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 28 okt 2014 - 19:48:
Waarom heb jij eigenlijk niet gestemd, Jamila? Want je was er wel als één van de eersten bij met commentaar.

Bliebxx
Bliebxx

Bliebxx is offline

[477]
Bliebxx zei op 28 okt 2014 - 20:25:
Ik had niet gestemd omdat ik 's ochtends om 8 uur op school moest zijn voor een verslag, daaraan door heb gewerkt tot 13.15. Mijn tentamen om 13.30 begon, ik rond 1500 thuis was, ziek was en nog ben gaan slapen en ik van 16.00 tot 21.30 moest werken x'] En toen ik eindelijk thuis was, was de stemronde dus al voorbij enzoww =(

MyReflection
MyReflection

MyReflection is offline

[1630]
MyReflection zei op 28 okt 2014 - 21:23:
Om rustig te worden van alle onrust besloot Ome Jeb even naar buiten te gaan. Hij weet dat het eigenlijk te gevaarlijk is, maar hij had even tijd voor zichzelf nodig. In de grot is dit niet mogelijk. Ze leven ook met veels te veel op elkaar met barre omstandigheden. Sinds Wanda mee gaat op strooptocht hebben ze het wel een stuk beter, maar het is verre van luxe.
In zijn gedachten loopt hij van de grotten weg. Plotseling stopt er een auto voor hem.
‘Wat doet u hier in de woestijn?’ Ome Jeb kijkt in het gezicht van Darren. De zilveren glinstering is goed te zien achter de ogen.
‘Mens,’ roept Darren verschrikt. Hij weet niet zo goed hoe te handelen. Ome Jeb is een stuk sneller. Hij bijt op het tablet dat hij in zijn zak verborgen had en zakt in elkaar.


Josette is geluncht zij was Ome Jeb, de dorpsgek

Vanaf nu mogen specials gebruikt worden

Julia je hebt gelijk. Sorry ik lette gisteravond denk ik niet meer zo goed op.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 28 okt 2014 - 21:26:
Kirsten, misschien is het handig als je een link in je topic zet naar het topic met alle rollen erin. ^^

Bliebxx
Bliebxx

Bliebxx is offline

[477]
Bliebxx zei op 28 okt 2014 - 21:31:
Ik wilde zeggen 'Nee, weer een goodie!', maar er worden natuurlijk alleen maar goodies geluncht.. achum...

Maar best wel balen dat de dorpsgek eruit is.. Ze is best een handige special..

1Dzayn
1Dzayn

1Dzayn is offline

[5362]
1Dzayn zei op 28 okt 2014 - 21:48:
Oh damnn

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 28 okt 2014 - 21:48:
@Jamila; niet per definitie waar. De specials mogen nog niet gebruikt worden, dus er zijn maar twee baddies die met elkaar in contact staan. Dus zowel welp als spion had geluncht kunnen worden.

Bliebxx
Bliebxx

Bliebxx is offline

[477]
Bliebxx zei op 28 okt 2014 - 21:56:
Oh ja! Daar had ik even niet aan gedacht..

MoonRocker
MoonRocker is offline

[11046]
MoonRocker zei op 28 okt 2014 - 22:21:
Damn, de dorpsgek was zo handig geweest! De baddies doen nu ongetwijfeld een dansje, maar voor hen was dit ook redelijk geluk hebben. Dus... Wat nu?



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12